Kirjoittaja Aihe: Seuraavana aamuna (sallittu draama)  (Luettu 1556 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Seuraavana aamuna (sallittu draama)
« : 27.07.2010 21:13:25 »
Nimeke: Seuraavana aamuna
Kirjoittaja: Winga
Hahmot: Harry & Astoria
Tyylilaji: Draama
Ikäraja: S
Varoitukset: Ei ole
Vastuuvapaus: En omista, Rowlingin ovat.
Tiivistelmä: Muistin edellisillan hämärästi.
Kirjoittajalta: Aloin kirjoittaa jotain ja siitä tuli tällainen :D
Het10


Seuraavana aamuna


Aamu. Tai siltä se vaikutti.

Avasin silmäni hitaasti ja annoin valon valua sisään. Muistin edellisillan hämärästi, päätäni särki ja valo teki kipeää. Olin juonut ja juonut ja juonut.

”Huomenta.”

Säpsähdin ääntä ja yritin tunnistaa tytön. Saatoin käskeä häntä puhumaan hiljempaa, huutaminen oli aivan turhaa, ja hän vain naurahti.

”Ota tuo. Se auttaa.”

Tartuin käden tarjoamaan pieneen pulloon ja join sen sisällön. Krapulaliemi. Päänsärky katosi ja kestin taas valoa.

”Sinä joit hieman liikaa. He sanoivat, että se oli normaalia ja minä kysyin miten he voivat olla sitä mieltä.”

Yritin keskittyä muistoihini, mutta en nähnyt kuin välähdyksen vaaleista hiuksista, suudelman, tuliviskiä. ”Minä tiedän, että tämä kuulostaa törkeältä, mutta--”

”Minä olen Astoria. Luihuisesta. Pakotin sinut lopettamaan juomisen, suutelin sinua ja toin sinut sänkyyn. Sinä sammuit, minä päätin käpertyä viereesi.”

Jotenkin kaikki kävi järkeen. ”Ai. Kiitos.”

Astoria hymyili ja nousi sängylle. ”Ole hyvä, Harry. Tahdotko jatkaa eilistä?”

Hetken aikaa mietin, mitä hän tarkoittaa ennen kuin minulla välähti ja kohotin päätäni suudellakseni tyttöä.

Jossain pääkopassani ääni sanoi tämän olevan väärin, ja että minulla on Ginny. Hiljensin sen, sillä Ginny on Deanin kanssa ja olin muutenkin tarkkaillut Astoriaa viime aikoina – ensin sen takia, että tyttö vaikutti olevan lähellä Malfoyta ja lopulta sen tähden, että hän vaikutti kiinnostavalta.

”Ai niin. Tiedätkö, miten päädyimme tähän?”

Huokaisin turhautuneena. ”Sinä et voi olettaa, että muistaisin mitään eilisillasta.”

Astoria virnisti ja istui hajareisin ylleni. ”Sinä tulit tunnustamaan rakkauttasi minulle ensimmäisen tuliviskipullon jälkeen. Ja sitten suutelit minua.”

Hämmentyneenä tuijotin Astoriaa ja hän kumartui suutelemaan minua. Mietin, mikä mahtoi odottaa tämän hetken ja paikan ulkopuolella, mutta mietteeni katosivat pian, kun Astoria alkoi tutkia vartaloani ja minä hänen vartaloaan.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 18:45:50 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

shaya

  • jumalatar
  • ***
  • Viestejä: 843
Vs: Seuraavana aamuna
« Vastaus #1 : 27.07.2010 21:35:15 »
Tää oli jännä.

Mä tykkään rareparituksista ja varsinkin niistä missä on selvitetty että mites nyt näin pääs käymään, joten pisteet sulle siitä. ˆˆ Aiemmin oon lukenu vaan Daphne/Harrya. Tosin, sitä mä vähän ihmettelen et miten Astoria on sattunut samoihin kemuihin Potterin kanssa... hmm. Mutta ei se tätä huonontanut, Astoria varsinkin oli sellainen joksi olen hänet mielessäni kuvitellut.

Oli myös kiva lukea jotain vähän ei-niin-kuvailupainotteista, vähän kevyempää välillä. En ehkä pidemmässä/monessa ficissä tästä tyylistä niin tykkäisi, mutta tällaisissa pienissä paloissa menee kylä mukavasti piristysruiskeena.

Lainaus
Aamu. Tai siltä se vaikutti.

Avasin silmäni hitaasti ja annoin valon valua sisään.
Loistava aloitus, tykkäsin tykkäsin tykkäsin. :)

Lainaus
”Minä olen Astoria. Luihuisesta. Pakotin sinut lopettamaan juomisen, suutelin sinua ja toin sinut sänkyyn. Sinä sammuit, minä päätin käpertyä viereesi.”
Astoria on tässä ihanan suorasukainen, eikä ollenkaan niin biatchmainen kuin minä hänet toisinaan kuvataan. Pidän tästä versioista.

Kiitos tästä ja anteeksi luvattoman lyhyt kommentti.
At night I fell asleep with visions of myself, dancing and laughing and crying with them.