Kirjoittaja Aihe: Supernatural, He's gone | K11, Sam/Dean  (Luettu 1629 kertaa)

Vilpart`

  • Vieras
Supernatural, He's gone | K11, Sam/Dean
« : 26.07.2010 12:44:24 »
//Sansku lisäsi fandomin.

Hahmot: Sam, Dean, Demoni
Paritus: Sam/Dean
Fandom: Supernatural
Ikäraja: K-11 // Beyond lisäsi.
Genre: Slash, Angst, One-shot
Muuta: Jos et ole seurannut supernaturalia 3. kauteen asti, ei kannata lukea.
Varoitus: Veljesten välinen suhde = insesti
//Kupla lisäsi varoituksen.



Mä kävelin hermostuneena auton vieressä vilkuillen auton takapenkkiä. Sammy oli siellä, mutta se makasi kuolleena mun auton takapenkillä. Gordon oli tappanut sen ja oli varmaan onnellinen. Sehän oli toivonut koko ajan Sammyn kuolemaa. Mä avasin auton takaoven kohottaen hieman Sammyn ruumista, jotta mä voisin suudella sitä huulille. Seuraavaksi mä otin lompakosta mun oikean ajokortin ja kaiken muun tarvittavan. Laitoin ne pieneen peltirasiaan ja hautasin sen peltirasian keskelle risteystä toivoen, että tämä toimisi. Mä nousin seisomaan kunnolla suoristaen selkäni ja hieraisin kasvoja käsilläni. Sen hemmetin Lilithin pitäis kuulla mun kutsu, olihan se jo passittanut mut helvettiinkin.

"Vai niin. Toista kertaa menossa helvetin liekkeihin. Eihän vain Samin takia?", naisääni kysyi mun takaa ja käännyin. Mä ärähdin naiselle:
"Mitä siitä vaikka niin tekisin? Tuo Sam takaisin!"
"*Te kaikki Winchesterit olette niin uhrautuvaa porukkaa... Olette tylsiä.", nainen sanoi ärsyttävällä äänellä mulle. Lopulta se myöntyi ja antoi mulla vuoden aikaa- taas. Mä kaivoin rasian pois risteyksestä ja annoin sen autolle.   Sammy yritti autossa kömpiä ylös ja mä pudotin rasian syöksyen auttamaan sitä, mun rakasta veljeä.
"Dean.? Mitä oikein olet mulle tehnyt? Selässäni on hirveä arpiö...", Sam alkoi kysellä multa. Mä vaan halasin sitä ja lopulta suutelin.

"Mun oli sua niiin ikävä"

_______________________

* Esiintynyt aiemmassa ficissä :)



« Viimeksi muokattu: 02.01.2015 03:24:49 kirjoittanut Beyond »

Sacrifice

  • Vieras
Vs: Supernatural, He's gone | K13, Sam/Dean
« Vastaus #1 : 23.08.2012 19:18:41 »
Iihihi vihdoinkin toinen suomenkielinen wincest-ficci! ^^ Mä pidin, pidin tosi paljon vaikka olikin aika lyhyt, mut hei, täähän on one-shot *facepalmaa itselleen* Ei mulla ole mitään sen kummoisempaa sanottavaa. Yhden tai kaksikin kirjoitusvirhettä löysin "Selässäni on hirveä arpiö", öötä ei varmaan kuuluisi olla siellä? Lisäksi "*Te kaikki Winchesterit..." mitä *-merkki tekee tuossa? Samoin "Dean.?", tuo piste. Hehe, anteeksi, olen hirveä pilkunviilaaja :''D