Kirjoittaja Aihe: Hermione Musta. 7 luku ilmestynyt! Draco/Hermione/Fred, K11, LOPETETTU!  (Luettu 12501 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Öm, kuukausi? Enemmän? Älkää kertoko. :)
HarryPotterFan4Ever, Kiitti, toivottavasti kärsivällisyytesi on riittänyt tähän asti. :)
Ginevra, ääh, mä en vaan koskaan jaksa kirjoittaa näistä luvuista pidempii... :D Oon laiska. Kiitti kommentistasi.
tutti frutti, Kiitti, korjasin ton kohan.  :-*
Panthera, Fred asettuu kuvioihin suurin piirtein muutaman luvun päästä. *vink, vink* kiitti kommentistasi.
Brunet, Voi ei, taas uusi lukija?? Ei vaan, hyvä et tälläkin ihanaisella riittää lukijoita. :) Kiitos kommentistasi.
Draco-love, kiitti.
amorgirl, Mä tiiän, et tää on ihan sairaan nopeeta. En pysty kitkemään nopeutta pois :) Kiitti kommentistasi.
mussuti15, Kiitos!
Luvusta: Miten olen onnistunut saamaan noin paljon ihania lukijoita? Jospa jätän tämän piiitkälle tauolle ja tsiikaan tuleeko lukijoita lisää? :D Mutta joo, edelleen edetään nopeasti ja olen pahoillani siitä. Luku on edelleen lyhyt ja olen pahoillani siitäkin. Joo, ehken ala ollenkaan höpöttämään mitään. Ei kukaan mua kuiteskaan kestä. :) Kiitos, kun olette lukeneet ja kommentoineet ja toivottavasti luette ja kommentoitte yhä! :-* Te ette pete minua, joten minä en (EHKÄ!) petä teitä.

Luku 7, Joulu

Jouluaattona heräsin virkeänä ja ensimmäiseksi puin päälleni. Juhlan kunniaaksi laitoin päälleni mustan polviin asti ulottuvan hameen ja kirkkaanpunaisen topin. Sen jälkeen menin poikien makuusaliin.
 Harry ja Rin nukkuivat vielä. Minä otin muutaman tyynyn ja paiskasin ensin yhden suoraan Ronin naamalle ja toisen Harryn naamalle. Kun mitään ei tapahtunut kiljuin:
"TULIPALO!"
 Jo tuli poikiin elämää. He nousivat salamannopeasti sängyistään ja pinkaisivat kohti ovea. Seisoin keskellä makuusalia ja nauroin vedet silmissä.
"Mikä sinua naurattaa Hermione?" Ron kysyi. "Nopeasti nyt! Mennään sammuttamaan tuli!"
 Ronin sanat saivat vain minut nauramaan entistä enemmän.
"Alan jo uskoa, ettei mitään tulipaloa olekaan", Harry sanoi sarkastisesti.
 Neville oli pudonnut sängystään suoraan lattialle ja poika nousi nyt ylös säikähtyneennäköisenä.
"Onko tulipaloa vaiko ei?" hän kysyi pelokkaana.
"Ei", kikatin. "Anteeksi, Neville. Minun piti vain saada Ron ja Harry ylös sängyistään, sillä aamiainen alkaa", lisäsin.
"Hyvä on, me tulemme kohta. Odota oloskeluhuoneessa", Harry sanoi. Ron katsoi minuun hetken aikaa hyvin pettyneen näköisenä. Raukka olisi kai halunnut leikkiä sankaria.
 
 Joo, jouluaatto ei mennyt ihan suunnitelmien mukaisesti. Sirius (siis, isä, Hermione, opi jo!) lähetti Harrylle luudavarren, eikä minkä tahansa vaan Tulisalaman. Tosi fiksua. Ja hei, hän ei antanut minulle mitään. Harrylle vain. Harry on vain Siriuksen kummisetä, minä olen hänen tyttärensä.
 Katkerana olin siis mennyt kertomaan McGarmiwalle ja tämä oli takavarikoinut Harryn uuden luudan. Tosi ihana jouluaatto.

Rakas päiväkirja,
En vieläkään opi sitä, että Sirius on isäni. Yritän totutella ajatukseen, mutta... Ei tule kesää.
 Kävin kirjastossa ja matkalla tapasin (yllättäen) koulun idiooteimman pojan nimittäin Draco Malfoyn. Tietysti hänen piti heti mennä ilkkumaan ja haukkumaan minua kuraveriseksi.
"Niinhän sinä luulet", vastasin hänen haukkumissanoihinsa. Ne eivät edes ole mitään luovia. Malfoylla ei ole tippaakaan mielikuvitusta, se voisi keksiä jotain kivempia. Alan kyllästymään kuraveriseen.
"Mitä?" Malfoy kysyi hämmästyneenä. Mulkoilin häntä ja sanoin:
"Luulet, että olen jästisyntyinen. Kun totuus paljastuu pudotat sukat jalastasi, en tosin usko, että ne edes pysyvät jaloissasi."
 Hah, Malfoyn ilme oli todella näkemisen arvoinen! Nauran edelleen, kun vain ajattelen sitä.
 Ehkä joulu olikin mennyt hyvin. Sain Malfoyn sanottomaksi ja se on jo jotain,
Hermione.

 Hermione hymyili tekstilleen, puki yöpuvun päälleen, otti kirjan ja kävi makaamaan sänkyyn ja lueskelemaan.
---------------------
Kommentteja?

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Jatkoa pitkästä aikaa..
Kylläpä Sirius teki ilkeästi kun ei lähettänyt tyttärelleen joululahjaa.
No, katsotaan miten tämä tästä etenee. Olisinpa muuten halunnut nähdä Malfoyn ilmeen.

Tutti frutti kiittää ja kumartaa


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

Brunet

  • Varjoissa vaeltaja
  • ***
  • Viestejä: 175
  • Fallen but not forgotten
Ihanaa vihdoin jatkoa ;D

Tää oli aika lyhyt luku eikä ollut kauheesti kuvailua. Mutta muuten aivan ihana, sillä sekun Hermione suunittelee jo sitä että paljastais Siriuksen olevan sen isä on tavallaan niin suloista. Mutta Sirius oli aika kamala kun se jätti hommaamatta Hermionelle joululahjan vaikka se on sen tytär, mutta Harrylle se kuitenkin osti lahjan.
Ainiin ja...
JATKOA  ;D
Hell is empty and all the devils are here...

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Mä oon vihainen ittelleni kun en oo huomannu jatkoa, edes silloin kun oli mahdollisuus. No, kaipa sen voi selittää sillä, että olin Vuokatissa ja tietenkään siellä ei ollut nettiä.
 Sirius oli tyhmä, kun ei lähettänyt Hermionelle mitään. Ja Malfoyn ilme oli varmaan näkemisen arvoinen.
Jatkoa pyydän :D


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Kiitos kaikille kommentoijille, haluan nyt ilmoittaa, että Hermione Musta menee hyvin ansaitulle PITKÄLLE TAUOLLE, koska meinaan ihan oikeesti romahtaa näiden ficcien alla. :)

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Ai, no oon huomannu kuinka paljon sulla on keskeneräisiä ficcejä. Kirjoita vaikka joku valmiiksi ja sitten siirryt tähän. Jooko?


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
HarryPotterFan4Ever, Joo, yritetään koko ajan. :D

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Se on loppu nyt. Ei jaksa, ei inspaa, tappakaa mut jos huvittaa. -.-

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
En mä sua tapa, sithän ei tulisi uusia lukuja sun jatkiksiin :'(
Mut jos sä et TOSIAAN jaksa tätä enää niin lopeta sitten. Mut älä poista tätä topikia. Voisit sä jonkun nopeen loppuepiloginjutun kasata vielä nii tulis selkee loppu ;)
Mä ja mun typerät ideat...


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Desbina

  • ***
  • Viestejä: 68
Tää oli ihana<3 Mä rakastan Dramionee mut viel enemmin Fredii... <3 JATKOA PLEASE!  ;D ;D

Love: Desbina
I solemnly swear that I am up to no good.

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Harmilista jos ei löydy inspistä enää  :( Olis ollu kiva tietää tästä parituksesta enemmän, toivotaan et inspis viel palaa..... :D
Demons and Angels

ava by Swizzy

Panthera

  • Vieras
Tylsää kun inspi voi loppua...ei ollu edes Frediä vielä ilmestynyt   :-X

Mutta siis eihän sille mitään voi, käyn täällä silti, jos vaikka jatkatkin yllättäen  :o

Nalle

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Linnun siivin nousen ilmaan
Voi, eih! Jatkathan pian??? Tää on niin, kiinnostava (eka fic, jonka luen,  joka kertoo Hermione Mustasta).
  Ihanaa, tekstiä. :)