Kirjoittaja Aihe: Hermione Musta. 7 luku ilmestynyt! Draco/Hermione/Fred, K11, LOPETETTU!  (Luettu 12502 kertaa)

Kukkamaaria

  • ***
  • Viestejä: 350
  • Keisarinna
Ihana luku jälleen :) tykkäsin tästä, mutta tuon takauman olisit voinut laittaa kursivoiduksi niin olisi myös ymmärtänyt sen tarkoittavan sitä :) pian Dracoa ja Hermionea! mutta joo, jatkoa pyydän! :)
But hey, isn´t it fun at the end of the day,
When everyone looks like me?
-Sonata Arctica -Cloud Factory

♥5.6.2011, 19.9.2012, 3.11.2014, 17.7.2018 & 18.6.2020♥

Tales By Kukkamaaria

Ava by Dolls

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Löysin tön vasta nyt.
Mielenkiintoinen idea, että Sirius on Hermionen isä.
Haluan ehdottomasti lukea lisää, joten
JATKOA!!


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Tuleeko pian jatkoa?
tää on katsos niin hyvä vaan että tähän on pakko saada jatkoa ;D
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

Herski

  • Malfoyn vaimo
  • ***
  • Viestejä: 350
  • Dramione ♥
Hellurei!

Uusi lukija ilmottautuu. :) Tämä on todella mielenkiintoinen! Minulla on ollut jo tarkoitus lukea nämä luvut jo ajat sitten. Mutta äsken vasta vihdoin ja viimeinkin sain luettua nämä kaikki luvut putkeen. Upeaa työtä. Mielenkiinto heräsi kyllä. :) Oikein kivan juonen olet keksinyt.

Draco/Hermione - parituksesta vielä tuplasti plussaa! ♥ Sehän on nimittäin minun lempiparitukseni. ;) Yllätys(kö?)... Toivottavasti Dramionea tulee nopeaa!

Luvut voisivat kyllä olla pitempiä. :) Toivottavasti laitat pian jatkoa tähän. Toivottavasti kaikki saavat pian tietää Hermionen oikean isän! :D Tuskin maltan odottaa sitä Malfoyn reaktiota. ;)

Mutta, kiitos tästä mukavasta lukunautinnosta!  :-*

Jatkoa mahdollisimman pian, kiitos! ♥

♥: Herski
DRAMIONE ♥

sananna

  • ***
  • Viestejä: 79
uusi lukia :) jotkut kohdat etenee aika opeasti (sekin kohta siitä kosiinasta olis voinut olla pitemp)mutta muten on hyvin kirjoitettu ja koukkuun on jääty.jatkoa :)

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Heips! Jatkoa tuleekos? :) Innolla kaipailen
-Gin :-*
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Huh, nyt teillä olisi hyvä syy haukkua minut pystyyn! Mutta, nyt viimein ja vihdoin tulee uusi luku, joka ei ole kylläkään kovinkaan pitkä.
mellonami, Hermione muistelee tässä tapahtumia sen jälkeen kun kaikki on tapahtunut. Aika epämääräinen selitys, mutta kaikki selviää viimeisessä luvussa.
HarryPotterFan4Ever, Kyllähän minulla on sellainenkin fic jossa Harry ja Draco ovat velipuolia :D Kiitos kommentistasi.
Ginevra, Mun nilkka on vääntyny pariin otteeseen eikä siinä oo näkynyt mitään :O . Ehkä olen vain jotenkin finksahtanut  ::)
Kukkamaaria, kiitti kommentistasi.  :-*
tutti frutti, Kiitos.  :-*
Herski, Kiitti todella paljon kommentistasi. Jatkoa ei ehkä tullut kovinkaan nopeasti, mutta tulipa kuitenkin :D
sananna, kiitos. Joo mulla menee useimmiten aika monet kohdat nopeesti.

Luku 5, Ajatuksia

SIRIUS

En voinut lähteä tietämättä oliko tyttäreni kunnossa. Halusin tietää, missä hän oli ja mitä hänelle oli tapahtunut. Minun oli pakko saada tietää.
 Laukkasin hermostuneena muutamia kertoja Tylypahkan tiluksia ympäri, kävin jopa Tylyahossa, koska minulla oli tylsää. Sen jälkeen yritin taas nukahtaa.
 En millään saanut unen päästä kiinni. Lopulta työnsin kuononi tassujeni alle ja nukahdin. Näin unta Hermionesta, Alisasta ja minusta. Siitä, millaista meillä oli ennen Alisan kuolemaa.

Alisa katseli minua ja Hermionea nauraen. Kiusasin pientä tytärtäni hiukan, tein valoja sauvallani ja poistin ne ennen kuin Hermione kerkesi saada ne pieniin nyrkkeihinsä.
"Sirius, älä kiusaa Hermionea", Alisa moitti minua. Nousin lattialta ja painoin hänen huulilleen suukon sanoen:
"Saanko sitten kiusata sinua?"
"Et todellakaan. Jos sen teet saatat olla ilmassa nilkat ylhäällä", Alisa varoitti hymyillen. Naurahdin hänen sanoilleen ja nostin Hermionen syliini. Tyttö nukahti hetken kuluuttua ja minä ja Alisa vain makasimme sohvalla jutellen niitä näitä. Hermionen olimme vieneet jo nukkumaan.
 

Heräsin uikuttaen. En halunnut muistaa, halusin unohtaa kaiken minkä olin kokenut ennen synkkiä Azkabanin vuosiani. Halusin unohtaa, en halunnut muistaa, en halunnut itkeä Alisan takia. En ollut koskaan ennen itkenyt kenenkään tytön takia.

 HERMIONE

Pääsin sairaalasiivestä seuraavana päivänä, jolloin ryntäsin heti kirjastoon etsimään tietoja itsestäni. Lopulta löysin kirjan, jonka nimi oli Puhdasveristen sukupuita. Siinä oli pakko olla jotain minusta.
 En ollut ihan varma olinko puhdasverinen vai puoliverinen. Olin varma vain yhdestä asiasta. En ollut jästisyntyinen. Pelkkä ajatuskin sai leukani nousemaan pystyyn ja ajattelemaan: Olen oikea noita.
 Tokihan olen noita muutenkin. Mutta puhdasverisenä tai puoliverisenä olen vielä parempi noita. Yhtäkkiä muistin lajitteluni:
"Isäsi puoleinen suku on ollut luihuisissa, isäsi poikkeuksena, äitisi taas varttui korpinkynsissä, laitanko sinut luihuisiin, korpinkynsiin vaiko rohkelikkoon?"

 Silloin en ollut kiinnittänyt niinkään huomiota hatun sanoihin, mutta nyt ajattelin niitä. Isäsi puoleinen suku... Isän koko suku oli siis ollut luihuisissa, isä vain poikkeuksena. Äidin puoleinen suku oli ollut korpinkynsissä. Minä olin taas päätynyt rohkelikkoon. Miksi?
 Miksi olin päätynyt rohkelikkoon, vaikka isäni puoleinen suku oli luihuisissa ja äitini korpinkynsissä? Minkä takia hattu sitten laittoi minut rohkelikkoon? Kysymyksiä pyöri päässäni, mutta ei yhtäkään vastausta. Ei yhtäkään vastausta. Olin yksin maailmassa, kukaan ei voinut tietää vastauksia kysymyksiini. Ei kukaan.
 Samassa keksin. Isä voi. Isä voi tietää. Minun on pakko saada tavata isä ennen kuin hän lähtee pois.
 Ajattelematta sen enempää ryntäsin pois kirjastosta ja suoraan Tylypahkan linnan maille ja sieltä metsään, jossa olin tavannut isäni ensimmäisen kerran. Menin samaan paikkaan, mutta... Turhaan. Isä ei ollut siellä. Paikka oli tyhjää täynnä. Ketään ei ollut näkyvillä.
----------------------
Joo, lyhyt taas. Kommentteja?

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Tykkäsin tästä. Hermione tutkimassa sukuaan...
joo, ei mitään järkevää. ehkä tulen huomenna lukemaan tämän uudestaa ajatuksen kanssa, ja sitten voisin yrittää keksii rakentavaa
tutti frutti


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Oh oh, en minä sinua pystyyn hauku. En ole edes koira, kuitenkin. Tää luku oli aika lyhyt mut ei se haittaa, mä tykkäsin siitä kuiteski. Ja joo, mä taisinkin kommentoida sitä ficciä jossa Harry ja Draco on velipuolia :D
 Toivottavasti Hermione löytää jotain tietoo sen suvusta ja saa tietää kuka on:D

HPF4E


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Draco-love

  • Neiti Kuolonsyöjä
  • ***
  • Viestejä: 38
Moi, uusi lukija ilmoittautuu! Ja HPF4E, oon siestä hp-faneista, muistatko? No, kuitenkin ficcisi on hyvä ja aion lukea jatkoa... ;)
Draco in my heart FOREVER! <33

Panthera

  • Vieras
Tää on aivan ihana! ERakastan Dramionee, mut sit rakastan fredii :D Ni oli pakko saada lukee!

JATKOOO!


♥:llä Panthera

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Sain nyt valmiiksi kuudennen luvun.
tutti frutti, kiitos kommentistasi.  :-*
HarryPotterFan4Ever, Hermione saa tässä luvussa tietää jonkin verran ja luku taitaa olla pidempi kuin muut tähän mennessä tulleet. Kiitos sinullekin kommentistasi. (Taas kerran :) )
Draco-love, kiitos! Uudet lukijat ovat aina tervettuleita.
Panthera, Minäkin rakastan Dramionea ja Frediä. Enhän olisi muuten tätä ihanaista kirjoittanutkaan. Kiitos paljon kommentistasi.
Luvusta: Taas on useampi viikko kulunut ja silti luku on näin lyhyt. Olen pahoillani, kun en muiden ficcejeni ja kiireiden kanssa muistanut tätä ollenkaan. Annattehan se anteeksi te ihanat lukijani?? *koiranpentu ilme*

Luku 6, Vastauksia.

SIRIUS

Laukkasin Kielletyssä Metsässä, kun näin hänet. Hän käveli katse painettuna maahan, puristaen taikasauvaa kädessään. Muutuin koirasta ihmiseksi ja menin hänen luokseen.
"Mitä helvettiä sinä täällä teet?" kysyin vähän liiankin ankarasti.
 Hermione hymyili.
"Etsin sinua", hän vastasi. "Minulla on hiukan kysyttävää", hän sanoi ja mielialani laski. Voi helvetti, tästä se kysymystulva taas alkaa.
"No, mitä?" kysyin, vaikka olisin vain halunnut olla hiljaa. Olisin vain halunnut katsella häntä.
"Eikös äiti ollut korpinkynsissä?" Hermione aloitti.
"Oli. Hän oli korpinkynnen tähtioppilaita", vastasin hymy huulillani.
"No, miksi sinä päädyit sitten rohkelikoon?" Hermione kysyi. "Vaikka sinun koko sukusi oli luihuisissa", hän jatkoi.
  Huokaisin.
"Minä halusin rohkelikoon. Olin jo junassa saanut ystäviä. Jamesin ja Remuksen. En halunnut joutua luihuisiin", vastasin happamana. Hermione huomasi, että olin jättänyt petturi Piskuilanin mainitsematta.
"Miksi minä sitten olen rohkelikoissa?" Hermione kyseli. "Lajitteluhattu sanoi, että äitini oli korpinkynsissä, isäni rohkelikossa ja isäni puoleinen suku luihuisissa. Niin, minkä takia minut laitettiin rohkelikkoon?" hän toisti kysymyksensä.
"Ehkä... Ehkä lajitteluhattu arveli, että kuulut rohkelikoon. Sinun ei tarvitse hävetä sitä", sanoin hiljaa.
 Hermione nosti leukansa pystyyn.
"En minä häpeä sitä", hän sanoi ja lähti kävelemään kohti Tylypahkaa.

HARRY

"Missä Hermione on?" Ron kysyi minulta. "Eikös hänen pitänyt jo päästä sairaalasiivestä?" hän jatkoi.
 Ennen kuin ehdin vastata Ronille, Hermione käveli pää pystyssä meidän luoksemme rohkelikkojen oleskeluhuoneeseen.
"Missä sinä olit?" kysyin otsa kurtussa.
"Kävelemässä", Hermione vastasi. Katsoin hieman tarkempaa häntä ja hän vältteli katsettani. Jotenkin arvasin, ettei Hermione ollut pelkästään kävelemässä.
"Niin kuin joka ilta", Ron huomautti. "Alatko jo kyllästyä kirjastoon?" hän jatkoi.
"En. Haukkasin vain raitista ilmaa", Hermione sanoi hymyillen hiukan liian teennäisesti. Hän huomasi katseeni ja painoi kiireesti silmänsä lähimpänä olevaan kirjaan. Tajusin siinä samassa, että Hermione salasi jotain meiltä molemmilta.
 Yritin saada Roniin katsekontaktin, mutta tämä vain loikoili oleskeluhuoneen sohvalla välittämättä juuri mistään. Huokaisin. Ainahan Ron oli tälläinen.

HERMIONE

Hitsit. Nyt Harry arvasi, että minä salaan jotain. Minulta ei taatusti jää hetken rauhaa. Yritin kiivaasti väittää, että olin vain kävelyllä, mutta minä olen aina ollut huono valehtelemaan. Kerrankin jästien koulussa yritin väittää opettajalle, että olin nukkunut pommiin, vaikka olin oikeasti jättänyt tarkoituksella aamutunnit väliin. En vain ollut jaksanut kuvaamataitoa. Olin surkea piirtämään. Olin aina ollut. Itseasiassa ainoat aineet, joissa olin ollut jästien koulussa hyvä olivat olleet matematiikka ja äidinkieli. Harry on kertonut, että hän oli ollut hyvä historiassa ja uskonnossa. Enpä olisi ikinä arvannut.
 Kun olin sinä iltana tyttöjen makuusalissa sain ajatuksen. Aloin pitämään päiväkirjaa. Jästien koulussa olin ahkerasti kirjoittanut päiväkirjaani muutaman päivän välein aina yhteentoista vuoteen saakka. Silloin vaihdoin jo Tylypahkaan, joten unohdin kokonaan kirjoittaa.
Aloitin näin:
Rakas päiväkirja,
 Olen Hermione. Hermione Musta. Entinen Granger. Sain muutama viikko sitten tietää, että Sirius Musta - joka on sivumennen sanoen karannut Azkabanista, joka on velhovankila - on isäni. Äitini Alisa Musta kuoli, kun olin vuoden ikäinen.
 En tiedä tästä sen enempää. Minusta vain tuntuu oudolta, etten olekaan Maryn ja Johnin lapsi. Ja olen puhdasverinen, tai puoliverinen. Minun piti kysyä isältä tänään sitä asiaa, mutta unohdin. Kerkesin kysyä, sitä miksi olin päätynyt rohkelikoon, vaikka äiti oli ollut korpinkynsissä ja isän koko suku luihuisissa. Outoa, eikö?
 Hermione.
 

-------------------------------------------------
Kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 07.01.2011 16:00:04 kirjoittanut Vaarallinen Komentoija »

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Saat anteeksi, vaikka luku on lyhyt. Minua ei haittaa vaikka jatkoa tulisi ensi vuonna (riittäisiköhän kärsivällityyteni siihen?), koska jatkoa tulisi kuitenkin. Ei haittaa vaikka luvuilla kestää, kirjoitat sitten huolella kunnon luvun ja olen tyytyväinen. :D
 Eikö Harry ja Ron tiedä että Hermione ei olekaan jästisyntyinen? Wou. Voi Sirius raukkaa, aika vaikeeta varmaan selittää Hermionelle.  ;D
Jatkoa toivoisin, ennemmin tai myöhemmin :D


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Vitos luku oli aika lyhyt, mut se oli hyvä.
Lainaus
Alisa katseli minua ja Hermionea nauraen. Kiusasin pientä tytärtäni hiukan, tein valoja sauvallani ja poistin ne ennen kuin Hermione kerkesi saada ne pieniin nyrkkeihinsä.
"Sirius, älä kiusaa Hermionea", Alisa moitti minua. Nousin lattialta ja painoin hänen huulilleen suukon sanoen:
"Saanko sitten kiusata sinua?"
"Et todellakaan. Jos sen teet saatat olla ilmassa nilkat ylhäällä", Alisa varoitti hymyillen. Naurahdin hänen sanoilleen ja nostin Hermionen syliini. Tyttö nukahti hetken kuluuttua ja minä ja Alisa vain makasimme sohvalla jutellen niitä näitä. Hermionen olimme vieneet jo nukkumaan.
Tuo kohta oli oli mun lempikohta koko luvusta. Sirius on ihana kun se on niin huolehtiva.
Mut musta Hermoine oli vähän liian tyly, kun se kysy äidistään ja sit vaan lähti kun se oli saanu tietää. Ja kun Sirius vaan halus olla Hermoinen kanssa, mut kaikkihan tietää et kun Hermoine saa kuulla jotain jännää sillä on miljoonia kysymyksiä ;) Harry taas on liian tarkkaavainen, ehkä jopa liian tarkkaavainen jopa Harryksi!? Kuka tietää?
Mut jatkoa pian
-Gin
xoxo
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Mukavaa saada tänne uusi luku. Kirjoituksesi on sujuvaa eikä teksti töki...
Kerkesin kysyä, sitä miksi olin päätynyt rohkelikkoon, vaikka äiti oli ollut korpinkynnessä ja isän koko suku rohkelikossa
Pitäisikö tuossa olla luihusissa? Eikös se Siriuksen koko suku ollut luihusissa, ja Sirius oli poikkeus.
Muita virheitä en löytänyt, ja tykkäsin tosi paljon. Jatkoa haluan ehdottomasti.

Tutti frutti kiittää ja kumartaa


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

Panthera

  • Vieras
Oli tosi mukava taas lukee, nyt kun en oo pitkään aikaan täällä käynykkään :)

Jatkoa toivoisin todella paljon. Millonkohan se ihana Fred astuu kuvioihin...? No, Ronhan on aina sellainen ettei se tajuu mitään mistään...

Mutta taas siis jatkoa toivoisin xD

♥:llä Panthera

Brunet

  • Varjoissa vaeltaja
  • ***
  • Viestejä: 175
  • Fallen but not forgotten
Uus lukija ilmotautuu;D
Sujuvaa tekstiä ja juonikin kulkee sujuvasti vaikkakin luvut ovat lyhyitä. Ja idea että Sirius olisi Hermionen isä kuulostaa hyvältä.
Toivottavasti Siriuksen ja Hermionen suhde alkaa kohta syventyä ja että Hermione ei salais asiaa enää pitkään ystäviltään ;)
Odottelen jatkoa innolla :D
Hell is empty and all the devils are here...

Draco-love

  • Neiti Kuolonsyöjä
  • ***
  • Viestejä: 38
Vihdoinkin jatkoa! Luin, mutta olisi voinut olla pidempikin...  :D
Draco in my heart FOREVER! <33

amorgirl

  • Vieras
Oi, tää on kiva!

En oo itte ennen törmänny tälläsiin ficceihin, siis et Sirius oliskin Hermionen isä, hassua eikös.
Mutta joo, mielenkiintoseks oot osannu tehä tän, mutta, musta voisit kertoo tarkemmin aina yhestä asiasta, tietkö? Siis, tuntuu ettää etenis tosi nopeeta.

(joo, tosi hyvä mun täälä neuvoo....)

♥:llä am

P.S Lisää, oon iha liian utelias tietään mitä tapahtuu ja miten  Harry suhtautuu kun kuulee ja ylipäätään kaikki. Nauran oikeesti jos Hermione menee Malfoylle jtn ettei ookkaaa kuraverinen ahah!
Mut, sinänsä aika nopeesti Hermione usko sitä, ois luullu ettei se ihan heti usko.


mussuti15

  • Vieras
Tosi mielenkiintoinen juoni johon jää ehdottomasti koukkuun!
Kirjoitat myös hyvin ja ja ja ..äää no hyvin! :D
Jatkoa odottelen ehdottomasti!
mussuti15