Kirjoittaja Aihe: Yksi kuiskaus || Remus/Lily, S  (Luettu 1594 kertaa)

Sädekehä

  • Hömelö otus
  • ***
  • Viestejä: 1 180
  • Until you believe
Yksi kuiskaus || Remus/Lily, S
« : 19.07.2010 15:23:00 »
Nimi: Yksi kuiskaus
Kirjoittaja: Sädekehä
Genre: Fluffy
Ikäraja: S
Paritus: Lily/Remus
Vastuuvapautus: Rowling omistaa, minä leikin.

A/N: En suinkaan ole kyllästynyt J/S:ään, halusin vain kokeilla jotain muuta. Se oli oikeastaan aika haastavaa, vaikka pidinkin tämän kirjoittamisesta. En tiedä, onko tämä kovinkaan onnistunut kokonaisuus, mut omasta mielestäni sain tähän paljon sellaista, mitä halusinkin. Ja tämähän osallistuu sitten sataseen. (:

Kommentteja toivoisin! ~
---

Yksi kuiskaus

Minuutti. Toinen, kolmas. Remus juoksee portaat alas kiireellä, koskettaa kämmenselkää puolivahingossa. Hymy haihtuu huulilta, puna nousee poskille. Anteeksipyyntö. Toinen ja kolmas, neljännen kohdalla nauru kumpuaa huulilta. Tyttö hymyilee, keinuttaa itseään. Kaunis. Yhä edelleen, vuosienkin jälkeen. Suloinen hymy, kaihoisa katse ja siro kaula.

”Sinä voisit joskus näyttää, miten lennetään.”

Remus välttelee katsetta. Hykertelee ja sydän tuntuu raskaalta. Miten hän nyt sellaista voisi näyttää. Risuisella luudalla? Tyttö odottaa, silmät tuikkivat jalokiviä ja iloisia huomisia. Eikä Remus osaa vastata, takeltelee vain. Ja tyttö nauraa, sukii punaisia hiuksia, suutelee mansikkaisilla huulillaan ilmaa.

”Enhän minä edes osaa..”

”Opetellaan yhdessä.”

Kuiskaus. Toinen ja kolmas ja neljäs ja viides! Tyttö kirjoittaa muistiinpanovihkoon outoja sanoja, piirtää sydämiä ja hassuja koukeroita. Remus kurkottaa kaulaansa, näkee vain suloiset sormet, hennon otteen. Kuulee hymähdyksen, tuntee suukon.

”Lähdetkö kanssani katsomaan kuutamoa?”

”Mitä?”

Tytön silmät ovat utuiset. Nauru kirii yössä, sukeltaa lammen pinnan alle ja kerää helmiä. Remus hymyilee kainosti, empii tarttua kädestä. Tyttö on nopea, tarttuu ensin. Ote on hellä, huomaavainen. Täynnä satumaista taikaa ja ilmassa leijuvia tähtiä. Voi kuinka onnellinen Remus onkaan!

”Haluaisitko sinä auttaa minua Muinaisissa riimuissa, ne ovat toisinaan hankalia..”

Nielaisu. Toinen, pelokas kolmas. Tyttö räpyttelee silmiään, tekee sen tahallaan. Remuksen kädet ovat nihkeät, hän ei kuitenkaan irrota otetta. Hymyilee vaan, valjusti. Tyttöhän osaa jo kaiken? Hennot vihjeet, salat ja tunteet. Kirjoittaa, lausua, tulkita. Täydellisesti. Mitäpä tyttö ei osaisi?

”Luulin sinun osaavan hyvin..”

”Auttaisit nyt, Remus. Se olisi suloista.”

Suloista? Miljoona kertaa suloisempaa kuin Remus voisi koskaan kuvitellakaan. Ja taas se hymy, tyttö on niin kaunis. Letittänyt hiuksensa nutturalle, sipaissut punaa poskiin. Ja entä huulet, ei Remus tohdi edes katsoa. Nyt tarttuu jo käteen varmana, tyytyväisenä. Se saa tytön sydämen hyppimään riemusta, Remus tuntee sen. Ohuen paidan läpi, selkeästi.

”Minä viihdyn seurassasi.”

Katse. Toinen ja kolmas. Sitten siirrytään tuijottamaan lankkulattiaa. Tyttö nauraa, pitää kädestä ja suukottaa poskea. Karheaa ja arpista, silti tytön mielestä niin kaunista. Tunne on mahtava. Remus vilkaisee, kerran jos toinenkin. Voiko olla mitään noin vihreää? Kaunista, herkkää, rakasta? Posket punehtuu taas, voisiko tyttö rakastaa häntä takaisin? Yhtä palavasti, ehdoitta?

”Niin minäkin, Lily. Niin minäkin.”

Ilta. Kolmas, tuhannes, miljoonas. Suudelma, ja toinen. Tyttö sipaisee kullalla koristeltuja hiuksia, kuiskailee tuttuja nimiä, sanoja, äänteitä. Maistuu kirsikalle, halulle ja valolle. Eikä Remus ymmärrä tähtien himmeää tuiketta, ei muiden hymyjen laimeutta. On vain tyttö, Lily, kauneus ja lämpö.

”Olemmehan me tässä aina?”

Kysymys. Tällä kertaa Remuksen. Tyttö taivuttaa kaulaansa, kohottaa leukaa ja hykertelee hopeisessa valossa. Paino siirtyy rintakehälle, kädet harovat hiuksia.

”Totta kai.”

Lupaus. Toinen, kolmas, kaunis ja haavoittumaton. Kumpikaan ei ymmärrä haurautta, muutoksia. Tyttö vain koskettaa pehmeästi, suutelee Remuksen toiseen ulottuvuuteen ja lupaa rakastaa. Ääneti, hiljaisin kuiskauksin ja sanoin.

”Aina.”

Yksi kuiskaus. Ja se tekee molemmat onnellisiksi.

« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 11:23:55 kirjoittanut Sädekehä »
All I wanted was you

Ava by Sinderella

Neriah

  • ***
  • Viestejä: 603
Vs: Yksi kuiskaus
« Vastaus #1 : 21.07.2010 15:20:41 »
Voii, rakastin tätä. Ficisi oli todella ihana, pidin kuvailustasi erityisen paljon! Paritus oli suloinen, vaikka minusta Lily onkin vähän sellainen Mary Sue, mutta... Tämä toimi hienosti! Remus oli valloittavan suloinen ollessaan tuollainen.

Ettei ihan ihkutukseksi mene, niin sanon yksinkertaisesti että kiitos! Tämä oli kaunis.

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Yksi kuiskaus
« Vastaus #2 : 24.07.2010 11:33:20 »
OI ihanaa. En ole koskaan lukenut Lily/Remusta ja tämähän oli hyvä! Kuvailu oli hienoa ja se oli oikeanlaista.
I love it!!!!


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Sädekehä

  • Hömelö otus
  • ***
  • Viestejä: 1 180
  • Until you believe
Vs: Yksi kuiskaus
« Vastaus #3 : 25.07.2010 23:47:56 »
Kiiruna; Goosh, kestipä mulla vastata. Tosiaan ennätin jo femmeä kirjoittamaan, ja kunnia kuuluu ihan tälle sun kommentilles, mikä muutenkin oli taas niin ihana ja loistava. Sai hymynkin huulille, enkä voinut olla nauramatta sun kommenttias kahdesta pisteestä. Sehän on kaksi pistettä, ei kolme. On aina ollut ja tulee aina olemaan, sanoi kielioppi mitä hyvänsä. Kaksin aina kaunihimpi. n.n
Tidiid, mä tykkään itse R/L:stä kovastikin. Lily on ihana, kunhan se paritetaan jollekin muulle kun Jamesille. (Taino, kirjoitan ficciä itsekin, missä se paritetaan J:lle, mut kelmificit onkin poikkeus..~). Eää, kadotin punaisen lankani. Kiitän kuitenkin oikein paljon kommentistasi, ja olen oikein iloinen, että pidit tästä. (:

Neriah;
Olen samaa mieltä, et Lily on ehkä vähän liian täydellinen aina välillä, mut toisaalta taas eikö fluffyssa aina kaikki ole ahh niin ihanan täydellistä? :D Kiitos kommentistasi, mukavaa, et pidit tästä! Ja erityisesti hyvä, jos kuvailu miellytti.

HarryPotterFan4Ever;
Hihiih, täytyy tunnustaa, etten miikään L/R:ää pahemmin ole lukenut, vaikka hyvä paritus onkin. (: Kiitos oikein paljon kommentistasi! Se piristi myöskin. (:
All I wanted was you

Ava by Sinderella