Kirjoittaja Aihe: Jocindan leikkikenttä, S  (Luettu 9426 kertaa)

Jocinda

  • ***
  • Viestejä: 312
  • The man with the key is king.
Jocindan leikkikenttä, S
« : 16.07.2010 22:35:44 »
    No niin, sain vihdoinkin otettua itseäni niskasta kiinni ja päätin postata nämä...

    Olen siis piirrellyt enemmän tai vähemmän koko pienen elämäni, pikku tyttönä jo tarttui usein kynä käteen, vaikkakin jälki oli varsin kyseenalaista... (No hei, kai nyt kaikki piirtävät jossain elämänvaiheessaan ukkeleita, joiden jalat lähtevät suoraan niiden päistä ilman vartaloa? :D) Kuvataidekoulussakin tuli joskus käytyä kuutisen vuotta,  mutta into lopahti muutama vuosi sitten, kun kertatunti olisi muuttunut kolmetuntiseksi. Ennen tyylinäni oli piirrellä vähän milloin mitäkin, mutta nykyään piirrän lähinnä realistisella tyylillä eräänlaisia muotokuvia julkisuuden henkilöistä. Jalkapalloilijoihin liittyviä kuvia minulla riittää erityisen paljon, sillä futis on lähellä sydäntäni♥ Piirtovälineinä käytän useimmiten ihan vain lyijykyniä, koska värittämisessä olen suunnilleen yhtä hyvä kuin Iker Casillas on englannin puhumisessa.

    Jospa nyt jättäisin nämä turhat löpinät sikseen ja laittaisin tähän niitä kuvia... Nämä eivät ole siis aikajärjestyksessä tai mitään, mainitsen erikseen sitten aina tekovuoden... Ja kaikkiin kuviin on käytetty mallikuvaa.

    ~Jalkapallo~

Fernando Torres, S
    Fernando Torres, jokaisen naisen ja varmasti monen miehenkin märkä päiväuni täältä ikuisuuteen... Piirsin tämän joskus kaksi vuotta sitten, eli aika vanha työ on kyseessä, mutta olen niin laiska, etten jaksa laittaa näitä aikajärjestykseen. Ignooratkaa typerä tapani(josta olen kylläkin päässyt eroon) kirjoittaa henkilön nimi paperiin. Noissa kasvoissa on kyllä jotain ihme häikkää, etenkin tuossa suussa... Ja väritysjälki nyt on mitä on.
    Välineet: HB- ja 6B-lyijykynät

Iker Casillas, S
    San Iker, joka tulee aina olemaan yksi elämäni suurimmista sankareista<3 Aamen. Tämä ei kyllä ole onnistunut mitenkään kovin nappiin. Kulmakarvat ovat häpeälliset, hiukset tuossa otsalla ovat aivan kamalat, varjostukset ovat ihan päin prinkkalaa... Takki sentään onnistui jotenkuten, vaikka väritysjälki on taas jotakin ihan muuta kuin loistavaa. Tehty viime vuoden puolella.
    Välineet: HB- ja 6B-lyijykynät

Toinen Torres, S
    Eli toinen Fernando Torres, viime vuoden mallia. Tämän sain kyhättyä suunnilleen puolessa tunnissa, kun mallikuva oli varsin helppo... Hiukset ovat oikeassa ylälaidassa hiukan keskeneräisen näköiset, mutta mallikuva ilmeisesti loppui kesken, enkä ole typeryyksissäni tajunnut viimeistellä tuota oman näkemykseni mukaan. Anatomisesti näyttäisi taas kerran jotain häikkää olevan, mutta ainahan minulla niitä on :D
    Välineet: HB- ja 6B-lyijykynät

Cesc Fàbregas, S
    Arsenalin kapteeni(ja Espanjan penkinkuluttaja MM-kisoissa, kiitos Del Bosquen... No ei, en ikinä enää hauku viiksimiestä Espanjan mestaruuden vuoksi<3) Cesc Fàbregas, tämäkin viime vuonna piirretty. Toinen kulmakarva saa minut näkemään punaista; tekisi mieli mennä tuon tietokoneruudun läpi korjaamaan sitä... Käden kokokin on kasvoihin suhteutettaessa hiukan kyseenalainen. Hiuksiin sentään yritin tosissani panostaa extra-hyvin, mutta ovat ne silti joistain kohdin vähän mössöä. Ja neniähän en osaa piirtää lainkaan, mikä näkyy tässä erittäin hyvin.
    Välineet: HB- ja 6B-lyijykynät

David Villa, S
    La Furia Rojan maalitykki David Villa, viime vuoden kesällä tehty. Älkää edes kysykö, mitä päässäni liikkui tehdessäni nuo hiukset, ne ovat ihan omituiset :'D Vaatteiden piirtämisestä ei onneksi tullut kovinkaan suurta ongelmaa, niitä näkyi sen verran vähän ja ne olivat helppoa piirrettävää. Kasvoista löytäisi taas varmaan miljoona virhettä jos etsisi, mutta nyt en kyllä jaksa tehdä niin...
    Välineet: HB- ja 6B-lyijykynät

Gonzalo Higuaín, S
    Vähän uudempaa työtä siis...  Tässä on siis Gonzalo Higuaín, Realin loistava loistava hyökkääjä, joka ei ikävä kyllä edelleenkään nauti mitään kovin suurta maailmanlaajuista arvostusta, vaikka sen ansaitsisikin taitojensa puolesta. Ainakin minun mielestäni :D Minulle tuli jossain vaiheessa ihan järjetön halu piirtää El Pipita, ja löysinkin aivan ihanan mallikuvan, jossa Gonzolla oli vielä pidemmänpuoleiset hiukset niiden nykyisten lyhyiden sijaan. En tietenkään voinut olla piirtämättä sitä!
     Välineet: HB- ja 4B-lyijykynät


    ~Muuta mukavaa~

PotC-pääkallo, S
    Tämä ei ole kyllä muotokuvaa nähnytkään, mutta samapa tuo... Tämä on tehty jo kolme vuotta sitten, parille kaverilleni tein tuon ajan Pirates of the Caribbean -huumassa synttärikortiksi :D Yksityiskohtiin yritin panostaa kaikella kärsivyydellä, mutta tuo Jack-nukke ja nuo soihdut menivät loppuvaiheessa vähän sutaisun puolelle, kun ei enää hermo kestänyt.
    Välineet: HB- ja 6B-lyijykynät

Will Turner, S
    Will Turner aka Orlando Bloom, kaksi vuotta sitten väkerretty. Jostain ihme kalenterista katsoin mallia... Taustaratkaisu on tässä jotain ihan kaameaa, mutta sen voittavat kyllä nuo hiukset, ihme sössöä kauttaaltaan. Willin räpsyripset eivät ole mikään päähänpistoni, vaan ne olivat mallikuvassakin tuollaiset ylipitkät ;D
    Välineet: HB- ja 6B-lyijykynät

Lily Allen, S
    Inhoan Lily Allenin musiikkia, mutta löysin joskus hänestä kivan kuvan, kun selailin Demiä ja sain hirveän piirtämisvimman. Pitkällisen pakerruksen tuloksena oli tämä. Voisin melkein sanoa olevani ylpeä noista hiuksista, jos ne eivät olisi tuolta ylhäältä tuollaista suttua ;S Viime vuoden puolelta siis tämä.
    Välineet: HB- ja 6B-lyijykynät

Gregor Schlierenzauer, S
    Voisin oikeastaan kysyä itseltäni, miksi edes laitan tämän esille, koska itse asiassa inhoan tätä :D Olkoon nyt täällä kuitenkin... Tein eräälle ystävälleni tämän hänen pyynnöstään. Hiukset ovat taas kerran menneet ihan penkin alle, ja varjostukset ovat niin kamalat ja laimeat, että huh huh. Silmistä en edes viitsi sano mitään. Tämä on siis tehty tänä vuonna.

Freddie Mercury, S
    Farrokh Bulsara aka Freddie Mercury: paras laulaja, jota maa on koskaan päällään kantanut. Eikä hänen vertaistaan tulla koskaan näkemään. Minulla oli ollut jo pitkään tarkoitus piirtää Freddie ennen kuin tein tämän, ja kun vihdoin löysin mallikuvan, niin se olikin sitten menoa. Osittain olen tähän jopa tyytyväinen, mutta tuo pää on kyllä vähän liian iso, ja ylhäällä olevassa kämmenessä kaikki on aikalailla pielessä. Ja paperi on ruttaantunut tuolta yläreunasta :(
    Välineet: HB-, 3B- ja 8B-lyijykynät

Mitch Hewer, S
    Mitch Hewer, yksi Skins-sarjan ykköskauden näyttelijöistä. Itse en ole koskaan katsonut sarjaa jaksonkaan vertaa, tein tämän kaverilleni viime vuonna hänen toiveestaan. Hiukset, viholliseni nro 1, ovat taas enemmän tai vähemmän kummalliset. Tuo käsi on kuitenkin se, mikä saa minut kirskuttelemaan hampaitani. Se on niin saamarin paksu ja omituisen näköinen >.<
    Välineet: HB- ja 6B-lyijykynät

Penélope Cruz, S
    Vielä tähän loppuun Penélope Cruz, näyttelijä josta pidän kovasti. Löysin ihastuttavan kuvan Cruzista netissä surffailtuani, ja pakkohan se oli sitten piirtää. Hiuksista olen nyt kerrankin hiljaa, mutta tuossa kaulassa taitaa kyllä mättää jokin... No, hällä väliä. Huulista jopa tykkään jollain asteella ^^
    Välineet: HB-, 3B- ja 4B-lyijykynät

Keira Knightley, S
    En ole pahemmin piirtänyt naisia, joten vähän aikaa sitten ajattelin, että voisi sitäkin kai taas pitkästä aikaa kokeilla... Satuin löytämään hyvän mallikuvan Keira Knightleysta(joka on yksi lempinaisnäyttelijöistäni), ja inspiraatio iski. Nuo kädet ovat ihan kamalat eivätkä näytä ollenkaan luonnollisilta, kun rupesin sähläämään niiden kanssa jotain... Ja minua inhottaa, että tuo toinen korvakoru on isompi kuin toinen :D
    Välineet: HB-lyijykynä

     Jos olet selviytynyt kaikesta tästä jaarittelusta, niin onneksi olkoon ja paljon respectiä ;) Otan mielelläni vastaan toiveita piirustusten aiheista, mutta toteuttamisen laadusta ja toteuttamisvuodesta en kyllä ota vastuuta :D

    Kommentteja palvon ja rakastan, ihan millaisia tahansa! Rakentavaa, haukkuja, kehuja, valitusta... Mitä vain mieleenne juolahtaa :D

    ~Joci
« Viimeksi muokattu: 26.08.2015 19:21:20 kirjoittanut Vlad »

"When you run with the Doctor, it feels like it'll never end. But however hard you try, you can't run forever."

~o~

"My thoughts are stars I can't fathom into constellations."

Ava by doomslock, banner by Vanilla M.

Ollie

  • Dragon Caven orja
  • ***
  • Viestejä: 799
  • For Greater Good, Viva la Espana!
Vs: Jocindan leikkikenttä
« Vastaus #1 : 16.07.2010 23:03:59 »
Mahtavia kuvia! Olet todella lahjakas piirtäjä :P Eniten tykkäsin Cescin kuvasta... ne silmät <3 Villakin oli onnistunut.. hieman se suu jäi vaivaamaan. Muista en osaa sanoa oikeen muuta, vähän...hmm... keskeneräisten näköisiä.
Ficit

*~ Viva Espana ~* Xavi, Iniesta,  Ramos y Torres <3

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Vs: Jocindan leikkikenttä
« Vastaus #2 : 16.07.2010 23:30:45 »
Ihan järjettömän hienoja! Vautsi :) Cesc, Villan kakkoskuva ja Lily Allen oli lemppareita.
En oikee osaa sanoa mitään rakentavaa. Hienoja!
in the bleak midwinter

Wonderlander

  • Vieras
Vs: Jocindan leikkikenttä
« Vastaus #3 : 17.07.2010 00:00:19 »
Vau, Iker oli ihan Ikerin näköinen tuossa piirustuksessa, hyvin onnistui! :) Ja nuo Nandon kasvonpiirteet tuossa kakkoskuvassa on onnistunut todella hyvin, varsinkin nuo silmät, vau! :o Villakin on kyllä niin itsensä näköinen, rispektiä sinulle!

Upeita olivat kaikki, rakentavaa en osaa sanoa, koska en todellakaan osaa piirtää edes selkeää tikku-ukkoa.

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: Jocindan leikkikenttä
« Vastaus #4 : 17.07.2010 10:28:15 »
Ei luoja, kuolin. Ensin jalkapalloilijoita, sitten pläräsin vielä muutkin ja bongasin rakkaan Schlierin nimen sieltä joukosta... Jumalauta, sä sitten osaat piirtää  :D Lemppareita (Schlieristä huolimatta) Cescin ja Daven kuvat, ihan sanoinkuvaamattoman hienoja. Turhaan sä itseäsi kritisoit :---) Tai no hyvähän mun on sanoa kun en piirtämisestä mitään tajua.
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

Rosa^^

  • ***
  • Viestejä: 24
Vs: Jocindan leikkikenttä
« Vastaus #5 : 17.07.2010 13:20:01 »
Herran jestas oot hyvä piirtämään ! Tykkäsin tosi paljon Cescin kuvasta. Ne silmät. Vau. Ikerikin kuva oli onnistunut minun mielestäni tosi hyvin. Ja Villakin oli ihan itsensä.
Ja en osaa oikein kommentoida muuta  :D Lisää kuvia vaan jalkapalloilijoista ! Voisit kokeilla piirtää vaikkapa jonkun kuvan MM-kisojen finaali päivästä tai matkasta Madridiin  ;)
La Furia Roja ♥
"Torresin mukanaolo antaa minulle lisää mahdollisuuksia" -David Villa

Vida

  • Paras nakki
  • ***
  • Viestejä: 714
  • thank you for nothing, you useless reptile
Vs: Jocindan leikkikenttä
« Vastaus #6 : 18.07.2010 21:02:14 »
Turhaan sä kaikista noista jotain dissattavaa löysit, ei niitä "huonoja kohtia" huomannut, kun katseli vaan niin innoissaan. :--D  Hienoja olivat, Cescin ja Daven kuvista tykkäsin minäkin eniten. Kyllä niistä kaikista selkeästi tunnisti, kuka oli kyseessä. Ja se Lily Allen oli kanssa hieno! ^^

Tekisi nyt mieli itsekin piirtää... Kunhan vaan keksisi jotain hienoja mallikuvia. Ja löytäisi jostain kärsivällisyyttä piirtää enemmän kuin puoli tuntia yhtä kuvaa. Piirtelehän ehdottomasti lisää, futareita jos tulee niin olen tyytyväinen. ^^


Vida
Älä opi etsimään tekosyitä olla kirjoittamatta ennen kuin opit kirjoittamaan.
~ Carlos Ruiz Zafón


Cora

  • Valencianista
  • ***
  • Viestejä: 733
  • Sí.
Vs: Jocindan leikkikenttä
« Vastaus #7 : 23.07.2010 00:44:58 »
Oi sä olit laittanut tänne piirrustuksiasi, ihanaa ^^ hyvä, että kiinnosti mikä linkki sun allekirjoituksessa oli, kun ei muuten taideosastoilla tule käytyä...

Mutta siis nämä ovat hienoa! Olenkin nähnyt näitä joitakin LtG:n puolella ^^ Ihana katsella näitä, kun näistä näkee miten paljon sä olet kehittynyt piirtäjänä, monellakin osa-alueella. Tykkään paljon tavastasi varjostaa se on sellainen pehmeä, ei niin tumma. Samoin sä olet selvästi hyvä mallista piirtäjät, kaikki näyttävät omilta itseltään.
Suosikeista on vaikea sanoa, kun tykkäsin niin monesta, no David ja Cesc noista futareista ja Lily Allen (ihanat nuo silmät, elävänoloiset), Mitch Hewer (aivan ihana varjostus ja valon tuntu tuossa kuvassa <3) ja Penelope Cruz (varsinkin ihanista hiuksista ja tuon mekon kankaan rypytyksestä, nam <3)

Voisin analysoida näitä vaikka koko päivän, mutta kukaan ei jaksa lukea mun jaaritteluja, joten tyydyn olemaan lyhyt tällä kertaa. Yritän kirjoittaa paremman kommentin ensi kerralla, kunhan pistät lisää ^^

Ja mulla olisi yksi toive tai ehdotus, jos kiinnostaa tarttua. Olin ikuisesti kiitollinen ja rakastaisin sut kuoliaaksi, jos sä piirtäisit Juan Matan ^^ Se olisi oikea unelmien täyttymys. Mutta se oli vaan ehdotus, tartu siihen jos haluat :)

Kiitokset kun pistelit tämä tänne, ihania ovat ja toivottevasti laittelet lisää jossain vaiheessa ^^

Cora

Zino

  • Vieras
Vs: Jocindan leikkikenttä
« Vastaus #8 : 31.08.2010 12:52:09 »
Eäääks, miksi löydän artti topsun täältä vasta nyt?! O_____O

DUUUUDEEE, noi no niiiin hienoja!!! En vieläkään tajua kuinka lyijykynällä voi saada noin hienoja ja vieläpä realistista jälkeä, tajutonta! :D Kaikkia jalkapalloilijoita tietysti kuolasin ja sitten noista muista erityisesti Lily Allenin kuva (vaikka en voi sietää) jäi mieleen, aivan ihana!

Piirräthän sinä lisää?! O____O Sinun on pakko.... *puppyeyes* Nämä on niin ihania, että mä vaadin lisää töitä! Hop hop, kynä käteen! ;D

Jocinda

  • ***
  • Viestejä: 312
  • The man with the key is king.
Vs: Jocindan leikkikenttä
« Vastaus #9 : 06.10.2010 11:01:03 »
    Aaah, kommenteja!♥

Ollie: Kiitos kommentistasi :) Ymmärrän kyllä, että työt saattavat näyttää keskeneräisiltä, kun en ikinä jaksa tehdä niihin taustaa tai mitään vastaavaa ^^

raitakarkki: Kiitos kamalasti kehuista! :)

Wonderlander: Kiva että Iker oli mielestäsi ihan Ikerin näköinen ja kakkos-Nando onnistui myös ;) Kiitos kovasti kehuista! Tikku-ukot on kyllä ihan yliarvostettuja :D

nami-swan: *yrittää herätellä henkiin* Et kai sinä nyt oikeasti kuollut? ;D Schlierenzauerin(ai luoja että vihaan tuon nimen kirjoittamista) tosissaan piirsin eräälle kaverilleni, joka varta vasten sitä pyysi... Mukavaa että se miellytti sinunkin silmääsi! Muchas gracias posiitiivisesta kommentista! :)

Rosa^^: Hienoa että tykkäsit Cescistä, Ikeristä ja Davesta ^^ Jalkapalloilijaosastolle tulikin nyt vähän lisäystä Gonzalo Higuaínin muodossa! Voisinkin miettiä tuota MM-finaali -ideaa, kiitos ajatuksesta ;)

Vida: Hahhah, ehkä niitä ''huonoja kohtia'' ei huomaa niin helposti kun ensimmäistä kertaa katsoo näitä kuvia, mutta itse olen tuijottanut näitä sen verran kauan, että kaikista alkaa kyllä löytyä jotain häikkää :D Ihanaa että pidit Cescistä, Davesta ja Lily Allenista! Tsemppaan sinua ehdottomasti löytämään intosi piirtämiseen ;)

Cora: Love the Gameen tosissaan laitoin joitakin noita vanhempia näistä, mutta nyt uskaltauduin laittamaan näitä tännekin ^^ Tosi ihanaa kuulla, että olen mielestäsi kehittynyt, ja että pidät varjostustyylistäni! :) Ja on ilo tietää että tykkäsit noin monesta kuvasta! Tuo kommentti oli kyllä ihan hyvä, ei tarvitse turhaan mihinkään ''parempaan'' pyrkiä :D Harkitsen todellakin tuota Matan piirtämistä, jos vain löydän jostain hyvän mallikuvan ja aikaa toteutukseen ;)

Zino: Kiitos ihan kamalasti kehuistasi! Enkä minäkään voi kyllä sietää Lily Allenia, että ihan samassa veneessä ollaan :D Arvostan oikeasti tosi paljon sitä, että tykkäsit näistä, koska omat työsi joita olen nähnyt Love the Gamessa ja DeviantArtissa ovat aivan älyttömän hienoja!♥ Nyt on sitten pari uutta työtä tullut, kun niitä toivoit ;)

    Eli kaksi uutta kuvaa olen tänne lisäillyt: Gonzalo Higuaínin ja Keira Knightleyn. Toivottavasti pidätte niistä! :)

    ~Joci

"When you run with the Doctor, it feels like it'll never end. But however hard you try, you can't run forever."

~o~

"My thoughts are stars I can't fathom into constellations."

Ava by doomslock, banner by Vanilla M.

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 688
  • d a d d y
Vs: Jocindan leikkikenttä
« Vastaus #10 : 06.12.2010 21:16:58 »
Vau, olet kyllä taitava piirtämään. Itse olen aina ollut suht onneton tekemään kynällä mitään muuta kuin kirjoittamaan, joten tällaiset piirustukset kyllä saivat aikamoisen alemmuuskompleksin aikaan. En edes tiedä piirtämisestä juuri mitään, mutta koitan nyt jotain selitellä ja kommentoida kun vaivauduin katsomaankin, niin enköhän jonkinlaisen puumerkin kykene tietämättömyydestäni huolimatta jättämään. Koitan sanoa jokaisesta jotain rakentavaa, että tästä nyt jotain hyötyä olisi :--D

Tuo eka Torres oli suloinen, ihanan viattoman näköinen. Tuo katse noissa silmissä oli sellainen kivan utuinen, mutta jäi kyllä vähän häiritsemään kun silmäripset puuttuivat kokonaan. Muuten hieno kuva, kivan vaalea väritys.
Iker oli myös ihan näköinen, hieno. Tuossa peukalossa/leuassa oli kuitenkin jotain hämärää, en tiedä mitä siinä oli mutta joku oli hassusti. Muuten todella hieno kuva, osaat piirtää tosi hyvin! Muotokuvia on hankala piirtää, mutta nämä ovat oikeasti näköisiä.
Toinen Torres oli myös hieno, vaikkakin se muistutti etäisesti naista jostain syystä :--D Leuka oli ehkä vähän liian ulkoneva tai jotain, en osaa sanoa. Huulet oli piirretty ihanan tarkasti, ja nuo silmät olivat jotain aivan uskomatonta. Rakastuin niihin ihan totaalisesti, jäin tuijottamaan todella pitkäksi aikaa. Aivan upeat, tosi hienosti piirretty, todella aidon näköiset!
Vau, tuo Cesc on kyllä todella näköinen. En oikeastaan keksi siitä oikein mitään rakentavaa, todella hieno. Ehkä vähän varjostusta olisi voinut lisätä että kasvot olisivat kolmiulotteisemmat, mutta muuta en kyllä keksi en millään. Todella näköinen ja yksityiskohtainen, olet selvästi käyttänyt aikaa näiden piirtämiseen. Ja tässä oli myös aivan upeat silmät, osaat pirtää silmiä todella hyvin. Ihanan tummat... ♥ Tämä oli ehdoton lempparini näistä.
Okei, perun puheeni, tämä David on kyllä myös mun lempikuviani. Aivan älyttömän hyvin onnistunut, tässäkään ei ole juurikaan parantamisen varaa, ehkä se sama varjostus ihan vähäsen, mutta todella vähän. Silmät olivat tässäkin taas kerran aivan upeat, ja hiukset olivat kyllä todella tarkasti ja yksityiskohtaisesti piiretty. Rakastan Davidin hiuksia, ja ne oli piirretty tässä ihanan tarkasti suortuva kerrallaan, aivan upeat ♥ Todella hyvin onnistunut kuva!
Higuainin kuva oli myös hieno, melko näköinen ja tarkka, taas hiukset piirretty ihanan tarkasti. Tykkäsin tästäkin, yllätys yllätys.

Noista muista vilkaisin vain muutaman, eli sellaiset joiden kuvat nyt sattuivat kuulostamaan kivoilta, joten en niistä kaikkia kommentoi. :--)
Eli, Lily Allen. Siis aivan upea! Tämä nousi kyllä nyt siihen lempparien kärkeen, aivan älyttömän hienosti piirretty! Nuo hiukset, taas, olivat ihanan yksityiskohtaisesti ja aidon näköisesti piirretty, ja silmät olivat taas upeat. Nuo meikit oli piirretty silmiin hienosti, ja silmät tosiaan olivat älyttömän hienot, ja huulet todella aidon näköiset. Upea kuva, todella hienosti piirretty!
Sitten tuo Mitch Hewer, siis tämäkin oli aivan älyttömän hieno! Osaat kyllä piirtää ihan älyttömän hyvin, sanonpa vaan. Tuntuu että toistan itseäni ihan törkeän paljon, mutta hiukset olivat taas ihanan yksityikohtaiset. Tuo ilme kasvoilla oli piirretty todella hyvin, ja toinen mihin kiinnitin huomiota oli tuo käsi. Se oli todella aidon näköinen ja tarkasti piirretty, tämä oli kyllä myös todella hieno. Kateelliseksihan tässä tulee, upeita kuvia!
Tuo Penelope Cruz... Vau. Ihan älyttömän hieno taas kerran. Nuo solisluut oli piirretty todella kauniisti, ja kasvot olivat myös nätit. Silmät taas kerran todella kauniit, ja tuo vaikea asentokin näytti luonnolliselta. Ja tuo mekko... Tuo mekko oikeasti jättää sanattomaksi. Upea, yksityiskohtaisesti ja aidon näköisesti tehty. Musta tuntuu että käytän tässä kommentissa ihan liikaa superlatiiveja, mutta nämä vain ovat yksinkertaisesti niin upeita, en ymmärrä miten joku saa tuollaista aikaan lyijykynällä.
Keira Knightley oli myös ihan näköinen! Silmät ja hiukset olivat taas kerran upeat ja aidon näköiset, samoin suu. Sen muoto oli oikeanlainen ja ilme kasvoilla oli todella luonnollinen ja aidon näköinen, ja tuo asu oli jaksettu piirtää ihanan yksityiskohtaisesti.

Lopuksi näin yleisesti kaikista, todella hienoja. En ymmärrä miten joku osaa piirtää noin hyvin, todella aidon näköisiä ja kauniita kuvia. En yleensä pahemmin fanarttia katsele, mutta tämä oli kyllä ehdottomasti sen arvoista. Hienoja piirustuksia, osaat piirtää todella hyvin!
« Viimeksi muokattu: 06.12.2010 21:18:53 kirjoittanut flawless »

bannu by Ingrid

leofurioso

  • ***
  • Viestejä: 1 097
  • Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
    • Versova_matkalaukku
Vs: Jocindan leikkikenttä
« Vastaus #11 : 24.01.2011 17:17:48 »
Vau, olen kyllä erittäin kateellinen ja näiden kuvien jälkeen mä en edes taida kehdata omia piirrustuksiani edes laittaa näytille.
Mä en tiedä, mutta jotenkin Cescin kuva ja varsinkin Pipitan kuva kyllä sulatti mun sydämen. Eikä Ikermanin ja "Bitchface" Davidin kuva auttaneet asiaa. Alkoi niitä kuvia katsellessa tulemaan itselle kauhea alemmuuden tunne omien taideteoksien osalta. En ikinä ole itse saanut näin eläviksi ihmisiä piirrustuksissa ja täytyy kyllä kehua sinua, kun piirrustuksesi näyttävät niin paljon malleiltaan ja näin ollen tulee melkein tunne, että katsoisi musta-valkoisia valokuvia.

~Fire, joka taitaa kuolla kateuteen ja häpeää omia töitään näiden loistoteoksien vieressä.  8)
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan

Rise

  • Ulkosiideri
  • ***
  • Viestejä: 181
Vs: Jocindan leikkikenttä
« Vastaus #12 : 25.01.2011 15:36:37 »
Sun piirrokset on sellasia millasia mä ite haluaisin piirtää sen saakelin sutun sijaan...

Tota. Monet on aika naisellisia, mikä ei välttämättä oo huono asia :) Ja kaikki on lähes valokuvantarkkoja, varsinkin toi Knightley ja sen paita. Ja oon kateellinen sun piirtämistä silmistä, mulla ne on lähinnä kaari ja toinen ja pallo siihen väliin  :D

Rakastuin sun futarikuviin <3
We live in glass houses. Think where you get the shower.

Auriga

  • Jellona
  • ***
  • Viestejä: 59
  • Slash on parhautta
Vautsi, sä oot tosi taitava piirtäjä! Oon niin kateellinen sulle ;D

Tykkäsin erityisesti Cescin, Lily Allenin, Freddie Mercuryn, Mitch Hewerin ja Keira Knightleyn kuvista jotka olivat tosi näköisiä. Varsinkin Keiran olemuksen olit onnistunut vangitsemaan todella upeasti. Schierin kuva oli kanssa tosi hyvä. Ainoa vaan että siitä ei oikein tunnistanut että ketä se esitti. Muuten oikein kuolattava kyllä. ;D
En osaa sanoa mitään rakentavaa piirustusten yksityiskohdista koska itse en osaa piirtää ihmisiä ollenkaan. Taidat itse paremmin osata sanoa omat vahvuutesi ja heikkoutesi. :D (Ja niitä heikkouksia ei näiden kuvien perusteella juuri ollut)
Wednesday's child is full of woe.