Kirjoittaja Aihe: Ainut Joka Puhuu Minulle (x 3), S, Stan/OC, romance, Shuffle-haaste  (Luettu 1925 kertaa)

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Title: Ainut joka puhuu minulle
Author: A.M.Charlotte
Rating: S
Genre: Romance
Pairing: Stan Pikitie/OC
Disclaimer: J.K.Rowling, kiitos! *palvontaa*
Haaste: Shuffle-haaste

A/N: Todellakin, tämä osallistuu Shuffle-haasteeseen, ja saamme kirota iPodiani, joka viimeisillä voimillaan pakotti minut osallistumaan. Akku vetelee jälleen viimeisiään. Näitä oli hauska kirjoittaa täydellä teholla, tyylillä kaikki-heti-paperille-mitä päähän tulee. Silläpä näissä ei tyypillisesti ole juonta, ja aika mehevää tuiki tavallista kamaa.  ;D




Teenagers - My Chemical Romance

Stan käveli koulun käytävillä kuunnellen muiden märehdintää ulkonäöstään. Välillä hän uskaltautui vilkaisemaan ympärilleen, mutta näki ainoastaan pilkasta virnisteleviä kasvoja. Rasvainen tukka, yksittäinen korvakoru oikeassa korvassa kummastutti muita.

- Se on homo, kuului aina jostain suunnasta.

Homo, homo, homo, kaikui Stanin mielessä. Hän painoi katseensa maahan ja näki punaisen finninenänsä.

Joku astui hänen eteensä, tyttö kengistä päätellen. Mitä ihmettä?  
Ruusuiset huulet liikkuivat, mutta poika ei kuullut mitään. Silmät katsoivat häntä takaisin, ja suu hymyili. Ei pilkallisesti, vaan... aidosti.


Situations - Escape the Fate

Kolmen luudanvarren ovi avautui. Stan suoristi selkänsä, istui ryhdikkäästi ja hipaisi likaisella etusormellaan ruusua jota puristi käsissään tiukasti. Vilahdus syvänruskeaa tukkaa ja vaaleita raitoja, sen täytyi olla Kristen.

Stan ponkaisi seisomaan ja tuoli kaatui kolisten. Kahvilan melu oli kova, ainoastaan muutama korpinkynteläinen ja luihuinen katsahti häntä pitkään. Stan nosti tuolin, jonka jälkeen melkeinpä hyppeli seuralaisensa luo.

- Hei Stan, Kristen hymyili.

Punainen huulipuna värjäsi sulohuulia, ja Stan oli valmis suutelemaan häntä siltä seisomalta. Raikas, mintunhenkäys osui vasten Stanin kasvoja, kun tyttö pussasi häntä molemmille poskille.


Diamonds aren't forever - Bring Me the Horizon

Kuu oli kohonnut taivaalle. Se valaisi lammella makailevien Stanin ja Kristenin kasvoja. Kristenin silmät vaipuivat kiinni hopeanhohtoisina Stanin silittäessä tyttönsä tukkaa. Ihmissusi ulvoi metsässä, mutta se ei kuulostanut karmivalta.

- Olet ainut joka on oikeasti välittänyt minusta.
Poika hymähti.
- Sinä olet ainut joka puhuu minulle.

Kristen kierähti ympäri poikaystävänsä puoleen. Hän katsoi tätä kiinteästi. Silmät hohtivat yhä hopeisina kuunvalossa. Ruskeaan tukkaan oli tarttunut pitkiä ruohonkorsia.

- Nuku kultaseni, Stan vihjasi.
- En koskaan, kun sinä olet siinä.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:39:32 kirjoittanut Scarlett »
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 998
  • Clara, my Clara
Vs: Ainut Joka Puhuu Minulle (x 3)
« Vastaus #1 : 11.07.2010 09:14:45 »
Nimi sai katsomaan, että millainen tämä on (ja Stanin nimi) ja olen tyytyväinen, että katsoin ja luin. :) Tämä on ensimmäinen ficci, jonka olen Stanista koskaan lukenut, nähnyt.
Mun kävi ensin Stania sääliksi, mutta onneksi sille kävi hyvin. :) Tämä oli ihanan suloinen kirjoitelma. Aivan ihastuttava. ^^
Ja koska en keksi muuta järjellistä sanottavaa, niin jätän kommentin näin lyhyeksi. Eh. :)
-tirsu
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: Ainut Joka Puhuu Minulle (x 3)
« Vastaus #2 : 12.07.2010 07:50:21 »
tirsu: Ite suorastaan rakastan kirjoittaa Stanista, koska hänelle ei ole luotu menneisyyttä, eli kädet ovat vapaat menneisyyden kahleista!  :D Ihanaa että pidit, en ole piiiiitkään aikaan julkaissut taaskaan mitään, yli puoleen vuoteen. x3 Kirjoitukseni yhä miellyttävät edes jotakuta.  :)

Kiitos kommentoinnistasi! ♥
A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

DRACOHANNA

  • Mrs. Malfoy
  • ***
  • Viestejä: 35
Vitsit, tosi ihana!♥
Oli pakko vilkaista kun kirjoitettiin Stanista enkä ole ennen lukenut kyseisestä henkilöstä.
Tykkäsin kovasti:) kiitos tästäkin~♥