Kirjoittaja Aihe: Twilight: Huudan sinua | K-11, (B/E)  (Luettu 1972 kertaa)

-jjassuu

  • Vieras
Twilight: Huudan sinua | K-11, (B/E)
« : 06.07.2010 00:53:57 »
Title: Huudan sinua
Author: -jjassuu
Pairing: Edward/Bella (siitä ei kyllä puhuta sen kummemmin)
Fandom: Twilight
Rating: K11
Disclaimer: Omistan vain juonen.
Summary: Huudan sinua, kunnes vuodan verta.
Genre: Angst sit varmaa :D

A/N: Idea peräisin Tokio Hotellin kappaleesta Screamin' :) hope so tykkäätte
btw. ylittää raapaleen 9 sanalla :D

----

Huudan sinua

En ole koskaan nähnyt mitään sinunlaistasi. Katsot minua kylmästi, kuin näkisit suoraan lävitseni. Kuuletko minua, huudan sinulle maailman huipulta. Etkö kuule minua? Etkö tunne minua? Etkö näe minua? Huudan sinua, kunnes vuodan verta. Lopetan vasta, kun pirstoudun palasiksi. Et tiedä, mitä minä tunnen. Et tiedä, että teen kuolemaa. Yritän tosissani huutaa nimeäsi. Olen analysoinut kaiken, mitä teet. Olen fyysisesti ja henkisesti pakkomielteinen sinuun.

Olen niin lähellä sitä kaikkea, mistä olen unelmoinut. Mutta se sattuu, se sattuu niin paljon. Huudan sinua maailman huipulta. Mutta en usko, että kuulet minua. Etkö koskaan tule kuulemaan? Pitääkö minun tappaa tämä unelma, joka tappaa minua itseäni. En pysty siihen. En voi elää ilman sinua.

----

A/N: jätäthän kommentin jos luit :)
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 19:57:27 kirjoittanut Vanilje »

alba

  • Vieras
Vs: Huudan sinua
« Vastaus #1 : 06.07.2010 11:02:04 »
Ihanan runollinen ja kaunis raapale (: En oikein muuta sanottavaa keksi.

Herkkuoone

  • Vieras
Vs: Twilight: Huudan sinua | K-11, (B/E)
« Vastaus #2 : 01.01.2013 16:11:34 »
Muistin virkistämiseksi luetaan väliin Twilightia, siitä onkin ihan mielettömän pitkä aika, kun ole viimeksi ficciä tästä fandomista lueskellut. o: Tämä melkein raapale on varsin mukava pätkä (vaikken Bella/Edwardista niin välitäkään), tosin aika kliseinen. Tykkäsin käyttämästäsi toistosta, kuten "huudan", "et tiedä", ”maailman huipulta” ja "etkö kuule/tunne/näe minua?" se on oikein toimivaa. Ehkä se on juuri tuo toisto, joka saa aikaan raapaleessa pienen runomaisuuden, josta pidän aina paljon.

Bella on kai kertojana tässä? Niin ainakin päättelen tuosta ensimmäisestä lauseesta, koska se voisi viitata toisen erilaisuuteen, vampyyriuuteen. Lisäksi tähän viittaa myös tuo, että kertojalla on fyysisiä ja henkisiä pakkomielteitä parituksen toiseen osapuoleen. En tiedä olenko oikeassa, mutta näin minä asian kuitenkin tulkitsin. :D

Lainaus
Olen niin lähellä sitä kaikkea, mistä olen unelmoinut.
Tämän lausahduksen suhteen minulla on vähän ristiriitaiset fiilikset. Toisaalta olisi ollut mukavaa, jos olisit kertonut tarkemmin, mistä puhuja on unelmoinut, kun on niin lähellä sitä, mutta toisaalta se, ettei asiaa kerrota suoraan, jättää mahdollisuuksien kehittelyn lukijan vastuulle. Raapaleeseen ei kannata ympätä kauheasti mitään turhaa, lähteä rönsyilemään siitä varsinaisesta aiheesta, mutta tässä kohdassa jään ehkä kaipaamaan jotain esimerkkiä kertomaan unelmista. :>

Kiitos tästä!
~ Herkku.