Kirjoittaja Aihe: What this means? D/Herm (S)  (Luettu 3874 kertaa)

eemi

  • ***
  • Viestejä: 10
What this means? D/Herm (S)
« : 15.08.2007 19:20:56 »
Title:What this means?
Author:eemi
Genre:romance, fluff
Pairing:D/Herm
Rating:S
Summary:Hermione suuteli häntä uudestaan.
Disclaimer:Rowlingin hahmot
A/N:Toivottavasti tykkäätte  :D


Oli synkkä talvi, Hermione ja Draco kävelivät Tylypahkan pihalla, kävelivät, ja vihdoin istuivat.

"Tiedätkö, että en koskaan voisi jättää sinua näin pitkäksi aikaa, muistathan kirjoittaa ?"

"Tottakai minä kirjoitan, vaikka jokapäivä jos niin on tarpeen" Hermionen kasvoille tuli onnellinen ilme, hän rakasti Dracoa, rakasti aivan liikaa, että olisi voinut kuolla hänen puolestaan.

Joululoma alkoi ja Draco lähti kotiin lomille. Draco ei olisi halunnut lähteä, mutta Lucius pakotti.

"Kylhän me nähdään sitten kun loma loppuu."

"Niin, mutta minulle tulee silti ikävä sinua."

Sen ainoan kerran he erosivat, ainoan kerran heidän seurustelu suhteensa aikana.

Hermione istui suuressa salissa ja odotti pöllöä joka toisi Dracon kirjeen, kohta Hermionen eteen tippui kirje, ja hän avasi sen heti:

Rakas Hermione.

Kaipaan sinua, ja halusin kertoa, että minulla menee hyvin, isä vain vähän äksyilee kun äiti on hänelle vihainen. Mites siellä Tylypahkassa? Toivottavasti sinulla menee hyvin, ja en ole varma kuinka äkkiä kirjeeni tulevat, enkä voi kirjoittaa kovin paljon, kun on koko ajan jotain tehtävää. Draco

Hermione liikuttui Dracon kirjeestä, hän melkein alkoi itkemään, mutta sai pidettyä sen sisällään. Seuraavana päivänä ei Dracosta kuulunut mitään, Hermione alkoi käydä epätoivoiseksi, kun ei seuraavina päivinäkään kuulunut mitään. Hermione huomasi, että Ron oli katsellut häntä jo monena päivänä, ja aikoi itse tehdä aloitteen, hän pyysi Ronin tyttöjen vessaan, ja suuteli tätä.

"Mitä...?" Ron sai suustaan.

"Kyllä minä tiedän, että sinä tykkäät minusta."

"Niin, mutta luulin, että olet Malfoyn..." Ron joutui lopettamaan kun Hermione suuteli häntä uudestaan.

Yhtäkkiä Hermione lopetti, ja lähti juoksemaan pois, itkien. Ron kuuli kuinka Hermione itki ja tunsi syylisyyttä. Hermione ei seuraavana päivänä katsonut Roniin ollenkaan. Hermionen eteen tippui kirje:

Rakas Hermione.

En ole voinut kirjoittaa sinulle, koska tehtävää on ollut paljon. Tulen tänään takaisin. Draco.

Hermione järkyttyi, kun tajusi mitä oli tehnyt, hän huomasi jo, että Draco tulisi noin puolentunnin päästä, ja hänen oli selitettävä tälle kaikki.

Draco astui sisään suureen saliin ja meni heti Hermionen luo.

"Mitä kuuluu? Et ole kirjoitellut."

"Meidän pitää puhua, Draco, vakavasti."

"Mistä?"

"Siitä mitä minä olen tehnyt, kun olet ollut poissa."

"No kerro."

"Olen pettänyt sinua." Hermione tokaisi hermostuneena.

"MITÄ?!" Dracon ääni kaikui pitkin suurtasalia ja jotkut kääntyivät katsomaan ihmeissään.

"OLET TEHNYT MITÄ?!"

"Ei puhuta tästä nyt täällä, en halua kaikkien kuulevan."

"Jos ei täällä puhuta, niin ei sitten missään!"

Hermione lähti juoksemaan suurensalin ovea kohti. Hän meni oven ulkopuolelle, mutta kuuli pian, että juoksu askeleet seurasivat häntä.

"Älä ole Draco, en jaksa nyt mitään tämmöistä." Hermione mietti.

Ovi aukesi ja Draco astui ulos, pyyhki Hermionen kyyneleet ja istui tämän viereen.

"Kenen kanssa?"

"Kenen kanssa mitä?"

"Kenen kanssa petit minua?"

"Ronin, mutta se oli vain yksi suudelma, et ollut kirjoittanut pitkään aikaan ja luulin, että olit unohtanut minut, ajattelin koko ajan vain sinua!"

"Uskon sen, ja ymmärrän sinua."

"Emme näköjään ole enää tekemisissä toistemme kanssa?"

"Kyllä olemme, vielä kauan"
For neither can live while the other survives.

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: What this means? D/Herm (S)
« Vastaus #1 : 24.08.2007 16:13:33 »
Oih, tää oli aika hellune  ;)

Muutaman kirjotusvirheen bongasin, mut who cares :D
Juoni hyppi sellain aika paljon, mut hyvi sai selvää, tykkäsin toooosi paljo.

Ja ihan vinkkinä, ei tarvii toteuttaa, ni noi kirjeet voisit kursivoida, helpompi tajuta et ne o kirjeit. :D

Mut *kiitos ja kumarrus* tää oli hyvi kirjotettu, varsinki ku tiiän ettet oo kauheesti kirjottanu finfanfuniin etkä muuallekkaan.

Jatka samaan malliin kult<3
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Herski

  • Malfoyn vaimo
  • ***
  • Viestejä: 350
  • Dramione ♥
Re: What this means? D/Herm (S)
« Vastaus #2 : 26.08.2007 00:14:12 »
jatkoa vaan tulemaan.  :D
DRAMIONE ♥

eemi

  • ***
  • Viestejä: 10
Re: What this means? D/Herm (S)
« Vastaus #3 : 26.08.2007 13:31:40 »
Herski tästä ei kyllä ole jatkoa tulossa, kun aluksikin tein tästä oneshotin, ja pilaisin tämän jos jatkaisin tätä : )
For neither can live while the other survives.

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 356
  • Lunnikuningatar
Vs: What this means? D/Herm (S)
« Vastaus #4 : 23.03.2020 14:48:07 »
Answer: To be honest, I'm not sure I know myself. Apparently Hermione has cheated on Draco, but they still decide to remain together. That will probably take lots of hard work, but if they make it through, the relationship might be very strong and weather even bigger storms together.

I'm usually not fond of English titles on text that were written in Finnish, but this was an interesting one! I pondered about the meaning and how it connects to the text a lot, and I think it resonates strongly with the ending. That you for the story!


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.