Kirjoittaja Aihe: Teinidracula, Vampyyrin suudelma K-11 | Vlad/Robin  (Luettu 7997 kertaa)

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 976
Title: Vampyyrin suudelma
Author: Violet Baudelaire
Fandom: TeiniDracula
Pairing: Robin/Vlad
Genre: öööh… tuntuu, että tämä on silkkaa PwP:tä… *naur* (KwP:tä?)
Rating: K11
Disclaimer: En omista enkä saa rahaa tai muutakaan tämän kirjoittamisesta.
Summary: Lue “Talking about snogging”, niin tiedät. Tämä on eräänlainen jatko-osa.

A/N: Pistin eri topiciin, kun kielikin on eri.

http://www.fanfiction.net/s/4407323/1/Talking_about_snogging
Täältä löytyy Talking about snogging JA tämäkin ficci (englanniksi tällä kertaa molemmat).



Vampyyrin suudelma

   Robin ja Vlad istuivat Vladin sängyllä ja välttelivät toistensa katseita.
Lopulta Robin rikkoi hiljaisuuden.
   “Oletko koskaan suudellut ketään?” hän kysyi ja Vlad punastui.
“En, oletko itse?” toinen poika kysyi näyttäen toiveikkaalta, hänellä itsellään ei ollut aavistustakaan mistä aloittaa. Ehkä Robin olisi kokeneempi.
   “En oikeastaan. Viidennellä luokalla yksi tyttö yritti pussata minua, mutta käännyin poispäin kun sillä oli hammasraudat”, Robin vastasi ja Vladia nauratti toisen ilme.
“Sitten sen raudat jäivät kiinni viittaani…” Robin muisteli inhoava ilme kasvoillaan.
Vlad nauroi, mutta vakavoitui sitten.
   “Olitko sinä jo silloin vampyyrifriikki?” hän kysyi heilutellen jalkojaan sängynreunalla. Robin kurtisti kulmiaan.
   “Paraskin puhuja. On kai se normaalimpaa olla innostunut vampyyreistä kuin normaalista elämästä. Sinä taidat sitten olla normaalifriikki.”
Vlad tunnisti ystävänsä äänensävyn, mutta ei vastannut tämän sanoihin. Häntä ei huvittanut ryhtyä riitelemään.

“Aiotaanko me harjoitella?”  Vlad sanoi hetken päästä, kun Robinin ilme oli lientynyt.
“Sitä vartenhan täällä ollaan”, Robin sanoi ottaen kätensä pois puuskasta ja nousten istuma-asentoon. 
   “Miten se aloitetaan?“ Vladin sydän hakkasi jännityksestä. Robin näytti miettiväiseltä ja Vladin kädet hikosivat.
   “Pitäisikö meidän seistä, vai käykö istuminen?” Vlad ei voinut itselleen mitään, sanat vain tulvivat hänen suustaan kuin veri avohaavasta. Häntä hermostutti aivan liikaa. 
   “Eiköhän se onnistu istuenkin, olen nähnyt ostarilla miten jotkut ovat istuneet pussailemassa”, Robin sanoi kohauttaen olkiaan ja käänsi päänsä Vladia kohden. Toinen poika nielaisi.
   Robin kumartui hitaasti lähemmäksi ja Vlad melkein lakkasi hengittämästä. Tai olisi lakannut, jos olisi kuulunut hengittäjiin. Hän saattoi tuntea toisen pojan hengityksen huulillaan, ja sitten…
   “Auts!” molemmat pojat kavahtivat taemmas, heidän nenänsä olivat kolahtaneet yhteen. Robin hieroi nenäänsä ja Vladia alkoi naurattaa.
“Ilmeisesti pään asennolle pitää tehdä jotain”, hän naurahti ja Robin nyökkäsi silmät vetistäen.
   Seuraavassa hetkessä Vlad kumartui hyvin hitaasti Robinia kohti pää aavistuksen kallellaan. Robinin hikiset kädet ottivat tiukemman otteen verenpunaisesta päiväpeitosta ja pojan silmät puristuivat kiinni.
   Vlad tunsi sydämen jyskyttävän korvissaan ja painoi hitaasti huulensa Robinin suulle. Robinilta pääsi henkäys jota poika oli jo hetken pidätellyt tiedostamattaan. Ilmavirta kutitti Vladin huulia ja häntä alkoi naurattaa.

   “Se oli jo vähän parempi”, Robin huomautti kun Vlad irrottautui ja alkoi nauraa.
   “Minä luulin, että minä olen se hermoistuneempi”, Vlad sanoi muistellen Robinin ilmettä hetkeä aiemmin.
   “Tuo sattui olemaan minunkin ensimmäinen suudelmani”, Robin huomautti ja Vlad vakavoitui. Molempien kasvoille kohosi mietteliäs ilme.
   “Minusta tuntuu, että huulia pitäisi liikuttaa enemmän tai jotain, tuo äskeinen oli hyvä, mutta vähän… mitään ei oikeastaan tapahtunut”,  Robin sanoi ja Vlad punastui korviaan myöten. Hän oli ajatellut täsmälleen samaa.

   Vlad oli jälleen kumartumassa toista poikaa kohti, kun Robin tönäisi häntä niin että Vlad kierähti selälleen sängylle.
   “Minun vuoroni”, Robin selitti ja kumartui Vladia kohti. Puolimatkassa toinen poika tuli vastaan ja heidän huulensa kohtasivat uudemman kerran.
Vlad tunsi sydämensä jyskeen, hänellä ei ollut aavistustakaan siitä, mitä nyt pitäisi tehdä.
   Onneksi Robin tuntui ottavan ohjat käsiinsä ja hetken päästä Vlad huomasi nauttivansa siitä, miten Robinin huulet leikittelivät hänen omiensa kanssa, hermostunut kuumotus oli muuttunut joksikin muuksi.
Vladilla oli uskomattoman kuuma. 
   Asiaa ei ollenkaan helpottanut se, että hän saattoi melkein tuntea Robinin sydämenlyönnit omaa rintaansa vasten, niin lähellä toinen poika oli. Vlad ei pannut toisen läheisyyttä pahakseen, hän huomasi jossain vaiheessa jopa kiertäneensä molemmat kätensä Robinin alaselälle.
   Itse asiassa… Vlad henkäisi huohotuksensa lomasta huomattuaan, miten hänen lantionsa oli painunut tiukasti toisen pojan lantioon kiinni. Eikä siinä ollut läheskään kaikki…
   Ennen kuin Vlad ehti kunnolla rekisteröidä asiaa, Robin irrottautui hänestä huohottaen ja nousi siinä samassa seisomaan.
   “Minun… pitää varmaan… lähteä… ruoka”, Robin sanoi hätäisesti ja ennen kuin Vlad ehti tasata hengitystään sanoakseen jotain, Robin oli poissa.
Se niistä harjoituksista, Vlad ajatteli, mutta pian hänen ilmeensä kirkastui. 
  Opin sentään varmasti jotain, Vlad ajatteli hymyillen.
Kuva sotkutukkaisesta huohottavasta Robinista ajelehti hänen mieleensä ja hän hymyili.
Hän oli taatusti oppinut jotakin.

___________________________
Kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 08.10.2016 21:30:20 kirjoittanut Violetu »

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Cora

  • Valencianista
  • ***
  • Viestejä: 733
  • Sí.
Re: Vampyyrin suudelma PG-13 (Teinidracula)
« Vastaus #1 : 14.08.2007 17:47:01 »
Söpöä ^^
Tykkäsin tästä ja paljon. Koko juttu oli kiva kokonaisuus. Teksti oli etenevää ja helppolukuista eikä virheitäkään näkynyt.
Tykkäsin tuosta lopusta hymyilin muutaman hetken sen luettuani.
Olen pahoillani, mutta en nyt saa mitään järkevää kommenttia aikaan, joten vain kiitän kivasta lukukokemuksesta ^^

gabriela

  • ***
  • Viestejä: 175
  • Rise and shine, Sammy!
Re: Vampyyrin suudelma PG-13 (Teinidracula)
« Vastaus #2 : 14.08.2007 20:52:51 »
Aww. Tarina itse oli hauska ja kiva ja söpö ja kaikki muutkin vastaavat adjektiivit.
En silti itse tajunnut tuota loppua oikein, no ei se mitään. :> Ihan kiva tarina, en nyt keksi mitään rakentavaa palautetta, on vähän pää tyhjä tänään 8D
time is running out

Emu_

  • ***
  • Viestejä: 175
Re: Vampyyrin suudelma PG-13 (Teinidracula)
« Vastaus #3 : 15.08.2007 20:23:34 »
Ää, vähän söpö tää :''DD<3 Mut voiks Vladin sydän jyskyttää, jos sillä ei kierrä veri? (; Njää, pikku seikka ku tää oli niin sulonen. :''D
"No ei se mua haittaa, mun isukki on oikea panopupu, oikea rusakko!" Draco hihkaisi.
 Emun ficit

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Re: Vampyyrin suudelma PG-13 (Teinidracula)
« Vastaus #4 : 21.08.2007 22:28:33 »
Äwww.... Talking about snogging oli tosi ihuna! Ja tää kans! <3
Robin/Vlad... <3<3
Söpistä.
Muttajuu... Teinidracula-slashhii... Mmm...
Toi loppu oli hieno! xD
Tää kommentti alkaa mennä jokseenkin perseelleen, joten ehkä on ihan hyvä lopettaa hyvän sään aikana! (??)

~Apsu kiittää
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Re: Vampyyrin suudelma PG-13 (Teinidracula)
« Vastaus #5 : 23.08.2007 18:41:35 »
Aah, ihana! Robin/Vlad- paritus on ehdottomasti paras Teinidraculassa.

Tämä oli juuri sopivan lyhyt minulle, mitään pidempää en olisi nyt jaksanut lukea. Ihanaa kuvailua ja pojat olivat aivan omia itseään :D Enpä osaa tämän rakentavampaa sanoa.

En ole lukenut tuota Talking about snogging:a, mutta kai tähänkin tulee jatkoa? ^^
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Wiwiene

  • toveri Mäyrä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Toppaa sul on ainakin!
    • Salainen pöllöily - piirrosblogi
Re: Vampyyrin suudelma PG-13 (Teinidracula)
« Vastaus #6 : 02.09.2007 22:15:41 »
: DDDDDDDDDD
Aff, aff. Söpöä.

Kiitos tästä.
Maybe you're gonna be the one that saves me.
ficit | taide | LJ

tomboy

  • ***
  • Viestejä: 10
    • Echo of Simplicity
Re: Vampyyrin suudelma PG-13 (Teinidracula)
« Vastaus #7 : 22.09.2007 19:58:00 »
.. jotain kommenttia?
IHANAA! Loman luppoaika meni Teini Draculaa katsoessa, ja näinhän ne muistot palautuvat ihanasta ajasta 8D
Ja sitten, miksi minä hihitän kuin pikkuinen fanityttö?
Awwww :3 keh.
Pidin tästä hieman enemmän kuin TAS:sta, sorg. Jotenkin kivempi.
Mutta, istunpa odottamaan jatkoa, sillä oletan että sitä on!

Tomboy tanssii ja kikattaa kuin pikku tyttö ja poistuu takavasemmalle.

Chibi

  • Huispausholisti
  • ***
  • Viestejä: 941
Vs: Vampyyrin suudelma PG-13 (Teinidracula)
« Vastaus #8 : 23.12.2008 13:01:24 »
Awww! Koko kesäloma piti teinidraculaa kattoo ja nyt löyty ficci. (Ei, en yhtään myöhään tätä löytänyt?)
Mutta Chibi kiittää  ja kumartaa. Oli hieno ja teksti oli sujuvaa. : )
"This is no time to be a gentleman! Knock her off her broom if you have to!"

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Vampyyrin suudelma PG-13 (Teinidracula)
« Vastaus #9 : 23.04.2009 17:13:51 »
Wau, vähän kiva. En ois uskonu et täältä löytyy ficcejä Teinidraculasta. Ja jos oisinkin, niin en varmasti et näin hyviä. Joten kiitti :)



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Vampyyrin suudelma PG-13 (Teinidracula)
« Vastaus #10 : 25.04.2009 23:09:57 »
Oi, tämä oli niin suloinen ficci ^^ ♥ Lisää tällaisia!

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Vampyyrin suudelma K-13 (Teinidracula)
« Vastaus #11 : 07.02.2010 16:03:50 »
UIUIUI TEINIDRACULASLASHIA!!!! ;D<3
Juu meni taas vähän yli.
Tää oli ihana, tosi kaunis ja sellaista. Miks musta tuntuu siltä, että oon lukenu vähän tän tapaisen.. nojoo ei mtn, unoha.

Kirjoitusasu oli kiva, mahti, kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Mitenniin ävhän myöhässä kommaan.. Nojoo.
Kiitos.
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Jacchi

  • Paulrus
  • ***
  • Viestejä: 104
  • I'm shaking like milk
Vs: Vampyyrin suudelma K-13 (Teinidracula)
« Vastaus #12 : 13.02.2010 15:36:06 »
Hehehee, awww! Tämä on tosi mukavasti kirjoitettu ficci. Luin myös tuon Talking about snogging, ja nämähän muodostivat hyvän kokonaisuuden!
Menin ihan sekasin... : D Kiitän!
Merikilpikonnia ei ole taivaalla.

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Vampyyrin suudelma K-13 (Teinidracula)
« Vastaus #13 : 20.02.2010 10:46:18 »
Vlad+Robin? Siitä en oikeen välittänyt, mutta kuitenkin kiva törmätä välillä Teini Dracula ficciinkin  ;D
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Vs: Vampyyrin suudelma K-13
« Vastaus #14 : 24.03.2010 21:07:49 »
Awws! Robin & Vlad, oijoi mikä pari, vaikken itse sitä aikaisemmin ole ajatellutkaan.

Tää oli tosi hyvä, teksti oli sujuvaa ja hahmot olivat ihan itsensä, varsinkin Robin. Luin myös tuon Talking about snoggingin ja täytyy sanoa että olen ihan ihmeissäni että miten sait Vladista niin itsensä. Joka ikinen sana mitä se sanoi tuossa ficissä oli ihan kuin suoraan mitä Vlad voisi sanoa sarjassa. Tää oli siis kohteliaisuus, vaikkei siltä ehkä kuulosta. Mutta sun kirjoitustaitoihin voi aina luottaa, olet kuitenkin lahjakas kirjoittaja.

Olisi kiva jos tekisit joskus jotain vaikka Ingridista.  Tai Van Helsingistä ja Jonathanista : D

Joo, en yhtään tykkää tästä sarjasta. :'D Olen katsonut tätä parin viikon ajan YouTubesta ihan innoissani. Kunpa tästä tehtäisiin kolmas kausi.
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 976
Vs: Vampyyrin suudelma K-13
« Vastaus #15 : 24.03.2010 23:07:33 »
Voi teitä ihania, kun jaksatte kommentoida vanhaa tekelettä, jonka canonkin on jo aika vanhaa kauraa <3
En viitsi nyt alkaa kiittelemään kaikkia erikseen (olen laiska, anteeksi), mutta olette kommenteillanne pelastaneet monta päivääni.^^
Ja minulla on itse asiassa olemassa tähän jonkunnäköistä jatkoa (pahasti keskeneräistä), jossa tämän lopusta saa vähän paremmin kiinni. Lupaan julkaista sen omana ficcinään sitten, kun saan sen jonkunnäköiseen itseäni tyydyttävään päätökseen. Voi olla, että pitää jopa pätkiä se useampaan osaan. Mutta voin kertoa, että se julkaisu tuskin tulee tapahtumaan ihan pian. :-[

Sillä aikaa englannintaitoisille suosittelen
http://www.fanfiction.net/u/303350/
tämän henkilön Young Dracula -ficcejä.
Kieli ei aina ole helpointa mahdollista, mutta ficit ovat ehdottomasti lukemisen arvoisia.


~Violet

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Teinidracula, Vampyyrin suudelma K-11 | Vlad/Robin
« Vastaus #16 : 13.03.2016 11:50:03 »
Mun on pakko kommentoida tähän koska olin joskus vähän pienempänä ihan höpsönä Teinidraculaan :D hahaa, oli pakko mennä katsomaan että minkäs näköisiä Vlad ja Robin olivatkaan ja ihan suloisia poikiahan nuo oli.

Luulin että tässä olisi enemmänkin sitä awkwardiuden tunnetta mutta ihan hienosti tääkin kokeilu sujui :D haha, oli aika suloista kun pojat yhdessä miettivät sopivaa tekniikkaa :D ja totta kai sitten jossain vaiheessa pussailu olikin liian kivaa ja tajuttiin että no hups nyt mun pitää varmaan lähteä :D
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti