Kirjoittaja Aihe: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää (S, raapaleita, G/MC, G/DT, G/H)  (Luettu 7666 kertaa)

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 912
Nimi: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
Ikäraja: S
Paritukset: Ginny/Michael Corner, Ginny/Dean Thomas, Ginny/Harry Potter
Genre: fluffy/romance/"drama", jotain sellaista
Vastuuvapaus: Rowlingin hahmot

A/N: Osallistuu 3 kertaa kun -haasteeseen sekä Weasleyn perhepotretti -haasteeseen. Pakko sanoa, että tosi harvoin raapaleet suostuvat näin helposti muotoutumaan juuri oikeaan sanamääräänsä!




Michael Corner


Rakas päiväkirja, olen löytänyt poikaystävän. Hänen nimensä on Michael Corner, ja hän on uskomattoman suloinen. Hänen hymynsä valloittaa koko oleskeluhuoneen, ja hänellä on oikein nätit todella tummat hiukset. Ei mitään sellaista vaaleaa olkikasaa tai muutakaan typerää. Hän on aivan ihana!


”Ginny… Sinulla on niin kauniit silmät.”
”Sinullakin, Michael. Niissä on hitunen vihreää.”
”Niin, harvoinhan silmät ovat selkeän väriset.”
”Minä pidän sinun silmistäsi. Mutta enemmän pidän sinun huulistasi.”
”Hyvin puhuttu.”

Rakas päiväkirja, minä erosin Michael Cornerista. Hän oli oikeastaan aika idiootti. Eivätkä hänen hiuksensa loppujen lopuksi olleet kovinkaan tummat, lähempänä varmaan vaaleaa kuin mustaa. Ja hänen oli aina pakko olla paras.



Dean Thomas

”Kuule, mitä mieltä olet jästisyntyisistä?”
”Ei heissä ole mitään vikaa. Kuinka niin?”
”Mietin vain. Entä puoliveriset?”
”Ihan samanlaisia kuin kaikki muutkin. Mihin tähtäät, Dean?”

Rakas päiväkirja, minä seurustelen taas. Dean Thomasin kanssa – hän on puoliverinen, mikä on oikein hyvä. Hänellä on aivan ihanat mustat hiukset, ja hän on todella huomaavainen ja kiltti. Hän on sopivan ikäinenkin – vuoden minua vanhempi – ja vieläpä rohkelikko. En voisi edes toivoa enempää!

”Ginny, älä viitsi!”
”Viitsinpäs! Sinä et kuuntele minua! En ole mikään uusavuton – voisit ihan totta antaa minun hengittää!”
”Suutut aivan turhasta! Olen vain herrasmies!”
”Eipäs.”
”Johtuuko tämä siitä, että olen musta?”
”Olet säälittävä!”



Harry Potter

Rakas päiväkirja, tänään minä suutelin Harry Potteria.


”Harry…”
”Niin?”
”Minä rakastan sinun hiuksiasi.”
”Minä en. Ne ovat sotkuiset.”
”Ja sinun silmiäsi. Ne ovat niin kirkkaanvihreät.”
”Kuulen niistä aina: äitini silmät. Ja muuten näytän isältäni.”
”Anteeksi.”
”Ei se haittaa. Kun sinä puhut siitä.”

Rakas päiväkirja, Harry on sitä kaikkea, mitä minä olen halunnut. Hän on se ainoa, joka on tarkoitettu minulle – kuulostaa ihan järkyttävän imelältä ja typerältä, mutta totta se on. Hän nauraa minulle, kun kaadun. Hän kuuntelee, kun kiivastun hänelle – joskus hän osaa olla niin tuhottoman ärsyttävä, että tunnen oloni kotoisaksi. Hän osoittaa tunteitaan harvoin sanoin, mutta teoin sitäkin vakuuttavammin.




A/N: Jos pääsit tänne asti, älähän vielä karkaa, vaan jätä palautetta, oli se sitten millaista tahansa - joohan? (:
« Viimeksi muokattu: 14.07.2020 11:31:56 kirjoittanut Nyyhti »
Never regret something that once made you smile.

Lozku

  • ***
  • Viestejä: 466
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #1 : 12.06.2010 00:10:21 »
Ihan suloiset kolme raapaletta. En oikeastaan osaa kommentoida niitä mitenkään, ehkä hieman enemmän tapahtumaa olisi voinut olla, mutta toisaalta raapaleisiin on niin vaikea saada mahtumaan mitään... no tykkäsin kumminkin, aika hyvin kyllä kuvasivat tuota teinien seurustellaa-eipäs seurustellakaan juttua. :D

-Lozku
~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #2 : 23.06.2010 11:33:01 »
Suloista. <3Kaikki kolme olivat tosi suloisia. Varsinkin viimeinen :)


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 912
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #3 : 23.06.2010 22:13:30 »
Lozku, kiitos paljon! (: Joo, en ole ikinä tajunnut, miten kukaan osaa kirjoittaa raapaleisiin mitään tapahtumaa, mutta yritin tässä vähän muuttaa normaalia raapaletyyliäni :D Sata sanaa vain on niiiin vähän :D Mutta kiitos vielä!

Hih, kiitos, HarryPotterFan4Ever  (:
Never regret something that once made you smile.

Lauranood

  • Unelmien metsästäjä
  • ***
  • Viestejä: 363
  • Melankolisia sanoja ja unelmia
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #4 : 24.06.2010 02:45:40 »
Uii, suloista, eli pidin paljon.
Tosi hamillista, että eka oli idiootti ja halus olla paras ja seuraava oli säälittävä :)

Hih, pää hieman sekasin. Kannattaa harkita sitä nukkumistaki joskus :D
Kiitos tästä lukukokemuksesta, pidin !

~Lauranood
Syyt muuttuvat, mutta määränpää pysyy samana

Lauranoodin Salainen laatikko

Rosagunde

  • puuro
  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #5 : 24.06.2010 17:13:53 »
oiiii ihania! :--D tykkäsin tosi paljon!
Wha, talking to me?

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 912
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #6 : 25.06.2010 13:10:55 »
Ooooi, kommentteja! Ihanaa (:

Lauranood, kiitos paljon! Hih, nukkuminen on ihan turhaa (tai sitten ei :D).

Rosagunde, kiiitoos! (:

Kiiruna, kiitos! Minäkään en tajua, mikä kaikilla on Ginnyä ja Harry/Ginnyä vastaan ): Hassua, aiemmin minäkin olin sitä mieltä, että Luna kuuluisi parittaa Harrylle :DD Mutta joo, kiitos paljon kommentista, olen ihan otettu! Hiuksethan ovat kaikista tärkein asia XDD Mietin pitkään, onko tuo toinen lainaamasi kohta vähän tyhmä, mutta hyvä jos ei ollut! (:
Never regret something that once made you smile.

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #7 : 25.06.2010 14:10:04 »
oi että tämä oli ihana! <3
tykkäsin kauheasti, luin deanin ja michaelin raapaleita ihan kärsimättömänä, ootin harryn kohtaa niin kovasti!!  :D
mutta nekin kohdat oli ihania<3


KIITOS KOVASTI!! :-*

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #8 : 26.06.2010 02:07:10 »
Tässä oli jotakin osuvaa lapsellisuutta nuoremman Ginnyn taholta, päiväkirjapätkät toimivat hyvin. Ginnyhän tunnetusti on ihana.

"joskus hän osaa olla niin tuhottoman ärsyttävä, että tunnen oloni kotoisaksi. " Tätähän parisuhteelta toivoisi. ♥
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 912
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #9 : 27.06.2010 14:56:00 »
FlowerLadies, paaaljon kiitoksia! Ihanaa, että pidit (:

RoastedGarlic, kiitos! Siihen lapsellisuuteen juuri pyrin, kiva kuulla, että se oli osuvaa (: Kiitos vielä!
Never regret something that once made you smile.

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #10 : 30.06.2010 17:06:40 »
Oliko Dean puoliverinen? Ö.ö miksi minulla on tunne, että se oli vain jästisyntyinen. Noo whatsooeevöör.
Oikein suloiset oliva, ja kun puhuttiin Michaelin aavistuksen vihreistä silmistä, niin vaikutti kuin Ginny haluaisi vain korvata Potterin :'D
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


R.H.E

  • Rainmaker
  • ***
  • Viestejä: 216
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #11 : 30.06.2010 21:03:40 »
Hei, H/G:tä  :) Tai tässä tapauksessa G/H:ta, kun veikkaan Ginnyn olevan se viejä tässä parisuhteessa  :D

Täytyy myöntää, että itse kuulun puolittaistapauksena näihin, jotka eivät Ginnysta liiemmin välitä. Hänestä tulee helposti mieleen sellainen turhamainen, ärsyttävä tyyppi, mutta kaikkihan teini-iän käyvät joskus läpi ^^

Mä tykkäsin tästä huikeasti, ihanan kevyttä ja piristävää.

Lainaus
- joskus hän osaa olla niin tuhottoman ärsyttävä, että tunnen oloni kotoisaksi.
Mulle tuli tosta mieleen, että Ginny on tottunut ärsyttäviin ihmisiin kotona, niin sen takia Harrykin on täydellisen kotoisa  ;D

Ja juu, ehkä myönnyn joskus lukemaan jotain pidempääkin tällä pääparituksella. Kiitos, pidin.
« Viimeksi muokattu: 30.06.2010 21:15:29 kirjoittanut R.H.E »
Love is only beautiful when it bleeds.

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 912
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #12 : 10.07.2010 00:45:05 »
unrealistic, mietin tuota itsekin pitkään, mutta tulin siihen tulokseen, että asia oli näin ja Seamus sitten jästisyntyinen :D Ja joo, se siinä silmäjutussa oli vähän niin kuin pointtina, mutta siten että Ginny ei itse tajuaisi (: Kiitos paljon!

R.H.E. voi voi, ehkä minä olen luonut Ginnystä oman kuvani ja siksi pidän hänestä :D Ja joo, tuota hain osittain takaa tuossa kotoisuus-jutussa :D Kiitoksia! (: Ja kannattaa ihmeessä lukea jotain pidempääkin ^^
Never regret something that once made you smile.

Cea

  • Vieras
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #13 : 10.07.2010 12:47:45 »
Tykkäsin kokonaisuudessa todella paljon. Virheitä en bongaillut, eikä tullut muutakaan silmään pistävää vastaan. :)

Ensimmäisessä osassa tuntui tosiaan, että Ginny olisi yrittänyt korvata Harryn. Kaikki tuo hömpötys tummista hiuksista, vihreistä silmistä. Eli olen samaa mieltä unrealisticin kanssa. Olisi kruunannut vielä, jos Ginny olisi kirjoittanut päiväkirjaan Michaelin nimen vahingossa Harrynä (ja tietenkin pyyhkinyt sen yli). Tai sanonut Michaelia Harryksi.

Toinen osa oli mielestäni ärsyttävä. En pidä Deanista, enkä juurikaan pidä Ginnystä. Toisessakin osassa tuntui, että Ginny olisi yrittänyt korvata Harryn Deanilla. Molemmat olivat puoliverisiä. ;) Mielessäni kuitenkin heräsi kysymys, että oliko Ginny oikeasti rasistinen? :o

Kolmannessa osassa olisi voinut jättää tuon toisen "Rakas päiväkirja," aloituksen pois. Hassua, etten pidä tästäkään parituksesta, mutta silti tykkäsin ficistä. :D

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 912
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #14 : 10.07.2010 14:37:34 »
Kiitos paljon, sotka! Hihii, viimeistä oli myös hauskin kirjoittaa (:

Kiitoksia, Cea! Hahaa, kyllä, Harryn korvaushan siinä oli Ginnyllä alitajuisesti koko ajan mielessä :D En minä ainakaan ajatellut Ginnyä rasistisena :D Joo, se kolmannen osion aloitus oli ehkä vähän jännä, mutta ajattelin, että sitä ei ehkä tajuaisi niin hyvin ilman sitä.
Never regret something that once made you smile.

Ria

  • ***
  • Viestejä: 241
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #15 : 11.08.2010 19:04:04 »
Aivan ihanat kolme raapaletta :) Ihanin oli kuitenkin tuo viimeinen Harryn lausahdus:
Lainaus
”Ei se haittaa. Kun sinä puhut siitä.”
Aivan ihana, en muuta osaa sanoa :) Virheitä en löytänyt ja teksti oli todella sujuvaa ja hienosti kirjoitettu :)
Rakentava on lomalla vielä vaikka koulu täällä alkoikin, joten ei muuta kuin aivan ihana ficci :))

-Ria
Herrat Kuutamo, Matohäntä, Anturajalka ja Sarvihaara
esittävät: Kelmien Kartta.
Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni.
Ilkityö onnistui!

ava by Toujors pur

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 912
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #16 : 12.08.2010 23:02:33 »
Kiitoksia, Ria! Tosi kiva kuulla, että pidit tuosta lausahduksesta, koska pohdin pitkään, oliko se vähän liian tönkkö siihen väliin (: Kiitos vielä!
Never regret something that once made you smile.

Mrs. Malfoy

  • Vieras
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #17 : 12.08.2010 23:34:26 »
Oi, pidin tästä kovasti! Ei, minäkään en liiemmin pidä H/G-parituksesta (mikä on kyllä omituista, sillä ennen suorastaan rakastin sitä), mutta tästä ficistä kuitenkin pidin! En osaa sanoa tähän mitään järkevää, kuin että tämä oli todella hyvä!

prinessa

  • ***
  • Viestejä: 64
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #18 : 13.08.2010 13:43:19 »
Kiitos ihanan suloisesta karamellin makuisesta lukukokemuksesta. <3

Eli siis pidin todella paljon tästä. Teskstiäsi oli helppo lukea ja vaikka se oli lyhyt tuntui kuin siitä olisi saanut enemmänkin irti. En edes huomannut yhtäkään kirjoitusvirhettä elikkäs plussat myös siitä ja siitä, että Ginny oli pää osassa.  :D
En oikeastaan edes tiedä, että mitä enää sanoisin tämä vain oli yksinkertaisesti hyvä!  ;D
 Varsinkin viimeinen raapale oli söpö ja juurikin karamellin makuinen. ;) Pidin siitä kuinka Ginny kuvaili asioita ja puhuoi tuosta Harryn "velimäisyydestä" mikä ainakin minun mielestäni näkyi rivien välistä.

Harry Potter

Rakas päiväkirja, tänään minä suutelin Harry Potteria.


”Harry…”
”Niin?”
”Minä rakastan sinun hiuksiasi.”
”Minä en. Ne ovat sotkuiset.”
”Ja sinun silmiäsi. Ne ovat niin kirkkaanvihreät.”
”Kuulen niistä aina: äitini silmät. Ja muuten näytän isältäni.”
”Anteeksi.”
”Ei se haittaa. Kun sinä puhut siitä.”
Tuo kohta oli vasinkin hyvä plussat siitäkin. ;) Oikeastaan voisin antaa plussat koko tekstistä.
KIITOS SINULLE, ETTÄ KIRJOITIT TÄMÄN!  :-*

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: 3 Ginevra Weasleyn poikaystävää
« Vastaus #19 : 15.08.2010 10:33:46 »
Tosi hyvä! Ginnyllä on pakkomielle tummiin hiuksiin...  :D
Kiitos kobasti mukavasta lukukokemuksesta! <33
Ainiin ja olet todella hyvän kirjoittaja