Kirjoittaja Aihe: 3 luonteenpiirrettä, joita kaksoset arvostavat toisissaan, S  (Luettu 4578 kertaa)

joona

  • Vieras
Author: joona
beta: pikkuinen
rating: S
genret: lievä h/c, draama, slash, fluff, twincesti insesti.
A/N: arvaatte kai mihin haasteeseen tämä menee? :' D oma keksimä aihe tuohon haasteeseen.

Summary: Se oli paikka, jossa George ja Fred viettivät aikaa, kun tahtoivat olla rauhassa muilta.

// Scarlett muokkasi ikärajan oikeaksi

------


Huolehtivaisuus

George piti sylissään itkevää Frediä, keinuttaen tätä lohduttavasti lähellä itseään.

"Kaikki on hyvin", George kuiskasi veljellensä, joka oli painanut kasvonsa tiukasti Georgen rintaa vasten, puristaen käsillään hänen paitaansa. Fredin kasvot olivat itkusta märät, kuten Georgen t-paitakin oli kostunut kohdasta, jossa Fred piti päätänsä.

Niin katkerasti Fred itki. George ei ollut koskaan nähnyt veljeään niin surullisena ja murtuneena, kuin nyt hänen maatessa sylissänsä. Hän ei olisi tahtonut nähdä veljeään niin rikki ja haavoitettuna. George ei osanut kuvitella, kuka pystyisi tekemään pahaa Fredille.

"Kaikki järjestyy."

Fred niiskaisi äänekkäästi ja nosti raskaalta tuntuvan päänsä ylös. Hän katsoi itkuisilla silmillään veljeään, leuka väpättäen.

"Entä jos ei ole? Entä jos ei järjesty?" Fred kysyi käheällä äänellä.

Läheisyys

"Pitäisikö meidän mennä?" Fred kysyi nuuhkiessaan veljensä paljasta vatsaa. George silitti veljensä punaisia hiuksia ja tuijotti edessänsä olevaa puista seinää.

Muutama vuosi sitten he olivat rakentaneet Kotikolon lähellä sijaitsevan metsän puuhun majan. Se oli paikka, jossa George ja Fred viettivät aikaa, kun tahtoivat olla rauhassa muilta. Ja majan paikkaa eivät muut tienneet.

"Mitä turhia", George naurahti hiljaa.

Fred kietoi kätensä kaksoisveljensä ympärille ja rutisti tätä hellästi. "En tahtoisi irrottaakaan. Tahdon olla ihan lähellä sinua."

He makasivat kylki kylkeä vasten pehmeässä kasassa, jossa oli eri kokoisia ja pehmoisia tyynyjä sekä vilttejä. Se oli kuin suuri linnunpesä, joka oli vuodenajasta riippumatta lämmin. Koko maja oli lämmin, vaikka ulkona olisi pakkasta. Kesäisin taas viileä.

Ulkona riehuva myrskykään ei tuntunut majassa. Se ei huojunut tai kolissut. Siellä oli täydellinen rauha.

"Ollaan vain ihan lähekkäin. Ei ole kiire minnekkään", George kuiskasi ja suuteli veljensä hiuksia.


Huumorintaju

Fred istui ruokapöydässä parahin pokeri-ilme kasvoillaan. Samanlainen ilme oli myös vieressä istuvan Georgen kasvoilla. He yrittivät parhaansa mukaan syödä aamupalaa, mutta jokainen liike rohkelikkopöydässä sai kaksoset valppaiksi kuin haukat.

"Minkäköhän kepposen te vaihteeksi olette tehneet?" Hermione tuhahti paheksuvasti.

"Shh..." George suhahti naurahtaen veljensä kanssa. He katsoivat, kun Percy käveli tuima ilme kasvoilla paikalle ja istuutui pöydän ääreen.

Pienen puheensorinan yli kantautui pian tyttömäistä hihitystä, kun Fred ja George huomasivat Ronin saapuvat Percyn perässä ruokapöytään. Kumpikaan ei sanonut sanaakaan tai katsonut toisiinsa.

"Jokin vinossa?" Fred kysyi pitäen kättä suunsa edessä pidätelläkseen naurun karkaamista.

Ron loi murhaavan katseen veljeensä, jonka jälkeen pikaisen katseen Percyyn, joka katsoi tuimana kaksosiin päin.

"Luuletteko tämän olevan hauskaa?" Ron kivahti. "Menitte sitten sorkkimaan monijuomalientä? Mukavaa minun olla Ron koko päivän ja Ronin minä!"
« Viimeksi muokattu: 25.11.2014 22:21:10 kirjoittanut Unohtumaton »

Laventeli

  • ***
  • Viestejä: 44
Tämä oli tosi ihana. ^__^
Kaksi ekaa aiheutti aww-kohtauksia, kolmannessa taas tuli esille kaksosten keppostelu-luonne jota suorastaan rakastan. Osaat kirjoittaa hyvin, jatka samaan malliin. ;)

Tykkäsin siis. Kiitokset! [size=75](anteeksi, ei rakentavaa palautetta tällä kertaa)[/size]

- Lav
g♥

Lallu

  • freak bitch
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • dynamite
Nää sun 3 kertaa, kun.... jutut vaan paranee koko ajan! Miksi ihmeessä Frediä itketti? Ei saa itkettää...  :'( Jotenkin tosi söpöä tää koko teksti, mä tykkään kovinkin paljon. Mun lemppari oli toi vika tai ehkä toka.... oli ekakin jees... Mä en osaa päättää. xD

Lainaus
Pienen puheensorinan yli kantautui pian tyttömäistä hihitystä, kun Fred ja George huomasivat Ronin saapuvat Percyn perässä ruokapöytään.
Söpöö.. <3 tyttömäistä hihitystä. Kyllä nyt kaikkia hihityttäis tossa vaiheessa. Mutta mä kiitän taas tästä ja ilmotas, kun tulee seuraava juttu sulta tähän haasteeseen.

<3
LaLuna
[

Kolibri

  • ***
  • Viestejä: 9
Aivan ihana!:D
Fred/George on mun lempparitus.^^ Hyvää tekstiä, pidin kaikista kolmesta luonteenpiirteestä tosi tosi paljon.
George oli niin ihana, kun huolehti Fredistä itkun tullessa.^^
Lisää tän tyylisiä vaan! :D
-Kolibri-
Kaiva, kaiva, tunneli kaiva.
Kun oot valmis uutta heti kaiva.
Kaiva, kaiva, tunneli kaiva.
Harhautamme näin hyenan. Hei!
Kaiva, kaiva, tunneli kaiva.
Aikamoinen tässä on vaiva.
Kaiva, kaiva, tunneli kaiva.
Mitä nyt?
Harhautamme näin hyenan. Hei!

amorito

  • ***
  • Viestejä: 566
  • FF100 11/100
Awww, suloista <3 Tämä on oikeasti niin ihana paritus, suloisia kaikki kolme, mutta viimeinen oli eniten IC, juuri tuollaista ne kaksi saattaisivat tehdä :´D Äääh, menee vaan söpistelyksi jos jatkan vielä, lopetan siis tähän ja kiitän herttaisesta ficistä. (Peeäs, eikö twincestistä pitäisi varoittaa, vaikkei tämä nyt varsinaisesti ollutkaan muuta kuin pientä fluffailua? o.O)
I don't know what I've done or if I like what I've begun.

sera

  • Vieras
Tykkäsin, oli tosi ihana! :) Paritus toimii, söpöjä molemmat...
Hyvä idea :)

Kaunis kiitos, oli kiva lukea!

Revel

  • ***
  • Viestejä: 8
    • http://
Oih, tämä aiheutti ihan suunnattoman kasan aww -kohtauksia. Rakastan paritusta (on muuten ihan lemppari jopa~), tykkään kirjoituksesta joka jättää lukijan mielikuvitukselle tilaa jaja... tykkään kaikesta. Tai no, en ihan sentään; 'veli' -sanaa toisteltiin sen eri muodoissa ihan tarpeeksi, ellei jopa hiukan liikaakin. Ja eikös Monijuomaliemi vaikuta vain tunnin, ei koko päivää? (Ja okei, tämä oli hiukan lyhytkin, mutten tiedä, haittasiko se sitten varsinaisesti. Että näin.)

Iso kiitos! ^^
Aina ei voi voittaa mutta joskus voi olla Batman.

avada kedavra

  • ***
  • Viestejä: 112
Ihana paritus. Ihana fcci. Mukava fiilis jäi. ^^ En osaa sanoa mitään (järkevää) enää tähän aikaan, joten kiitos hyvästä ficcistä. <3
"So then I was like AVADA KEDAVRA and he was like *dead*." -Voldemort

Eruru

  • ***
  • Viestejä: 398
  • easy, breezy, beautiful
Voi kun oli suloinen<3 Tosin hieman jäi häiritsemään, miksi Fred itki? :( Ensimmäinen oli kyllä kaikista ihanin, mutta ei toinen jäänyt kauaskaan.<3 Kolmas oli ihan hauska, vaikka nuo repliikit olivatkin vähän tökstöks. Kirjoitusvirheitä en huomannut (en kyllä kamalasti etsinytkään) eli hyvää työtä olet tehnyt. Tästä tuli kamala awww-kohtaus, nyt olen hilpeä koko loppupäivän, kiitos!

joona

  • Vieras
Laventeli, kiitoksia kommentistasi. mukavaa jos pidit \o
LaLuna, pidit! jee : D Ai mitä itki? ehken sanokkaan ; D
Kolibri, F/G myös tämän lemppari paritus *huitoo kättä ilmassa* \o <3 salaisuuksien kammiossa ja pimeyden voimissa on lisää kaksosia minulta.  : ) mukavaa jos pidit!
amorito, hauska kuulla jos sinäkin pidit!  8) laitoin tuonne ylös tuon twincestin. kiitos kun muistutit. olin sokeuksissani u nohtanu sen.
sera, ihanaa kuulla, että sinäkin pidit ja eksyit lukemaan tekstiäni! <:
Revel, sinunkin lemppari paritus *hyppii* jeij~<3 mutta noihin asioihin tartun <; veli sanaa käytin suht paljon, mutta oikeastaan en osaisi kirjoittaa mitenkään muutenkaan.
Veljekset olivat sörkkineet sitä monijuomaa, siksi se kestää hieman kauemmin ;) Ja lyhyt tämä siksi, kun kuuluu 3 kertaa kun...-haasteeseen  ja näiden kuuluu olla lyhyitä.
Mutta mukavaa jos p idit! <:
avada kedavra, hauskaa että pidit!
Eruru, kiitoksia kommentistasi <: Fredin itku jääköön tässä vaiheessa salaisuudeksi <:


kiitoksia kaikille mukavista kommenteista ja että olette suurin piirtein pitäneet tekstistäni! 8)

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Awww, aivan ihana. :) Vaikka en tykkää Freg/George -parista, niin mielellänihän minä tämän lukaisin. Tykkäsin eniten viimeisestä kappaleesta, sillä juuri näiden ”kepposten” takia kaksikko on mahtava. :D

Jäi hyvä maku suuhun. Kiitos. ;)

- Amanecer
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Miksi ihmeessä tälle on muokattu noin korkea ikäraja? Eihän tässä tapahdu juuri mitään?  :o



Ihmettelee,
Bbuttis

// Ja siksihän se, koska äänet säännöt käskee ;D



Pst. Itse ficci on vallan hauska, kaksosista on aina mukava lukea \o/
« Viimeksi muokattu: 13.05.2011 11:48:25 kirjoittanut Beelsebutt »
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Awwwws tää on aivan ihana! Toi toinen on niin sulonen ja kolmas niin.. Kaksosmainen  :D  Oli ilo lukea näin hyvin kirjoitettu fic :)
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown

mellonami

  • ***
  • Viestejä: 194
he hee kaksoset on kaksoset ;D mua muuten häiritsee pikkaisen
Lainaus
"Menitte sitten sorkkimaan monijuomalientä? Mukavaa minun olla Ron koko päivän ja Ronin minä!"
eikös monijuomaliemen vaikutus aika ole yksi tunti? Vai muokkasko kaksoset sitä ??? hyvin olet kirjoittanut
Toivon, koska uskon
uskon, koska rakasta
ja rakastan, koska toivon

FanGirl

  • Vieras
Tykkäsin kauheesti. Häiritsee noin yleisesti kaksosten paritus, mutta tämä oli enemmänkin veljes rakkautta. Fredistä tuli mieleen pikku poika ja George oli tämän isoveli. Viimeisessä taas oli ihan normaalia kaksosten keppos juttua. Näitä ominaisuuksia arvostan itsekkin kaksosissa.
« Viimeksi muokattu: 02.11.2011 11:58:17 kirjoittanut FanGirl »