Kirjoittaja Aihe: Viisi kiloa rakkautta, S, drama. || Who's your daddy  (Luettu 1886 kertaa)

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Title: Viisi kiloa rakkautta
Rating: S
Characters: Remus ja Teddy
Genre: Drama
Disclaimer: Rowlingin kaikki :(

A/N: Osallistuu myöhässä Whos your daddy haasteeseen, hävettää oikein myöhästyä... Tämä on joku ficlet tai jotakin : D Ilmeni tuosta ensimmäisestä kommentista että olisi hyvä kenties mainita että tosiaan kyseessä on Remus ja Teddy, eikä vedenväki.

Viisi kiloa rakkautta

Meripihkan väriset silmät, turkoosit hiukset, suloinen hymy, pienet varpaat ja sormet jotka tarttuivat peukalooni. En ollut tajunnut aiemmin että rakkauden pystyi punnitsemaan, mutta tajusin sen nyt kun sylissäni oli viiden kilon verran rakkautta, jonka eteen tekisin mitä tahansa. Kuolisin hänen puolestaan, jotta hän saisi kasvaa turvallisessa maailmassa.

Hän katseli minua ja minä häntä, suojasin häntä käsivarsillani, kukaan ei tekisi pahaa hänelle, jos se oli minusta kiinni.

Kadun sitä että tahdoin kuukausia sitten ettei hänen annettaisi syntyä. Pelkäsin että sylissäni makaava pienokainen joutuisi kärsimään sen kaiken saman mitä minä jouduin. Rakastin häntä liikaa, enkä halunnut pahaa, tai sitten olin itsekäs, mutta nyt olisin niin epäitsekäs kuin olisi tarpeen.

Hän on ihmeellinen, täynnä elämää, tämä pieni ihme on poikani, jota niin syvästi rakastan, hän on suorastaan lahja jonka vastaanottamista en jälkikäteen kadu, kuten useimpien lahjojen kohdalla on käynyt.

Rakastan sinua poikani, aina ja ikuisesti, vaikka kuolo minut korjaisi, enkä näkisi sinua etkä sinä minua enää koskaan.

***

A/N2: Toivottavasti lukukelpoinen : D

M
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 19:26:31 kirjoittanut Pops »
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Tuulevi-Hillevi

  • viimeinen lohikäärme
  • ***
  • Viestejä: 385
  • Anna mun elää mun omassa legomaailmassa.
Vs: Viisi kiloa rakkautta, S, drama.
« Vastaus #1 : 03.06.2010 14:33:54 »
Lainaus
Meripihkan väriset silmät, turkoosit hiukset...
Lainaus
Pelkäsin että sylissäni makaava pienokainen joutuisi kärsimään sen kaiken saman mitä minä jouduin.
Hmm vedenväkeä tai jtn? Olisi varmaan kannattanut mainita noissa alkutiedoissa...

Ihan kelvollinen pieni ficci. Tosiaan, kun vauva on oma, siitä pitää - oli sitten vaikka inhonnut lapsia... :P

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Viisi kiloa rakkautta, S, drama.
« Vastaus #2 : 03.06.2010 14:38:18 »
Lainaus
Meripihkan väriset silmät, turkoosit hiukset...
Lainaus
Pelkäsin että sylissäni makaava pienokainen joutuisi kärsimään sen kaiken saman mitä minä jouduin.
Hmm vedenväkeä tai jtn? Olisi varmaan kannattanut mainita noissa alkutiedoissa...

Ihan kelvollinen pieni ficci. Tosiaan, kun vauva on oma, siitä pitää - oli sitten vaikka inhonnut lapsia... :P

Anteeksi : D unohdin ne täydellisesti noista alkutiedoista, kyseessä on siis Remus ja Teddy, sen takia myös aistittavissa pientä katkeruutta.  Kiitos kun luit : D

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Niphredil

  • Matkijanärhi
  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Viisi kiloa rakkautta, S, drama.
« Vastaus #3 : 14.09.2010 16:50:38 »
Ihan OK, pieni tunnelmapalanen. Ei tämä sun kirjoitusten kärkikastiin mennyt, mutta tulihan luettua.  ;)
 
Lainaus
Rakastan sinua poikani, aina ja ikuisesti, vaikka kuolo minut korjaisi, enkä näkisi sinua etkä sinä minua enää koskaan.

Tämä viimeinen lause tukki ihan kunnolla sisäisen kliseensuodattimeni, mun makuuni liian tuollaista... mahtipontista kamaa.

Lainaus
Kadun sitä että tahdoin kuukausia sitten ettei hänen annettaisi syntyä. Pelkäsin että sylissäni makaava pienokainen joutuisi kärsimään sen kaiken saman mitä minä jouduin. Rakastin häntä liikaa, enkä halunnut pahaa, tai sitten olin itsekäs, mutta nyt olisin niin epäitsekäs kuin olisi tarpeen.

Ficin paras lause.  :) Otsikko maistui myös.

No jees. Älä loukkaannu, mutta tämä on taas näitä hetkiä, jolloin kommentoin enempi vähempi epämääräisesti, -rakentavasti ja mälsästi.  ::) Enpähän sortunut ihqdaalolXDXDXD-vaihteelle. Kiitos.

-Niph-
"There are many things that I would like to say to you but I don't know how."