Kirjoittaja Aihe: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, K-11, romance)  (Luettu 8452 kertaa)

sileas

  • Vieras
Title: 3 sanaa, joita Draco katuu
Author: sileas
Genre: romance
Rating: K-11
Pairing: Draco/Luna
Disclaimer: En omista mitään Harry Pottereista. Teen tätä omaksi (ehkä myös muiden) huviksi.
A/N: Inspiraatio iski, kiitos haasteen. ^^

"3 kertaa kun..." -haasteeseen.

---

”En”

Oli tavallisen tylsä torstai-ilta. Crabbe ja Goyle olivat tekemässä laiskanläksyjä McGarmiwalle ja Draco maleksi yksin käytävillä, toivoen törmäävänsä ensiluokkalaisiin rohkelikkoihin, joihin hän voisi purkaa turhautumistaan. Käytävät eivät kuitenkaan kuulleet Dracon toiveita ja yhtäkään ihmistä ei näkynyt.
Kuljettuaan yksin ikuisuudelta tuntuvan ajan, Draco kuuli askelten ääntä vasemmalta aukeavasta käytävästä. Draco nosti sauvansa ja tähtäsi kamppiherjan oppilaaseen. Vaalea tyttö kaatui ja päästi kirkaisun. Tytön sylissä olleet lehdet levisivät ympäri käytävää. Draco nauroi lukiessaan pudonneen lehden kanteen painetun otsikon ”Saivartelija”.
”Minä… säikähdin.”
”Miksi minä välittäisin siitä vähääkään?”, Draco hymyili ivallisesti tytölle.
”En minä tiedä miksi. Välität kuitenkin”, tyttö kohautti olkapäitään.
”En.”


”Lööperi”

Yrttitiedon tunti oli juuri loppunut. Oppilaat valuivat ulos kasvihuoneilta. Kaikki paitsi kaksi. Vaalea poika otti kiinni korpinkynsitytön ja veti tämän kulman taakse.
”Miten niin minä välitän?” poika kysyi.
Tyttö oli hiljaa ja tuijotti seinää pojan takana.
”Vastaa minulle!”
”Älä huuda”, tyttö kuiskasi.
”Älä yritä kieltää minua tekemästä jotain, Lööperi”, poika sihahti hampaidensa välistä. Hän ehti juuri nähdä kyyneleiden purskahtavan tytön silmiin, ennen kuin tämä kääntyi ja juoksi pois.


”Lopeta”

Draco istui hämärässä ja tyhjässä kirjastossa, tuijottaen kirjaa edessään. Kello oli liikaa ja väsymys painoi pojan silmiä. Kirjaimet sivulla tuntuivat vaihtavan paikkaa jatkuvasti tehden lukemisesta mahdotonta. Crabbe oli yli tunti sitten lähtenyt syöpöttelemään keittiöön ja Goyle oli nukahtanut ja kuolasi nyt onnellisen näköisenä kirjansa päälle.
Dracon silmäluomet painuivat kiinni ja lihakset rentoutuivat.
Kevyt kosketus niskassa herätti pojan. Pöydällä ollut kynttilä oli sammunut ja Draco ei nähnyt mitään. Goylen kuorsaus kuului suunnilleen sieltä, mistä sen kuuluikin, mutta rahisevan äänen lisäksi huoneessa kuului muutakin. Kevyen hauras hengitys, joka ei missään nimessä voinut kuulua Crabbelle eikä Goylelle.
Draco tunsi kädet molemmilla olkapäillään, kädet, jotka vaativat häntä kääntymään. Poika kääntyi ja heti olivat pehmeät huulet löytäneet tiensä vasten hänen omiaan.
Tyttömäisen sirot kädet leikittelivät hänen vartalollaan ja lämpöä hehkuva hahmo painautui häntä vasten. Poika tunsi tytön hymyilevän suudelman läpi. Kaikki tuntui samaan aikaan niin hyvältä ja niin väärältä. Dracoa ahdisti, hän halusi pois.
Hän irrotti itsensä tytöstä ja tönäisi toisen kauemmas.
”Lopeta”, hän käski. Hauras hengitys pysähtyi kuin seinään. Draco ei nähnyt mitään, mutta hiljaisesti lattiaa vasten kopisevat juoksuaskeleet kertoivat, että hänen sanansa oli kuultu.
Ja hänen olonsa oli surkea.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 03:49:14 kirjoittanut Kaapo »

Invisiblegirl

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Forever yours
Re: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, PG-13, romance)
« Vastaus #1 : 11.08.2007 10:06:16 »
Oi, kuinka ihana ficci. Pidin kamalasti :D Nuo sanat olivat juuri niitä, joita uskoisin Dracon katuvan. Draco ja Luna olivat kummatkin tosi IC, mutta silti tarinassa oli selvästi näkyvissä OOC-paritus :D Viimeinen lause oli oikein musertava, yksinkertainen, mutta siitä sai selville kaiken Dracon päässä olevan.

Eniten noista kolmesta pidin ehkä tuosta "Lööperi"-kappaleesta. Se oli juuri sellainen, jonka voisin oikeasti kuvitella tapahtuvan.

-Invisiblegirl

Eruru

  • ***
  • Viestejä: 398
  • easy, breezy, beautiful
Re: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, PG-13, romance)
« Vastaus #2 : 11.08.2007 13:02:20 »
Yhdyn I-girliin, "Nuo sanat olivat juuri niitä, joita uskoisin Dracon katuvan.". Ihanan nätti, mutta samalla vähän angst fic. Tykkäsin erityisesti tuosta, kun itse ficissä ei puhuttu melkein mitään Darcon katumisesta, paitsi viimeisissä lauseissa. Ja kuitenkin otsikon avulla lukija tiesi koko ajan, miten poika kärsi katumusta. Olen koukussa näihin 3 kertaa -haasteisiin, vaikka yleensä niissä ei ole mitään erityisen viehättävää. Tästä kumminkin tykkäsin, kiitos :)

sirius musta

  • ***
  • Viestejä: 43
Re: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, PG-13, romance)
« Vastaus #3 : 15.08.2007 18:14:35 »
ei voi sanoo muutaku AAAWWWWW
Minne sinä muuten olet menossa?” Kalkaros yritti vaihtaa puheenaihetta.
”Tylypahkaan”, Lucius vinkkasi. ”You know…”
”Älä ota tikkaria”, Kalkaros sanoi happamasti.
”Kyllä sinä tiedät, ettei sieltä ulos ilman tikkaria selviä”, Lucius vastasi.

Emu_

  • ***
  • Viestejä: 175
Re: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, PG-13, romance)
« Vastaus #4 : 18.08.2007 23:25:47 »
Sulonen. Tosin toi Luna/Draco ei oikein iskeny, mut ihana välil lukee jotain erikoisiikin parituksia(: Mut ärr, miks Draco oli niin ilkimys? ): Julmettu kakara!<3 Ihanin. :P tykkäsin<3
"No ei se mua haittaa, mun isukki on oikea panopupu, oikea rusakko!" Draco hihkaisi.
 Emun ficit

Killmore

  • dr. duck
  • ***
  • Viestejä: 72
Re: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, PG-13, romance)
« Vastaus #5 : 19.08.2007 08:08:27 »
Tykkäsin niiin paljon. Olen Erurun tavoin koukussa näihin kolme kertaa- haasteisiin, ja tämä oli pakko lukea. Hahmot olivat kovin IC, se oli kivaa. Myöskin Lunan kuvaus tuossa viimeisessä oli mukava. Dracostakin tykkäsin. Draco vain oli kovin ilkeä... Tuli jotenkin angst- olo tästä ficistä, mutta kiitos.

Kille kuittaa.
me kaikki ollaan avaruuspölyä.

Elenya

  • Vieras
Re: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, PG-13, romance)
« Vastaus #6 : 20.08.2007 11:56:28 »
Mä olen myös koukuttunut lukemaan näitä "3 kertaa kun..." -ficcejä. Draco/Luna paritukseen en ole kovin usein törmännyt, mutta tykkäsin kuitenkin. Inhottavaa kun se loppui noin angstisesti.  Draco on niin kusipää (vaikkakin ihana sellainen), eihän sille mitään voi. Joku miniepilogi, missä kaikki olisi ollut niin happy endiä, olisi ollut kiva. Tai mä nyt haluaisin aina onnellisen lopun...

Delphine

  • Vieras
Re: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, PG-13, romance)
« Vastaus #7 : 20.08.2007 18:47:37 »
Ihan kiva. Loppu oli ehkä vähän töks, tuo "Ja hänen sanansa oli kuultu"-kohta siis, ainakin minun mielestäni, mutta muuten tämä oli hyvä, vaikka en mikään Draco/Luna-parituksen ystävä olekaan. :]

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, K-13, romance)
« Vastaus #8 : 10.04.2010 21:30:54 »
en tavallisesti luen pätkän vertaa hettiä ja kartan niitä ficcejä kuin ruttoa, mutta paritus (ja otsikko) veti puoleensa joten minun oli pakko lukea tämä, enkä joutunut yhtään pettymään.

alussa kävi Lunaa tosiaan sääliksi, ilkee Draco kun iskee kamppiherjan viattomaan tyttöön.

Luna on niin kiva hahmo (ainoa korpinkynsi josta välitän)
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Sorry

  • ***
  • Viestejä: 106
  • loveable
Vs: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, K-13, romance)
« Vastaus #9 : 11.04.2010 10:07:33 »
Joo. En ole oikein ikinä pitänyt tästä Draco/Luna -parituksesta, mutta täytyy myöntää, että tätä oli kyllä hyvä! Viimeisessä luvussa oli varsinkin todella kaunista kuvailua ja sitten tuo loppu oli jotenkin vähän angst ja aika surullinenkin. Mutta tykkäsin siitä, olen näiden surullisten loppujen rakastaja. :D Mutta siis, tosi ihana ja tykkäsin paljon. Täytyykin tätä paritusta ruveta seurailemaan, ei tämä paritus niin huono ollutkaan kuin ennen olen luullut. :D Kiitos paljon!


my breath is your breath

Peikonsukka

  • ***
  • Viestejä: 101
Vs: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, K-13, romance)
« Vastaus #10 : 16.04.2010 13:01:27 »
Tykkäsin tästä ja tykkään muutenki 3-kertaa -haasteista. Vähän jäi siinä "ei"ssä hämäämään etv miks se draco sitä niin paljon katu. Tykkäsin siit "lööperist ku luna on nii ittensä et vaik sitä ei muitten haukkumiset kiinnosta (ainaki hp kirjojen perusteella) nii sitte tulee tippa linssiin ku draco sen sano. Muutenki luna oli tosui omassa hahmossaan ainaki siin "ei"ssä. Oot hyvin onnistunu

malfoy

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, K-13, romance)
« Vastaus #11 : 18.04.2010 16:48:10 »
tää on hyvä !

Wonderlander

  • Vieras
Vs: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, K-13, romance)
« Vastaus #12 : 12.06.2010 23:46:48 »
Ah, tämä oli todella hyvä. ;)

Minäkin pidin eniten tuosta toisesta osasta, joka tuntui ehkä eniten mahdolliselta, että voisi tapahtua oikeastikin.

Mutta tuo viimeinen lausahdus, aww.

Paula

  • suklaakeksi
  • ***
  • Viestejä: 28
  • i'm nobody so i'm perfect
Vs: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, K-13, romance)
« Vastaus #13 : 31.10.2010 15:57:32 »
Yksi sana: tykkäsin  :) <3

draconair

  • ***
  • Viestejä: 34
  • Draco♥
Vs: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, K-13, romance)
« Vastaus #14 : 31.10.2010 20:20:19 »
IHANA! Oli pakko avata juuri parituksen takia, Draco ja Luna, WTF!? Ajattelin tietysti heti että tämä olisi huono fic, kun tuollainen paritus, mutta... Tää on tosi ihana. ♥

Enkä tajua, miksen ole itse koskaan edes kuvitellut Dracoa ja Lunaa yhteen, nehän on hyvä pari! Mutta jos pysyttäisiin ihan aiheessa. Eli tykkäsin, ja kuten moni onkin sanonut, niin söpö mutta kuitenkin angstinen fic. Kuten joku jo sanoikin, niin oli jännittävää kun vasta lopussa ilmaistiin Dracon katumus, mutta silti lukija tiesi koko ajan että Draco katuu. Mahtava! Tykkäsin tosi paljon!
« Viimeksi muokattu: 31.10.2010 20:22:01 kirjoittanut draconair »
'He koskettivat toisiaan.
He hyväilivät toisiaan.
He siirtyivät toisiinsa kiinni.
Katedraalin holvikaarten alla, nurkkauksessa.
Ystävyys, läheisyys, poikarakkaus.
Poikarakkaus, yhteen kietoutuneet.'

Crywell

  • ***
  • Viestejä: 435
  • hullua hurskaammaksi
Vs: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, K-13, romance)
« Vastaus #15 : 12.12.2011 17:42:22 »
Aaa totta kai tämä nyt täytyi lukea, kun oma kohtalaisen harvinainen OTP täältä löytyy! : D
Ja tykkäsin, tykkäsin ja paljon.
Joku tuolla alussa taisi sanoa, että juuri sellaisia sanoja, jotka pääsisivät helposti Dracon suusta mutta joita poika myös katuisi. Draco ja Luna olivat mielestäni myös tosi kivasti omia itsejäänkin, ja ajhdggh mitäs tästä nyt sanoisi? OMNOMNOM varmaan tai jotakin?
Joka tapauksessa, kiitos kun olet tämäb joskus kirjoittanut, pidin : )
Aamuaurinkoja, kahvia ja teetä, mielikuvitusystäviä ja piirileikkejä.

malfoyasd

  • Vieras
Vs: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, K-13, romance)
« Vastaus #16 : 16.12.2011 16:48:16 »
Mitä kummaa - whoottt?  :o Draco ja Luna! Awwwww, pakko myöntää, ettei sydän sula näitä kahta ajatellessa. Olen NIIN onnellinen, että avasin ficin, hah.  :-*

Ensimmäinen kappale, ah. Todellakin voin kuvitella sen ivan Dracon äänessä, liiankin hyvin (älä koskaan kommentoi ficciä, jossa Draco seikkailee, katsottuasi tuntikaupalla Malfoyjuttuja netistä nimim. Kokemusta on).

Toinen kappale oli jotenkin kovin - äh, suloista, kyllä. Mutta jotain, mikä ei nyt tule mieleen. Luna-parka, sitä mieltä olen. Draco, soo soo. Ei saisi haukkua niin viatonta tyttöä. Lööperi, ja pah.

Kolmas, ei, ei, ei. Tai siis joo, joo, joo. Särjit mun syrämmen.  :D So cute, so adorable (tai  miten kirjoitetaankaan). Ylisöpöä, ja kaipa tuo Malfoykin aavisti kuka suudelman takana oli? I hope so. Ajatella, että Luna palasi Lööperiksi nimittelynkin jälkeen suutelemaan.  ::)

Pidin kyllä (ihan kuin se ei olisi tullut jo selväksi) ja myönnän, etten vaivautunut kirjoitusvirheitä etsimään.  :P Sopi hyvin mun tylsää iltaa piristämään! Kiitos tästä.

Desbina

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, K-13, romance)
« Vastaus #17 : 30.12.2011 14:03:26 »
Aww... ihana fic <3 Draco ja Luna paritukset on vaan niin söpöjä :)
I solemnly swear that I am up to no good.

Larppa

  • Vieras
Vs: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, K-13, romance)
« Vastaus #18 : 24.09.2014 07:32:06 »
Ou. En olisi ikinä arvannut tässä käyvän noin tuossa vikassa kappaleessa kun unohdin sen otsikon jo.. Mutta oli aika kiva  ;D Ei nyt hirveän iloista eikä surullista mutta kiitos!

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: 3 sanaa, joita Draco katuu (Draco/Luna, K-13, romance)
« Vastaus #19 : 24.09.2014 19:48:08 »
Höh. Noita sanoja minä ainakin katuisin, voi Dracoooo..

« Viimeksi muokattu: 22.06.2015 02:04:09 kirjoittanut Otaku »
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti