Kirjoittaja Aihe: You fell for a Jinx for crying out loud  (Luettu 20808 kertaa)

Jinx

  • ***
  • Viestejä: 76
    • http://raistlana.livejournal.com/
You fell for a Jinx for crying out loud
« : 11.08.2007 03:57:42 »
Elikkä joo. Aika varmaan pistää taas tämmönen pystyyn minunkin töhertelyilleni, kun vanha fini meni ja kuoli. Täällä on siis "taiteilemaani" vain ja ainoastaan Potter-aiheista fanarttia. Laitan tänne nyt näin aluksi näitä samoja vanhoja, jotka oli jo kakkosessa, ja sitä mukaa uutta, kun inspiraatiokärpänen puree tai haasteiden aikarajat potkivat persuksille. Vähän pitää tietty karsia, kun en kestä itse enää katsella kaikkia vanhoja kauhuja...

Ja Harry Potter kirjat hahmoineen eivät kuulu minulle, enkä saa näistä piirusteluistani mitään rahallista hyötyä. Tulipa tuokin sanottua.

Ja kommentit on ihania. Aina.

Regulus Musta (S)
Akryyleilla aikaan saatu Regulus.

Regulus ja kuu (S)
Viime vuonna koulun kuviksessa tehty linopiirros. Muista vedoksista musta (S) ja sininen (S).

Luciuksen Percy SLASH, n. K-11
Lucce ja Luccen Percy ne siinä. Aww. Skanneri kyllä vähän väkisinmakas värejä mutta äh. Tussit ja vesivärit.

Sirius Musta (S)
Siriuksen pää mustilla tusseilla söhritty.

Pimennon akka (S)
Ikivanha piirros rakkaasta Pimennostamme. Puuvärein.

Neiti Draco (S)
Mun Dracojani sanottiin tyttömäisiksi, ja minähän innostuin. Taas ne tussit ja vesivärit (menetelmä jota en enää todellakaan kestä).

Itkevä Draco (S)
Kutoskirjan vessassa itkevä Draco. Liiduilla.

HAASTEET

Laiskuus (S)
Narcissa laiskottelee, tussit ja vesivärit. Vanhassa Finissä S.E.:ltä (nyk. Slytherin) saamani haaste piirtää kuolemansynnit Potter-aiheisina. Inspiksen ja ajan puutteissani vain tämä yksi on valmistunut, mutta tahdon kyllä jatkaa tätä haastetta vielä. Ja värittämättömänä (S).

Kuolonsyöjät saunassa K-18, alastomuutta ja karvaisia äijiä...
Anna-Liisalta saatu loistava haaste. Ja selvenykseksi: kuvassa ylhäältä vasemmalta Avery, Lucius, MacNair, Severus ja Regulus, sekä alhaalla Rabastan, Rodolphus, Barty. Tussit ja vesiväriä.

Sirius ja Remus SLASH, K-11
Tinyenairalta saatu haaste, jossa Siriuksen tuli olla Remuksen takana, kädet tämän ympärillä ja suukotella Remusta. Tussi ja vesivärit.


Kommentoida tosiaan saa ja pitää. ^^


// Illusia lisäsi loputkin ikärajat.
// Lauchuo muokkasi ikärajat vastaamaan uusia ohjeistuksia
« Viimeksi muokattu: 08.11.2015 22:30:11 kirjoittanut Lauchuo »
[size=75]But the moment never comes.[/size]

Marjuca

  • ***
  • Viestejä: 146
Vs: You fell for a Jinx for crying out loud
« Vastaus #1 : 12.08.2007 20:20:58 »
Nää sun työt on aina kaikki ihan älyttömän hienoja. Olen niitä monesti katsonut mutta tää taitaa olla ensimmäinen kommentti jonka niistä jätän...
Erityisesti pidin tuosta Laiskuus-kuvasta. Se oli todella upean näköinen. Tai no kaikki nämä ovat upean näköisiä, mutta tuo erityisesti^^ On se hyvä että jotkut osaa piirtää!

Hudith

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Vs: You fell for a Jinx for crying out loud
« Vastaus #2 : 14.08.2007 20:52:01 »
Oo, hienoja! Erityisesti värittää osaat. Tuo Laiskuus on ehdottomasti parempi värillisenä!

Siriuksen pää oli kiva, siinä on tiettyy salaperäisyyttä ja kiva musta väri. Hiuksia kuolaan.

Haasteita teet parhaiten xD Repesin tolle Kuolonsyöjät saunassa. Juma x)

Miehesi ovat kovin tyttömäisiä, se sanottakoon ;>

Kiitsot.
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

_crAzY_

  • ***
  • Viestejä: 163
  • Surkea Ötykkä
    • Runoja
Vs: You fell for a Jinx for crying out loud
« Vastaus #3 : 26.08.2007 15:20:00 »
Minä rakastan tuota akryyleillä tehtyä Regulusta. Minä rakastan sitä. Se on täydellinen, se muistuttaa asioista, se- argh.

Kuolonsyöjät saunassa on kuolema. Repesin kun näin ton ekkana. Mut se on hirmu hienosti piirretty, kuva on jotenkin elävä... O____o MacNair on muuten juuri sen näköinen kuin miksi sen olen kuvitellut. [size=50](En minä sitä alastomana ole kuvitellut! :o Älkää edes ajatelko.)[/size] Tuo kuva on silleen vakava mutta silti hauska... Vakavaa huumoria. :o

Pimento on kuolema. :''DD


[size=50]Anteeksi, hitusen epäjärkevä kommentti.[/size]

//Siis koottuna: Tykkään tyylistäsi, taiteile ihmeessä lisää. :D

Jinx

  • ***
  • Viestejä: 76
    • http://raistlana.livejournal.com/
Vs: You fell for a Jinx for crying out loud
« Vastaus #4 : 05.09.2007 00:54:35 »
Gaah, että tämmöisen parituksen menin ottamaan. Olen ehkä Sirius/Reguluksesta saanut itse jo yliannostuksen, mutta yritetään nyt hoitaa tämä kunnialla loppuun. Tämä topikki sisältää siis slashia ja insestiä, joten jos ne jotakuta kauhistuttavat, niin sanokoon hui ja paetkoon nyt. Korkean ikärajan kamaa mainostan kyllä tarvittaessa ikärajalla.

075. Varjo (S)
Tusseilla. Sanottakoon, että väritysjäljen jättäminen tuollaiseksi on suhteellisen tahallista, enkä harrasta kuvankäsittelyohjelmilla kikkailua. //edit: Tein muuten tällaisenkin (S) version kuvasta, eli koneella muokatun. Väritysjäljen ei pitäisi häiritä enää...

015. Sininen (K-13)
Tusseilla tämäkin. Jokin tässä mättää, luonnos oli parempi. Ja se on sitten olevinaan hieman abstrakti.


Kommentit on kivoja. ^^


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 10.04.2012 07:46:17 kirjoittanut Illusia »
[size=75]But the moment never comes.[/size]

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Vs: You fell for a Jinx for crying out loud
« Vastaus #5 : 05.09.2007 08:42:07 »
Oi nam, profiileita ^^ Profiileita on älyttömän kivaa piirtää ja olet saanut ne tosi kivan näköisiksi. Kasvoissa häiritsee kuitenkin jokin. Joko kasvot ovat liian isot, tai sitten hiuksia on liian vähän.
Hiukset ovat ihanat! Ja nenät! Ja heidän asentonsa. Ja ja... :D Toisinsanottuna tykkään :)

[size=85]Ps. Oli ihan pakko kokeilla tummentaa tämä sellaiseksi, että tussinjälkiä ei enää näkynyt .__.[/size]
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

ibi

  • Vieras
Vs: You fell for a Jinx for crying out loud
« Vastaus #6 : 07.09.2007 09:06:39 »
Ei tuossa väritysjäljessä ollut mielestäni mitään vikaa! ;D Hyvä vain kun saa tuollaista jälkeä tai siis tarkoitan, että se toi kuvalle enemmän elävyyttä, kuin jos olisi ollut vain mustana eikä jälkeä olisi näkynyt!

ibi

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 702
Vs: You fell for a Jinx for crying out loud
« Vastaus #7 : 09.09.2007 15:17:00 »
Oho, tosi hieno! Tarkasti tehty tyo profiilikuvat. =)
Yksi suurin ongelma tässä on, ettei oikein pysty erottamaan hahmoja toisistaan. Onko se sitten tarkoitus, dunno, mutta olisi ollut jotain pientä juttua,jolla olisi voinut erottaa Siriuksen ja Reguluksen. Väritys on melko kehnoa ja olisin itse ehkä koneella jotenkin yrittänyt tasata värejä, kun tuossa näkyy selvät tussin väritysjäljet. Ja sanoitkin, ettet käytä kuvankäsittelyohjelmia, so... Millä tusseilla? Tuo oltaisi saatu tasaiseksi copiceilla: tummanharmaalla ja mustalla (ensin mustaa ja tummanharmaalla mahd. nopeasti päälle). (Nimimerkillä kokemusta on)

Idea on kuitenkin erinomainen ja etenkin hiukset oli jännän tarkasti tehdyt. Tässä erottaa pienen romantiikan, eikä tämä ole mikään kuva, jossa kaksi hahmoa ovat "vain kaverukset", kuten useimmissa parituskuvissa saattaa huomata, ja koska tämä on tuollainen varjoprofiili-kuva, on melko hankalaa toteuttaa se oikealla tavalla, koska ei näy ilmeitä, eikä ilmeiden avulla saa "hellyyttä" tai oikeaa romanttista tunnelmaa kuvaan, mutta tässä on saatu tosi hyvin tuo idea esille, että tässä on muutakin. 8)


Jinx

  • ***
  • Viestejä: 76
    • http://raistlana.livejournal.com/
Vs: You fell for a Jinx for crying out loud
« Vastaus #8 : 24.09.2007 22:44:04 »
Uusi kuva lisätty! Ja Varjosta toinen versio... Kommentit on edelleen ihkuja. ^^

Shawny, kiitos kommentista!  :D Hhmm, voi olla, että naamat on vähän liian isot tai jotain. Omalle työlleen tulee niin sokeaksi, että nytkään en osaa vielä sanoa. Ja kokeilin itsekin tämän tummentamista, tulos ekassa viestissä.

ibi, kiitokset kommentoinnista!  :P Omastakin mielestä piirrustuksessa saa näkyä, millä se on tehty. Ei mun kuvat yritä mitään valokuvia esittää! Ceci n'est pas une pomme ja sitä rataa...

Rebecca Lupin, kiitos kommentista!   8)  Hahmot on tarkoituksellakin epäselviä, siis että kumpi on kumpi. Ne on varjoja, koko suhde on varjo, ne on toistensa varjoja. Ja Copiceilla (tai copicilla, tapan yksi toisensa jälkeen mun mustat copikkini...) tosiaan on tehty, mutta tietokoneohjelmien lisäksi en varmaan osaa niitäkään käyttää oikein, kunhan söherrän. XD Ja tein tosiaan sellaisen käsitellyn version, missä tussijälki ei näy, siihen mun surkeat ohjelmat ja niiden käyttötaidot riitti.

Kommentit, niin risut kuin ruusut ja varsinkin rakentava kritiikki, ovat edelleen todella tervetulleita. ^^
[size=75]But the moment never comes.[/size]

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 702
Vs: You fell for a Jinx for crying out loud
« Vastaus #9 : 16.10.2007 14:09:53 »
Lainaus
tai copicilla, tapan yksi toisensa jälkeen mun mustat copikkini...)
Auts auts auts. Kannattaa ehdottomasti ostaa mustalle copicillesi täyttöputelon, sillä se tulee huomattavasti halvemmaksi, kuin copiccien osto. Yksi täyttöputelo maksaa (ostopaikasta riippuen) 9-10 euroa ja tussin voi täyttää n. 10 -> kertaa (olen itse täyttänyt selvästi yli kymmenen kertaa köhköh copiccejani köhköh kun vähän käytän väärään paperiin köhköh ja vieläkin musteputelissa on ainetta riittämiin. Veikkaisin että ehkä jopa 20 kertaa?) ja jos yksi copis-tussi maksaa n. 4,20 € (ostopaikasta riippuen (animetapahtumista saa halvemmalla, olisko jtn 3 €?)) joten jo kaksi tussia maksaa 8,40, joten yhdeksän euron täyttöputelo on kannattavampi hanke. =) Miten niin yritän päteeee...

Mutta itse asiaan. Kommentoin taas, kun huomasin pikku vihjauksesi fanart6-topsussa kommenttien kaipailemisesta.

Sininen
Oikein hieno ja silmää miellyttävä teos! Tuo abstraktisuus sopii hienosti työhön, olisi ehkä kaivannut hieman lisää ja erilaisia abstraktiyksityiskohtia? Vielä, kun olisi erilaisia sinisensävyjä tuossa työssä, niin nimi sopisi työhön kuin silmä nyrkkiin — siis nyrkki silmään. :D
Hämmentaa hieman, kuinka Sirius(kö?) on huomattavasti pienempi ja nuoremman näköinen (näyttää toiseen verrattuna n. 13-16 v. kun taas toinen näyttää mieheltä) ja sekin ihmetyttää, mihin Sirren(kö?) käsi kätoaa, kun ison miehen käsi on sen päällä. Jos tarkasti katsoo, Sirren(kö?) kättä ei näy enää lainkaan. Kenties on tarkoitus, sitä ei voi tietää. =0
Hiuksien yhdistyminen on jännä idea. Siinä tuodaan sitä romanttista/intiimiä yhteyttä esille hyvällä idealla.
Mutta tosiaan. Kaikinpuolin onnistunut työ, mutta kaipaa lisää sävyjä! (vaikka tietokoneella, jos tusseissa ei ole montaa sävyä)


Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: You fell for a Jinx for crying out loud
« Vastaus #10 : 28.01.2012 15:20:21 »
Mä olen hyvinkin nirso fanartin suhteen, mutta tuo Sirius/Remus oli kyllä ihana. Se sai mut sanomaan: no voihan pyhät awwit. Ja sen jälkeen sain awwituskohtauksen. Kuva oli ihanan slash-siirappinen. Kiitos huimasti tästä, ja piirrä lisää! ♥


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

FrostyFrozen

  • Vieras
Vs: You fell for a Jinx for crying out loud
« Vastaus #11 : 01.03.2017 18:56:54 »
Rakastuin Cissyyn ja Remus/Siriukseen :D ja Pimennon akka on huikea!