Kirjoittaja Aihe: Operaatio Lohikäärme K-11, Prologi + 4/9(?) 4.luku ilmestynyt 29.7.  (Luettu 7817 kertaa)

Ariss

  • ***
  • Viestejä: 29
Luin tämän osan heti, kun julkaisit tämän mutta nyt vasta sain aikaiseksi kommentoida!

Ensinnäkin, mua ärsytti suunnattomasti se, että Dumbledore päästi Voldemortin plus muut Tylypahkan tiluksille. Musta se ei jotenkin vaan passaa. Mutta toisaalta olit kirjoittanut tuon kohtauksen niin hyvin, että se olisi melkein voinut olla Rowlingin käsialaa suoraan kirjasta. Ja muutenkin kun luin tätä lukua, niin välillä tuli mieleen että tämähän on kuin suoraan kirjasta! Tosi hienosti kirjoitettu :)

Pidän muutenkin tän ficin aiheesta, kun olen aina halunnut kirjoja lukiessani tietää, mitä jästit tekisivät/sanoisivat/reagoisivat jos saisivat kuulla velhomaailmasta.

Jatkoa odotellessa.. =)
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.

Astronautti

  • Crownless
  • ***
  • Viestejä: 513
Hohoo luimpas tän viimein X)

Täytyypi sanoa että tykkäsin tosi paljon X)
Sun kirjotustyyli on tommonen lepposa ja huoleton. Teksti on kans hyvin etenevää ja sujuvaa.
Tykkäsin kans aiheesta. Jotenki kiehtoo toi velhot alakyneessä- aihe, kun pottereissa ne kuvataan niin ylivoimaisiksi ja ylivertaisiksi. Olit kyl kirjottanu noi taistelukohtaukset hianosti.

Jos nyt jotain naputtamista on, ni muutaman kirjotusvirheen löysin. Pilkkuja en näe joten ne oli yhdyssanoja sitten varmaan. Mut ei ne haittaa lukemista yhtään ^^ hyppää vaan silmille tekstistä. Arissen kanssa muaki ihmetyttää toi dumbbis O.o olin iha äimänä ku se oli Voldua kohtaa nii pahiz ja päästi sen viel sinne linnaan >: ei jotenki vastaa mun kuvitelmaa dumbbiksesta, mut todennäkösesti sulla on jtn hianoa varastossa :  D

Elikkä siiiis tykkäsin paljon <3 kirjota nopsaan lisää :"D koska haluan lukee tän loppuu. Jos et, nit avitan sitte kirjottamista ruoskalla X)
Jos on kysyttävää ni kysy pois 8D

-Shuri



Olisipa kaipaus viiniä,
ympäripäissäni
minä odottaisin sinua.

Narusegawa

  • ***
  • Viestejä: 45
  • Jos maailma muuttuu... Muutun minäkin.
Täytyy sanoa että olet keksinyt mahtavan idea.
Erinlainen ja uusi idea.
Pidin ja jatkoa toivon paljon.  :D
Lisäksi se oli positiivinen yllätys että Voldemort työnsi pahimmat vihamielisyydet syrjään tuollaisella hetkellä.
Sait hänestä jotenkin inhimillisemmän..

Joten jatkoa vain!
Everything is that and everything is these, but when you came everything was fine.
*
Hyvät päättyivät onnellisesti ja huonot onnettomasti. Sitä tarkoittaa fiktio.

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Moikka sait taas uuden lukijan.
tämä ficci on loistava kuvailit hyvin keskitysleiriä ja tämä oli muutenkin nerokas keksintö.Olisi hauskaa jos jatkaisit tätä koska tämä on ilmeisesti vielä kesken. Mutta siis jatkoa odotellen.

terveisin Kuolotar
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Uusi lukija! Tosi hyvä fikki!
Pidin eritoten siitä, että Volde tuli Tylypahkasta pyytämään turvapaikkaa, kun pelkäsi JÄSTEJÄ. :D jotenki Volde ja Dumble puhu toverellisesti... ;)
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan