Kirjoittaja Aihe: Miuken mielikuvitus uutta 3.4.14 (Tolkien-aiheita)  (Luettu 23416 kertaa)

miukeli

  • Blaubeere
  • ***
  • Viestejä: 497
Tässä alussa on nyt muutama kuva Tokio Hotelin jäsenistä, koska en muita kuvia ole kerennyt vielä skannaamaan. Myöhemmin sitten aika paljon varmaan originaaleja. Pyytäisin tietenkin kommentteja, jos vaan mitään tulee mieleen. Kaikki sallittuja, niin risut kuin ruusutkin.
//muosk: Kuvat ovat sallittuja, ellen sitten viereen erikseen ole maininnut korkeammasta ikärajasta.


Bill S -aivan ensimmäinen kuvani hänestä

Bill S -itse inhoan noita hiuksia, ne ei oo minkään näköset. Eikä se muutenkaan ole mikään mestariteos :/

Bill aivan pikkusena S

meni näissä kuvissa päivämäärät sekasin, joten älkää ihmetelkö jos ei täsmää ::)

//huom, en laita tähän mun uusia töitäni, vaan ne löytyy tuolta alemmista viesteistäni ;D eli tässä ei ole suinkaan kaikki!


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 03.04.2014 00:22:43 kirjoittanut miukeli »

zilah

  • Vieras
Vs: Miuken mielikuvitus
« Vastaus #1 : 13.05.2010 10:23:20 »
En kyllä ole mikään piirustuksen asiantuntija, kun en itse kykene edes tikku-ukkoa piirtämään vaikka henkeni olisi siitä kiinni. Mutta tiedän kuitenkin, mistä pidän ja nämä olivat kovasti mieleeni. Olkoonkin, että Tokio Hotel on minulle uppo-outo, enkä siis tiedä ovatko nuo alkuperäismallin näköisiä.

Mutta jatka ihmeessä näiden postaamista. Mielelläni katselisin töitäsi enemmänkin. Ja ainiin: oletkos muuten yrittänyt piirtää ihanaista Caiusta...? *winkwink*  ;D



zilah

//Edit: Tuo viimeinen linkki on muuten jotenkin virheellinen, koska se ei toimi. Kannattaa siis tarkistaa se.

miukeli

  • Blaubeere
  • ***
  • Viestejä: 497
Vs: Miuken mielikuvitus
« Vastaus #2 : 15.05.2010 10:17:24 »
Kiitos, zilah! Se on tosi kiva kuulla, et pidät näistä, vaikket tiiäkkään tyypeistä muuten. Ja tuota pikku Caiusta olen kerran yrittäny, mutku en oikeen saanu vangittuu sitä :P Mut kyllä sekin aika vielä koittaa :D Ja nyt muuten pitäs tuon vikanki toimia^^

Ja en nyt tienny että pitäiskö laittaa tohon ylempään vai alempaan nää uudet, mut päädyin tähän...tiedätte ainakin että uusia on tullunna ;)


Bill2 S <-en erityisemmin pidä :/ ainoastaan hiuksista. Suu on liian pieni ja nenä taitaa olla vinossa
-.-'

Tom S <-eka kuvani tuosta...ei hullumpi, mut suu ei oikeen onnistunu

Vuorisusi S <-eli tuo on kuva Limianath nimiseen originaaliini...ja olen itse aika tyytyväinen


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2012 08:12:00 kirjoittanut Illusia »

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Vs: Miuken mielikuvitus uutta 15.5
« Vastaus #3 : 10.06.2010 21:51:11 »
Hih.

Pitääkö mun oikeasti jankuttaa sulle joka paikassa, että piirrät tosi hyvin? Noh, ei se haittaa. Kyllähän mä aina tuun jankkaamaan.

Toi Tompan kuva... ^_^ Vanhus (mä saan kutsua sua vanhukseks!), kiitos tosta. Tietty noi Billanki kuvat on tosi upeita, mut toi Tomin kuva on upea! Mä en osaa selittää tätä tän paremmin, mut toi on mun mielestä ehdottomasti näistä töistä paras!

Ja toi susikuva.. <3_<3  Kuolin ja pahasti. Ootko muuten ajatellu Li..mianathin jatkamista? Mä lukisin mieluusti lisää..

~Ziri
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

miukeli

  • Blaubeere
  • ***
  • Viestejä: 497
Vs: Miuken mielikuvitus uutta 15.5
« Vastaus #4 : 18.12.2010 14:46:07 »
On menny toooosi pitkä aika siitä kun oon päivitellyt tätä, anteeks siitä :P
Mut kiitti Zirriseni kommastas, tässäpä sekasin sekä uusia että vanhoja kuvia^^

Walror S --> blääh, huomasin vasta skannattuani, et täähän on keskeneränen xD Tää kuuluu samaan sarjaan ton vuorisusi kuvan kanssa, vaikka Walror ei siihen tarinaan liitykkään...

Vankilassa K13 -->Tää valmistu kun Bill ja Tom oli tos vähän aikaa sitten tehneet mainoksen eläinten oikeuksien puolesta..ja siinä julisteessa (joka killuu mun huoneen seinällä <3) pojat on kahleissa ja verisinä...mut mallia en siiis ottanut, kunhan ajan kanssa raapustelin (ja maalaaminen oli virhe, sillä toi paperi on siihen tosi huonoa :P)

Bill&Tom K15 --> aikas tyytyväinen oon tähän, vaikka toi Billan suu on toki hieman tyhmän näkönen..ei kyllä siltikään mikään mestariteos^^


Pelkistetty Bill S --> teki mieli kokeilla pelkkiä tollasia värilänttejä...toi on yks mun suosikeista, vaikkei siit välttämättä arvais, et se on Billapalleroinen :)

Tyttönen S --->Victoria Francesin kauniista maalauksesta otin tähän mallia :D

Vedenneito S --->maalasin tän joskus heinäkuussa, ja nyt ku katteen, nii hieman toi anatomia ainaki kasvoissa tuntuu olevan pielelssä...mut tykkään silti jonki verran ite.

Minä itse S ---> joskus kans kesällä piirsin mallista, ku mietin et sopisko toi lävistys mulle vai ei... nykyään on hiukset kyllä mustanvioletit, ja ton lävistyksen hankin vasta n. kuukauden kuluttuu, ku täytän kuustoista, mut toi mekko, joka tos kuvas on, löytyy kyllä tuolta kaapista korsettien seaasta^^
p.s. en mä oikeesti oo noin kaunis (tai siis ainaki must tost kuvast tuli aika hyvännäkönen xD)

Gege, Bill ja Tom jouluna S --->nääh, noi paketit taitaa olla vähän sen näkösiä, ku ne ois vaan läntätty tohan täytteeksi, mutta noh...


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2012 08:14:28 kirjoittanut Illusia »

miukeli

  • Blaubeere
  • ***
  • Viestejä: 497
Vs: Miuken mielikuvitus uutta 18.12
« Vastaus #5 : 16.05.2012 23:21:53 »
Kiitti Emily Black, vaikka krhm...siitä onkin melkeen kaks vuotta kun kommentoit, olen hieman myöhässä :P Mutta on hyvä kuulla että tykkäilit noista^^

Nyt vaihteeksi valokuvia BJD-nukeistani. En ole mitenkään näppärä kamerankäsittelijä ja kamerakin on jostain liitukaudelta, mutta yritystä on kovasti^^''

Kaikki nämä ovat poikia sitten vaikka muuta voisikin luulla. Mustahiuksinen, jolla on saparot on Adrian, myös mustahiuksisen Andrén isoveli ja kaksonen. Punahiuksinen, mustahuulinen on Lünor Schwarzflügel. Lünor on moldiltaan Dollzonen Hid, ja kaksoset ovat Withdollin Dante sirrisilmäisenä ja normipäänä - kaikki kolme ovat kooltaan MSD eli n. 40-45cm. Kotona on vielä yksi SD kokoinen (eli n. 60-65cm) poika, mutta siitä ei nyt ole kunnon kuvia kun poitsulta puuttuu omat vaatteet toistaiseksi ::)

Ikäraja on sallittu - tosin kaksosten välillä on muutakin kuin veljesrakkautta, varsinaisesti mitään ei tapahtu, mutta pienoinen varoitus twincestistä kuitenkin.

S
S
S
S
S

Sanokaa jos tuli liian isoja kuvia nii voin vaihtaa linkeiksi^^


// Illusia lisäsi ikärajat kuvien viereen.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2012 08:16:30 kirjoittanut Illusia »

sajusa

  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: Miuken mielikuvitus uutta 16.5 (valokuvia BJD-nukeista)
« Vastaus #6 : 21.05.2012 15:10:31 »
vähänkö mää kadehdin sua... :o piirrät ihan sika hyvin ja rakastan noit BJD:itä... ^^

~sajusa

miukeli

  • Blaubeere
  • ***
  • Viestejä: 497
Vs: Miuken mielikuvitus uutta 16.5 (valokuvia BJD-nukeista)
« Vastaus #7 : 05.07.2012 18:32:52 »
Kiitos sajusa, minäkin rakastan näitä nukkeja (ja monia muita joita ite en voi saada :P)

Nyt tulee lisää näitä nukkeja, tosin tällä kertaa vain Adriania sillä muut ovat kotona kun taas minä ja pikkunen mökillä (olin julma ja erotin kaksoset, nyt ne ei anna ikinä anteeksi D: )

S
S
S
S
S


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2012 08:17:56 kirjoittanut Illusia »

miukeli

  • Blaubeere
  • ***
  • Viestejä: 497
Vs: Miuken mielikuvitus uutta 5.7 (valokuvia BJD-nukeista)
« Vastaus #8 : 31.07.2012 15:43:40 »
Tällä kertaa maalauksia, vaikka katsojani tuntuvatkin olevan aika hiljaista sorttia :P

S
Hartsilapset-foorumin jäsenelle tekemäni kuva hänen bjd-nukestaan.

S
Pieni hirvipoju, jnka nukkehahmoa suunnittelin :)


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2012 08:18:11 kirjoittanut Illusia »

sajusa

  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: Miuken mielikuvitus uutta 31.7.12 (pari maalausta)
« Vastaus #9 : 31.07.2012 22:57:19 »
Oliks noi maalaukset vähän söpöjä ^^ tykkään taas ihan hirviästi :)) mutta joo mun kommentit ei oo ikinä ollu kovinkaan kummoisia, joten lopetan tähän XD

~sajusa

Miska Petruska

  • krooninen kusipää
  • ***
  • Viestejä: 296
Vs: Miuken mielikuvitus uutta 31.7.12 (pari maalausta)
« Vastaus #10 : 07.08.2012 13:10:26 »
Ihania nämä vesivärityöt! Niin suloisia, ja tykkään ihan hirmuisesti vesivärien jäljestä. Olen itsekin koittanut opetella, mutta ei vaan opi. :D Mielelläni näkisin just näitä vesivärijuttuja lisää. :)

Elyse

  • tarinatohtori
  • ***
  • Viestejä: 92
  • Kysymys on viisauden alku.
Vs: Miuken mielikuvitus uutta 31.7.12 (pari maalausta)
« Vastaus #11 : 07.08.2012 23:02:10 »
Onpas tuo viimeinen punapää suloinen otus. Värisävyt ovat harmoniassa keskenään ja pinnoista saa selkeästi materiaalin tunnun. Kolmiulotteisuus tuntuu aidolta, minkä hieman animaatiomaisen ruumiinrakenteen takia luulisi olevan vaikea tehtävä. Pidän. :3 Nukeksikin löytyy selvää syvää potentiaalia.

miukeli

  • Blaubeere
  • ***
  • Viestejä: 497
Vs: Miuken mielikuvitus uutta 31.7.12 (pari maalausta)
« Vastaus #12 : 03.03.2014 21:25:34 »
Voi ei, anteeksi kauheasti kun vasta nyt tulen kiittämään ihanista kommenteistanne! En ole pitkään aikaan aanut aikaiseksi mitään jota olisin viitsinyt tänne laittaa joten unohdin tyystin. Mutta siis kiitos teille, mukava kuulla että piditte^^

Nyt joulun jälkeen olen saanut hirveän hingun piirtää Tolkienin hahmoja, joten olkaapa hyvät:

Benedict Cumberbatch Sauronina, S
Ihan ensimmäinen versio, kuvan laadussa ei ole kehumista ja paperi oli hieman vääränlaista, mutta inspiksen sattuessa ei ollut muuta lähellä. Sen piti olla vain luonnos  ;D

Nuori!Legolas ja Thranduil, S

Benedict Cumberbatch Sauronina, S (hieman veriroiskeita)

Kaikissa noissa on käytetty ääriviivoissa (sekä varjostuksessa) mustetta ja sulkakynää, väritys ihan vesiväreillä, ja vaikka noista tuskin näkee niin värillisessä Sauronissa on kultamustetta hiuksissa ja silmissä, samoin kuin Legolasta ja Thranduilia korostin hopeamusteella :)

Kritiikki ja palaute tervettullutta, lupailen vastailla tällä kertaa nopeammin^^


P.S. Olen julkaissut pirroksiani myös tumblrissani, enkä vohkinut keneltäkään toiselta (;
« Viimeksi muokattu: 03.03.2014 21:30:28 kirjoittanut miukeli »

miukeli

  • Blaubeere
  • ***
  • Viestejä: 497
Lisää Tolkienin maailmasta, tällä kertaa kolme istaria(velhoa) ennen kuin lähtivät Valinorista ja saapuivat keskimaahan :)

Aiwendil (Radagast), S
Mallina kuva nuorehkosta, tai no varmaan lähempänä keski-ikää olevasta, Sylvester McCoysta, joka Hobitissa esittää Radagastia, paperi oli huonoa vesiväreille, sillä tämän oli tarkoitus olla  vasta luonnos mutten muistanut ennen kuin oli liian myöhäistä...

Curumo (Saruman), S
Mallina kuva nuoresta Christopher Leestä, Sarumanin näyttelijästä.

Olórin (Gandalf), S
Nuoresta Ian McKellenistä löytyi onneksi paljon kuvia ja ahh kuinka haltiamaisen kaunis hän mustavalkoleffojen aikaan olikaan, oli ihan vaikea päättää mistä kuvasta ottaa mallia :D



//Kaapo lisäsi ikärajat
« Viimeksi muokattu: 09.04.2014 17:33:59 kirjoittanut Kaapo »

skylar

  • ***
  • Viestejä: 201
Vs: Miuken mielikuvitus uutta 3.4.14 (Tolkien-aiheita)
« Vastaus #14 : 03.04.2014 00:31:43 »
Kauniita kuvia. Pidin erityisesti Saruman-kuvan värimaailmasta ja Gandalf-kuvan kuvakulmasta. Osaat piirtää kauniisti ihmiskasvoja ja pidän tavastasi käyttää värejä. BC!Sauron oli varsinkin ensimmäisessä kuvassa hieman turhan kiltin näköinen. Toista kuvaa katsellessa pystyi kuvittelemaan, että hahmon kasvoilla ei ole varsinaista ilmettä, vaan hän on puhdasta, määrätietoista voimaa. Mutta se oli mielikuvitusta.
When the sun has set, no candle can replace it.