Kirjoittaja Aihe: Pullarusinan banaanimiestä ja muita piirroksia /uutta 30.1  (Luettu 33623 kertaa)

ibi

  • Vieras
Hahaa toi banaanimies on niin ihana! ;DD <3 Lisäää!!!!!


ibi

Johtajamies

  • *
  • Viestejä: 1
Ihan loistavia  ;D  Saisivat olla ehkä hieman siistimmin tehtyjä, mutta who cares! Lisää~
Springwizwizzinaprez!

pullarusina

  • Vieras
Kiitos kommenteista Johtajamies ja ibi! : D Toki lisää tulee, tosin en nyt ole saanut piirrettyä yhtään lisää 8'< mutta tänään lupaan piirtäää. Ja huomenna siis lisöö sarjistaa.

marakatti

  • ***
  • Viestejä: 46
Tää loukkaa mua mansonin kuuntelijana ! :'(   Manson is not hewiä  >:(  (se on seksikästä musaa).mutta vaikka loukkasit minua silti toivon jatkoa

pullarusina

  • Vieras
Aici: Buhaha. 8D Kiitos kommentista ;D Joo pääset mukaan sarjikseen, vaikka hippimiähenki kanssa jos tahrot : DD Eihän hippimiäs oo varattu ;o se on liian nuori sitoutummaa : < Anna vain vaikka yksärillä linkki omaan kuvaas tai jotain.

Nana

  • ***
  • Viestejä: 7
Rakastan sarjakuviasi ja sinua ;____________;
I don't mind you keeping me on pins and needles.
If I could stick to you, and you could stick me too.

pullarusina

  • Vieras
Nana, minäkin rakastan sinua ;___________; 8)

Tänään tuli uusi hieno hahmo banaaniin, Lissu, sekä 4 uutta banaania, sekä yksi randomi.

Dingdong!


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2012 05:46:34 kirjoittanut Illusia »

raitasukka

  • ***
  • Viestejä: 27
No hyvä ettei mielestäsi ole turhaa, tulen siis taas vijelemään näitä ei-turhia (köhköh) kommenttejani! ^^

Lainaus
osa 32

Hippimiäs on ebil :'<

Ja banaanimies pelkää lissua... :3 Hippimiäs pelasta se!
[size=85]Eh... joo.[/size]

~r

//: Saanko minäkin liittyä hippimiäs-kerhoon?
[size=85]Tulipas hippimiäspainotteinen kommentti...[/size]

pullarusina

  • Vieras
Raitasukka: 8DD TOKI PÄÄSET HIPPIMIÄS KERHOON! Jos se siis Aleralle passaa, minulle kyl passailee 83

Ja anteeksi kaikki, en ole saanut banaania yhtää piirrettyä! Tänään koitan wähäse piirtää :3

raitasukka

  • ***
  • Viestejä: 27
Jes, kiitos! :3

~r

pullarusina

  • Vieras
Hjianoa hjianoa. Eilen piirsin kaksi uutta banaanimiestä ~~ :--3 Aicia en vielä mukaan ole ehtinyt piirtää, mutta tänään koitan :--)

pullarusina

  • Vieras
Noni ny saatiin lisää banaania 5 episodia! ja aicikin piirrettiin mukaan. Lisäsin myön 3 muuta söhryä.

ps. Topicissa oli äsken 69 viestiä! Ratkiriemukasta :B BD

marakatti

  • ***
  • Viestejä: 46
byyäh :'(  mäkin  tahtoo mukaan sarjikseen! jookojookopliide? ;Mieluiten hewimiähen kans <3 sekin tykkää mansonista...

pullarusina

  • Vieras
Tietenkin Marakatti pääset mukaan! Laita minulle yksityisviestillä linkkiä kuvaasi/kuviisi niin että voin piirtää sinut? Juuko? 8)

raitasukka

  • ***
  • Viestejä: 27
Aww, nuo päiväkirjat ^^ Ihania!

Ja noinhan se painovoima keksittiin, juu ^^

[size=50]Olisihan se kiva itsekkin päästä sarjakuvaan ^^ Ehh. Ei pakko tieteskään ole : )[/size]

*kops*

~r

pullarusina

  • Vieras
Aici, mäkin tykkään susta 8)
Raitasukka, pääset toki sarjakuvaan mukaan jos laitat yksärillä minulle linkin sinun kuvaasi/kuviisi 8)

// 29.08.2007 - 5 uutta banaanimiestä! : >>


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2012 05:47:44 kirjoittanut Illusia »

Nana

  • ***
  • Viestejä: 7
"Tykkääks mansonista? <3"
"Juu"
"Sitten mä ragastan suah~~~"
NANA: "Nii mägin ^3^ <3"

Tykkään taas enemmän kuin hullu puurosta ja hullut tykkää ihan sikana!
I don't mind you keeping me on pins and needles.
If I could stick to you, and you could stick me too.

raitasukka

  • ***
  • Viestejä: 27
Tiedätkö, nämä ovat edelleen aivan ihania. ^^

"Tien toisella puolella oli banaaneja?" :3 (Ja SIENI! <3)

Ja tuo paita on kanssa ihana!

~r

[size=85]Mutta kun näitä ei voi kuin kehua...[/size]

pullarusina

  • Vieras
Aici: Jeejee. 8))
Nana: kivaa kun tykkäät. DiiiuhDiiiuh<3

Lupa

  • Vieras
Hmm.

Oikeastaan en tiedä, miten päin olla tämän asian suhteen. Minulla oli kyllä hauskaa näitä lukiessa, varsinkin mummu oli minusta todella sympaattinen hahmo ([size=85]tai ei[/size]), mutta kuitenkin. Osa töistäsi todellakin muistutti Kiroilevaa siiliä. Ehkä olen siksi hieman pihalla omista ajatuksistani. Hienoja olivat kuitenkin.

 Niin, ja lukiessani näitä, tuli MTV:ltä mainos, jossa simpanssi loikki jonkin ravinnepaketin luo, ja nappasi sen vierestä BANAANIN. Sitten siinä luki "Bananas are for monkeys!".

 Olen vahvasti eri mieltä.

-Lupa