Kirjoittaja Aihe: Pullarusinan banaanimiestä ja muita piirroksia /uutta 30.1  (Luettu 33640 kertaa)

pullarusina

  • Vieras
Lainaus käyttäjältä: "marakatti"
Mauno matoon  mä rakastuin pliis jatkoo siihen (ja banaabimieheen) ;)

Mauno Matoon tulee jatkoa jos sitä toivot! ;) Ja banaanimieheen tulee jatkoa taas heti huomenna ^^ Mauno matoakin piirrän vähän lisää varmaan tänään :p Ainakin yhden sivun. Ehkä. Kai.

Mutta kiitus taas kommentista kovasti! : D

aiju

  • ***
  • Viestejä: 200
MAHTAVIA :'DD


Ihana idea, todellakin. Tykkään eniten banaanimiehestä, ne vaan on niin hyviä :'DD

Jatkoa kaikkiin, mahd. nopeesti :D
be my escape.

pullarusina

  • Vieras
Kiitos aiju kommentista >D Juu jatkoa tuleepi.. tosin ehdin päästä vasta tuossa seittemän aikaan koneelle, kun pitää lähteä sukuloimaan 8'< jonnekkin mummulle. Mutta saapahan rahaa o/

_crAzY_

  • ***
  • Viestejä: 163
  • Surkea Ötykkä
    • Runoja
Kuolin totaalisesti 12. banaanimiehelle. :D Ei hitto. Mauno mato oli loistava. Karkki -kuva muistutti minua pelottavasti itsestäni. :|

En oikein nyt keksi mitään rakentavaa. [size=50]Ihan kuin osaisin sellaista kirjoittaa.[/size] No, hauskaa oli. :'D

Lady-bug

  • ***
  • Viestejä: 75
Joo, nuo olivat ihania. :'D Ikuisuuden ajan olen yrittänyt keksiä jotain ideaa jotta voisi tehdä itsekin tuollaista sarjakuvaa. Mutta ei taida tällä vaan mielikuvitus riittää. Sinulla tosin näyttää olevan sitä reilusti, nuo kaikki ideat oli niin hyviä. (:
Koin ihmeellistä samankaltaisuuden sidettä minun ja Maunon välillä. Olemmekohan jotain sukua... Sitä sopiikin miettiä.

"Mä olen ajatellut..."
"Onneks olkoon!"

Mahti. (;

Niin, pointtinihan oli, että nuo olivat kaikki vallottavia. Tahtoo lukea lisää. (:<

pullarusina

  • Vieras
_crAzY_: Buhaha. Kiva ettö hauskaa oli >D Ja ei sitä rakentavaa aina tarvitse kirjoittaa, kunhan kertoo mielipiteensä! : D Ja tuo karkkikuvahan muistuttaa varmaan koko suomen kansaa O_O Mukaanlukien minua itteeni : D

Aici: Joo päivittäin koitan lisää laittaa aina :D Tänään illemmalla päivittelen näitä, tuossa kasin aikoihin laitan ainakin yhden maunon ja yhden banaanimiehen ^^ : D Ainakin. ^^

Lady-bug: Kiitos kommentista! Ihanaa että tykkäät! >8D Hihhei, jos todellakin muistutat Maunoa paljon, niin sitten taidatte olla sukua~~ tai sielunsisaria. ^^

Mutta siis, tänään illemmalla päivittelen näitä! Kun tosiaankin olen sukuloimassa..

ibi

  • Vieras
Buahahhahaha ähähhä! x)) <3 Kuinka pervoa! Ihanat sarjikset!! Haahahahahah! Sen verran, että olsit oinut käyttää joissakin kuvissa väreja, vaikka neiti kommentoija itse rakastaakin mustavalkoista *hömhöm* Hehe :P  Niin siis mulla oli sairaan hauskaa ja noi Banaanit oli aika namei näyttivät juuri syötäviltä ;DD *vinkvink Voinko saada yhen? :P Namii!! Jeps ja sitten toi angsti sarjakuva hieman hymähdin.. : DD Jepulis lisää sarjakuvia! <3

ibi

pullarusina

  • Vieras
Re: Banaanimies -sarjakuva(murha) //2 banaanimiestä, 1 mauno
« Vastaus #27 : 09.08.2007 20:19:42 »
ibi, kiitoos kommentista : DD Joo voisha sitä väriä kokeilla.. :'> JA SAAT BANAANIN JA BANAANIMIEHEN POSTISSA JOS ILMOITAT OSOITTEES YKSÄRILLÄ PIRKELE!

: DD ja lisää sarjakuvaa tullos ^^

ILMOITUS KAIKILLE! Tuli 2 uutta banaanimiestä ja yksi Mauno mato. Piste pilkku.

pullarusina

  • Vieras
Re: Banaanimies -sarjakuva(murha) //2 banaanimiestä, 1 mauno
« Vastaus #28 : 09.08.2007 20:31:29 »
Aah. Ihanaa että naurattaa, Aici ^^ Ja se todella on hutaistumpi :'<

Alera

  • Vieras
Re: Banaanimies -sarjakuva(murha) //2 banaanimiestä, 1 mauno
« Vastaus #29 : 09.08.2007 22:17:26 »
Aijaijaa. Vähän on muuten hulvaton (miten-niin-addiktoitunut-tuohon-sanaan? o:)
sarjakuva toi Banskumiäs. Personal feivörittejä oli osat 13 ja 14. Hippimiäs on melko aaww.
Maunokin oli tosi sulo. Repesin täysin toisen osan viimeisen kuvan ilmeelle  ;D

Kiits näistä piristysruiskeista!

« Viimeksi muokattu: 23.08.2008 00:46:51 kirjoittanut Alera »

Anju

  • ***
  • Viestejä: 11
Re: Banaanimies -sarjakuva(murha) //2 banaanimiestä, 1 mauno
« Vastaus #30 : 09.08.2007 23:37:04 »
Nykyään päivystän koneella, ja kyttään milloin panaanimiäheen tulee jatkoa  8)  Ja sitähän tuli.
Jatkaa vaan niiden tekemistä, koska olet kyllä ihan paras. *perustaa pullarusina/panaanimiäs faniclubin ja linnoittautuu puumajaan tietokoneen sekä väriliitujen kanssa*

Junttipullaus~! :D
Purgatory

pullarusina

  • Vieras
Re: Banaanimies -sarjakuva(murha) //2 banaanimiestä, 1 mauno
« Vastaus #31 : 10.08.2007 08:09:08 »
Alera, kiitos kommentistah. Njääh, oleppa hyvä vain piristysruiskeistasi >D Bhah.

Anju, niih, kiitos kehuista *punast* Tiäkkö, väriliiduilla on tosi kiva sotkea >D

raitasukka

  • ***
  • Viestejä: 27
Re: Banaanimies -sarjakuva(murha) //2 banaanimiestä, 1 mauno
« Vastaus #32 : 10.08.2007 17:55:51 »
Aaa :'D
Sait sitten minutkin hajotettua näillä... Mauno mato on kyllä ihana ^^

Ja hippimiäs rocks!

~r

pullarusina

  • Vieras
Re: Banaanimies -sarjakuva(murha) //2 banaanimiestä, 1 mauno
« Vastaus #33 : 10.08.2007 18:02:55 »
Raitasukka: kiitos kommentistaa~~ siul on muute ihana nick : D joo hippimiäs ROCKS! \,,/

// 11.08.2007 - mutta tänöö tuli yht 10 uutta sarajista ^^


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2012 05:43:04 kirjoittanut Illusia »

Anju

  • ***
  • Viestejä: 11
Ahihi, tuo mustekala oli niin söpö  8)
Repeilin taas aika lahjakkaasti näille  ;D  Kiitos vaan sinulle, sain 50 elinvuotta lisää jälleen kerran.
Purgatory

pullarusina

  • Vieras
Lainaus käyttäjältä: "Anju"
Ahihi, tuo mustekala oli niin söpö  8)
Repeilin taas aika lahjakkaasti näille  ;D  Kiitos vaan sinulle, sain 50 elinvuotta lisää jälleen kerran.

Aah. Ole hyvä vain jos nauratti : D

raitasukka

  • ***
  • Viestejä: 27
Uusia! *^^*

Maunolla on ihana hattu : D

Ja hei, Hevimies!! \m/

[size=85]Turhaa? No tuotaa...[/size]

~r

pullarusina

  • Vieras
Buhaahaa, kiitos kommentista raitasukka! >8D EI OLE TURHAA. Minä ilahtua kaikenlaisista kommenteista hyvi palajo.

pullarusina

  • Vieras
Re: Banaanimies -sarjakuva(murha) / Banaania tänään 14.8
« Vastaus #38 : 14.08.2007 21:12:27 »
Aici: Kiitos kommentissa 8))) HIENOO ETTÄ ERELLEE TYKKÄÄT! ^^ Minä tykkää kun ihmiset tykkää. Tykkään tykätä tykkäämisestä jne.

Alera: Ooh. Ihanaa että on hauskoi. 8) BUHAHA! Hippimiästä tullaan siis näkemään pyjämässä jatkossakin. 8) JA MINÄ TUUN KANS SUN HIPPIMIÄSKERHOON. Saako tulla?

// 15.08.2007 - Alera: kiitos kommentista ^^ Minäkin kommentoin sinun piirroksiisi. Tosin epäfiksusti D: nehneh. Khihi. Diudiu. Olen tyhjäntoimittaja. Mutta joo. Jos laitat vaikka yksärillä linkkiä kuviisi, jos sinul siis on netissä kuvia? Niin voisit päästä palloilemaan banaanimieheen 8D khihkhih.

Ja sitten vielä ilmotus et tänää illalla tai huamen tullos taas päivitys, niin sittenpäsitten.

Alera: Buuh. Hihhei. Kuvasi löytyivät. Siispä pääset sarjakuvaan, kun kerran halusit. 8D buhaha.

Hmm. Näillänäkymin siis sarjakuvaa tulossa vasta huomenna. Siihen asti pitää kyl orottaa.

// 16.08.2007 - Diudiu tänään tulikin 5 uutta banaanimiestä.


// Illusia yhdisti monta tuplapostausta.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2012 05:45:37 kirjoittanut Illusia »

Alera

  • Vieras
Ei helsinki :'D. Hianosti olit meikäläisen piirtänyt. Tofulla Hippimiähen kanssa.. *.*
Joo, voisin maanpinnalle palata pikkuhiljaa..


Rrrakastan näitä edelleen. Lisää siis ja silleen.
PS. tulostelen nuo itseni 'kaunistamat' stripit :9.
« Viimeksi muokattu: 23.08.2008 00:45:51 kirjoittanut Alera »