Kirjoittaja Aihe: "Uskallatko tulla vielä?" (H/D, Romance, Songfic, K11)  (Luettu 2171 kertaa)

Netti

  • Vieras
Title: ”Uskallatko tulla vielä?”
Ikäraja: K11
Genre: Romance, songfic
Pairing: H/D
Kappale: Spirit -elokuvasta tuttu Get Off My Back suomeksi

A/N: Ensimmäinen Songfic, joten kommentteja toivon todella paljon :)


Sä katsoit mua ja virnistit itsevarmasti. Sun harmaat silmät houkuttelivat mua ja mä tiesin sen, että olitkin laskenut kaiken niiden varaan. Kyllähän mä tiesin mitä sä halusit.

Jos sä luulet että kesyttää voit vapaan sielun
Et taida ihan käsittää
se ei oo tie mun
Mut mä tiedän ettet sinäkään
tottunut oo häviämään


Mulkasin sua ja annoin katseeni kiinnittyä suloisen kapeisiin huuliisi. Naurahdit kevyesti ja kirosin itseäni. En saisi antaa nyt himolle valtaa. Sä pidit sitä virnettä yllä ja astelit mua kohti. Miten sulla oikeen riitää sitä itsevarmuutta? Sä tiesit ihan hyvin että olin häätänyt ennenkin luotani ihmisiä; niin miehiä että naisia. Miksi luulet että olisit jotenkin erilainen?

No tapellaan vaan
ja mitataan mies
ja tapellaan vaan
se on sun ties
Käy viivalle vaan
Pian huomaat sen
mä koskaan luovu vapaudesta en
Siis tapellaan vaan

Hyvä on, ajattelin kun sä vaan iskit mulle silmää. Annoin sun tulla luokseni ja laskea suloiset huulesi omilleni. Ne tuntuivat pehmeiltä, mutten antanut sen hämätä. Puraisin ikävästi sun huulta ja virnistin kun parkaisit. Siitäs sait.

Mulkoilit hetken mua, kunnes ilmeesi suli. Sä vangitsit käsilläs mun kädet ja suutelit nyt kaulaani. Pamautin leukani päähäsi, mutta otit vain askeleen taaksepäin ja olit itseesi ilmeisen tyytyväinen.

Tää leikki mua huvittaa
ja sen näytän
Jos leikkiin ryhtyä haluttaa
sen toiveen täytän
Kohta huomaan ettet taidakkaan
sääntöjäni mun noudattaa


Vaikka mä kiehuinkin kiukusta sisälläni, hymyilin sulle ällön siirappisesti. Astelin luoksesi, suutelin sua otsalle ja siirryin sitten kaulalle. Lopulta näykkäsin voimakkaasti korvalehteäsi, saaden muutaman hennon veripisaran ilmestymään. Näin että sulla oli paha olla, mutten erityisemmin välittänyt. Mitäs olit tullut kukkoilemaan!

No tapellaan vaan
ja mitataan mies
No tapellaan vaan
se on sun ties
Käy viivalle vaan
Pian huomaat sen
mä pätkän vertaa sääli sua en
Siis tapellaan vaan
Joo, siis tapellaan vaan


”Uskallatko tulla vielä?” virnistin iloisesti ja sain vastaukseksi ärtyneen mulkaisun. Sipaisin hiuksiani ihan vain yllytykseksesi. En pitänyt helpoista voitoista ja olinhan jo tähän leikkiin alkanut.
”Odota vain”, hän sihisi uhkaavasti ja oli seuraavassa hetkessä nenäni edessä.

Käy kii
Käy kii, käy kii, käy kii, käy kii
käy kii, käy kii, käy kii
Niin tapellaan vaan


Kätesi hieroivat niskaani, hyveilivät selkääni. Nuolaisit poskeani kielelläsi ja virnistit kun en vastustanut. Olisitpa sä tiennyt ajatukseni! Ehkä tämä yö nyt menettelee sun kanssa, muttet aamulla näe musta enää jälkeäkään. Luulet voivasi niin vain tulla Harry Potterin, pojan-joka-elää, elämään!
« Viimeksi muokattu: 18.05.2015 05:58:29 kirjoittanut Kaapo »

Fírinne

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: "Uskallatko tulla vielä?" (H/D, Romance, Songfic, K13)
« Vastaus #1 : 29.10.2012 21:45:25 »
Todella kiva ficci! Rakentavaa kommenttia en voi antaa, koska rakentava meni nukkumaan jo, joten pahoittelen, mutta MITEN IHMEESSÄ TÄSSÄ EI OLE YHTÄÄN KOMMENTTIA?  :o
You can run but you can’t hide
Time won’t help you
Cause karma has no deadline

Bring Me The Horizon - True Friends