Kirjoittaja Aihe: Kahdeksan viisarin kello, S, Weasleyn perhepotretti, S, Angst  (Luettu 2762 kertaa)

Tyynis

  • Supernainen
  • ***
  • Viestejä: 1 975
  • Ava Sonoalta
Nimi: Kahdeksan viisarin kello
Kirjoittaja: Tyynis
Paritus: Mainintana Molly/Arthur
Ikäraja: S
Genre: Angst, ficlet
Disclaimer: Hahmot ovat J.K. Rowlingin, minä vain leikin ilman mitään taloudellista hyötyä. Kappaleesta kunnia menee Paul McCartneylle.
Summary: Minua ei itseäni harmita tai kaduta se, että olen omistanut koko aikuisiän rakastamalleni naiselle ja lapsilleni.
A/N: Weasleyn perhepotrettiin Arthurilla, Kolmen ficcin -haasteeseen The Beatlesin Yesterday biisillä.

Kahdeksan viisarin kello

Keittiöpöydällä on vino pino laskuja, jotka odottavat maksamista. Talo, kotimme, on sortumassa päällemme. En minä valita vastoinkäymisistä, koska me olemme selvinneet niistä yhdessä. Minä ja Molly.
Pesämme on jäämässä nyt tyhjäksi, seitsemästä lapsesta enää kaksi asuu kanssamme, esikoisemme on naimisissa ja kolme muuta asuu yksin omillaan. Kuudesta olemme pystyneet pitämään huolta, yhden olemme joutuneet hautaamaan.

Samana päivänä, jolloin jouduin tekemään kamalimman asian mitä vanhempi voi juotua kohtamaan, hautaamaan oman lapsensa, menetin osan vaimostani. Menettäessäni poikani petin luottamukseni vaimoani ja muita lapsiani kohtaan. Millainen mies ja isä ei pysty suojelemaan perhettään tällaiselta julmalta kohtalolta?

Kaikissa päätöksissäni olen yrittänyt ottaa kaikki perheeni jäsenet huomioon ja valita heidän kannalta parhaan vaihtoehdon. Minua ei itseäni harmita tai kaduta se, että olen omistanut koko aikuisiän rakastamalleni naiselle ja lapsilleni.

Omatuntoani pistää kuitenkin se, että en ole osannut tukea vaimoani tässä tilanteessa, yhteisessä surussamme. Lapset ovat pystyneet käsittelemään tämän meitä kahta paremmin. He ovat osanneet olla tukena toisilleen ja puhua omista tunteistaan. Me olemme Mollyn kanssa vain koettaneet tukea heitä ja olla heille vanhempia, samalla olemme unohtaneet pitää huolta toisistamme. Rakkaudestamme.

Öisin vieressäni nukkuva nainen on tullut minulle vieraaksi. Hän on kadonnut omaan mieleensä etsimään rauhaa itsensä ja edesmenneen poikansa välillä. Hän on tekemässä yksin sitä työtä, jota meidän pitäisi tehdä yhdessä. Löytää rauha mielemme kanssa ja hyväksyä tapahtumat.
 
Kunpa osaisin ja voisin muuttaa elämän käsikirjoitusta, jotta voisin tehdä perheestäni taas kokonaisen.

Yesterday all my troubles seemed so far away
Now it look as though they're here to stay
Oh, I believe in yesterday
Suddenly, I'm not half the man I used to be
There's a shadow hanging over me
Oh, yesterday came suddenly

Why she had to go, I don't know, she wouldn't say
I said something wrong, now I long for yesterday

Yesterday love was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
Oh, I believe in yesterday
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 03:49:26 kirjoittanut Beyond »
"Let me be your wings
Let me lift you high above"