Kirjoittaja Aihe: "Hyvästi, Sirius, unelmieni mies."K11. Anna/Sirius,sivuparig: Sirius/Jennifer  (Luettu 3756 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Alaotsikko: Sisältää itsemurhan!

Kirjottaja: Minä.
Beta: Ei olla.
Summary: Sirius saa kirjeen entiseltä tyttöystävältään ja mainittu tyttöystävä saa vastauskirjeen.
Ikäraja: Mielestäni K11
Tyylilaji: Angst.
VAROITUS:ITSEMURHA
A/N:Pidän itse tästä jonkin verran.



         Muistatko minut? Rakas, Sirius sano, että muistat minut. Kirjoita minulle uudestaan. Haluan tuntea sinut paremmin. Halua kuulla kuulumisesi. Kerro millainen olet nykyään, oletko yhä se sama vitsaileva itserakas kelmi johon tutustuin seitsemäntoistavuotiaana? Oletko iloinen sen naisen kanssa, rakastatko häntä vai minua?
 Vaikka kohtelin sinua niin rumasti haluaisin korvata kaiken. Haluaisin elää yhdessä sinun kanssasi. Olisiko se liikaa toivottu? Pyydän, että muistat ja tunnistat minut aina. Muistat, että minä rakastan yhä sinua, tunnistat minut kun kävelen kadulla vastaasi,
    Sinun,
              Annasi.

”Mokomaa roskaa,” Sirius tuhahti, mutta hän ei ollut yhtään tosissaan. Mies puristi kirjeen taskuunsa, mutta hän ei heittänyt sitä pois.
 Pitäisikö hänen vastata Annalle? Sirius kysyi itseltään ainakin tuhat kertaa.
 Lopulta hän otti sulkakynän ja perkamenttia ja kirjoitti:
                     Anna,
Pyydän sinulta vain yhtä asiaa, jätä minut rauhaan. Rakastan Jenniferiä nyt, jos siitä on kyse. Sinä olet minulle vain yhdentekevä muisto. Muisto, jota en halua muistella, joten vittu soikoon jätä minut jo rauhaan! En kestä sinun vuosittaisia kirjeitäsi, en kestä nähdä sinua. Jos vielä laitat yhdenkin kirjeen minulle en vastaa siihen. Haluan olla Jenin kanssa,
                    Sirius- sinulle Musta.

Annan silmiin tulvahti kyyneleitä, kun hän luki tämän kirjeen. Hän rakasti Siriusta, miksei mies rakastanut häntä? Hän halusi olla Siriuksen kanssa, miksei Sirius halunnut olla hänen kanssaan?
 Kai Annan pitäisi nyt olla järkevä ja lopettaa Siriuksen ahdistelu ainakin hyvän sään aikana.
Mutta vaikka Anna kuinka yritti, hän ei pystynyt siihen. Hän ei pystynyt sulkemaan mieltään rakastettuaan kohtaan.
 Anna kohotti oman taikasauvansa, osoitti sillä itseään ja sanoi:
”Hyvästi, Sirius, unelmieni mies, Avada Kedevra!”
 Annalla ei ollut enää mitään, mistä pitää kiinni.
---------
Hmm..tämä on kyllä viimeine agst, nyt parin kuukauden sisällä, lupaan sen!
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 06:40:34 kirjoittanut Beyond »

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Voi säälin heitä kaikkia. Tämä oli TAAS kerran hyvä. Iskin taas, huomaan


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Kukkamaaria

  • ***
  • Viestejä: 350
  • Keisarinna
perkamenttia
Pergamenttia

Avada Kedevra!”
Avada Kedavra

Nuo kirjoitusvirheet bongasin tuolta tekstistä ja ajattelin, että ehkä haluat korjata ne :) Sitten itse tekstiin, tykkäsin. Loppu oli kyllä vähän "outo", voiko itsensä tappaa avada kedavralla?  ::) no juu, eipä tuo haitannut :) Kirjoitat hyvin ja pidän tavastasi kirjoittaa :)

Tässähän oli taas tekstiä :)
But hey, isn´t it fun at the end of the day,
When everyone looks like me?
-Sonata Arctica -Cloud Factory

♥5.6.2011, 19.9.2012, 3.11.2014, 17.7.2018 & 18.6.2020♥

Tales By Kukkamaaria

Ava by Dolls

Kalju

  • Dracoholisti
  • ***
  • Viestejä: 17
Hyvä, mutta minun on nyt kuitenkin pakko valittaa parista asiasta;
Se on tietääkseni pergamentti, ei perkamentti. Melko vähän kuvailua. Ja ainoa asia joka tosissaan minua ärsyttää on se miten "raiskaat" huutomerkkejä, esimerkiksi...
"VAROITUS: SISÄLTÄÄ KUOLEMAN!!!!!"
Ei ole mitään syytä väärinkäyttää huutomerkkejä, se ei saa kovinkaan montaa kiinnittämään yhtään enempää huomiota varoitukseesi ja ainakin minulle itselleni se antaa epäammattimaisen ja aloittelijamaisen kuvan. Mutta kaiken tämän valituksen ja pilkunviilauksen takana, hyvähän tämä oli.
I wanna play a game with your lips... it's called an kiss.

Antelope

  • Vieras
Voihan nyt tuota Annaa. Jotenkin minua vähän ärsytti hänen käytöksensä luulla, että kirjeiden jälkeen Sirius lentää hänen luokseen... ;D

Niin nyt Vaarallinen Kommentoija niitä laululintuja kehiin! ;) Kirjoita oikein hunajainen ficci jollakin ihanalla parituksella. Jooko? :-*

Mutta kaikin puolin tykkäsin tästä, Annoineen päivineen. :D


Antelope

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Tässäkin kommentteja!! Olenpa suosittu!! Ja hirveän itserakas.. ::)
HarryPotterFan4Ever, kiitos, kiitos, kiitos, kiitos... Paljon! Onnistuit taas kerran piristämään päivääni.
Kukkamaaria, kiitos. Korjaan virheet. :)
Kalju, Eihän tuossa raiskata huutomerkkejä, vai? Siinähän lukee vaan Caps lockilla, että: VAROITUS:ITSEMURHA, eli ei yhtään huutomerkkiä. :) Kiitos kuitenkin kommentistasi.
//muoks.
Antelope, voi ei! Olet niin pieni ja huomaamaton paraskin puhumaan olen...  ::) että unohdin kommenttisi kokonaan. Hmm.... Joku hunajainen ficci, voisi olla kiva. Itse asiassa voin paljastaa sen verran, että minulla on tekeillä aika pitkä one-shot Luna/Hermione parituksella kammottavaa eikö? :D
« Viimeksi muokattu: 19.08.2010 17:04:39 kirjoittanut Vaarallinen Komentoija »

Kalju

  • Dracoholisti
  • ***
  • Viestejä: 17
"VAROITUS: SISÄLTÄÄ KUOLEMAN!!!!!" hups, tota tarkotin.
I wanna play a game with your lips... it's called an kiss.