Kirjoittaja Aihe: Twilight: Maailmat sekaisin, K-11 (Twilight ilman Bellaa) Prologi 26.3  (Luettu 4170 kertaa)

Takku

  • ***
  • Viestejä: 28
  • Princess inside
Ficin nimi: Maailmat sekaisin

Kirjoittaja: Takku

Beta:  -

Fandom: Twilight

Disclaimer: Stephenie Meyerin hahmot, mutta nämä kaksi ihmistyttöä ovat "oikeita" Hahmot ovat minä itse(käytämme oikeita nimiä) Laura sekä ystäväni Iina

Tyylilaji: Komedia, draamaa?, parodiaa

Ikäraja:  K 11 (kielenkäyttö...)

Paritus, Päähenkilöt: Laura,Iina & normit(ILMAN BELLAA)

Summary: Miten käy kun kaksi tyttöä päätyvät ihmeellisesti Forksiin?

Varoitukset: aika lol eli se ?

A/N: HUOM ! Eka kunnon ficci :p Virheitä on, betaa etsinn. Ja traileri on lyhytt

Maailmat sekaisin

Traileri

Mitä tapahtuisi...jos kaksi tavallista teinityttöä joutuisivat yhtäkkiä Forksiin?
"Missä me ollaan?"
"En yhtään tiedä, mennään kysymään joltakin."

...ja mikä pahempaa: he olisivat kaksi yli-innokasta twilight fania
"IIK! Näetkö saman kun mä?"
"Joo! Tuolla on Culleniden perhe!"

Miten Cullenit suhtautuvat?
"Vau, noi tytöt on vähän bing bong.."
"Olen aivan samaa mieltä."

Mutta yksi ongelma: tytöt ottivat tavaroita mukaan, koska matka olisi mennyt muualle.
"HEI! TOLLA TOISELLA ON SELVÄSTIKKIN ASE!"
"APUA! Älkää tappako meitä...vaikka eihän me voitais kuolla."

Miten Cullenit selviävät, kun tytöt alkavat kimittämään apua.
"ME MISSATTIIN KOULUKIN!"
"Hei relaa, meil ois ollu Biologiaa, tajuaksä että me ei tahota kuulla kun opettaja puhuu krhm...asioista?"
"No joo."


« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 22:15:30 kirjoittanut NiNNNi »
~En ollut kampissa kun aivoja jaettiin~

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: Maailmat sekaisin
« Vastaus #1 : 19.03.2010 19:00:45 »
Okei.. Ainakin mielenkiintonen idea..  ;) Traileri oli tosi lyhyt, enkä oikein sen pohjalta pysty sanomaan että tykkäänkö vai enkö, mutta laita jatkoa vaan..
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Maailmat sekaisin
« Vastaus #2 : 19.03.2010 20:07:46 »
ööö... Eipäs tuosta trailerista voi oikein mitään sanoa kun siitä ei saanut juuri mitään selkoa, mutta jatkoa kyllä varmasti luen kun sitä tulee!  ;)

Takku

  • ***
  • Viestejä: 28
  • Princess inside
Vs: Maailmat sekaisin
« Vastaus #3 : 20.03.2010 10:45:21 »
Kiitos kommenteista :) Trailer on tarkoituksella tehty tuollaiseksi, koska tykkään saada ensivaikutelman sekavana :p

Prologi onkin sitten jo kirjoitettavana
~En ollut kampissa kun aivoja jaettiin~

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Maailmat sekaisin
« Vastaus #4 : 20.03.2010 10:51:56 »
Jooh, noh, aika hassua. Meinasin itsekin alkaa kirjoittamaan tämmöistä ficciä, mutta tämä kuulostaa niin erilaiselta verrattuna omaani, että ehkä taidan tehdä sen kuitenkin..

Mitä tapahtuisi...jos kaksi tavallista teinityttöä joutuisivat yhtäkkiä Forksiin?
Pisteitä ei tarvita.

"HEI! TOLLA TOISELLA ON SELVÄSTIKKIN ASE!"
Yksi k riittää, selvästikin..

Voisit myös käyttää pikkasen vähemmän enteriä. Lähinnä tarkoitin alkutietoja, kun näyttäää pikkuisn epäsiistiltä.

Pahalla en tietenkään tarkoittanut. Saatan alkaa seurata tätä, katsotaan nyt sitä ensimmäistä lukua! :)
Traileri oli aika lyhyt, mutta kirjoitathan luvut pidemmiksi?
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Takku

  • ***
  • Viestejä: 28
  • Princess inside
Vs: Maailmat sekaisin
« Vastaus #5 : 20.03.2010 12:44:53 »
Kiitos kommentista ja huomautuksista  :)

Juu, eka luku ja prologi tulevat olemaan pitkiä, ja varoitan nyt tässä että kuvailen aika pitkästi :'D
~En ollut kampissa kun aivoja jaettiin~

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Maailmat sekaisin
« Vastaus #6 : 22.03.2010 16:52:22 »
Joo, iha hyvält vaikuttaa.
Toi idea on kiva et sinne menee niit Twilight faneja ja sitte ne on siel ja näkee Cullenit, osaan kuvitella itteni ja bestikseni sinne kuolaamaan Emmettiä... :D
Jatkoa vaan! :)
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Takku

  • ***
  • Viestejä: 28
  • Princess inside
Vs: Maailmat sekaisin
« Vastaus #7 : 22.03.2010 17:27:43 »
hihii :D Voin spoiltata tulevaisuudesta kaksi kuolauskohdettamme: toinen on myöskin eEmmett x) ja toinen on sitten Volturin Alec :p
~En ollut kampissa kun aivoja jaettiin~

E_Bella

  • Vieras
Vs: Maailmat sekaisin
« Vastaus #8 : 22.03.2010 18:41:57 »
Hahhah, voin niin kuvitella itteni utonne ystäväni kanssa.. :D Itse kuolaisin varmaankin eniten Jakea, mutta sama asiahan se olisi vai olisko? ;D
Mutta trailerin perusteella en mitään oikeastaan osaa sanoa, mutta jatkoa jään seurailemaan! ;)
Jatkoa siis pyydän :)

Takku

  • ***
  • Viestejä: 28
  • Princess inside
Vs: Maailmat sekaisin
« Vastaus #9 : 26.03.2010 22:28:35 »
Prologi

PoVLaura

Istuin säkkituolissani miettien tärkeää asiaa. Iina pelasi tietokoneellani tappajarobottipeliä jonka olin näyttänyt hänelle. ”Hei Iina, sain ehkä maailman oudoimman ajatuksen.”, sanoin virnistäen omahyväisesti. Iina käänsi katsettaan minuun, kysymättä mitään. ”Mennään urheilukentälle ja koitetaan saada katsomon ovi auki.”, ehdotin. Iinan ilme kirkastui oitis. ”Hei joo!”, Iina huudahti, sammuttaessaan konettani. Nousin laiskasti seisomaan ja venyttelin. Osasin jo kuvitella millaiset vauhtiraidat hyllyyni olisi jäänyt, jos se olisi mahdollista Iinan jäljiltä.

PoVJasper

”EIPÄS!”, Emmett vauhkosi Alicelle. ”Mä en usko että tänne ilmestyy jostain tyhjästä kaksi teiniä jotka on parempia pesiksessä kun minä!”, veljeni jatkoi initystä, mutta Alice pudisti päätään. ”No kyllä nyt vaan tulee, ja se vanhempi on myös TYHMEMPI kuin sinä.” Alice puhui, ja huomasin hänen mielialastaan kuinka tosissaan hän oli. ”Ai tyhmempi kuin Emmett? Sitten hän on jo mielisairas.”, naurahdin vaikka se oli melko töykeää sitä mieli-- siis ihmistä kohtaa. Emmettin suu loksahti auki, koska hän varmaan tajusi asian vasta sitten. Pian Rosalie käveli Emmettin viereen. ”Kuulinko oikein, että joku ihminen on tyhmempi kuin Emmett?”, Rosalie kysyi eniten luultavasti Alicelta. ”Kyllä, ja hän on 13 vuotias tyttö.”, Alice sanoi. Vau, se on jo sairaus. Alicen katse harhaili pian puoliksi tulevaisuuteen, tosin vain hetkeksi. Nousin puolittain seisomaan. ”Mitä nyt, Alice?”, Rosalie kysyi puolestani. Alice räpäytti silimään. ”Demetri,Jane,Felix ja Alec tulevat tänne...”, Alice  henkäisi. Mitä? Emme ole tehneet mitään väärää, vielä ainakaan.

PoVLaura

Räpäyrin silmiäni. En muistanut äskeisestä mitään, mutta pian vilkaisin ympärilleni. Emme olleet Iinan kanssa kotikaupungissamme, emme varmaan edes Suomessa. Katsoin vaatetustani, outoa. En ollut muistaakseni aamulla pukenut mustia pillifarkkujani,valkoista lyhythihaista t-paitaa, hupparia ja  pilottilesejani. Ja kenkänikin! Ne olivat mustat tennarini. Iinankin vaatetus oli enemmän kaupunkityylinen. Katsoin seuraavaksi eteeni, ja suuni loksahti auki. Tuohan näytti ihan Culleneiden talolta. Ennen kuin edes huomasin, olin juossut ovelle ja käteni siirtyi takaisin kylkeäni vasten. Voi ei, olin KOPUTTANUT Culleneiden ovea, tai ainakin luulin niin. Oven avasi melko isohko, karhumainen mies jolla oli tummat kiharat. Apua, tunnistin hahmon heti. Me olimme Culleneiden ovella, ja avaajana oli Emmett! Iina oli vieressäni jo leveä virne kasvoillaan, ja tökkäisi minua olkapäällään lapaani. Olihan hän sen verran lyhyt ettei viitsinyt naamaani mätkiä. ”Öh..Keitä te olette?”, Emmett kysyi ihmeissään, katsoen meidät molemmat päästä varpaisiin. Iina oli avaamassa suutaan, mutta nappasin laukustani paperipallon ja tungin sen hänen suuhunsa. ”Me totaa..tultiin kattoo teitä?”, valehtelin. Huonosti, sillä aloin kikattamaan sen sanottuani. Iina sylkäisi paperin ulos, ja tunnistin sen ystäväni töherrykseksi. Hän oli piirtänyt minut siihen, ja kirjoittanut alas. ”Laura – The Apinamies.” Hitto. Miksi juuri Emmett oli avaamassa? ”Iina, korjaa tilanne.”, sanoin suomeksi, jotta Emmett ei tajuaisi. ”Häh?”, Emmett sanoi ihmeissään. Avasin suutani, kunnes kuulin tuttua musiikkia

Black dress with the tights underneath
I've got the breath of a last cigarette on my teeth
And she's an actress but she ain't got no need
She's got money from her parents in a trust fund back east
T-t-t-tongues always pressed to your cheeks, while my tongue
is on the inside of some other girl's teeth
tell your boyfriend, if he says he's got beef
that I'm a vegetarian
And I ain't fucking scared of him


Hitsit, otin kännykän taskustani ja painoin vihreää luuria. ”No wazup?”, kysyin koska soittaja oli hyvä ystäväni. Laitoin kaijuttimen, koska Iinakin initti puheenvuoroa. ”MISSÄ TE KAKSI OIKEEN OOTTE?! Me nähtiin bussin ikkunasta koko piha, ja ei nähty teitä!”, ystäväni huusi, pian kuulin taustalta vähän liiankin tutuksi tulleen laulun. ”EMMETT APINAMIES, APINAMIES,APINAMIESS!”, hitto, taas. Kuvan piirtäjä oli keksinyt että olen Emmett Apinamies. Emmettin suu avautui, ja ojensin puhelimen Iinalle, laskin isohkon ja täyden laukkuni maahan ja nousin sen päälle jotta olisin Emmettin pituinen, ja nostin sormeani. ”Jos sanot jotain, kadut vielä kuolemaasi EMMETT MCARTY CULLEN!”, huusin hänelle selkokielellä. Emmett katsoi minua kuin tolloa, kun nostin jalkaani. ”Vaikka tämä tulee sattumaan enemmän minua, se toimi viimeksi vahingolla.”, mutisin ja potkaisin Emmettiä nivusiin. En ole varma, tuntuiko se vampyyrillä yhtään, mutta hän esitti sen sattuvan. Aloin taputtamaan. ”Bravó Emmett!”, nauroin. Ystäväni puhelimessa henkäisi. ”MITÄ TE TÄLLÄKERTAA PELLEILETTE?! LAURA, VOIN KUVITELLA KUN SÄ PELLEILET ANTTILASSA KAMERAN KANSSA!”, pitelin korviani. Huoh, oletin että saisimme mennä sisälle, joten sammutin puhelimeni ja marssin itsevarmana sisälle. Näin Jasperin istuvan sohvalla, Alice seisoi keskittyneenä hänen edessään ja Rose oli rappusilla. Pian hän huomasi minut, ja vilkaisi vaatetukseni läpi hyväksyvästi. Vau, ei outoja reaktioita. Päätin siis säikyttää heidät. ”Iina, ota oppia.”, sanoin suomeksi ja siirsin hihani ylös vasemmasta kädestä, niin että ranteeni arpi näkyi, otin taskustani verenpunaista maalia, ja tein sen sulavasti veren näköiseksi. ”APUA! Ranteeni aukesi!”, kiljuin, ja huomasin että varsinkin Jasperin katse nousi, hän mutisi hiljaa Alicelle ja Roselle että valehtelin. Pyyhin maalin pois, ja purin kättäni koska olin tylsistynyt. ”Iina, tuo mulle salainen ase.”, sanoin ja Iina toi ensin pahanhajuisen hiuslakkani ja kamerani. Aloin kuvaamaan videota, ja suihkuttelin hiuslakkaa ympäriinsä. ”Mukavaa nähdä että VAMPYYRIT, viihtyvät avarissa taloissa.”, sanoin, ja Cullenit alkoivat nauramaan varmuuden varalta. ”Ja niin muuten Jasper, sinä kontrolloit Lauran tunteita, se ei ole ennen ollut noin mielisairas.”, Iina sanoi kun aloin hysteerisenä nauramaan, ja kaaduin selälleni maahan. Kun avasin silmäni, ja näin vain Emmettin suuret jalat, aloin hakkaamaan maata nyrkilläni, pidellen vatsastani kun nauroin. Alice meni supisemaan Jasperille, ja pian he ja Rosalie kävlelivät ylös. Nousin seisomaan ja rykäisin. Emmett näytti jo kiinnostuneelta. ”Osaatteko te tehdä piloja,kepposia ja muita?”, hän kysyi toiveikkaana. Tuhahdin. ”Hei, ne on lasten leikkiä, me saadaan ihmiset suuttumaan jo piloista. Esimerkiksi kerran me pihistettiin koulussa ruokalasta leipäkori, ja vietiin se toiseen luokkaan. Kukaan ei epäillyt mutta oppilaat nauroivat.”, selitin. Emmett ojensi kättään, ei kätelläkseen vaan ylävitosta varten. ”Olen siis Emmett.”, hän tarkensi. Iskin hänelle ylävitosen, ja nostin Iinaa että hän yltäisi. ”Me ollaan Laura ja Iina.”, Iina sanoi. Emmett nyökkäsi vain. ”No tuota, mä tahtoisin tehdä pilan Alicelle ja...”, hän oli aloittanut mutta keskeytin. ”Mä tiiän jo, me tarvitaan sakset, mustaa spraymaalia ja tussi.”, luettelin. Hetkessä Emmett toi ne. ”Me mennään tuhoamaan Alicen suuri vaatekaappi.”, julistin ja hiivin tavaroiden kanssa ylös. Jätin ne maahan ja menin Alicen ovelle. ”Alice, Carlisle soitti töistä ja pyysi sinua käymään. Alice lähti heti, ja menin hänen huoneeseensa. Sitten avasin ovet vaatekaappiin ja aloitin tuhon.

15 minuuttia myöhemmin

Emmett ja Iina tulivat katsomaan, ja Iina alkoi nauramaan. Olin vedellyt kaiken mustaksi, ja leikannut vaatteita. Kengät värjäsin tussilla. Voi, Alice rakastaisi tätä yllätystä...
----
Tässä tämä Prologi  ;D Ystäväni auttoi idoimisessa. Ja tuo biisi joka soi on 3OH!3n Don't Trust me :3
~En ollut kampissa kun aivoja jaettiin~

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: Maailmat sekaisin
« Vastaus #10 : 27.03.2010 10:46:43 »
Ookeeii.. Noh, täytyy sanoa, että en tykkää tästä ideasta. Jotenkin tönkkö toi kohta missä sitten yhtäkkiä ollaankin Culleneiden talolla ja ruvetaan niille esittämään ja heti tekemään piloja yms.. Ja oli jotenkin outoa, kuinka vaan tunkeuduttiin toisten taloon ja niinkuin jo vähän sanoin, heti ruvettiin ilkeästi Alicea kiusaamaan ilman mitään syytä.. : ( Pari virhettäkin löytyi, mutta ei mitään isompaa..
Räpäyrin silmiäni.

Räpäytin??

 Mutta joo, ei mulla muuta. Kommenttini ei ole mitenkään tarkoitus loukata, itse en tästä pidä enkä jää seurailemaan, mutta ihan varmasti joku muu pitää joten laita jatkoa vaan. :)

Anteeksi jos kuitenkin loukkasin, se ei todellakaan ole tarkoitus, en vain osaa pitää kommentteja sisälläni vaan möläytän kaiken ääneen..
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Maailmat sekaisin
« Vastaus #11 : 27.03.2010 16:42:31 »
Oukei eli teksti  oli tönköhköä ja sellaista ettei siitä saanut oikein mitään irti.
Idea on sinänsä  mielenkiintoinen, toteutus oli huonohkoa. (Muttei hirveää!) Sen kyllä ymmärtää koska on sinun ensimmäinen ficci,  kirjoitus laatu paranee kirjoittamisen myötä.
Joitain kohtia olisi voinut siirtää myöhemmäksi, esim. Alicen kiusaaminen.

Culleneiden välinpitämättömyys oli hiukan outoa, yhtäkkiä ovelle tulee kaksi ihmistyttöä eivätkä he ole siitä moksiskaan.
Eikä Alice ei näe ennalta että hänen vaateensa +vaatekaappi tuhotaan...

Pakko sanoa että traileri oli lupaavampi kuin itse teksti, mutta kyllä minä jään seurailemaan ja katsomaan tekstin kehitystä.  ;)
Anteeksi jos kommentti oli tyly!