Kirjoittaja Aihe: Häähässäkkä, K-11, one-shot  (Luettu 10766 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Häähässäkkä, K-11, Harry/Draco, Harry/Ginny, one-shot
« Vastaus #20 : 23.11.2010 19:04:27 »
Oih ihana fici <3333 Harry/Draco<333 Tarvitseeko tuskin mainitakkaan että se on yksi lempiparituksiani? :D

Tiara

  • lätkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 479
  • Lady Red
Vs: Häähässäkkä, K-11, Harry/Draco, Harry/Ginny, one-shot
« Vastaus #21 : 26.11.2010 01:00:02 »
Tosi suloinen ficci! :D
Oli kiva lukea ficciä, missä oli sekä mun lempiparitus Harry/Ginny, että myös yksi suosikeistani Harry/ Draco<3

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥

Zirius

  • Yön tytär XD
  • ***
  • Viestejä: 69
  • Go to hell Cullen.
Vs: Häähässäkkä, K-11, Harry/Draco, Harry/Ginny, one-shot
« Vastaus #22 : 16.05.2011 13:41:51 »
 AaaaaaaaaaawwwwwwwTää oli iiiiihaaannnaaaaaaa huippuu ku DraHar toteutu!!! aw mun lempiparitus HP:s  ;D
 with luv
               Zirius :-*
Hair like gold,
eyes shining and strong.
Who is he?

M.Malfoy

  • heterophobic
  • ***
  • Viestejä: 252
  • Sleeping With Sirens
Vs: Häähässäkkä, K-11
« Vastaus #23 : 17.04.2013 15:09:19 »
Tämä oli suloinen ja ihana. Pidin tästä ja olit saanut kirjoitettua hahmot todella elävästi. Minua huvitti tuo Ginnyn asenne Dracon ilmestymiseen ja se, kun hän vaan marssi hakemaan toisen pojan naitavaksi, kun ensimmäinen ei nainutkaan häntä. Tottakai tässähän oli myös se koskettava puoli, mutta mielestäni et ollut tehnyt tarinasta liian tiivistä, tunteellista tai kliseistä, huumorin avulla. Pidin paljon, kiitos tästä.

-M.Malfoy
Mom and dad
did you search for me?
I've been up here so long
I'm going crazy

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Häähässäkkä, K-11, one-shot
« Vastaus #24 : 04.07.2014 00:56:34 »
Mitämitä, enkö mä ole kommentoinut tätä?! Olen lukenut tämän monta kertaa ja aina tää on vain aikas ihana ♥ Oikea hyväntuulen pätkä, kiitos! :) Dracon ja Harryn loppu nyt oli tietysti ihan täydellinen, mutta olin mielissäni että ginnykin sai miehensä, vaikken hänestä niin pidäkään :)
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: Häähässäkkä, K-11, one-shot
« Vastaus #25 : 16.08.2014 06:08:47 »
Apua, miten näitä onkin kertynyt näin paljon. <3

Bootstrap: Olen otettu siitä, jos ficcini ovat sellaisia että niihin uppoaa vain, kiitos. <3

Sippo: Mua huvitti se laulu aikoinaan liian paljon, siksi oli pakko väännellä.

Mermish: Päätön söpöily tämän tarkoituksena taisi ollakin.

Luihuinen_89: Arvostan aina kommentteja joten kiva kun kirjoitit. En ole tähän jatkoa värkkäämässä, mutta onneksi Draco on sellainen fanituksen aihe, josta löytyy hyvin helposti luettavaa Finistä. <3

Nenzie: Aina hienoa kuulla, jos on saanut jonkun pitämään epämieluisasta parista jossakin ficissä. Uskottavuus... ei ehkä mun silmissä ole kovin korkealla tässä ficissä eikä ollut oikein tarkoituskaan, mutta hyvä jos jollekulle upposi. :D

Cappi: Kiitoksia.

Lallu: Haha, ei ihme jos putosit. Tarkoituksena oli tehdä puhdasta saippuaooppeeraa joka kenties jopa vähän irvailisi telkkarin saippuasarjojen täysin random ihmissuhdesotkuille, joten... ;D Mutta kiva oli kerrankin tehdä ihmissuhdehöttöhuttua, ihan hauska laji silloin tällöin.

Jokuwannab: Oh, saavutus, siedettävä Ginny! <3 Joo, mäkään en kauheammin pidä hahmosta, joten eihän sitä nyt voinut Harryn kanssa naimisiin asti sentään päästää.

Harriet: Huu, kuulostipa ikävältä unelta, ei tuollaista tilannetta toivoisi kenellekään että joutuu naimisiin väärän ihmisen kanssa. Joten pitihän mun tässä sitten pelastaa Harry kohtaloltaan.

TittE: Mun on vaikea ymmärtää miksi ihmiset lukevat ficcejä, joiden parituksia vihaavat, kun ne on alkutietoihin kuitenkin merkitty. ??? Mutta kiva jos muuten sitten pidit.

Rins: Suhdesotku oli sekava, tiedän. Halusin pelleillä saippuaoopperan kanssa ja ehkä jopa irvailla eräille television laatusarjoille, joten siitä moinen. Hauskaa mulla oli, tunnustan. Päätöntä söpöilyä oli kiva kirjoittaa.

Crepe: Saippuaoopperalle irvailuahan tämä oli, joten ei tässä ollut tarkoituskaan olla mitään järkeä. Joskus on kuitenkin kiva tehdä päätöntä huttua, kiva jos viihdytti.

Miriwi: Taitaahan noissa häissä pyörtyillä kummatkin osapuolet, mutta tämä tuli nyt kirjoitettua noin. Hauska jos pidit kuitenkin, pidin itsekin siitä kohdasta kun Draco palasi takaisin viime hetkellä.

leofurioso: Tosiaan, siedettävä Ginny missään ficissä on ilman muuta saavutus myös mun silmissä, olen otettu jos tässä sellainen ihme nähtiin. ;D Se virvoittelutuokio drinkkeineen huvitti itseäni myös kovasti, ja Harry keräsi vähän sympatiaakin alun angstailullaan väärän henkilön kanssa naimisiinmenollaan. Pitihän se raukka sitten pelastaa lopulta.

Cherina: Ah, ne myös Dursleyille lähetetyt kutsut olivat musta ihan liian huvittavat, toki kaksoset kutsuvat ihan kaikki asiaan vähänkin kuuluvat. Harry-parka. :D

Elfmaiden: Harry/Ginny on kyllä melkoinen pelote, joten täysin ymmärrettävää ettet aiemmin tähän tarttunut. Kutsutkortit huvittivat allekirjoittanutta, ja oli hauska kokeilla tällaista saippuaa välillä vaihtelun vuoksi, vaikka en tätä kyllä lajikseni haluakaan tunnustaa.

Vaarallinen Komentoija: H/D on kyllä mainio paritus, pidän itse myös, siinä on monia herkullisia puolia.

Tiara: Tämän ficin päämääränä taisi ollakin päätön söpöily sekä kepeily, kiva jos viihdytti ja vielä oli mieluisia parituksiakin.

Zirius: Pitihän mun lopulta yhdistää nämä erossa olleet rakastavaisat aitoon saippuatapaan. <3

M.Malfoy: Ginnyn asenne oli varmasti vähän hämärä ja huvittava, tarkoituksena oli kai myös irvailla saippuasarjoille ja sille miten kaikilla on joissain sarjoissa suhteita vähän jokaisen kanssa ja okei, yksi kusahti, so what, meen sitten tuon kanssa. :D Huumorikepeilysöpöily tarkoituksena siis, ilmeisesti onnistui, siitä olen iloinen.

Ripple: Mun piti ehdottomasti laittaa Harry ja Draco saamaan toisensa pitkän ja katkeran eron jälkeen, mutta eihän saippuasarjassa nyt Ginnyäkään voinut yksin jättää, joten tällainen suhdehöttösotku. Olen otettu, jos olet tämän moneenkin kertaan lukenut.

Kiitoksia teille kaikille, kun kommentoitte. <3
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)