Kirjoittaja Aihe: Unartistic Art  (Luettu 14567 kertaa)

Chera

  • ***
  • Viestejä: 17
Unartistic Art
« : 03.08.2007 23:36:01 »
Hei. :) Kommenttia kommenttiaa, piristäisi ihan järjettömästi!
_________________

Uudet:

Nameless with bubbles S
- Lyijäri, Adobe Photoshop CS2 + Paint Shop Pro 6
- Joo... No itse pidän tästä jonkin verran, vaikka jalat on ihan liian lyhyet. Se tosin saa sen näyttämään siltä, että se olisi kuvattu vähän ylhäältä päin. Tämä on taas yksi sellanen, jota piirtäessä en ajatellut mitään, eli mitään ideaakaan siinä ei sitten ole.

Liianpaksuthiukset S
- Lyijäri, Adobe Photoshop CS2 + Paint Shop Pro 6
- Tässä sama kuin ylemmässä. Piirsin vain piirtämisen ilosta. :D Tykkään sen pitsiolkaimesta ja huulista, mutta muuten, no jaa.

Leah Dizon S
- Lyijäri
- No yksi realistisempi. Se ei näytä yhtään Leah Dizonilta. Mutta kai sen ihmiseksi tunnistaa... Sitä oli kiva piirtää. :> Tykkään piirtää mallista. Tässä on kyllä parantamisen varaa kontrastin kannalta.


Sekalaista:

Rakastaa, ei rakasta S
- Lyijäri, Adobe Photoshop CS2 + Paint Shop Pro 6
- ...On nimi sitten millainen onkaan, niin tykkään tästä eniten kuvistani. Sen toisessa kädessä on ehkä jotain anatomista vika, mutta muuten mielestäni tämä on onnistunein.

Light blue S
- Lyijäri, Adobe Photoshop CS2 + Paint Shop Pro 6
- Tähän olisi pitänyt tehdä tausta. Mutta kun en osaa. Tuntuu aina että tausta pilaa kaiken. Toivottavasti nyt kuitenkaan taustattomuus ei pilannut tätä täysin.

Do it, now S
- Lyijäri, puuvärit + tussit
- Tämä on jotenkin outo. (Vanhempaa tuotantoa)En tykkää tämän värityksestä, väritän mieluummin koneella. Ehkä tämä olisi myös parempi jos tausta olisi tummempi.

Mallista:

Jeanne S
- Lyijäri
- Tämä on jo aika vanha, mutta tykkään tästä, koska en yleensä onnistu 'kopioimaan' näin tarkasti. Tätä oli myös tosi kiva tehdä.


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 30.04.2012 15:17:25 kirjoittanut Illusia »

Isabel

  • ***
  • Viestejä: 103
Re: Unartistic Art
« Vastaus #1 : 04.08.2007 00:03:40 »
Turha odottaa mitään rakentavaa, mutta yritän nyt jotain sanoa edes.

Rakastaa, ei rakasta
Tykkään tytön asennosta ja siitä kuinka tyttö on solakka. Muutenkin minusta ei tässä ole mitään anatomia virheitä. En tosin ole niistä kaikkein parhain mitään puhumaan. Oikein söpö, hieman ehkä kuitenkin tylsä. Vaaleanpunainen paita on kaikkein kivoin koko työssä.

Light blue
Ensimmäisenä hyppäsi kyllä silmiin tuo, että tyttö on kuin pöllö joka kääntää päänsä ympäri. Aika hassulta näyttää. Muuten tosi suloinen ja ihanan surullinen. Värität ihanan pehmeästi, kadehdin sitä kyllä. Minua ei ainakaan häiritse, ettei kuvissa ole taustoja. Mitä sellaisia väkisin vääntää? Saattaa myös johtua siitä, että en itsekkään niitä koskaan tee.

Blue, blue, blue
Tosiaan, taisit väsyä käpälien piirtämiseen (: Ei se mitään täällä on toinen joka ei niitä jaksa tehdä (lue:osaa) ja jos sitä yritän lopputulos muistuttaa jotain paksua möykkyä jossa on lölleröitä nakkeja lol. Joo, nuo mainitsemasi nauhat ovat tosiaan vähän tönköt, mutta ensin kyllä pisti silmään hiukset. Miksei ne ole yhtä pehmeän ihanat kuin aikaisemmissa? Vaatteiden laskokset ja valoitukset kyllä hallitset, sen huomaa.

Enkeli vai...
Tässä on taas tuolla isommalla tytöllä nuo ihanan pehmeät hiukset. Silmien väritys on ihana, mutta muuten vähän liian animemaisen suuret silmät minun makuuni. Enkelityttön asento on ihan ok vaikkakin hieman tönkkö ja kasvot ovat yksiuloitteiset...tai sellaiset. En osaa selittää.

Jeanne
Aivan kuin suoraan mangan sivuilta! Onko tuo joku kansi vai mikä? Huh paljon yksityiskohtia ja ei voi olla tunnistamatta tyttöä. Ei ihme että tykkäät tästä.

No siinä oli nyt jotain yliturhia mielipiteitäni. Lisää kehiin vaan (:
Mitä eroa on Dracolla ja hyttysellä?
Hyttynen lopettaa imemisen kun sitä läimäyttää, mutta Draco ei.

thirdy

  • ***
  • Viestejä: 61
Re: Unartistic Art
« Vastaus #2 : 04.08.2007 13:35:33 »
Do it, now minusta tämä on iha-na! Rakastuin, ihan oikeasti. En osaa sanoa mitään järkevää. Ainoa mikä häiritsee on tuo "värittömyys" (ei sen puoleen, että siihen enempää värejä sopisikaan :'D) , mutta aihe menee senkin edelle.

Rakastuin väritystapaasi, ihanan.. haalea? Vai miten ihmeessä sen voi sanoa järkevästi? En ole mitenkään erityisen rakastunut mangatyyliin, mutta näissä se ei haittaa niin paljoa.

(Onpas älyttömän huono kommentti, kraah..)
[size=150]monday 7:18[/size]
-but whats so easy in the evening, by the morning is such a drag

Chera

  • ***
  • Viestejä: 17
Fanart6: Hermione/Draco 2/6, 22.8.
« Vastaus #3 : 10.08.2007 14:35:02 »
Fanart6

Hermione/Draco

080. Miksi? (S)
Nimi on aika mitäänsanomaton, mutta kai se tähän sopii. En vain piirtänyt tätä minkään sanan 'pohjalta', joten tuotti vähän vaikeuksia valita noista joku... (Enkä halunnut laittaa omaa valintaakaan) Mutta asiaan. :D En osaa piirtää taustoja, joten jätin tämän suosiolla taustattomaksi. Uskokaa pois, minun taustani pilaavat kuvan. Aina. Dracosta tuli aika femiininen, onko se sitten hyvä vai huono... Joku voi huomata korun Dracon kädessä. Pitää myöntää etten keksinyt sille tarkoitusta, halusin vain tehdä jonkin pienen yksityiskohdan tähän.

075. Varjo (S)
Ugh. Mitä tästä nyt sanoisi. Ensinnäkin väritys on äärimmäisen sotkuista. Toiseksi Dracon silmä on isompi kuin Hermionen, mikä on aika ikävä juttu. Tajusin sen vasta värittäessäni Dracon silmää ja olisi ollut äärimmäisen vaikeaa pienentää sitä enää. Kolmanneksi, Hermionen käden ääriviivat jäivät sotkuisemmiksi kuin piti. Unohdin ne. -.- Jälleen femiininen Draco - haittaako? Itse olen huomannut pitäväni siitä enemmän tuollaisena kuin 'miehekkäämpänä', joten näkyyhän se. Ja nimestä vielä. Tulkitkaa miten haluatte, itselläni on oma käsitykseni, mutta haluan kuulla muidenkin, jos mahdollista. :D


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2012 05:10:48 kirjoittanut Illusia »

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 592
  • Malfoysexual
Re: Fanart6: Hermione/Draco 1/6, 10.8.
« Vastaus #4 : 10.08.2007 14:47:02 »
Ihana aihe ainakin. Draco/Hermione kuvia on liian vähän. Minä ihastuin tuohon kuvaan täysin. Totta, että Draco oli hieman femiininen, mutta ei se kovin haitannut, vaikka pidänkin hänestä enemmän miehisempänä. Jotenkin tuo sopi tähän kuvaan. Piirrät kauniisti ja Hermionen asento on jotenkin hyvin sonniteltu tuohon. Dracon hiukset ovat söpöt! Iiks, kohta menee ihkutukseksi. Toivottavasti lisää kuvia on tulossa pian, koska mielellään näkisi lisää pian. Oikein ihana kuva. 'Miksi?' nimenä toi mieleen, että Hermionelle olisi käynyt jotain ja Draco kantaa tätä kuolleena (tai vahingoittuneena) sekä, että korulla olisi jotenkin osaa asiaan. Mutta en osaa oikein muuta sanoa, kun kehua (: Hieno!

niiina
« Viimeksi muokattu: 06.03.2008 19:18:12 kirjoittanut niiina »

niiina
Dramione

Trish

  • ***
  • Viestejä: 24
    • http://
Re: 1/6
« Vastaus #5 : 12.08.2007 00:07:42 »
Herkät värit, tuovat aina mieleen herkän mielentilan, siksi tämäntapaisissa kuvissa pidän niistä. (:
Dracon silmätkin ovat niin herkät ja jotenkin kaukaiset, surulliset. Ne ovat myös ihanan väriset. Eniten tässä kuvassa pidän juuri noista silmistä. Ne ovat yksinkertaisesti sielukkaat. Minulle tulee ensimmäiseksi mieleen, että Hermione on kuollut, kun näyttääkin niin kalpealta, mutta Draco ei silti päästä irti, eikä anna itsensä itkeä.
Tuo Dracosi on todella lähellä sitä, miksi olen hänet aina kuvitellut. Ainakin tietyissä kohdissa.

Tuo sommittelu(,jos sitä siksi voi sanoa)on taiteellinen. Siinä on tavallaan symmetrisyyttä, noissa Dracon käsienkin asennossa ja vaikka hän näyttää siltä, ettei jaksa kannatella Hermionea jo pelkästään ilmeestä, mutta jotenkin Dracon kädet myös näyttävät hyvin heikoilta. Se puolestaan antaa sen kuvan, että Hermione on kevyt ja avuton.

Mittasuhteet ovat hyvät ja vaikka kuinka haluan huomauttaa siitä, että koska Hermionen hartiat ovat kuitenkin sen verran leveät, että Draco ei voisi pidellä häntä kädet tuossa asennossa, mutta oikeastaan se ei edes häiritse minua. Näyttää, että noin sen kuuluisikin olla, ja tässäkin tapauksessa sanon, että anatomia hiiteen, jos kuva muuten on hieno.
Pidän myös Hemionen kaulakaaresta, vaikka se näyttääkin yliluonnolliselta tuollaisena. En tiedä mikä pakkomielle minulla on, mutta olen huomannut miettiväni heti ensimmäiseksi, onko nilkka aidonnäköinen ja tuo on, oikein kaunis kaikenlisäksi. Ja tuo pohkeen kaari...(kuulostan varmaan ihan hullultax)) Ehkä kiinnitän siihen niin paljon huomiota vain siksi, että itseltäni se ei suju. Siis jalkaterien ja jalan piirtäminen.

Miten minusta tuntuu, että olen ennenkin kommentoinut töitäsi sanoen, että pidän noista ääriviivoista. Pehmeistä, ikäänkuin luonnoksessa. Se sopii hyvin myös tuon kevyen varjostuksen kanssa. Sitten kysymys. Mitä kuvankäsittelyohjelmaa käytät?

Yksinkertaisesti kaunis.
Trish: ...
         People are stupid for wanting to be less stupid.

rndm: 'Um...If that's true..doesn't it mean that you're stupid?
Trish: 'I knew it... You're stupid.'

hogwarts

  • ***
  • Viestejä: 198
Re: Fanart6: Hermione/Draco 1/6, 10.8.
« Vastaus #6 : 18.08.2007 13:38:15 »
Hieno kuva, todella!
Niin kuin joku mainitsi, nimi Miksi viittaa siihen, kun katsoo kuvaa, että Hermione kuollut, korun huomasin kyllä. Sopii tähän kuvaan äärettömän hyvin. Draco joo vähän feminiininen mutta ei se mitään. Todella hienosti piiretty, ja söpö kuva.

gabriela

  • ***
  • Viestejä: 175
  • Rise and shine, Sammy!
Re: Fanart6: Hermione/Draco 1/6, 10.8.
« Vastaus #7 : 18.08.2007 18:55:25 »
Tämä on todella upea kuva. Juuri nuo värit ja "hellä" piirrosjälki tekevät tästä kuvasta herkän ja koskettavan. Hermionen asento, yksityiskohdat, Dracon ilme... Aww.<3
Todella kaunis kuva.
time is running out

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Re: Fanart6: Hermione/Draco 1/6, 10.8.
« Vastaus #8 : 22.08.2007 18:39:41 »
Oho. Suuni loksahti auki, kun kuva latasi tuohon ruudulle. Vaikuttava asetelma ja herkät värit, pidän todella paljon. Lisää katsoisin oikein mielelläni.
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Chera

  • ***
  • Viestejä: 17
Re: Fanart6: Hermione/Draco 1/6, 10.8.
« Vastaus #9 : 22.08.2007 23:14:22 »
Oow, olen palanut kaaauan halusta vastata kommentteihin, mutta kun en ole voinut... En tiedä miksi, mutta en viitsi kirjoittaa mitään ellei minulla ole uutta kuvaa. Mutta nyt sain piirrettyä uuden joten pääsen vihdoin vastaamaan! >:D Ette uskokaan miten paljon kommenttinne ovat piristäneet, jokaikinen.

niiina: Oi kiitoos. n.n Ja tulkitsit kuvan samalla lailla kuin minä, ihanaa että se näyttää myös siltä! :D

Trish: Taas ihana pitkä kommentti, kiitos ensin siitä! Sinäkin sanot Hermionen näyttävän kuolleelta. Mahtavaa. Oikeasti hienoa että olen onnistunut siinä. :D Tuosta anatomiasta - olet täysin oikeassa. Itseasiassa en tajunnut tuota aiemmin. Eihän Hermione nyt noin siinä voisi olla... Haha. :D Mutta eipä voi mitään. Minulla ei ollut mitään mallia tuossa joten senhän huomaa sitten. Ja oho, toinen jalkapakkomielteinen. :D Itse tykkään piirtää jalkoja ja yleensä vain siksi piirränkin tytöt mekkoihin tai hameisiin...
Niin ja käytän kahta ohjelmaa: Väritän Adobe Photoshop CS2:lla ja varjostan Paint Shop Pro 6:lla. :D Ei saa kysyä miksi vaihdan aina, en vain osaa käyttää kumpaakaan niin hyvin että saisin kuvasta sellaisen kuin haluan vain toisella ohjelmalla.

hogwarts: Kiitosta, hyvä että koru sopi tähän. Itse kun en ollut siitä ihan varma, oli vain tosiaan piirrettävä jokin yksityiskohta... Mutta siis kiitos. :D

Tiia: Aws kiiiitos! ^^ (Öäh tästä vastauksesta tuli kaikista lyhin, anteeksi.)

Picca: Taas ihana piristävä kommentti, kiitos!

-----

Lisäsin uuden: 075. Varjo S


// Illusia lisäsi ikärajan.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 08:29:20 kirjoittanut Illusia »

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 592
  • Malfoysexual
Re: Fanart6: Hermione/Draco 2/6, 22.8.
« Vastaus #10 : 23.08.2007 20:09:57 »
Sinä se sitten osaat! Varjo kuva oli upea myös. Minusta molemmat hahmot ovat hyvin onnistuneet ja Hermione on ihanan sievän oloinen. Pidän kovin Dracon hiuksista, ne ovat upeat. Sanoit jotain ylempänä silmistä, mutta minusta molempien silmät ovat oikein onnistuneet ja elävän oloiset, eikä minulle ainakasan pistä silmään, että Dracon silmä olisi paljon isompi. Hermionen käsi on tosiaan hieman suora, mutta se oli ainut pieni silmiin pistävä asia. Varjo nimestä taas jotenkin itselleni tuli mieleen, että varjo on tosiaan tämä hahmojen takana oleva alue ja he ovat itse kuvan valo, mutta minun tulkintani ovat aina ihan höpsöjä! Olen aivan myyty tälle tyylillesi tehdä kuvia ja onneksi paritus on vielä näinkin ihana. Toivottavasti saat pian lisää kuvia! Tuli näin offina mieleen, että etkös kirjoittanut sitä yhtä D/Hrm ficciäkin? Oletko laittamassa sitä uuteen finiin, lukisin mielelläni!

niiina
« Viimeksi muokattu: 06.03.2008 18:40:47 kirjoittanut niiina »

niiina
Dramione

ibi

  • Vieras
Re: Fanart6: Hermione/Draco 2/6, 22.8.
« Vastaus #11 : 15.09.2007 21:56:46 »
Upeaa ja mikä paritus AWW! <3

Miksi? oli aikas surullinen, ilmeisesti Draco oli menettänyt Hermynsä :'( Dracon ilme oli kyllä hupsu :D

Varjo Aivan ihana! <3 Niin romanttinen lurps <3 Ja Dracon silmässä ei ollut mitään mikää vaikka se olikin isompi kuin Hermionen silmä! Katsos kun Dracolla on hieman isompi silmä se korostaa Hermionen naisellisia silmiä. ;D Näin minä sen tulkitsen : D

Lisää kuvia? :D

ibi

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 702
Re: Fanart6: Hermione/Draco 2/6, 22.8.
« Vastaus #12 : 16.09.2007 12:45:40 »
Oi, pidän sinun tyylistäsi.
Ainoat, jotka hieman härnäsivät, oli ensimmäisessä kuvassa Hermionen outo asento - se on vaikea, ja jokin siinä oli hassusti. En erottanut mikä, varmaan itse asento. :D toisessa kuvassa Hermionen nenä näytti olevan liian pieni, ainakin silmään verrattuna.
Etenkin väritys on todella eloisaa ja persoonallista. Saat erilaisia värejä ja sävyjä hienosti toimimaan kuvassa, vaikkei olisi edes taustaa täydentämässä – weri kuud!
Mangatyyliä on vaikea piirtää persoonallisesti ja usein kun katson joidenkin mangatyylisiä piirroksia, ne ovat suoraan kopioitu mangapiirtäjältä, eikä niitä voi erottaa toisistaan, mutta tämän tyylisi erotin selvästi.Sinähän piirsit viime fanart5:ssa Ginny/Hermionen? Tunnistin tyylisi heti, vaikken nimimerkkiä muistanutkaan.

// Ainiin. Piti kysyä, mitä ohjelmaa käytät?
[size=85]//2. Ja piti kehua Hermionen huulia. Hirveän nätit ja niitä on pakko katsoa kauemmin. :D[/size]
//3. Ja kerpele nyt huomasinkin lueskellessa kommentteja. Mistä olet saanut/ostanut nuo? Etsin itse Adobe Photoshop CS2:sta, mutta löydän vain yli 700 euroa maksavia versioita.. Koulussani käytän kyseistä ohjelmaa ja voi kuola.


Chera

  • ***
  • Viestejä: 17
Re: Fanart6: Hermione/Draco 2/6, 22.8.
« Vastaus #13 : 19.09.2007 21:51:35 »
Oawh, vastaan nyt (vastoin periaatteitani) koska tuntuu, etten saa loppuja kuvia valmiiksi. Ehkä jos deadline olisi joulukuussa, niin voisi onnistua... >.< Ehdin olla koneella tosi vähän, koska ei ole aikaa. (Olen kotona n. viiden aikaan jos silloinkaan, ja nyt pitäisi vielä lukea yksi kirja, kirjoittaa 12-sivuinen historian tutkielma ja lukea koeviikon kokeisiin. En siis ehdi yhtään piirtää vaikka haluaisin.)

niiina: Kiitos taas! ^^ Ja totta, kirjoitin sitä ficciä, mutta sitäkään en ehdi nyt kirjoittaa ylläolevien syiden takia. Ei sillä että edes olisi siihen inspiraatioita... Mutta kirjoitan sen vielä valmiiksi joskus. [size=50]Siihen voi tosin mennä aikaa, mutta sitten kun pystyn niin kirjoitan... [/size]

ibi: Kiitus sinulle myös. (: Niih ja lisää ei taidakaan tulla, vaikka haluaisin kyllä piirtää. Vaikka enhän tiedä jos vaikka yhden saisin piirrettyä jossain välissä. :D

Rebecca Lupin: Heh, tuo asentohan onkin mahdoton. :D Ei siis ihme että pisti silmään. (Ihme on se, etten itse sitä tajunnut piirrettyäni.) Vau, tunnistit oikeasti minut? O.O Ooh. Ihmeellistä... (Tosin häpeän niitä Fanart5-kuvia...)
Adobe Photoshop CS2:n latasin kokeiluversiona ja sitten kun siitä oli jo loppunut "aika", eräs kaveri ystävällisesti antoi jonkun koodin, jolla se taas toimi... :D Itsellä ei siis hajuakaan mistä se sen otti mutta toimiipahan vaan, [size=85]vaikka ei taidakaan olla ihan laillista. ^^;;[/size] (Paint Shop Pro 6 taas on joku antiikkinen eikä se taida paljon maksaakaan, se on ollut ikuisuuden meillä enkä muista enää mistä olen sen alun perin saanut.)

// Oivoi. Pisin Finitaukoni KOSKAAN. O.o En tosiaan tiedä miksi en ole käynyt, voi voi. Nyt yritän alkaa käymään uudelleen, ja aloitan vastaamalla näihin, jotka on odottaneet vastausta yli puoli vuotta... Olen kamala... :D

Isabel: Kiitos kommentista, luin sen nyt uudelleen, todella kiva. :] En osaa sanoa muuta, en tiedä edes käytkö täällä enää, (en tiedä enää mistään mitään!) mutta kiitos todella paljon.

thirdy: Kiitos myöskin! Tuossa kuvassa onkin juuri se vika, ettei siinä ole väriä tarpeeksi. Nyt jos saisin päättää niin tekisin sen ihan eri lailla. :D

No niin... Poistelin tuosta joitain mistä en pidä ja lisäsin uusia. Kommenttia olisi kiva saada taas, ja nyt todellakaan ei kestä puolta vuotta. :'D Tällaista taukoa ei enää tule.


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 08:45:16 kirjoittanut Illusia »

Lumitassu

  • ***
  • Viestejä: 7
    • http://www.lumitassu.net
Vs: Unartistic Art
« Vastaus #14 : 06.03.2008 22:16:42 »
Ihana tyyli piirtää. Ja tuo herkkyyys mikä näkyy varsinkin noissa kahdessa ensimmäisessä, on kadehdittavaa. Ihanat värit..

Mutta kaikkein eniten ihastuin tuohon realistiseen Leah dizon työhön. Miten oletkin saanut noin hienot ja aidon näköiset silmät ja varjostukset.:D Todella kaunista jälkeä. Ei mitään kritisoitavaa.. Paitsi miksi nuo sekalaiset ja mallista työt ei näy?

:) Lisää!
Sivuni vanhassa FinFanFunissa samalla nimellä :D

Chera

  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Unartistic Art
« Vastaus #15 : 06.03.2008 22:59:09 »
Lumitassu: Oi, kiitos kun mainitsit, noihin linkkeihin oli päässyt jotain ylimääräistä. O_O Nyt niiden pitäisi toimia. Kiitos myös tooodella paljon kommenteista! (Oli pakko vastata heti noiden linkkien takia...)

Paris

  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: Unartistic Art
« Vastaus #16 : 11.03.2008 15:24:18 »
Eniten tykästyin tuohon Leah Dizoniin. Upea. Näyttää aidolta. Ja nuo silmät. 8-))

Muutkin kuvat olivat hyvin piirrettyjä, kivoja yksityiskohtia joissain. Mutta en hirveästi tykkää tuollaisesta piirtotyylistä(Mangaako se on? Joo on nämä nimitykset mulla vähän hukassa) enkä näin ollen taida niistä enempää sanoa, anteeksi. :-D Oli kyllä epärakentavin kommenttini aikoihin, anteeksi siitäkin, mutta oli pakko tulla ihkuttelemaan tuota Leah Dizonia.
I walk along these no name streets
And wave goodbye to all

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: Unartistic Art
« Vastaus #17 : 15.03.2008 21:07:12 »
Mun mielestä mielettömän upee ja koskettava on toi Do it, now, ihania kuvia! Kaikki noi!

Jeanne näyttää kuin se ois suoraan Oh my goddesista, tosi hieno!

// Voi hyvänen aika! Toi Miksi? on kerrassaan IHANA! Draco näyttää niiiiin liikuttavalta, upea! Lisää! Aah! Varjokin on tosi makee, mut Miksi? on kyl mahtavin! Anteeks nää miljoona huutomerkkiä :)


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 08:46:34 kirjoittanut Illusia »
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

Dramione

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Fanart6: Hermione/Draco 2/6, 22.8.
« Vastaus #18 : 30.05.2008 21:09:02 »
Vau! Pidän tyylistäsi piirtää ja paritus on mitä mainioin. ^^
Minusta Draco oli ihana tuon näköisenä ja hiukset olivat söpöt. Piirräthän lisää näitä? Dramione kuvia on liian vähän.

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Vs: Fanart6: Hermione/Draco 2/6, 22.8.
« Vastaus #19 : 01.06.2008 23:12:41 »
Olen aikaisemminkin käynyt vilkuilemassa näitä piirroksiasi Dracosta ja Hermionesta, mutten sitten näköjään ole käynyt mitään kommenttia laittamassa. No, korjataanpa sekin heti alkuunsa ^_^
Vaikkei ole aihe lempiparituksiani, niin kuvat ovat kyllä aivan mahtavasti piirretty. Tyylisi on jotenkin erilaista, mihin olen muuten tottunut. Todella virkistävää :)
Lempparini on ehdottomasti tuo Miksi?, se on jotenkin uskomattoman kaunis ja hyvin onnistunut. Ja sana sopii minusta ainakin hyvin juuri tuohon kuvaan. Mitään negatiivista ei tällä kertaa ole, koska olet niin positiivisen hyvin onnistunut luomaan kauniita ja virheettömiä, minua miellyttäviä kuvia.
Toivottavasti pian näkisi lisää näitä ^_^