Kirjoittaja Aihe: Tutun kamerasta tai vaihtoehtoisesti kynästä.  (Luettu 6756 kertaa)

tutu

  • Vieras
Olen kauhuissani.
Ensiksikin, mulla ei ole järkkäriä koska en kuulemma osaa kuvata muuta kuin koiraani, joten se selittää laadun. Toiseksi, en oo mikään kovin aktiivinen tässä lajissa. Katsoin yheltä foorumilta mun topicia, ja oon postannu viimesimmän kuvan yli 2 vuotta sitten. Koitan nyt aktivoitua taas jos saan kommenttia =))

Postaan tähän ensin jotain vanhoja joista itse pidin:
C-C S
- En yhtään muista mistä tuo kuva tuli ja mistä se on otettu, mutta R.i.p vanhat cc pullot <3
Ruka S
- Tykkään Rukasta tosi kovasti, ja siitä on hirveästi aikaa kun kävin viimeksi. Kaipuu iski.
Linnut S
- Joku syksy, 07 tai 08 otettu kuva. Huonolla kameralla Lahdesta jonku järven rannasta 8D Huom. noi mustat pikselimössöt on lintuja.

Piha S
- Koti<3 Ei kovinkaan vanha, ja voin puhtain mielin sanoa että ei ole muokattu paljoa. Aurinkoa vähän korostin, koska muuten olis ollut turhan lame =)
Ruusut S
- Varmaan viime kevään päättäriruusut. Ehkä.
Mato. S
- Anteeksi oli pakko 888888DD Mä vaan tykkään tästä toukasta kovin. Sen kohtalo oli joutua koiran murjomaksi >:(
Jää S
- Ulkoilin eilen ja oli kammottavaa kun lumihanki oli vyötäröön asti. Lisäksi tipuin jäihin vähän tän kuvan oton jälkeen. Ainakin kamera on vedenkestävä.
Shakki 1 S, Shakki 2 S
- Antakaa anteeksi mun salainen rakkauteni lasishakkiin 8(
Venetsia S
- Näin pienenä vinkkinä, että sesonkiajan Venetsia on yliarvostettu paikka, enkä suosittele kenellekkään ellei ole kovaa hinkua päästä sinne. Jatkossa vältän visusti menemästä sinne keskellä heinäkuuta :||<

Tiedän  että tinypic on tavattoman huono paikka näille, mutta en keksinyt tähän aikaan muutakaan. Mahdollisesti jatkossa linkkaan muualta =)
Haluisin silti kommenttia ja palautetta.


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2012 08:30:30 kirjoittanut Illusia »

Mjau

  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: Tutun kamerasta
« Vastaus #1 : 20.03.2010 11:17:25 »
Taitavia kuvia olet ottanut  :) Tykkään etenkin Shakki 1:stä ja Jäästä. Kauniin dramaattisia molemmat kuvat. Ehkä jälkimmäinen oli jopa jäihin putoamisen arvoinen ; D
Linnut-kuvassa on kivat värit, mutta ehkä voisi olla eri niminen, kun ei niitä lintuja siinä oikein erota :)
Kirjastonkirja
jää ratikan penkille
niin kuin sinäkin.

magrat

  • noita
  • ***
  • Viestejä: 131
  • happy
Vs: Tutun kamerasta
« Vastaus #2 : 05.05.2010 14:40:37 »
Wau, mato oli upea. Ihastuin taustaan ja ötökä väreihin.

Vielä vaikuttavampi kuva olisi ehkä ollut jos toukka ei olisi ollut ihan keskellä.
Mutta upea oli näinkin, kiitos! :)