Kirjoittaja Aihe: Twilight: Tervelapsi leikkii -mutta en ole enää lapsi (Jane, Angst, s)  (Luettu 2933 kertaa)

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Ficin nimi:Tervelapsi leikkii -mutta en ole enää lapsi
Kirjoittaja(t): Minä, eli Lööperiikka
Oikolukija/Beta: Ei ole muita kuin Word
Fandom: Twilight
Tyylilaji/Genre: Angst.
Ikäraja: S
Paritus/Päähenkilöt: Jane
Yhteenveto/Tiivistelmä/Summary: Jane kiduttaa "saalistaan" erikois taidolla
Varoitukset: Lievä väkivalta.
Venomous lisäsi ikärajan otsikkoon

“ Sattuuko? Olen kovin pahoillani mutta tämä on työtäni…” jaarittelin kun kidutukseni kohde kiljui maassa.
“ Jane! Lopeta…” veljeni Alec sähähti ja katsoi minuun veren punaisilla silmillään -hän oli jo ravinnut itsensä.
“ Olet saaliisi syönyt joten” sihahdin hampaitteni välistä. Miksen minä ikinä saanut imeä saalistani kuiviin omalla tavallani. Ja minä pidin tästä tavasta. Että sain leikkiä ruuallani kiduttaa saalista mutta jos joku -kuka tahansa -klaanista meni ja koski minun saaliiseeni. Hän sai maksaa siitä ja sai hiukan vihaani päälleen. Kimeä naisen ääni kantautui herkkiin korviini. En jaksaisi kuunnella naisen kimeää kirkumisääntä kauaa. No onneksi minun ei tarvitsisikaan. Nainen käänsi päätään juuri kun olin painamassa hampaitani hänen pehmeään ihoonsa jonka alla veri kuohui vilkkaasti. Naisen silmät laajenivat kauhusta hän päästi yhden ja ainoin kirkaisun ja sen jälkeen hän oli kuollut.
 Potkaisin naisen ruumiin poltettavaksi. Me emme säilyttäneet saaliimme ruumiita. Kuka nyt noin tylsillä leluilla haluaisi leikkiä? En minä ainakaan.


//Tälläinen pieni pätkä. Aika hullu, edes Jane ei luultavasti ajattelisi näin mutta no... minulla oli tylsää... Kommentoikaa!
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 21:00:08 kirjoittanut Illusia »

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Tervelapsi leikkii -mutta en ole enää lapsi
« Vastaus #1 : 01.03.2010 20:53:36 »
Aika lyhyt, mutta idea oli hyvä. Sulla on hyvä tyyli kirjoittaa, joten jatkossa kirjoita pidempiä juttuja ja jatka ajatusta eteenpäin. :)
"Vuorosanat tulee näin", hän sanoi

~Virheellinen

isbemoi

  • ***
  • Viestejä: 4
  • Like angel .
Vs: Tervelapsi leikkii -mutta en ole enää lapsi
« Vastaus #2 : 01.03.2010 21:58:11 »
Aaah, tykkäsin ♥
Kirjoita lisää tälläisiä :P
Sama juttu ku virheellisel, toi vuorosana pilkku oli unhtunut.

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: Tervelapsi leikkii -mutta en ole enää lapsi
« Vastaus #3 : 19.03.2010 20:05:30 »
Aika raakaa, ilkeä Jane.  :'(

Mutta mäkin oon sitä mieltä että osaat todella kirjottaa. Kyllähän tää lyhyt oli, mutta hyvä idea, mitäpäs sitä turhaan väkisin pitkittämään.
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Tervelapsi leikkii -mutta en ole enää lapsi
« Vastaus #4 : 19.03.2010 20:21:51 »
Ooo tätähän ollaan kommentoitu!!!  :o

Virheellinen joo tiedän että tämä oli erittäin lyhyt ja kaikkee mutta ei sitä pidemmäksi saanut pitkitettyä.
Oukei laitan nuo pilkut noihin vuorosanojen jälkeen. Kiitos kirjoitus tyylin kehumisesta!  :-*
 
isbemoi Kiitos kommentista, lisää kirjoitan kun ideoita tulee.  ;)

Twaikkari jups Jane on raaka. (Ainakin minun mielestä.) Kiva että sinäkin olet sitä mietä että osaan kirjoittaa. Pyydän anteeksi ficcin lyhkäisyyttä!   

Kommentit ovat jälleen erittäin tervetulleita ja toivottuja!!!  ;)

Glorisablet

  • vampyyritar
  • ***
  • Viestejä: 795
Vs: Tervelapsi leikkii -mutta en ole enää lapsi
« Vastaus #5 : 15.12.2010 18:25:08 »
Sananlaskukin sanoo terveen lapsen leikkivän. (Otsikossa on virhe; terve lapsi kirjoitetaan aina erikseen). ”Kun minä olin lapsi, minulla oli lapsen mieli.” Aikuisena aikuisen mieli. Mutta Jane ei ollut halunnut kasvaa henkisesti aikuiseksi. Vampyyri jatkaa ikuista elämäänsä saalistamalla ihmisiä, jotka imee kuiviin. Jane Volturi vei janon tilapäisen sammuttamisen paljon pidemmälle leikkimällä ruualla kiduttaen ja imemällä tämän omalla tavallaan kuiviin kuten ficin onnettoman randomin. :D Muilla volturilaisilla ei ollut vittuakaan asiaa Janen saaliille – edes Alec-veljellä.

Kivun illuusion mestaritar ei ollut tässä pelkkä raiteiltaan suistunut hullu, vaan leikkisä julmuri, joka ei jaksanut leikkiä tylsillä, hengettömillä leluilla. Näinkin lyhyt ficci antoi Janen persoonan hengittää korostaen kirjoista tuttua pahis-puolta. Vampyyritar ei ollut mikään katuva tyttörukka pahaksi pakotettuna, koska ei voinut muutakaan.

Tekstillä olisi voinut olla enemmänkin pituutta, sillä minulle jäi ”jotain puuttui” -fiilis. Janen raa´an verisestä leikittelystä olisi voinut olla enemmänkin kertomalla, miltä kiduttaminen tuntui. Mikäli uhrin kärsimystä olisi kuvattu enemmän, lukukokemus olisi ollut hyytävämpi ja hyvässä mielessä niskavilloja pörhistävä.

Sinänsä ihan jees tällaisenakin. =)

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Tervelapsi leikkii -mutta en ole enää lapsi
« Vastaus #6 : 25.12.2010 23:23:58 »
Tää oli ihan hyvä juoneltaan, ehkä vähän lyhyt.
Virheitä oli muutamia, niihin voisi jatkossa kiinnittää enemmän huomiota.
Janen ilkeys/raakuus sai eloa tähän (:
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää