Kirjoittaja Aihe: Twilight: That Day, S (one-shot) SPOILAA NM  (Luettu 3753 kertaa)

-jjassuu

  • Vieras
Twilight: That Day, S (one-shot) SPOILAA NM
« : 27.02.2010 19:03:34 »
Title: That Day
Author: -jjassuu
Rating: S
Genre: Drama, Angst
Beta: Eip ole
Fandom: Twilight
Disclaimer: En omista kuin tekstin.
Warnings: SPOILAA UUSIKUUTA! Pikkasen kiroilua
Summary: Bellan ajatuksia sillon, kun Cullenit ovat lähteneet.
A/N: yh taas joku niin huono idea (idea on sitten muuten Tokio Hotellin biisistä That Day, ja siitä ficin nimikin tulee. Ja itse tajuattekin varmaan että biisi jonka sanoja tuolla on niin on ofc tuo That Day :D ) että huh huh :D mutta toivottavasti pidätte silti =)

----

That Day

Makasin sängylläni ja kuuntelin sateen ropinaa. Miten jonkun ihmisen, tai tässä tapauksessa vampyyrin, sanat voivat satuttaa niin paljon? Joka kerta, kun kuulen hänen sanansa päässäni sydämestäni lohkeaa uusi pala. Mitä jos se ei ikinä korjaannu? Jos olen kohta enää pelkkä kuori? Ihminen vailla sydäntään. Mitä siitäkin tulisi? Rakkaus on typerää. Se vain satuttaa.

You say I'm fixed
But I still feel broken...
Broken
Lights on
Lights off
Nothing works

Tunnen, kuinka uudet kyyneleet alkavat tunkeutua silmistäni. Haluavat päästä kastelemaan kaiken ympärilläni olevan. Sanasi soivat päässäni, kuin jumittunut levy, jota ei saa pois päältä. ''Minä en rakasta sinua." Miten nuo neljä pientä sanaa voivat satuttaa niin paljon? Veit mukanasi koko elämäni. Täällä ei ole mitään ilman sinua.

They said
She's fine
Left alone
The screams in my mind
I keep them a secret...

Nousen seisomaan ja avaan ikkunan. Taivaalla miljoonat tähdet loistavat kirkkaasti ja ne tuovat mieleeni sinun silmäsi. Kauniit silmäsi, joiden lempeä katse sai minut sulamaan. Mutta se kaikkihan oli valhetta, et sinä oikeasti minua rakastanut. Leikit minulla ja heti kun kyllästyit heitit minut roskiin. Lääkärit syöttävät minulle lääkkeitä. Ne eivät auta, koska ainoa lääke joka toimii olet sinä.

I'm not lettin' go
I keep hangin' on
Everybody says
That time heals the pain

Mieleni huutaa solvauksia. ''Miten saatoit olla niin tyhmä, että uskoit hänen oikeasti rakastavan sinua?" "Olet vain säälittävä kakara." Ne rikkovat sydäntäni, mutta eniten sitä rikkoo sinun sanasi. En kestä elää ilman sinua. Ehkä olen ikuisesti vain kuori. Jos en enään ikinä elä oikeasti. Pelkkä haamu.

Gonna be okay
Gonna be okay
One day
One day

 Kylmä tuuli, joka tulee ikkunasta sisään, muistuttaa kylmästä ihostasi. Kaikki ympärilläni muistuttaa sinusta, meistä. Jokainen pienikin esine muistuttaa sinusta.

I'm a jerk
I feed myself lies
With words left unspoken

Kaikki valehtelevat ja sanovat, että aika korjaa haavat. Niin ei oikeasti ole. Kaikki vain esittävät, he eivät tajua sitä oikeasti. Heillä on joku, joka välittää. En tule ikinä olemaan se Bella, jonka kaikki tunsivat. Yritän vain roikkua massan mukana. Odotan sinua vaikka ikuisuuden, vaikka et tulekkaan takaisini. Se päivä ei tule ikinä. Pysyt ikuisesti poissa. Ehkä pitäisi päästää irti ja antaa olla. Jättää kaikelle hyvästi. Antaa kaikkien olla onnellisia, eikä heidän tarvitsisi huolehtia minusta. Elämä on perseestä.

That day
Never came
That day
Never comes

----

A/N: Eh... :D LOL =) no jos luitte tänne asti, niin olis kiva saada jtn kommenttia :)
tiiän että oli lyhyt ja huono ja jne.jne. mutta silti ;) Anteeksi tällainen hirveä tyhmä ja tylsä angst fic :D
kiitos ja hei ;D
(sensuuri)
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 14:08:25 kirjoittanut Kaapo »

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: That Day
« Vastaus #1 : 27.02.2010 19:23:15 »
(*murisee ficcin kirjoittajalle)
 MIKSI IHMEESSÄ HAUKUT OOMAA FICCIÄSI?!  Tiedän loppu oli "vitsi" mutta ärsyttävää käytöstä noin loistavalta kirjoittajalta...
Nyt kun olen haukkunut pääsen itse kommentoimiseen...

Aivan ihana ficci!!! Ihanaa angstia! <3
 Tiedän sekava kommentti mutten voi muuta kirjoittaa, kun olen niin häkeltynyt kirjoituksestasi...  ;)

-jjassuu

  • Vieras
Vs: That Day
« Vastaus #2 : 27.02.2010 21:12:17 »
Lainaus
(*murisee ficcin kirjoittajalle)
 MIKSI IHMEESSÄ HAUKUT OOMAA FICCIÄSI?!  Tiedän loppu oli "vitsi" mutta ärsyttävää käytöstä noin loistavalta kirjoittajalta...
Nyt kun olen haukkunut pääsen itse kommentoimiseen...

kerron vaan, että en osaa itse kunnioittaa ja pitää kirjoittamastani :D
mutta kiitos kommentista Lööperiikka ja kiva kun pidit :)

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: That Day
« Vastaus #3 : 28.02.2010 00:19:27 »
Aah, ihanaa, rakastan songficei ja vielä jos on noin lahjakkaan ihmisen kirjoittama.  :o
Hyi hyi ei saa haukkua noin ihanaa tekstiä.  >:(

Hieman jotain pilkkuvirheitä löysin, mutta muuten oli sujuvaa ja ihanaa tekstiä.
Sain nyt vähän tähänkin päivään angstia.  ;) Pidin.  :-*

Jatka vain tälläisien kirjoittamista, olisi ilo lukea lisää.

Turha kommentti taas.  ::)

- love, maria .
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: That Day
« Vastaus #4 : 01.03.2010 16:30:13 »
Hah ha, Bella roskiin, ihan oikein sille! ;) (en toki vihaa Bellaa tai mitään..)

Mutta siis asiaan.

Pidin ficistäsi, vaikka se kertoikin Bellasta. Olit kuvaillut todella upeasti tyttösen tunteita - "Leikit minulla ja heti kun kyllästyit heitit minut roskiin. Lääkärit syöttävät minulle lääkkeitä. Ne eivät auta, koska ainoa lääke joka toimii olet sinä" oli mielestäni kivasti kirjoitettu.

En löytänyt myöskään kirjoitusvirheitä. Olen alkanut pitää angst-ficeistä ja song-ficeistä, joten tämä oli todellakin mieleeni ja meni hyvin tämän hetkisen mielialanikin kanssa. :)

Kiitos tästä.
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: That Day
« Vastaus #5 : 20.03.2010 16:12:36 »
Surullista.. nyyyh.. Kirjoitat tosi hyvin ja kuvailit Bellan surua ja tuskaa aidosti.


"Nousen seisomaan ja avaan ikkunan. Taivaalla miljoonat tähdet loistavat kirkkaasti ja ne tuovat mieleeni sinun silmäsi. Kauniit silmäsi, joiden lempeä katse sai minut sulamaan. Mutta se kaikkihan oli valhetta, et sinä oikeasti minua rakastanut. Leikit minulla ja heti kun kyllästyit heitit minut roskiin. Lääkärit syöttävät minulle lääkkeitä. Ne eivät auta, koska ainoa lääke joka toimii olet sinä."


Tuo kohta oli ehdoton suosikkini, niin kaunista ja syvällistä että huh!
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: That Day
« Vastaus #6 : 20.03.2010 18:25:28 »
Ihana! *niisk*
Tosi hyvä!
Muuta en osaa sanoo.
Olen sanaton.
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James