Kirjoittaja Aihe: Vihaan sinua! || Regulus | Sallittu | Drama  (Luettu 1506 kertaa)

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vihaan sinua! || Regulus | Sallittu | Drama
« : 27.02.2010 01:12:36 »
Kirjoittaja: Börje
Genre: Drama, PoV, Raapale
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Sirius, Regulus
Vastuuvapaus: Minkä tunnistatte Rowlingin omistamaksi, kuuluu hänelle
A/N: Menee Spurttiraapale II -haasteeseen perjantain raapaleelle


PoV Regulus

Vihaan tapaa, jolla katsot minua

Miksi siristät silmiäsi kun katsot minua, Sirius? Olenko mielestäsi niin vastenmielinen, ettet edes pysty katsomaan minua ilman, että tunnet vihaa ja katkeruutta. Vihaatko minua vain siksi, että olen luihuinen? En tajua, miksi se haittaa sinua niin paljon. Eihän sen kuuluisi!

En pahoita mieltäni

Vaikka se koskee minuun, en välitä siitä. En enää sure perääsi. Sinähän perheen jätit. Hyljeksinnällä karkoitit minutkin luotasi. Olisin joskus ollut valmis antamaan tekosi anteeksi, mutta en enää, Sirius. Loukkasit liikaa.

Pitäiskö minun välittää?

Miten sinulla menee? Kenen kanssa olet? Mitä teet nykyään? Tietysti nuo kysymykset valtaavat mieleni aina välillä, olethan sinä minun isoveljeni. Ainut isoveljeni. Mutta se olit sinä, joka lähti. Siksi vastaus kysykseeni kuuluukin:

Ei, ei pitäis. Vihaan sinua.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 21:56:02 kirjoittanut Pops »
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Lils

  • ***
  • Viestejä: 2 080
    • tumblr
Vs: Vihaan sinua!
« Vastaus #1 : 10.03.2010 15:27:38 »
Mielenkiintoinen raapale. Omalaatuinen ja mieleenpainuva, hivenen outokin, mutta kiva. Regulus oli persoonallinen. Lopun kursivoitujen kohtien puhekielisyys ja sitten yksi loukkasit/luokkasit-typo häiritsivät, mutta muuten teksti oli suhteellisen sujuvaa. Nimi oli ehkä hivenen... hassu? Mutta jotenkin jännä tämä oli, tykkäsin. : )
"Should I wear the purple dress?"
That's all she cares about
What a silly life she has

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vs: Vihaan sinua!
« Vastaus #2 : 10.03.2010 21:20:33 »
Typon korjasin pois tekstistä, omille virheille on niin sinisilmäinen :( Outo? Toivottovasti hyvällä tavalla :D Siihen viimeiseen kursivoituun voisin hieman selventää, että se on lähinnä vastaus tuolle edelleiselle kursivoidulle :) Eli näin:
Pitäiskö minun välittää?
Ei, ei pitäis. Vihaan sinua.

Selitinkö tarpeeksi sekavasti? :D
Lainaus
Mutta jotenkin jännä tämä oli, tykkäsin. : )
Mukava kuulla, että pidit tästäkin! :) Vaikka nimi olikin hassu(?) ja teksti jännä :D :-*
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?