Kirjoittaja Aihe: 3 Dracon lempisuudelmaa | H/D | K-11  (Luettu 32870 kertaa)

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 202
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-11]
« Vastaus #80 : 13.06.2018 14:03:38 »
Uih, tämä oli ihana ja suloinen ja pörröinen ja kaikkea suloista <3
Et ehkä arvosta, että kaivelen tämän jälleen päivänvaloon (vaikka en kyllä ymmärrä miksi, sillä tämä on suloinen!), mutta luin niitä rapsujasi ja halusin lisää. Plus KOKK5:ssa on teemana vanojen ficcien kaivelu ;)

Tuossa kolmannessa suukossa oli ihanaa tuo hyvänä pitäminen ja helliminen. Suloista, että Harry antautui Dracon käsille ja luotti tähän. Tässä oli pohja kaikille suukoille tulevaisuudessa ja olit rakentanut kohtauksen kivasti. Tämän jälkeen kaikki on mahdollista heille <3

Toisen suukon ihanuus oli sen kuumuus. Tuosta olisi saanut enemmänkin, mutta tykkäsin että olit jättänyt sen näin. Lisäksi tämä oli kiva 'välisuukko' kahden isomman välissä.

Ja sitten tuo paras, se todellakin oli paras <3 Ihana hetki, täydellinen paikka ja kaikkea. Pidin tosi paljon, juuri näin tämän piti mennäkin. Keskellä kaikkea sekasortoa ja sotaa nämä kaksi ovat toistensa ankkureina.

Toivon kovasti että jatkat kirjoittamista :) Halan lukea sinulta lisää H/D:tä!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-11]
« Vastaus #81 : 18.06.2018 01:58:08 »
Vendela: AAARGH :D Tämä vanha räpellys, voe apua. Muistan tuon "3 kertaa kun"-haasteen, johon tottakai oli silloin saatava Drarryhöttöä. Tämä on todella pikapikaa kirjoitettu räpellys, jota oon hävennyt lukuiset kerrat jälkikäteen, mutta toisaalta tässä on niin paljon ihania kommentteja ja nostalgiaa, etten oo raaskinut tätä poistaa. Mä myös loppupeleissä ujostelen oikeastaan ihan kaikkea kirjoittamaani, joten siinä mielessä tää ei oo poikkeus.

Ihana kuulla, että tää oli susta suloinen! Muistan, että halusin ladata ikään kuin kaikki paukut tuohon viimeiseen ;D Pystyin kuvittelemaan heidät sodan kauhujen ja kaiken sekasorron, paniikin ja räjähdysten keskelle, ainoana ajatuksenaan se, että onhan toinen kunnossa. Ja tuossa hetkessä kaikesta huolimatta he näkivät vain toisensa ♥___♥ Ah, en oo kovin romanttinen ihminen muuten, mutta näiden kahden kanssa pystyn kuvittelemaan kaikenlaista!

Kiitos kamalasti kommentista ja että jaksoit ylipäätään kaivaa tämän esiin! Lupaan yrittää jatkaa näiden kahden kanssa <3


ava & bannu © Inkku

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-11]
« Vastaus #82 : 23.10.2019 00:35:25 »
Sori kun minäkin tätä nostelen, mutta kun fluffy ja 3 kertaa kun -haaste! <3 Sellaisia kuuluukin nostella aina aika ajoin, eikö vain?

Valikoin tämän kommenttikampanjasta, osittain siksikin että en ollut sitä vielä ennestään näköjään kommentoinut ja vilkaisu jo pisti vähän kikattelemaan.  ;D Mutta tällainen romanttinen pikku ficci sopi illan tunnelmaan oikein hyvin suukkoineen kaikkineen.

Lainaus
"Jätä minut rauhaan, Malfoy. Häivy!" Harry niiskaisi, pyyhkäisten samalla nenää hihaansa.
"En", Draco töksäytti. Hän ei voinut, hän ei halunnut lähteä. Potter näytti niin säälittävältä, niin pieneltä.
Kuinka sellaista nyt olisi voinut olla vähän lohduttelematta.  ::) Tämä eka osa oli näistä eniten minun makuuni, koska se oli niin hellyttävä.

Lainaus
Draco Malfoy seisoi hievahtamatta valvojaoppilaiden kylpyhuoneen ovella. Hänen suunsa oli loksahtanut auki, ja hänen silmänsä tuijottivat herkeämättä edessä avautuvaa näkymää.
Tämä itse asiassa tuntui hiukan hupaisaltakin, sillä jotenkin mieleen vilahtivat ne entisaikaiset jutut huispauslihaksista ym. ;D Tuo, miten Draco ei voi kuin tuijottaa herkeämättä Harryn takamusta, tuo väkisinkin ajatuksen siitä, että jotain erityistä siinä pepussa nyt on oltava.  ;)

Toinen osa oli oikeastaan enemmän tässä ja nyt -fiilistä tulvillaan, siinä mielessä se jäi näistä etäisimmäksi, sillä ensimmäinen osa sai aikaan voimakkaan hellyytys-tunnelman ja viimeinen puolestaan keräsi hengästyttävän kiihkeän latauksen, joka purkautui suunnattomaan helpotukseen ja sen myötä tietenkin kiihkeään suudelmaan.

Hetken miltei odotin, että Dracoa on vastassa lohduton näky, Hagrid kantamassa "kuollutta" Harrya - onneksi sentään poikaparka välttyi siltä kokemukselta.

Minusta tämä ficcisarja toimii oikein hyvin edelleenkin. Ja H/D-faneille sitäkin enemmän. :)


I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-11]
« Vastaus #83 : 24.10.2019 09:40:33 »
Angelina, suotta häpeät "vanhoja räpellyksiäsi." Näissä vuoden 2007 teksteissä on aivan oma tunnelmansa. ;)
Sitä tietysti itse toteaa että se on kirjoitettu silloin kun on ollut 12 vuotta nuorempi. Ihanan söpö teksti, joka kuuluu Finin arkistoihin.

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-11]
« Vastaus #84 : 27.12.2019 18:16:40 »
Minä stalkkasin stalkkerinappulan takaa, mitä muut finiläiset lueskelee, ja joku sitten katseli tätä! Piti minunkin kurkistaa, kun enhän mä voi Drarrylle sanoa ei! Tämä oli tosi ihana <3 Tuo ensimmäinen varsinkin oli kamalan hellyttävä. Siinä oli läsnä sellaista makoisaa epäröintiä ja tunnetilojen herkkyyttä, vaikka Draco aika määrätietoisesti menikin ja suuteli Harrya. Minust on kamalan kiva, että vaikka hän onkin sellainen kusipäinen hahmo, niin silti hänellä on tosi lempeä sydän kaiken kovan ja piikikkään alla. Tuo toinen raapale vaatisi kyllä jonkin kivan jatkon, vink vink.

Kiitoksia!

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Syvä Miete

  • ***
  • Viestejä: 36
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-11]
« Vastaus #85 : 07.01.2020 17:57:09 »
Olipa ihanat tarinat! Paljon fluffya ja sitä ei voi olla liikaa. Itse olen drarry fani :3  tuosta vikasta välittyy se hätä, mikä dracolla oli. Hyvin kirjoitit nämä! Ihana kohta oli myös se, kun Harry istui Dracon syleilyssä itkien. Tosirakkautta näillä - kuuluvat yhteen!
Oli mahtavaa lukea tämä, lisää tällaisia!
Olen puhunut, hyvää illanjatkoa!

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-11]
« Vastaus #86 : 19.01.2020 18:40:15 »
Hauska lukea tällaisia yli kymmenen vuotta vanhoja ficejä :D Näissä on jotenkin sellainen "old school -tunnelma", jos sitä voi siksi nimittää. Ehkä se on sitä, kun itsekin silloin skidinä tuli luettua just tällaista kaikkea söpöö höttöö, ja just viel H/D:tä :D En kyl milloin olisin viimeks lukenut mitään tästä shipistä, mut oli ihan virkistävää!

Vaikka olitkin tän fluffikategoriaan pistänyt, mun on pakko myöntää, että nauroin melkein koko ajan tätä lukiessa. En ees tiedä, mikä tässä oli niin hauskaa, ehkä etenkin tuon ekan osan absurdius, se että Draco on viemässä pisteitä Harrylta, mutta sitten yhtäkkiä Harry onkin itkemässä Dracon sylissä ja Dracon päättää suudella! :D Ja sit viel toi kaikki kuvaus, miten Harry näyttää niin hauraalta ja kauniilta ja vihreät silmät kimmeltää... Oivoi, nyt vaan virnuilen sitten täällä, koska tän lukeminen teki mut niin hyväntuuliseksi! Tää on just tällaista söpöä höttöä, joka oikein hehkuu sitä, että se on kirjoitettu puhtaalla tunteella ja fanityttöilyllä/fandom-fiilistelyllä. Sellaiset ficit on aina ollut mun lemppareita, koska ficcailu on aina ollut mulle vain yksi muoto fanittaa. Se, että pääsee mukaan muiden fanitukseen ja fiilistelyyn lukukokemusten kautta, on aivan ihanaa.

Ja ei tätä missään nimessä kannata hävetä, tää on ihana! (vaikka joo myönnän kyl, että häpeän silmät päästäni about kaikkia omia 2007-2009 kirjoitettuja ficejäni, onneks niistä ei ole enää todistusaineistoa missään...) Tää on just sellainen kun oot sen kirjoittaessa tarkoittanutkin :3

Kiitän tästä iltani piristyksestä.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-11]
« Vastaus #87 : 19.01.2020 19:41:40 »
Hahaa selailin listaustasi ja tämä vaikutti minusta mielenkiintoisimmalta ficiltä, jota en vielä ollut sinulta lukenut. Huomasin julkaisuvuoden ja mietin, että ehkä etsin jotain uudempaa - mutta näää, tämä on saanut niin tolkuttomasti kommentteja että pakko olla hyvä. Ja aivan loistavastihan tämä oli aikaa kestänyt!

Tässä olit onnistunut kyllä todella hyvin kertomaan pitkän tarinan näin lyhyillä pätkillä. Suhde näköjään alkoi tuossa ekassa, ja lopussa oltiin jo selkeästi vähän enemmänkin rakastuneita :D tykkäsin ihan erityisesti siitä, että tämä alkoi Tylypahkasta, koska nylyään niin monet tämän parituksen ficit alkavat tosi myöhään ja vievät mielestäni koko parituksen pointin (eipä sillä että mielestäni tällä parituksella edes pointtia olisi xD).

No joo, tämä oli oikeasti tosi hyvä teksti! Olen vähän kateellinen, ei mun tekstit näin hyviä olleet vuonna 2007 ;D
Never regret something that once made you smile.

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-11]
« Vastaus #88 : 26.01.2020 22:53:08 »
Ahahahha en kestä, mulle tulee niin kiusaantunut olo, kun nään että tässä on kommentteja :'''DDD

Fio: Saat anteeksi, yritän kestää ;D ♥ HUISPAUSLIHAKSET mainittu, en kestä! Tuli kunnon nostalgiafiilis, onneks en ottanu niitä sentään tähän mukaan. Kiitos, ihana kuulla että jollain tasolla toimii vieläkin :'''D

Fairy tale: Kiitos kovasti  ♥♥ Joo, onhan näissä kieltämättä ihan oma fiiliksensä ja kun miettii, että tätä on itse teininä tunnekuohuissa räpeltänyt niin... :---D ahahaha en kestä.

Pirre: :'''DD voi apua, oot vielä löytäny stalkkerinapin kautta tänne! Lupaan ehdottomasti olla kirjoittamatta tälle jatkoa, en kestä edes kunnolla lukea tätä itse ;D Vaikka toisaalta mielenkiintonen ajatus....... Kiitos ihanasta kommentista ♥

Syvä Miete: Aww kiitos ♥♥ Drarry on kyllä yksi huikeimmista parituksista koskaan!

Larjus: No joo, pidän tätä itsekin hyvin old schoolina, enkä aina hyvällä tavalla ;D Tälle saakin kyllä nauraa, otan sen ihan positiivisena :'''D Ja höttöä todellakin, joskin oon edelleen aikamoinen fluffynisti, angst ei vaan oikein istu mulle! Kiitos ihanasta kommentista <3

nomps: :''''DDDD SIIS JOO, oon ihan shokissa siitä miten paljon ja miten ihania kommentteja tää on saanut! Drarry on mustakin (edelleen) parhaimmillaan Tylypahkassa, vierastan vähän aikuisficcejä, vaikka toki ihan ymmärrettävää että niitä nykyään kirjotetaan. Kiitos paljon <3



ava & bannu © Inkku