Kirjoittaja Aihe: Unohtumaton Kesä 6. eli viimeinen luku 18.6.!!! [(L/J) K-11 Prologi+6/6]  (Luettu 14309 kertaa)

maikkimaa

  • Vieras
Vs: Unohtumaton Kesä
« Vastaus #20 : 25.03.2010 20:40:56 »
Tykkään ficistäsi, luen muutenkin kelmi ficcejä ja se oli yksi syy miksi avasin kyseisen ficin. Yllätyin tästä ficistä posiitiivisesti, sillä se on erilainen kuin monet muut kelmificit.
Ensinnäkin minua häiritsee tässä niinkin pieni juttu kuin, että otsikossa ei ole päivitetty uusia lukuja, ei voi koskaan tietää onko tullut uutta kun otsikossa lukee aina, että: prologi+1/? :D
Toiseksi luvut ovat lyhyitä ja tarinaan ei pääse siis kunnolla sisälle.
Ja varsinkin kolmos luku kuulosti kiireessä kirjoitetulta, Lilyn, Petunian ja auroreiden reaktio asiaan ei vaan tuntunut oikealta mitenkään, niin epäaito ja kiirehdityn kuuloinen, että huhhuh.

Mutta pidän siis ficistäsi paljon ja tuossa on nyt pari asiaa jotka häiritsevät minua.


Jatkoa odotellen
-mm

CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: Unohtumaton Kesä 25.3. 3. LUKU!!!
« Vastaus #21 : 25.03.2010 23:54:50 »
Mä oon unohtanu kommata aikasemmin  :(
Sorryy.. Mut on kyl tosi hyvä ficci!
Tykkään tarinasta tosi paljon, ja onneks tää
on niin erilainen kun muut kelmificit  ;)
Onneksi sulla on nyt beta.. Koska se ensimmäinen
luku ajoi mut hulluuden partaalle.. Ihan oikeesti  ;D
Meinaan, nyt kun niitä kirjoitusvirheitä ei ole tuhottomasti
tää ei todellakaan vaikuta sun ensimmäiseltä ficiltä!
Toi puhekieli kyllä HIEMAN nyppii, mut kyllähän se menee  ;D
Jatkoo nopeesti  ;)

-Candy
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Unohtumaton Kesä 25.3. 3. LUKU!!!
« Vastaus #22 : 26.03.2010 08:53:38 »
Joo, yritän vähentää tuota puhekieltä ja saada luvuista pidempiä...
 kiitos kommenteista :)
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Welmasein

  • Makeisprinsessa
  • ***
  • Viestejä: 259
Vs: Unohtumaton Kesä 25.3. 3. LUKU!!!
« Vastaus #23 : 26.03.2010 15:05:16 »
oli taas ihan hyvä luku ja jatkoa ootan
Me ihmiset emme tule maailmaan, vaan maailma tulee meille. Syntyessään ihminen saa koko maailman lahjaksi.

Jostein Gaarder - Enkelimysteerio

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Unohtumaton Kesä 25.3. 3. LUKU!!!
« Vastaus #24 : 26.03.2010 16:51:21 »
Tykkäsin jälleen.

Mut pakko yhtyy maikkimaahan koska munkin mielestä auririen käytös oli sangen omituista ja epäaitoo. Koska en usko, et jos joku jästei on vaa murhattu nii sit ne vaa kysyy et onks Lily ja Petunia kunnossa ja lähtee meneen. Muuten tykkään tosi paljon, vaik puhekieli ja lukujen lyhyys edelleenki häiritsee vähän..

Mut jatkoo ootan. :D

NeitiMusta. :D
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Unohtumaton Kesä 25.3. 3. LUKU!!!
« Vastaus #25 : 06.04.2010 18:15:05 »
Kiitos kommenteistanne! Tässä tulee sitten luku 4, joka on toiseksi tai kolmanneksi viimeinen. Tästä tuli lyhyt ficci, mutta ei voi mitään

Luku 4
”Petunia, sinä olet paremmassa turvassa kaukana minusta”, sanoin siskolleni kyyneleet silmissäni.
”Lily, mitä sinä tarkoitat?” Petunia ihmetteli.
”Tarkoitan sitä, että sinun täytyy muuttaa kauas minusta ja esittää, ettei sinulla ole sisarta ja Vernonille sanot, että meille tuli riitaa ja inhoat minua”, selitin.
”Ei, Lily, minä en halua jättää sinua!" hän huudahti ja halasi minua tiukasti. Oli aamu, ja Vernon tulisi aivan kohta hakemaan Petunian omaan kotiinsa.
”Sinun on pakko, Petunia, sillä lailla sinä olet turvassa kuolonsyöjiltä”, jatkoin jyrkästi.

Hetken aikaa väiteltyämme Petunia taipui pyyntööni, joskin erittäin vastahakoisesti ja sillä ehdolla, että hän saisi kirjoittaa minulle ja minä hänelle. Siihen olin suostunut, sillä en uskonut, että kukaan nappaisi kirjettä jästipostista. Nyt hyvästelimme viimeisen kerran, sillä kohta Vernon tulisi, eikä hän saisi aavistaa mitään. Pian Vernon tuli ja näin sisareni viimeistä kertaa.

Oloni oli kamala. Mitä jos Petunia turvajärjestelyistäni huolimatta tapettaisiin? No, nyt en edes saisi tietää sitä. Istuin olohuoneessa poikien kanssa katsomassa jotain FBI-sarjaa. Olin aina pitänyt niistä, mutta nyt en jaksanut siitä kiinnostua. Olin menettänyt vanhempani ja sisareni kahden päivän aikana. James piti kättään hartioillani, mutta hädin tuskin edes tunsin sitä. Yhtäkkiä hätkähdin. En tiennyt, mikä päivä nyt oli.
”Hei pojat, monesko päivä tänään on?” kysäisin toivoen kuulostavani normaalilta, mutta ääneni oli itkemisestä vieläkin käheä.
”Varmaan 18. päivä heinäkuuta, jossain siinä main”, James vastasi.
”Selvä, minun pitää mennä Lontooseen tässä joku päivä ostamaan koulukamat”, mietiskelin.
”Moneskos päivä se sinun koulusi alkaa?” Sirius kysäisi.
”1. syyskuuta”, vastasin miettien, mitä sanoisin, jos James tarjoutuisi tulemaan mukaan, en halunnut olla epäkohtelias, mutta en voinut siltikään ottaa häntä mukaan Viistokujalle.
”Ok, niin meilläkin”, James totesi. Älä kysy voitko tulla mukaan älä, ÄLÄ! toivoin hartaasti mielessäni, mutta silti:
”Voinko tulla mukaasi Lontooseen Lily?” Ei hemmetti. Ei hemmetin hemmetti.
”E-ei sinun kannata, minä kuitenkin kuljen suurimman osan päivää tomuisissa kirjakaupoissa ja ahtaissa vaatekaupoissa”, minä selitin ja yritin naurahtaa. Toivoin, että ajatus tomuisista kirjakaupoista ja ahtaista vaatekaupoista riittäisi pelottelemaan Jamesin jäämään kotiin.
”No, kyllä minä taidan sitten jäädä kotiin”, James sanoi ja sai minut huokaisemaan hiljaa helpotuksesta.
”Me ei voida Jamesin kanssa lähteä koulujuttui ostamaan, ennen kuin saadaan koulusta kirjeet, joissa kerrotaan, mitä kirjoi me tarvitaan tänä vuonna”, Sirius selitti.
 
Niin, minä en tiennyt mitään koulustani ja sen toimintatavoista. Edellisen kouluni rehtori oli lähettänyt nykyisen kouluni Tylypahkan rehtorille kirjeen, jossa oli pyytänyt, että voisin mennä jatkamaan taikuuden opiskelua tämän koulussa. Rehtorin nimi oli joku Dumbledore. No, jos kirjettä ei tulisi 25. päivään mennessä, menisin sinne Lontooseen Viistokujalle, (joka oli se velhojen kauppakatu) ja kysyisin kirjakauppiaalta, mitä kirjoja tarvitsisin.

Seuraavana päivänä kuitenkin huoneeni ikkunasta lensi pöllö, jolla oli nokassaan kirje. Arvasin, että se oli Tylypahkasta, sillä minun ”ystäväni” Amerikasta eivät olleet lähettäneet minulle yhtäkään kirjettä saavuttuani Englantiin. Katsoin kirjeen osoitetta. ” Neiti Lily Evans, Ikitie 7, Vierashuone, Umpula-Ipistö, Englanti” erittäin erikoinen tapaus ilmeisesti se rehtori, kun näin tarkan osoitteen laittaa. Kirjekuori oli suljettu sinetillä, jossa oli ilmeisesti uuden kouluni vaakuna. Käärme, mäyrä, kotka ja leijona ison T:n ympärille kerääntyneinä. Avasin kirjeen ja aloin lukea.

Hyvä neiti Lily Evans,
Tervetuloa Tylypahkan noitien ja velhojen kouluun.
Koska olette uusi oppilas, teidän olisi hyvä tietää, että matkustatte Tylypahkaan junalla, joka lähtee King´s Crossin asemalta, Lontoosta 1. syyskuuta laiturilta 9 ja ¾, jonne pääsee kävelemällä laitureiden yhdeksän ja kymmenen välissä olevan puomin läpi.

Pystytte jatkamaan samoja oppiaineita kuin aikaisemmassa koulussanne, sillä oppisuunnitelmamme ovat samankaltaiset. Ohessa luettelo kirjoista, joita tarvitsette.

Rehtorinasi toimii Albus Dumbledore (Merlinin ritarikunta, ensimäinen luokka, Suurtaikuri, Päänoita Ylihörhö, Kansainvälinen Velholiitto).

Hyvää loman jatkoa teille toivottaen,
Professori Minerva McGarmiwa,
vararehtori ja muodonmuutosten opettaja


Olin suunnattoman helpottunut. Tässä oli selitetty kaikki, mikä minua oli huolettanut. Ansiomerkeistä päätellen se Dumbledore taisi olla joku nero. Sitten aloin tutkia kirjaluetteloani.

Oppikirjat:
Miranda Kanahaukka: Loitsujen käsikirja 7
Bathilda Bagshot: Historian taikakaudet
Emeric Muitto: Muodonmuutokset edistyneille
Phyllida Itiö: Tuhat taikayrttiä ja –sientä
Armos Ratkasis: Numeroiden maailma
Jomma Litkis: Taikajuomien valmistus edistyneille
Iski Synkhalli: Pimeyden voimilta suojautuminen 7
Koukku Kiemura: Riimujen Sana-aapinen



Vai, että sellaista tulossa. Nyt voisin lähteä joku päivä Viistokujalle. Voisin mennä vaikka maanantaina. Joo, lähtisin maanantaina Poimittaislinjalla. Olin kuullut siitä jonkin verran ystävältäni, joka kävi Englannissa eräänä kesänä. Minun pitäisi käydä Irvetassa ensimmäiseksi ja sitten voisin mennä ostamaan kaavut, kirjat ja muut jutut. Jos rahaa ja aikaa riittäisi, voisin käydä jästikaupoissakin pyöriskelemässä. Kohta lähtisin Tylypahkaan. James ja Sirius menisivät sinne toiseen kouluun ja näkisimme ehkä jouluna. En oikein tiedä mitä Jamesin ja minun välillä oli. Minä pidin hänestä, paljonkin, mutta emme voisi pitää yhteyttä toisiimme syksyn aikana, sillä Tylypahkaan ei kulkenut jästiposti, enkä minä voinut lähettää Jamesille kirjettä PÖLLÖLLÄ. Minun pitäisi jutella hänen kanssaan ennen lähtöäni.


Comments? :)
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Unohtumaton Kesä 6.4. /4. LUKU!!!
« Vastaus #26 : 06.04.2010 18:52:17 »
Ooh, jännittää ihan suunnattomasti mitä se tuleva lukukausi tuo tullessaan! Ne on varmasti ihan ällistyneitä siitä että Lilykin on noita ja tulee Tylypahkaan, kun ei ne sitä ennestään tunne. Hui, ihan menee iho kananlihalle!

Mä olin tosi hyvällä päällä kun tulin koulusta (sain äikän aineesta 9 ½, jee!) ja tämä sai minut vielä paremmalle mielelle kun huomasin että oli tullut jatkoa! Kiitos siis tästäkin kivasta luvusta!
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Welmasein

  • Makeisprinsessa
  • ***
  • Viestejä: 259
Vs: Unohtumaton Kesä 6.4. /4. LUKU!!!
« Vastaus #27 : 06.04.2010 19:03:42 »
Lainaus
jännittää ihan suunnattomasti mitä se tuleva lukukausi tuo tullessaan!

samaa mieltä! hyvä oli taas, mutta melko lyhyt, mikä jäi harmittamaan...

jatkoo
Me ihmiset emme tule maailmaan, vaan maailma tulee meille. Syntyessään ihminen saa koko maailman lahjaksi.

Jostein Gaarder - Enkelimysteerio

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Unohtumaton Kesä 6.4. /4. LUKU!!!
« Vastaus #28 : 06.04.2010 19:27:31 »
Kiva, ku tykkäsitte!
Joo, olen pahoillani siit, että luvut ovat lyhyitä, en vaan jaksa kirjoittaa pidempiä, laiska ku oon... ::)
Jatkoo tulee joskus...
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Unohtumaton Kesä 6.4. /4. LUKU!!!
« Vastaus #29 : 06.04.2010 20:15:12 »
Mä haluun ehottomasti tietää mitä tapahtuu jatkossa!!!
Ja täytyy sanoo, et tää kirjotus on parantunu huomattavasti ekasta luvusta. Vaik luvut tietty vois olla vähän pidempii.
Jatkoo vaan äkkii..

NeitiMusta.
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

ainnq

  • ***
  • Viestejä: 4
  • Hunger Games <3
Vs: Unohtumaton Kesä 6.4. /4. LUKU!!!
« Vastaus #30 : 07.04.2010 12:33:14 »
I like it!
Hyvä erillainen Lily/James ficci ;D
Okei kyllähän nämä luvut vähän lyhyitä on ja ehkä joissain kohdissa vähän hypitään.
Mutta Jatkoa, kiitos!

ainnq
Mockingbird.

L.E

  • kultakutri
  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Unohtumaton Kesä 6.4. /4. LUKU!!!
« Vastaus #31 : 12.04.2010 16:38:58 »
Oo, jatkoa <3
Okei, ensinäkin voin sanoo, että huomasin vähemmän kirjoitusvirheitä kuin aikasemmissa luvuissa. Lilyn ja Petunian "kohtaus" oli vähän... kiusallinen, olisin toivonut siihen vähän enemmän -jotain.
Jatkoo, pian <33
The girl, who has dreams of.

SugarDoll

  • Vieras
Vs: Unohtumaton Kesä 6.4. /4. LUKU!!!
« Vastaus #32 : 12.04.2010 19:11:21 »
oi.. tykkäsin kovasti.
koko ajan tapahtui aika paljon kaikkea, mutta pidin kyllä.

Jatkoa!!

SugarDoll

Vael

  • ***
  • Viestejä: 6
  • Emma<3
Vs: Unohtumaton Kesä 6.4. /4. LUKU!!!
« Vastaus #33 : 15.04.2010 20:19:55 »
Tosi hyvä!<3  =) Kiva, ku Petunialla ja Lilyllä on hyvät välit, kaikissa muissa ficeis Petunia varmaan tanssis Lilyn haudalla...

Tää kiva perinteinen Lily ja James-ficci, paitsi et tää ei oo perinteinen. Jenkki-Lily, kuolonsyöjät, Petunia...
Mut joo, JATKOA JA VAUHILLA!! Kaikki ihmiset on varmaan jo koukuttunu.  :D
« Viimeksi muokattu: 19.04.2010 20:38:32 kirjoittanut Vael »
En voi uskoa tätä, ei se voi olla totta...
Totta helvetissä on!!

Peikonsukka

  • ***
  • Viestejä: 101
Vs: Unohtumaton Kesä 6.4. /4. LUKU!!!
« Vastaus #34 : 16.04.2010 13:19:04 »
Juu, jatkoa vaan pukkaamaan. Tosi outoo ajatella Lilyy kunnon sellaseks raggari-kovikseks (ei se kyl tässäkää sitä oo), ku rowling on antanu ainaki mulle sellasen käsityksen ettei se oo kauheen feimi´ku taas james on sellanen ujo söpö. Juoni on erilainen ja pidin kovin. Oottelempa jatkoo ja saa nähä et miten niitten suhe täst eteenpäin kehittyy.

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Unohtumaton Kesä 6.4. /4. LUKU!!!
« Vastaus #35 : 22.04.2010 20:15:26 »
TÄMÄ siis on toiseksi viimeinen luku.

Luku 5
”James? Voinko tulla sisään?” kysyin Jamesin huoneen ovelta.
”Tule vain, Lily”, Jamesin ääni kuului sisältä.
Astuin sisälle Jamesin huoneeseen, joka jostain syystä oli puna-keltainen. Ehkä se oli hänen jalkapallojoukkueensa värit, olin kuullut, että hän oli koulunsa joukkueen kapteeni. James istui punaisella päiväpeitteellä, jossa oli kultainen leijona. Kuva muistutti minua jostain, en vain muistanut mistä. Ehkä olin törmännyt kyseiseen vaakunaan jossakin muualla Jamesin kotona, sillä hänen vanhempansakin olivat olleet samassa koulussa. Menin istumaan Jamesin viereen.
”James, meidän täytyy puhua”, sanoin vakavalla äänellä. Yllätyin, kun näin Jamesin hymyilevän. ”Mitä?”
”Et arvaa, kuinka kliseiseltä tuo kuulosti”, hän virnisti. Mietin äskeisiä sanojani ja hymähdin. Ne tosiaan kuulostivat aivan jonkun saippuasarjan vuorosanoilta.
”Ei kun ihan oikeasti, koulu alkaa kohta, eikä me nähdä varmaan ennen joululomaa. Että miten me jatketaan tästä?” kysyin huolestuneena.
”Kyllä minäkin olen sitä miettinyt, koska minä haluaisin jatkaa näin”, James sanoi.
”Niin minäkin, mutta miten tämä toimisi? Emme näe toisiamme varmaan puoleen vuoteen ja sitten sinä löydät koulustasi jonkun kauniin tytön ja ja ja-”, hermostunut lauseeni keskeytyi, kun James painoi huulensa huulilleni.
Irrottauduttuamme hän kuiskasi korvaani: ”Tule, Lily, tahdon näyttää sinulle jotain.” Hän tarttui kädestäni kiinni ja lähti juoksemaan. Kiisimme portaat alas, ulos ovesta ja pitkän matkan rannalle, jossa olimme ensi kertaa tavanneet. James suuteli minua taas ja kaaduimme rantahietikolle. Kun me vihdoin irtauduimme, James osoitti pimeälle taivaalle.
”Eikö olekin kaunista?” hän kysyi kuiskaten. Katselin taivasta ihastuneena. Olin minä yötaivaan aiemminkin nähnyt, totta kai, mutta joka kerta se häikäisi minut uudelleen. Nyökkäsin.
”Mutta silti se ei ole mitään verrattuna sinuun”, hän jatkoi yhä kuiskaten ja kääntyi katsomaan minuun. Katsoin lumoutuneen Jamesin pähkinän ruskeisiin silmiin, joista kuvastuivat lämpö ja – niin, rakkaus. Siitä ei ollut epäilystäkään.
”Lily, minä rakastan sinua, enkä voi koskaan löytää ketään tai mitään kauniimpaa kuin sinä.”
En tiennyt, mitä sanoa. Luonnollisinta olisi ollut tietysti sanoa rakastavani häntä, mutta en sittenkään ollut aivan varma. Tietysti pidin hänestä, paljon, mutta silti. Emme olleet tunteneet kovin kauan, mutta James oli auttanut minua pääsemään yli vanhempieni kuolemasta. Päätin väistää äänettömän kysymyksen painamalla huuleni taas hänen huulilleen.

  Oli sateinen maanantai. Tänään lähtisin Viistokujalle. Olin päättänyt kävellä läheiselle bussiasemalle, ja sitten kun kukaan ei olisi näkemässä, kutsuisin Poimittiaislinjan. Kävelin alakertaan, missä Jamesin äiti teki jo aamupalaa.
”Huomenta, Lily!” hän huikkasi lieden ääreltä, jossa hän oli paistamassa isoa lettupinoa.
”Huomenta!” toivotin istuessani pöytään. Otin tuoremehupurkin käteeni ja kaadoin sitä itselleni.
”Minä käyn tänään sitten siellä Lontoossa ostamassa koulujutut. Minulla menee varmaan kuusi, seitsemän tuntia”, sanoin hörppiessäni mehua.
”Selvä, oletko nyt aivan varma, ettet halua seuraa? Kyllä minä voisin lähteä mukaasi, tai vaikka James”, hän varmisteli huolestuneena. Hän varmaan pelkäsi, että minun kimppuuni hyökättäisiin, sillä uutisissa oli alkanut olla yhä enemmän murhia ja selittämättömiä ihmisten katoamisia. Minä tiesin, kuka niiden kauhutekojen takana oli. Voldemort. Ja hänen kuolonsyöjänsä.
”Ei, kyllä minä pärjään, kiitos vain”, vastasin hymyillen. Katsoin seinäkelloa. Se oli jo 20 minuuttia vaille kymmenen. Olin sanonut, että lähtisin kello kymmenen bussilla. Silloin Jameskään ei olisi vielä herännyt, eikä vaatisi päästä saattamaan minua. Kävin vielä nopeasti yläkerrassa hakemassa laukkuni ja kävin matkalla kurkkaamassa Jamesia, joka nukkui huoneessaan. Hän näytti niin söpöltä nukkuessaan siinä ilman paitaa, hiukset sekaisin ja peitto yhtenä myttynä toisen jalan päällä. En voinut olla hiippailematta hänen sänkynsä viereen ja olla antamatta pientä suudelmaa hänen pörröisille hiuksilleen. Sitten juoksin alakertaan, huikkasin pikaiset heit Jamesin äidille, ja astuin ovesta ulos.

  Kävelin hitaasti kohti bussipysäkkiä. Minun pitäisi saapua sinne vasta bussin lähdön jälkeen, sillä bussikuski varmasti ihmettelisi, miksi en tulisi bussiin, vaan jäisin seisomaan sateiselle pysäkille. Näin bussin kääntyvän juuri kadun kulmasta tullessani perille. Katsoin ympärilleni varmistaakseni, ettei kukaan ollut lähettyvillä. Sitten heilautin oikeaa kättäni ja eteeni ilmestyi kaksi kerroksinen, oranssi bussi. (A/N Lilyn aikana se ei ollut vielä kolmikerroksinen ja violetti, niin kuin Harryn aikana.)
”Tervetuloa Poimittaislinjalle. Viemme teidät sinne, minne haluatte. Heilauttakaa siis kättänne ja astukaa kyytiin. Minä olen Mark Pikitie ja olen teidän rahastajanne tänä aamuna”, höpötti nuorimies yhteen putkeen. ”Minnekäs kaunis neito haluaa?” hän kysyi minulta silmää vinkaten.
”Lontooseen, Viistokujalle, kiitos”, vastasin kohteliaasti. Ällöttävä tyyppi! Kunpa pääsisin hänestä nopeasti eroon. Tuollaiset miehet olivat aina ärsyttäneet minua. James taas… Niin, hän ei ollut noin päällekäyvää tyyppiä. Se oli yksi niistä monista asioista, joista pidin hänessä. Pidin myös hänen hiuksistaan, silmistään, naurustaan, huumoristaan, huolehtivaisuudestaan… Niin, pidin kaikesta hänessä.
”Yksitoista sirppiä kiitos”, kuului rahastajan ääni. Annoin hänelle hänen pyytämänsä summan ja asetuin istumaan ensimmäiseen kerroksen keskivaiheille. Rahastaja seurasi minua sinne ja yritti edelleen iskeä minut.
”Kuulepas typy, sinä tarvitset varmasti hyvää seuraa. Minä tiedän keneltä sitä saa”, hän yritti edelleen. Rasittava tyyppi.
”Kuule, en ole kiinnostunut sinusta ja sitä paitsi minä seurustelen, joten häivy silmistäni ennen kuin kiroan sinut”, raivosin rahastajalle, joka käveli nolostuneena pois. Suljin silmäni ja nojasin taaksepäin tuolini selkänojaa vasten. Huokaisin syvään. Minun pitäisi selvittää päätäni  (ja tunteitani Jamesia kohtaan) tällä matkalla, kun James ei ollut lähelläni. Yhtäkkiä tunsin kaatuvani ja huomasin makaavani lattialla bussin tehtyä äkkijarrutuksen.
”Sinuna pitäisin lujaa kiinni, beibe!” rahastaja huuteli bussin takaosasta minun noustessa ylös lattialta kiroillen. Kiinnitin tuolin loitsulla lattiaan. Päästyäni istumaan aloin taas miettiä Jamesia. Yhden asian tunteistani olin jo tällä matkalla selvittänyt. Eli, pidin kaikesta hänessä. Tai ainakin melkein. Kyllä hänessä oli huonojakin puolia, kuten… Niin mikä? Hirveän suuri ruokahalu? Ei, se ei ollut niin huono asia. Ehkä Sirius? Se oli yksi lievä huono puoli. Asia nimittäin oli niin, että jos oli yhdessä Jamesin kanssa, oli yhdessä Siriuksen kanssa. No ei nyt ihan sananmukaisesti, mutta melkein. Ennen kuin huomasinkaan, olimme perillä. Astuin ulos harmaaseen tihkusateeseen.
Yhtäkkiä taikasauvani, joka oli ollut taskussani, lensi kadulle. Juoksin tyhmästi sen perään, huomaamatta autoa, joka lähestyi minua.

Comments, please?
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Unohtumaton Kesä 21.4. /5. LUKU!!!
« Vastaus #36 : 22.04.2010 21:22:54 »
Täytyy kyllä sanoo, et tää luku oli hyvä, joskaan tässä ei oikeestaan tapahtunu mitään ja tää oli muutenkin aika lyhyt. Eli toivoisin vähän pidempii lukui. Ja mun mielestä on muutenkin vähän hassua, et James rakastu Lilyyn noin nopeesti. Tai joissain kohis tää tuntuu etenevän sillain tosi nopeesti, ja sit toisis ei taas ollenkaan. Mut tykkään tästä ja haluun ehottomasti tietää, miten Lilylle selviää, et James on velho ja toisinpäin.

NeitiMusta. :D
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Welmasein

  • Makeisprinsessa
  • ***
  • Viestejä: 259
Vs: Unohtumaton Kesä 21.4. /5. LUKU!!!
« Vastaus #37 : 23.04.2010 13:56:33 »
yhdyn NeitiMustaan. lukuoli lyhyt eikä tapahtunut paljoa mitään, mutta seuraavaa osaa oottelen ja oon innokas tietää miten käy ku kaikki selvii.

jatkoa siis kehiin ja kiitos
Me ihmiset emme tule maailmaan, vaan maailma tulee meille. Syntyessään ihminen saa koko maailman lahjaksi.

Jostein Gaarder - Enkelimysteerio

L.E

  • kultakutri
  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Unohtumaton Kesä 21.4. /5. LUKU!!!
« Vastaus #38 : 23.04.2010 16:14:29 »
(Okei, en saa tähän nyt mitään järkevää palautetta)
Pidin :)
Loppu oli vaan vähän kummallinen "taikasauva lennähti taskustani" tai jotain sinnepäin. Mutta ehkä se selviää seuraavaksi (;
Oli mulla jotain muutakin mutta tais nyt unohtua...
Jatkoa <3
The girl, who has dreams of.

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Unohtumaton Kesä 21.4. /5. LUKU!!!
« Vastaus #39 : 23.04.2010 18:46:32 »
Jatkoa!!!!....Jeee!
 Hyvä jatko oli pidin paljon, ja kuten L.E jo sanoikin minunkin mielestä loppu oli outo, mutta pidin tästä silti ja jään odottamaan jatkoa<3