Kirjoittaja Aihe: Twilight: You're Beautiful - (E/B) S (one-shot)  (Luettu 3145 kertaa)

Bloodbite

  • ***
  • Viestejä: 6
Author: Bloodbite
Pairing: Edward/Bella
Rating: S
Fandom: Twilight
Genre: lievä angst
Disclaimer: En omista hahmoja, enkä myöskään biisiä. Biisi: James Blunt - You're Beautiful
Warnings: Spoilaa ehkä vähäsen kakkosta, mutta ei kuitenkaan
Summary: Edward on päättänyt lähteä Bellan luota autolla mahdollisimman kauas, jottei saattaisi tätä ongelmiin.
A/N: Mielestäni nuo laulunsanat niin sopivat tähän pariin, joten oli pakko muotoilla jotain pikaisesti. Kommentit tervetulleita : )



You're Beautiful






Istuin hopeisessa volvossa. Ajoin kapeaa ajotietä pitkin. En tiennyt minne olin menossa. Mitäpä sen väliä, kunhan vain kauas. Mittarini näytti miltei kahtasataa. Tiesin, että jos Bella olisi kyydissä, hän olisi aivan kauhusta kankeana. Ajatus sai minut hymyilemään apeasti.. Niin… Bellan takia olin matkalla pois: Mahdollisimman kauas Forksista.
Ajattelin karistaa ajatukseni muualle Bellasta, joten päätin laittaa autoradion päälle.




My life is brilliant
My life is pure



“Sarkasmia! Kuuleehan sen jo tuon miehen äänensävystä!” Tuhahdin radiosta soivalle kappaleelle.



I saw an angel,
Of that I'm sure



Huokaisin ääneen. Mitä muutakaan minulle olisi voinut tulla mieleen kuin Bella, ihminen jota rakastin. Ihminen, jota en haluaisi satuttaa mistään hinnasta. Se ainutlaatuinen tyttö, ainut jonka ajatuksia ja mieltä en pystynyt tulkitsemaan. Yritin karistaa ajatuksiani muualle.




She smiled at me on the subway,
she was with another man




Toinen käteni, se joka ei ollut ratissa kiinni, puristui polveni päällä nyrkkiin, niin että jo valmiiksi vaaleat rystyseni näyttivät täysin valkoisilta.
”Jacob”, mutisin kankeasti. Tälläkin hetkellä Bella varmasti viettäisi aikaa sen susipojan kanssa. Mustasukkaisuus kouraisi rintaani. Tiesin, että Bella rakastaa minua. Tiesin, että hän ei haluaisi minun tekevän sitä mitä olin tekemässä: jättämässä häntä taakseni, suojellakseni häntä itseltäni, tai hänen äkillisiltä valinnoilta, joita hän tulisi vielä katumaan.
Hän olisi valmis, jopa kuolemaan vuokseni. Valmis muuttumaan kaltaisekseni, jos vain antaisin hänelle mahdollisuuden, mutta pidin häntä liian tärkeänä. En halunnut riistää hänen elämäänsä, en hänen mahdollisuuksia normaalista elämästä.



But I won't lose no sleep on that,
'Cause I've got a plan.



Tosiaan. Kaltaiseni vampyyrin on vaikeaa menettää yöunia, joita ei valmiiksikaan ole nukuttu viimeiseen sataan vuoteen. Ja siitä suunnitelmasta… Niin. Olihan minulla suunnitelma, mutta ei kovin hääppöinen: Unohtaa Bella. Siihen tosin en pystyisi... En ikinä.



You're beautiful,
You're beautiful,
You're beautiful it's true



Hymyilin. Tosin vaisusti edellisten sarkastisien ajatuksieni takia.
Näin kuvia Bellasta, ja ajastamme yhdessä. Siitä kuinka olimme niityllä, siitä kuinka näin hänet ensimmäisen kerran, siitä kuinka hän välillä suutahti minulle, mutta samalla näytti aina niin suloiselta…



I saw your face in a crowded place



…Katselin häntä aina ruokasalissa toisesta pöydästä. Kuvittelin itseni aina hänen vierelleen, kuvittelin itseni hänen läheisyydessään.



And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you



Masentava kappale, joka kuiskutteli mieleeni totuuksia, jotka niin haluaisin kiistää, ja kiertää kaukaa.
Halusin niin nähdä Bellan, sulkea hänet syliini halaukseen, ja sanoa hänelle sanoja, joista sain hänet aina punastumaan… En kuitenkaan voisi enää palata. En koskaan voisi nähdä häntä. En enää koskaan voisi sanoa, kuinka paljon todellisuudessa välitän hänestä. Mitä minä teen itseni kanssa?



You're beautiful,
You're beautiful,
But I can't escape the truth
I will never be with you



Hidastin auton vauhtia, ja suljin silmäni hetkeksi rauhoittuakseni.
Jokainen sana viilsi minua sisältä päin.
Olin hirviö, olin vampyyri, vaarallinen otus, joka voisi tappaa kenet tahansa, tuosta vain, mutta siitäkin huolimatta minäkin kykenin tuntemaan surua. Edes kokemani sadan vuoden yksinäisyys ei vetänyt vertoja tuolle tunteelle, mikä sisälläni kuohui, halusi purkautua.



Yes, she caught my eye,
As I walked on by



Muistin sen kuinka sydämeni suli jokaisella kerralla, kun tuo tyttö käänsi hämillisenä päänsä pois, aina kun katsoin häntä..



She could see from my face,
that I was flying high.
and I don't think that I'll see her again



Päätin olla hämääntymättä enää laulusta. Jatkoin ajamista hermostuneena, ja kohotin hieman taas ajovauhtia, joutuakseni keskittymään enemmän ajamiseen, kuin kuunteluun.



But we shared a moment,
That will last to the end.



”Ei ole totta”, mutisin. Käteni alkoi täristä, ja jouduin hiljentämään jälleen vauhtia. Ajatus siitä, etten näkisi Bellaa enää ikinä, kirpaisi liikaa. Sanat olivat oikeassa: Me jaoimme hetken, mitä kumpikaan meistä ei tulisi unohtamaan ikinä. Olin raivoissani itselleni siitä, miten herkkä minusta oli tullut.
”Hän on vain tyttö, ei mitään väliä näenkö häntä enää”, ajattelin, mutta tiesin valehtelevani itselleni.
Sitten kertosäe alkoi alusta…



You're beautiful,
You're beautiful,
I saw your face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you



…En kestänyt enää. Ajoin tien reunaan. Yleensä ajoin sulavasti, mutta tällä kertaa jarrutin kovakouraisesti, enkä välittänyt, vaikka auto jäi pahasti vinoon. Asetin kyynärpääni rattiin, ja otin molemmin käsin päälaeltani kiinni. Tuijotin alaspäin silmiäni räpäyttämättä. Tunsin jotain lämmintä silmäkulmissani. En ollut itkenyt vuosiin, mutta nyt tunsin yksinäisen, kasvoilleni eksyneen kyyneleen valuvan pitkin vaaleata ja epäluonnollista poskipäätäni pitkin.
Rakkaus on myrkkyä… Jopa lähes voittamattomalle.
Musiikki kulki hitaasti eteenpäin, ja laulu oli lopahtanut hetkeksi. Kuulin ajatuksieni lomasta vain muutamia, jo aikaisemmin kappaleesta mieleeni piirtyneitä säveleitä.



You're beautiful,
You're beautiful,
You're beautiful it's true,
There must be an angel,
With a smile on her face,
Well she thought up that I should be with you.
But it's time to face the truth,
I will never be with you.



Sanat jatkuivat taas, mutta tällä kertaa annoin niiden täyttää itseni uhkarohkealla energialla.
Tiesin että se oli väärin. Tiesin että olin tekemässä virheen, mutta minkäs hirviö luonteelleen mahtaa.
Käänsin avainta virtalukossa, käynnistäen auton. ”You’re Beautiful”, lauloin hiljaa, ja käännyin tiellä takaisin suuntaan josta olin tullut.

« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 22:24:53 kirjoittanut NiNNNi »

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: You're Beautiful - Twilight - (E/B) S
« Vastaus #1 : 02.02.2010 17:35:07 »
Ihana ♥
Mielestänikin laulun sanat sopivat tuohon hyvin :)
Jäi vain häiritsemään tuo kun loppu teksti oli kursivoitu kokonaan. Varmaan vahingossa? :)

Virheisiin en pystynyt keskittymään näin ihanan tekstin aikana ja oli ihan mahtava. Surullinen, mutta niin mukava. :) Pidin tästä todella paljon ja toivon että tälläsiä tulee lisää tänne ;p

Hyvin olit kuvaillut kaiken ja todella hyvin onnistunut Edwardin kuvakulma ;)
jee, olin eka ;p
// Huomasin et olit lisänny ton vikan lauseen sen jälkeen kun olin kommentoinu. Joten tulin nyt muokkaan vähän tätä viestii. Hyvä et Edward palasi takaisin ♥ Nam♥

NiN
« Viimeksi muokattu: 02.02.2010 22:07:23 kirjoittanut NiNNNi »
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

E_Bella

  • Vieras
Vs: You're Beautiful - Twilight - (E/B) S
« Vastaus #2 : 02.02.2010 17:39:16 »
ihana oli <333

laulun sanat sopi ihan ä-l-y-t-t-ö-m-ä-n hyvin!  <3
virheitä en edes etsinyt, mutta noi laulun sanat voisivat olla kursivoituna? ei se minua häirinnyt, mutta.. ; )
Lainaus
Hyvin olit kuvaillut kaiken ja todella hyvin onnistunut Edwardin kuvakulma
jee, olin eka ;p
tuossa tulikin se mitä piti sanoa.. :---D
NiNNNi ehti vain ensin :D

Bloodbite

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: You're Beautiful - Twilight - (E/B) S
« Vastaus #3 : 02.02.2010 17:47:58 »
Tosiaan tuosta kursivoinnista. Niin ajattelin aluksi että teen, mutta kun koitin maalailla noita sanoja tuolta välistä, niin tämä.. tekstikenttä tavallaan.. "karkasi" alta. Sitten heitin nuo kursivointikoodit valmiiseen tekstiin ja kopioin tähän, niin sitten se kursivoi koko loppu tekstin ja jätti viimeisen lauseen kokonaan pois. o_o'
(olen joko tosi "taitava", ja laitoin koodit väärin, tai sitten tämä sivu temppuilee)
Joten nyt ratkaisin tuon noin, että laittelin tuonne isompia välejä, ettei mene laulunsanat täysin sekaisin tuohon Edwardin ajatteluun.

Mutta siis.. Kiitos kovasti kommenteista. Piristitte päivääni^^
(olitte muuten tajuttoman nopeita :o)


Miz

  • Vieras
Vs: You're Beautiful - Twilight - (E/B) S
« Vastaus #4 : 02.02.2010 21:49:50 »
Aivan ihana!!! <3 Mulla tuli tippa linssiin..   :'(
 :D
Voi, oon vieläki ihan liikkuttunu tuosta.. <3 IHANA!!!
Hyvä että Edward palas takas..  ja vielä kerran IHANA!!

Bloodbite

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: You're Beautiful - Twilight - (E/B) S
« Vastaus #5 : 02.02.2010 23:22:30 »
Miz: Kiitos ja kiva, että tykkäsit. :)

Amanecer: Joop, tiedän olevani vähän tohelo pilkkujen kanssa^^' Yritän korjailla niitä vähän myöhemmin. Vaihdoin tuon mainitsemasi sanan, ja korjasin samalla muutaman pilkkuvirheen, mutta niitä taisi jäädä tuonne vielä huomattavan paljon.
Ihan kiva aina kuulla, että joku häiritsee, sillä se oikeasti motivoi parantamaan, joka taas takaa sen, että uusissa kirjoittamissani teksteissä tulen olemaan tarkempi.
Kiitos todella paljon kommentistasi! :)

bellah

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: You're Beautiful - Twilight - (E/B) S
« Vastaus #6 : 25.02.2010 14:53:18 »
yhyy ,nyt kyllä itkettää! ihana teksti! wau<3
yks juttu vaa,vampyyrit ei pysty itkemään :D mut ei olla niin tarkkoja xDD
You know you love me,Bellah<3

Bloodbite

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: You're Beautiful - Twilight - (E/B) S
« Vastaus #7 : 02.03.2010 15:16:49 »
bellah: Jep.. Huomasin myös tuon itku-mokan jälkikäteen, mutta en sitten enää siinä vaiheessa lähtenyt korjailemaan. :'D Mutta, kiitos kovasti kommentistasi^^