Kirjoittaja Aihe: Twilight: Mitä rakkaus oikeasti on? K-11  (Luettu 2645 kertaa)

-jjassuu

  • Vieras
Twilight: Mitä rakkaus oikeasti on? K-11
« : 31.01.2010 22:36:11 »
Ficin nimi: Mitä rakkaus oikeasti on?
Kirjoittaja: -jjassuu
Beta: Ei ole, yritän pärjätä itse :D
Fandom: Twilight
Tyylilaji: Romance
Ikäraja: oiskos K11 ?
Paritus: Edward/Bella
Yhteenveto: Edward miettii, mitä rakkaus oikeasti on.

A/N: Joo tää on sit vaan tällanen suihkuidea :D ja tää on sitten rustattu kymmenessä minuutissa :P Toivottavasti tykkäätte :) Kommentit ois totta kai tosi kivoja ;) Ja totta kai virheistä sitten saa ilmoittaa :D btw. ensimmäinen ficcini ;) joten älkää tappako :D

----

Mitä rakkaus oikeasti on?

Makasin vierelläsi ja kuuntelin rauhallista hengitystäsi. Hiuksesi olivat valahtaneet kasvoillesi. Siirsin hiukset pois kauniiden kasvojesi edestä. Ynähdit hiljaa, kun kylmä sormeni hipaisi poskeasi. Hymyillen katselin, kuinka nukuit siinä niin suloisena. Rakastin kaikkea sinussa. Hymyäsi, joka sai jokaisen miehen sydämen sulamaan. Silmiäsi, joihin voisi hukkua, kuin valtamereen. Tuoksuasi, joka sai pääni pyörälle. Sitä, kuinka punaistuit ja painoit pääsi alas häpeillen. Sitä, kuinka sydämesi alkoi lyömään nopeammin läheisyydessäni. Mutta mitä rakkaus oikeasti on?

   Se on vihaa, surua, pettymyksiä ja mustasukkaisuutta. Se on myös sitä, että jokin lämmittää sisintä koko ajan ja sydän lyö kuin viimeistä päivää. Tunnen, kuinka pieni, hauras kehosi liikahtaa ja vedän sinut vielä tiukemmin rintaani vasten. Jatketaan; rakkaus on sitä, kun huomaat tekeväsi mitä vain hänen vuokseen, kuten minä teen kaiken mikä on hyväksi Bellalle. Rakkaus on iloa, naurua, luottamista ja lempeä. Rakkaus ei pyöritä elämääsi, mutta tekee siitä elämisen arvoisen. Tosi rakkautta ei voi piilottaa, rakkaus ei katso aikaa tai paikkaa.

   Kaikki voivat rakastaa, niin nuoret ja vanhat, jopa minunlaiseni hirviöt. Aamuaurinko alkaa sarastaa ikkunasta ja sinun pitäisi nousta kohta. Nostan päätäni, jotta näkisin kellon. Hetki vielä ja sitten sinun pitää nousta. Vihdoin kellosi soi ja avaat unenpöpperöiset silmäsi. Hymyilet minulle sillä tavalla, joka saa kuolleen sydämeni pakahtumaan rakkaudesta. Suutelet minua kevyesti, mutta lopulta vetäydyn pois ja kuulen, kuinka huokaiset pettymyksestä. Naurahdan sinulle, käännyt katsomaan minua virnuillen ja sitten lähdet suihkuun.

  Tätä rakkaus on; hyväksymistä, kärsivällisyyttä, ymmärrystä, iloa, hellyyttä ja uskoa. Hyväksyt minut tällaisena. Olet kärsivällinen kanssani. Ymmärrän sinua. Olemme iloisia yhdessä. Olen hellä sinulle. Olemme uskollisia toisillemme.
Rakkaus on ihanaa.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 21:12:19 kirjoittanut Vanilje »

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Mitä rakkaus oikeasti on?
« Vastaus #1 : 31.01.2010 22:55:58 »
Aww. <3
Ed oli niiin ihanan suloinen tässä!
Tyykkäsin ((:

Virheitä en bongaillut - tosin tähän aikaan silmätkin ovat jo vähän yks risti kaks, hohho - sekä harvinaisen hyvä suihku idea! Ha ha, mulla pamahtelee suihkussa aina sellasia ideoita ficceihin etteivät ne ole edes verrattavissa tähän ;D

Kiitoksia tästä (::
mouu
team Edward♥
Dramione♥

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Mitä rakkaus oikeasti on?
« Vastaus #2 : 01.02.2010 15:34:03 »
ouu... how cute!
ihana!
<3:Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Chcy

  • ***
  • Viestejä: 97
Vs: Mitä rakkaus oikeasti on?
« Vastaus #3 : 01.02.2010 16:05:28 »
Voih!
Tuli melkein kyynel silmään onnesta. Aivan ihanaa tekstiä ja piristi kovasti päivääni :)