Kirjoittaja Aihe: raitis goes avatars! Albumit päivitetty ja avat jälleen saatavilla 9/8/2019  (Luettu 239658 kertaa)

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 689
  • tuulikannel
Paljon randomia lähti mukaan, suuret kiitokset!
I threw my hands in the air and said:
Show me something



He said: ”If you dare, come a little closer

theycallmeHeaven

  • Death Eater
  • ***
  • Viestejä: 280
  • Team Sass
Batmania lähti mukaan, jee jee!
Kylmimpien kuorien alta löytyy eniten hillittävää intohimoa.

puhpallura

  • höpelö
  • ***
  • Viestejä: 620
  • aww ♥
Kiitos paljon avatarien teko tutorialista! Helpotti huomattavasti ja sain itse tehtyä pari avataria :3
“We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.”

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Psst, auttakaa pahvia! mulla ei mene rajaus tasan neliöksi vaikka yritin katsoa, että asetukset on niin kuin pitää... Missä voi olla vika? (Anteeksi tyhmä kysymys + offi)

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Psst, auttakaa pahvia! mulla ei mene rajaus tasan neliöksi vaikka yritin katsoa, että asetukset on niin kuin pitää... Missä voi olla vika? (Anteeksi tyhmä kysymys + offi)
kun oot tässä vaiheessa niin tarkista että sulla on toi ruksi varmasti tossa kiinteä-kohdassa ja että laatikosta on valittuna näyttösuhde, ja että se suhde on sen 1:1.
in the bleak midwinter

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Psst, auttakaa pahvia! mulla ei mene rajaus tasan neliöksi vaikka yritin katsoa, että asetukset on niin kuin pitää... Missä voi olla vika? (Anteeksi tyhmä kysymys + offi)
kun oot tässä vaiheessa niin tarkista että sulla on toi ruksi varmasti tossa kiinteä-kohdassa ja että laatikosta on valittuna näyttösuhde, ja että se suhde on sen 1:1.

Mun mielestä se oli just noin. Eihän sen pitäs ottaa siitä nokkiinsa, että kuva ei ole alkujaan perin esim "600x600"? Vai olenko käsittänyt jotain väärin? Olen niin käsi, että oikein hävettää!  :-[ *piiloutuu ja jää murmuttamaan tietokoneen ruudulle*

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Psst, auttakaa pahvia! mulla ei mene rajaus tasan neliöksi vaikka yritin katsoa, että asetukset on niin kuin pitää... Missä voi olla vika? (Anteeksi tyhmä kysymys + offi)
kun oot tässä vaiheessa niin tarkista että sulla on toi ruksi varmasti tossa kiinteä-kohdassa ja että laatikosta on valittuna näyttösuhde, ja että se suhde on sen 1:1.

Mun mielestä se oli just noin. Eihän sen pitäs ottaa siitä nokkiinsa, että kuva ei ole alkujaan perin esim "600x600"? Vai olenko käsittänyt jotain väärin? Olen niin käsi, että oikein hävettää!  :-[ *piiloutuu ja jää murmuttamaan tietokoneen ruudulle*
Suosittelen ihan avaamaan Gimpin ja katsomaan, mut niin, eipä sillä alkuperäisen kuvan koolla oo väliä :D Ellet sit vedä sitä rajausta yli sen kuvan rajojen, mut muistaakseni ei oo Gimpillä ees mahdollista... Jos ei vieläkään auta niin en tosiaan tiiä, sit joudut varmaan ihan vanhanaikaisin poppakonstein rajaamaan sen tyyliin tuohon 600x600 kokoon eli katsot sieltä alapalkista millon sun rajaus on 600x600 ja sit skaalaat kuvan 100x100-kokoon, mut mielestäni pitäis kyllä tolla näyttösuhteella pelittää.
in the bleak midwinter

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Psst, auttakaa pahvia! mulla ei mene rajaus tasan neliöksi vaikka yritin katsoa, että asetukset on niin kuin pitää... Missä voi olla vika? (Anteeksi tyhmä kysymys + offi)
kun oot tässä vaiheessa niin tarkista että sulla on toi ruksi varmasti tossa kiinteä-kohdassa ja että laatikosta on valittuna näyttösuhde, ja että se suhde on sen 1:1.

Mun mielestä se oli just noin. Eihän sen pitäs ottaa siitä nokkiinsa, että kuva ei ole alkujaan perin esim "600x600"? Vai olenko käsittänyt jotain väärin? Olen niin käsi, että oikein hävettää!  :-[ *piiloutuu ja jää murmuttamaan tietokoneen ruudulle*
Suosittelen ihan avaamaan Gimpin ja katsomaan, mut niin, eipä sillä alkuperäisen kuvan koolla oo väliä :D Ellet sit vedä sitä rajausta yli sen kuvan rajojen, mut muistaakseni ei oo Gimpillä ees mahdollista... Jos ei vieläkään auta niin en tosiaan tiiä, sit joudut varmaan ihan vanhanaikaisin poppakonstein rajaamaan sen tyyliin tuohon 600x600 kokoon eli katsot sieltä alapalkista millon sun rajaus on 600x600 ja sit skaalaat kuvan 100x100-kokoon, mut mielestäni pitäis kyllä tolla näyttösuhteella pelittää.

Okei, kokeilen vielä ja jossei toimi niin annan olla. :D Musta on vaan kummallista, jos todella tein homman niin kuin piti, että Gimpin systeemi tökkii noin. Tai no tökkii ja tökkii; nythän se ei vaan onnistu rajaamaan sitä neliömäiseen muottiin. Sääli, aika harva kuva on täsmälleen sama pikselimäärältään kumpaankin suuntaan ja jos niistä ei saa käyttökelpoisia niin... Sori ja kiitos, että sain tulla vinkumaan tänne! :)

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

EvilIsSexy

  • ***
  • Viestejä: 357
  • Destiel <3
Otin yhden Supernatural-avan, kiitos kovasti! ^^,

Jos Destiel-avoja sais tänne jossain vaiheessa, ni oisin kovin kiitollinen. ;) En ainakaan mistään täältä Finistä sellaisia löytänyt.

- Evil -

Avasta ja bannerista kiitokset raitakarkille!

Dinella

  • Leijonakuningas
  • ***
  • Viestejä: 726
Muutama lähti mukaani (ja yksi käyttöön!), kiitos  :-*

Harkitsisitko ehkä tekeväsi BBC!Sherlockista avoja?
and never, never, never stop for anyone

ava by raitakarkki

Wolferain

  • ***
  • Viestejä: 11
Napsin sieltä täältä kaikenlaista kivaa. Kiitos näistä (:

nnora

  • neiti Lupin
  • ***
  • Viestejä: 484
  • ava by raitis
Vein Keep Calm-tekstiavoja, Fleur-avan & The Boy Who Lived -tekstibannerin, kiitti! (:

// ja pari korpinkynsi-tupabanneria kans
« Viimeksi muokattu: 30.10.2012 20:32:17 kirjoittanut nnora »
suurin aarre on ymmärrys rajaton

Safira

  • ***
  • Viestejä: 150
  • WolfLumos134
Vein muutamia randomeita, keep calmeja ja pottereita, sekä tupabannereita. Kiitos näistä, hienoja ovat!
Kaikki pakenevat todellisuutta joskus, jossakin, jotenkin.

Jotta voi löytää jonkun pitää etsiä ensin itsensä.

ava by Vanilje

Jeeetu

  • Puoliverinen
  • ***
  • Viestejä: 497
Yksi random lähti =:)
my heart

28012012 ♥ 05062014 ♥ 25062015

Alice Katarina

  • ***
  • Viestejä: 998
Nappasin keinuvat tytöt mukaani. Kiitos!  :D

AK
Avasta kiitos Ingrid!

Ja se meni siks ku mä halusin,
ja mä rähjäsin mut uskoin rakkauteen.
Mä menin sinne ja takasin,
ja mä kaaduin mut mä nousin uudelleen.

Varjuska

  • sanojen sirottaja
  • ***
  • Viestejä: 435
  • Clue-ing for looks.
Satunnaisia avatareja kävin nappaamassa, kiitos taas upeista teoksista!

- V

banneri ja ava (c) raitis

Elämän keskipäivässä
minäkin eksyin synkkään metsään.

Roosa

  • Vieras
vein random avoja&bannereita, kiitos!

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 000
Vein vähän kaikkea, ihania ovat! ^^

Okakettu

  • revonhäntä
  • ***
  • Viestejä: 1 152
Vs: raitis goes avatars! uutta 20.12. - Hobitti, TSH ja random
« Vastaus #878 : 20.12.2012 23:40:14 »
Voi että, otin uusia randomeja! Hienoja kuten aina.
sentimentaalista löpinää.

ava & banneri ©️ Ingrid
avan taide ©️ Coco

Carmilla

  • ***
  • Viestejä: 545
Vs: raitis goes avatars! uutta 20.12. - Hobitti, TSH ja random
« Vastaus #879 : 20.12.2012 23:59:30 »
Hobittii ja lotrii nappasin, thank juu. <3
If inconvenient, come anyway.