Kirjoittaja Aihe: Viiltävä rakkaus K-11 | One-shot, romance, lievä angst  (Luettu 1386 kertaa)

naskalihammas

  • ***
  • Viestejä: 89
Ikäraja: K-11
Beta: Ei ole, jos virheitä löytyy niin saa korjailla ;)
Genre: One shot, Romance, Lievä angst
Varoitukset: Itsemurha
A/N: Juu eli en ole kirjoittanut itse, vaan kaverini käsialaa, minä vain laitan sen tänne ;) Kommentit on tervetulleita ;)


                                          Viiltävä rakkaus



Katsoin sinua syvälle tummiin nappisilmiin ja näin jotain mitä kukaan muu ei nähnyt.
Näit saman minun silmistäni. Se oli kuin valo josta näkyi merkki, joka tarkoittaisi jotain mitä kumpikaan meistä ei osannut vielä aavistaa.
Ennen tätä hetkeä en ollut tuntenut sydämessänija kehossani minkäänlaista tarkoitusta.
Nyt kun löysin sinut, kaikki tuntuu täydelliseltä, toivon että tämä tunne jatkuu koko lopun ajan. Aika kului kanssasi nopeammin ja nopeammin,  tunti oli meidän yhteisessä ajassamme yksi sekuntti.
Halusin vain tuntea kätesi kädessäni,  otteensi alkoi hiljalleen lipsua pois, kumpikaan ei voinut pitää enää kiinni toisesta.
Ja kun huomasinkaan, kyynel vieri silmäkulmastani pitkin poskea, pois tyhjyyteen. Kukaan ei enään kuulisi minua, et sinäkään, en  enää löytänyt mitään merkitystä mistään.
En tuntenut enää mitään, päätin lopettaa kaiken.
Otin puukon käteeni, lävistin sen rinnastani läpi.
Tunsin viillon, viilto ei tullut puukosta, se tuli loppuneesta rakkaudesta sinuun.
« Viimeksi muokattu: 06.12.2014 13:08:43 kirjoittanut Pyry »