Kirjoittaja Aihe: I Hate Everything about You, K-11  (Luettu 1685 kertaa)

Fixed

  • Vieras
I Hate Everything about You, K-11
« : 12.01.2010 22:41:03 »
// Alaotsikko: K-11 varmuuden vuoksi. Angst?

Nimi: I Hate Everything about You
Kirjoittaja: Fixed
Ikäraja: K-11 ihan varmuuden vuoksi
Paritus: Sinä/Minä
Tyylilaji: Angst varmaankin...
Yhteenveto: Three Days Grace - I Hate Everything about You
Varoitukset: Hyvin pientä kuvailua seksistä ja väkivallasta.
A/N: Lol, tää on huono :--D Mut oli pakko kirjottaa ja nopeasti, todennäköisesti pian tulee korjattu versio tästä. Hyviä lukuhetkiä!  :-*

I Hate Everything about You

Aina, kun me makaamme hiestä märkinä sängyllämme, mä tunnen sen tunteen mun sisällä. Jokaisen iskun jälkeen, mitä me otettiin vastaan toisiltamme, mä tunnen sen tunteen. Jokaisen tunteen jälkeen mä odotan, että se häipyisi, mutta se ei poistu mun kehosta. Se on iskostunut mun sieluun. Mä en edes osannut kaivata sua sen tunteen kanssa.

Every time we lie awake
After every hit we take
Every feeling that I get
But I haven't missed you yet


Kukaan kämppiksistämme ei ole ollut nukkumassa, kun me tehdään sitä, mitä me parhaiten osataan. Jokainen huokaus ja huuto, mitä meistä kuuluu, yrittää peitellä mun tunteita. Mutta mä tiedän, että jokaisessa mun sanassa ja huokauksessa se tunne kuuluu läpi. Mä tiedän, että säkin tiedät sen. Mikään niistä tunteista tai huokauksista ei estä sitä tunnetta. Vain silloin, kun mä lopetan sen ajattelun, osaan olla rauhassa siltä tunteelta.. Mutta mä en osaa lopettaa.

Every roommate kept awake
By every sigh and scream we make
All the feelings that I get
But I still don't miss you yet

Only when I stop to think about it...


Siksi mä vihaan kaikkea sinussa, vaikkakin mä rakastan sua. Ja miksi mä rakastan sua?

I hate everything about you
Why do I love you?


Vain siksi, koska se sama ympyrä toistuu. Joka kerta, kun me maataan hiestä märkinä, mä tunnen rakastavani sua. Mutta samalla mä vihaan sua. Jokaisen iskun jälkeen, mikä me saatiin, koska sä puolustit mua niiltä kiusaajilta. Mä rakastin sua ja samalla vihasin sua. Enkä mä osaa kaivata sua, vaikka sä oletkin poissa.

Every time we lie awake
After every hit we take
Every feeling that I get
But I haven't missed you yet


Vain kun mä lopetin ajattelemasta sitä tunnetta, mä tiesin, että mä vihasin sua. Mutta miksi mä silti rakastin sua? Mä en halunnut rakastaa, enkä mä osannut rakastaa. Tää sekasorto mun tunneskaalassa oli ihan helvetin väärin. Sä tiedät, mitä sä haluat ja mitä sä tunnet. Mutta mä en.

Only when I stop to think about it...

Mutta silloin, kun mä aiheutin sulle tajuttomuuden, mä tiesin. Mä tiesin, että mä vihaan sua. Ja silloin, kun sä aiheutit mulle tajuttomuuden, tiesitkö sä? Tiesitkö sä, että mä vihasin sua? Näitkö sä sen mun silmistä?

I hate everything about you
Why do I love you?
You hate everything about me
Why do you love me?
I hate
You hate
I hate
You love me
I hate everything about you
Why do I love you?


Ja mä vihaan sua. Vihaan sua yli kaiken. Kaikkea sinussa. Sun ruskeita silmiä, tummia hiuksia, sileitä käsiä, sun sivistynyttä käyttäytymistä, ihan kaikkea. Sä vihasit mua ja silti sä rakastit mua. Miksi? Miksi sä et vain voisi vihata mua? Miksi me ei vain voitu vihata toisiamme, jotta me voitaisiin pysyä erossa toisistamme?

Ja miksi mä silti rakastan sua?
« Viimeksi muokattu: 06.12.2014 13:10:52 kirjoittanut Pyry »