Kirjoittaja Aihe: Supernatural, Eikö enkeleilläkin ole joulu? K-11, spoiler 4&5 kausi  (Luettu 1850 kertaa)

Kutsis

  • is Nuts
  • ***
  • Viestejä: 293
  • Andiutunut mäkihyppyandikti
    • Twitter
Tekijä: Kutsis
Ikäraja: K-11
Fandom: Supernatural
Varoitukset: SPOILER! Voi mahdollisesti spoilata niitä, jotka eivät ole nähneet Supernaturalin neljättä tai viidettä tuotantokautta.
A/N: Tein tämän Finin joulukalenteriin, mutta laitoin nyt tännekin (: Miulla oli tosi hauska kirjoittaa tätä, kun päässäni oli selvä visio siitä miten jätkät tän osais näytellä :'D Haluisin kirjoittaa enemmän Supernaturalista, mutta miulle tulee se ongelma vastaan etten osaa ajatella niitä suomeksi ja minun englannin taitoni ei ole niin hyvä että englanniksi osaisin kirjoittaa jotain. Harmi :/ mutta ehkä mie osaan joskus kääntää ajatukseni suomeksi :'D



”Joulu on taas, joulu on taas…” Dean hoilotti ääneen.

”Dean”, Sam sanoi ja loi veljeensä katseen joka kehotti olemaan hiljaa.

Dean levitti käsiään ja näytti hämmentyneeltä. ”Mitä?”

Sam ei viitsinyt edes vastaamaan. Dean tuhahti jotain joulumielestä ja käveli jääkaapille. Hän otti sieltä yhden kaljan ja – ”Helvetti Cas! Älä säikyttele!”

Castiel seisoi hänen edessään pää hieman kallellaan ja silmät tuijottivat Deania. Sam oli kääntynyt paikaltaan ja vilkaisi kaksikkoa. ”Hei Cas ja hyvää joulua”, hän sanoi.

”Samoin sinulle. Meidän pitää mennä”, Castiel sanoi ilmeettömästi ja tuijotti edelleen Deania.

”Cas, nyt on joulu! Joulu on vapaapäivä”, Dean parahti. ”Luoja tietää milloin viimeksi minä olen viettänyt vapaapäivän”, hän mutisi vielä hiljaa.

”Kyllä, Luoja tietää”, Castiel vastasi ja käänsi hivenen päätään. ”Mutta meidän tosiaan pitäisi mennä.”

”Cas, ota tonttulakki, kalja ja istu alas”, Dean sanoi ja antoi tälle oman kaljansa. Tämän jälkeen hän passitti miehen pöydän ääreen istumaan ja iski tälle tonttulakin päähän.

Sam naurahti Castielille pöydän toiselta puolelta. Castiel taas tuijotti kaljaansa ja vilkaisi sitten Deania. Deanin täytyi myöntää, että Castiel näytti erittäin huvittavalta tonttulakki päässä.

”Dean – ”, Castiel aloitti, mutta hänet keskeytettiin.

”Älä viitsi, eikö enkelit muka vietä joulua?”

Castiel vain tuhahti, eikä kerinnyt vastaamaan mitään.

”Hyvä, sitä minäkin.”
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 01:44:11 kirjoittanut Yukimura »
22022010 & 20062010 & 15022012 & 29062013 Rammstein
09062012 & 27072012 & 12102012 & 19102012 & 17042014 & 18042014 Sparzanza
A choice from the gods is as useless as the gods themselves.
We both knew
It would always end this way

Zino

  • Vieras
Vs: Eikö enkeleilläkin ole joulu? K-11
« Vastaus #1 : 15.02.2010 20:11:14 »
Haa, kommentoin sitten näin supermyöhässä, mutta kun kaikki sinun Supernatural -ficit on jostain syystä menneet minulta aivan ohi. : D Tarvitseeko edes sanoa, että repesin turhan paljon mielikuvalle tonttulakkisesta Casista. ;D Ja vaikka Samilla ei ollu kauheesti reploja tässä, niin silti se tuntu tosi Samimaiselta (ja muutkin siis oli ihan luontevia, ei sillä siis). Jotenkin toi miten se "vilkaisi kaksikkoa" ja sit tervehti Casia. Se oli jotenkin extra Samimaista. Tai sitten mä olen taas lukenut liikaa ficcejä, jossa se on tollanen... : D Ja sit toi miten Cas on vaan "we gotta go", kun toiset yrittää jotain joulua siellä yrittää. Höpötin tästä jo aikasemmin, mutta siis osaat jotenkin kirjoittaa näistä hahmoista tosi luontevasti. :D

Tämä oli siis tosi hauska ja kyllä sun ajatukset suomeksi välittyi hyvin, ei tää ainakaan tökkiny mitenkään. ^^ Ja suomeksi on kivempikin lukee, kun ei tarvitse niin paljoa ajatella, että mitäs tässä siis nyt tarkalleen ottaen sanottiinkaan. Kiitusta tästä, koetan ehtiä kommentoimaan noita sun muistakin SPN-tuotoksia kunhan ei väsytä näin tehokkaasti. (Pelottavaa kun kahdeksan aikaan on jo valmis kaatumaan sänkyyn XD )

Kutsis

  • is Nuts
  • ***
  • Viestejä: 293
  • Andiutunut mäkihyppyandikti
    • Twitter
Vs: Eikö enkeleilläkin ole joulu? K-11
« Vastaus #2 : 20.02.2010 21:38:06 »
Kiitos kommentista Zino (:

Musta tuntuu, että kaikki mun ficit menee jokaselta ohi :'D osaan vaa piilottaa ne niin hyvin! :'D
Mutta hei arvaa nauroinko mie itelleni ku kirjoitin tonttulakkisesta Castielista <3 aww ku enkeli olis niin söpö tonttulakki päässä ja hämmentynyt ilme kasvoilla <3 Pitää vaa sit tyytyä metsästää näyttelijästä kuva tonttulakki päässä! :'D
Mun on pakko myöntää, että alotin kunnolla kattoo koko sarjaa vasta neloskaudesta, neloskausi oli eka kokonainen kausi jonka katoin. Vai oliko se niin että katoin siitä puolet, ja sitte katoin kolmoskauden, sen jälkeen ykkönen, kakkonen ja loput nelosesta :'D No ihan sama ja en tiedä miten tämä liittyy aiheeseen.... Se liitty sillo ku alotin kirjoittamaan, mutta unohin sit :'D

Oon varmaan jo aikasemmin jollekin tästä sanonut, että aluksi tuntui hassulta kirjoittaa suomeksi tästä sarjasta, koska mie katoin melkeen jokasen jakson ilman tekstejä, joten en missää välissä yhdistänyt miesten sanomia suomeksi tai mitään, niin oli vähän outo ku mieleen tuli vaa lauseita englanniksi, mutta kyllä se sitten alko sujumaan, onneksi, koska olen ihan surkea kirjoittamaan englanniksi :'D Ja osa syy on varmasti se että luen liikaa Castiel/Dean ficcejä enkuksi x)
Ja odotan muita kommenttejasi ne oikeesti piristää ihan helvetisti päivää! <3
22022010 & 20062010 & 15022012 & 29062013 Rammstein
09062012 & 27072012 & 12102012 & 19102012 & 17042014 & 18042014 Sparzanza
A choice from the gods is as useless as the gods themselves.
We both knew
It would always end this way

Heidi

  • ***
  • Viestejä: 90
Koska tykkään nostella vanhoja ficcejä.

Odotin ehkä vähän jotain herkempää, koska A Very Supernatural Christmas on yks harvoista jaksoista, jossa oon itkeny. Ja taisinkin itkeä silmät päästäni. No, tämä oli erilainen, mutta myös tosi söpö. Cas on yksi lempihahmoistani ja mielikuva hänestä tonttulakki päässä sai kieltämättä hymyn huulille. Muutenkin oli kovin oma, vakava itsensä, mikä toi huvittavaa kontrastia Deanin yrittäessä viettää kivaa vapaapäivää. Olisin kaivannut ehkä enemmän kuvailua ja tekstiä muutenkin, koska tästä ois voinu saada vaikka mitä, mutta meni kyllä hyvin näinkin, dialogi oli oikein uskottavaa ja hahmot juuri sellaisia kuin ovatkin. Kirjoitusvirheitäkään en mielestäni bongannut.

Hankalaa keksiä hirveästi sanottavaa näin lyhyestä tekstistä, joten ehkä mä vaan kiitän ja katoan takavasemmalle. 83