Kirjoittaja Aihe: Twilight: Jokaisella on tahtonsa ~ epilogi tullut. K-11  (Luettu 20649 kertaa)

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Jokaisella on tahtonsa 7.luku tullut.
« Vastaus #80 : 31.01.2010 19:58:12 »
Mitenköhän käy, kun Bella herää...?

Mäkin oon jotenkin kummallisesti alkanut pitää tuosta Rose/Edward parituksesta... Kai se Bellan inhoaminen on saamassa vallan... Mutta Emmett :( Ainoa huono puoli tässä tarinassa. Mä niiiiin säälin Emmettiä :(

Epilogia kehiin<3<3

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Jokaisella on tahtonsa 7.luku tullut.
« Vastaus #81 : 01.02.2010 20:55:14 »
Mitääh? Loppuu jo? Miks kaikki no just näihin aikoihin lopussa...? No ei voi mitään. Alice oli hyvin ihanan tarmokas ja Jasper PoV oli onnistunut.

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Jokaisella on tahtonsa 7.luku tullut.
« Vastaus #82 : 04.02.2010 18:28:02 »
jes uus luku! :) mutta mitä?! loppuko tää jo ??? vai tuleeks viel epilogi? :o

tyhmä Edward! eka se anoo et Bella jäis sen luokse ja seuraavaks se on jo puolustelemas itteensä ku jäi rysänpäältä kiinni :(

teksti on sujuvaa, vaikka en varmaa ikinä totu tekstiin joka on kirjotettu preesenssis :D
"Disco is back, motherfuckers!"♥

E_Bella

  • Vieras
Vs: Jokaisella on tahtonsa 7.luku tullut.
« Vastaus #83 : 04.02.2010 19:39:35 »
Mithä? jake anto kokaa bellalle?   :o
mutta kiva luku taas, vaik edi= luuseri. anoo bellaa takas ja pettää sen jälkeen!? yök.
tyhmää,  kun jo vika luku (siis, jos epilogia ei lasketa luvuks..) :]
virheitä en tainnut löytää tekstiksä ja muutenkin sujuvaa.. :)
epilogia odotellessa..  :)

Ewelyn

  • Musta joutsen
  • ***
  • Viestejä: 663
  • Death makes artist.
Vs: Jokaisella on tahtonsa 7.luku tullut.
« Vastaus #84 : 27.02.2010 12:02:13 »
A/N: Nyt en ehdi kommentoimaan viestejänne, mutta teen sen sitten joku päivä ja ajan kanssa.  :)

Epilogi ~ Kaikkeus

BellaPoV

Tokkurainen olo. Päässä humisee. Kaikki on epätarkkaa, mistään ei löydy valoa. Hiljaisuus vaanii huoneessa, sen voi vaistotakin.
Tunnen ihoni nousevan kananlihalle kun nousen istumaan sängyllä – kenen se sitten onkin.

Ravistelen päätäni ajatuksiani selkeyttääkseni, mutta se vain pahentaa oloa. ”Auts”, voihkaisen ja lasken pääni polvia vasten. Nyt pyörryttää, oksennus nousee kurkkuun.

Pian tunnen lempeän käden harteillani, mutta se ei ole Edward. ”Bella, ihan rauhassa”, mies sanoo hellästi.
”Carlisle?” henkäisen pienesti ja oksennan saman tien sängylle. ”Anteeksi”, piipitän hänelle ja yritän saada silmäni paremmin auki.

”Bella. Sinun täytyy levätä vielä”, hän painottaa tiukasti korvani vierestä. Murahdan jotain vastaukseksi ja ollenkaan ajattelematta painan pääni Carlislen rintaa vasten.

Hän säpsähtää, mutta rentoutuu sitten ja keskittyy hieromaan niskaani varovasti peukalollaan.
Huokaisen hennosti hymyillen. ”Mitä tapahtui?”

Carlisle lopettaa hierontansa ja katsoo minua silmissä aavistus pelkoa. Pelkoa, jota en ollut aiemmin huomannut hänellä.
”Ei nyt, myöhemmin”, hän vastaa lopulta ja ottaa kasvoni käsiensä väliin. ”Onko sinulla parempi olo? Missä tuntuu pahimmalta?” hän kyselee lääkärimäisesti vaihtaen nopeasti puheenaihetta.

”Olo on ihan ok, pyörryttää ja ajatukset tuntuvat sekavilta. Mutta ei minulla ole enää paha olo, tuo äskeinen oli vain jotain muuta”, luettelen hänelle rauhallisesti.

Carlisle nyökkää, epäröi hetken ja hipaisee huulillaan poskeani. Huokaisen jälleen tyytyväisyydestä ja helpotuksesta, Carlislen tuomasta viileydestä ja turvallisuuden tunteesta.

Epäröin itsekin hetken, ajatukset viivähtäen nopeasti Esmessä. Ne unohtuvat nopeasti, jäljelle jää vain minä ja hänen komea aviomiehensä.

Kohotan itsekin käteni hyväilläkseni hänen silkinsileää poskeaan, mutta luovutan, kun käteni ei suostu toimimaan.

”Entä Esme?” Onnistun kysymään, suurten ponnistusten avulla. Carlisle pudistaa päätään rennosti hymyillen, suukottaa päälakeani, ja katsoo taas. ”Hän ei saa tietää tästä.”

Ihmettelen, kun hän ei sano Edwardista mitään, mutta sitten muistan mitä hän teki minulle. Kiukku kuohahtaa nopeasti läpi kehoni, poistaen melkein kokonaan tokkurani. Puristan käteni nyrkkiin ja vetäydyn Carlislesta irti. Hän kysyy minulta huolestuneena jotakin, mutta en jaksa välittää.

”Missä Edward on?” kysyn rauhallisesti, vaikka sisälläni palaa sammumaton liekki. Carlisle epäröi vastauksessaan, mutta päättää vastata olotilani perusteella. Mitäpä minä voisin tehdä kun olo oli mikä oli.

”Keittiössä.”

Pyyhkäisen otsaani mietteliäänä ja nousen sitten seisomaan. Huojun hetken paikoillani ennen kuin löydän tasapainoni.

”Bella, nyt ei taida olla hyvä hetki”, Carlisle sanoo varovasti. Puristan huuleni yhteen vihaisena, mutta luovutan pian. Miehen koiranpentumainen ilme lepyttää minut, tekee minusta jälleen vahvan ja harkitsevan.

Kävelen Carlislen luo horjuen ja lysähdän hänen viereensä surkeana. ”Miksi minusta ei ole ikinä mihinkään?” Carlisle ottaa kasvoni jälleen käsiensä väliin ja tuijottaa minua tiiviisti. ”Kyllä sinusta on. Et vain ole löytänyt sitä kaikkea mitä sydämesi sisältää.” Puhuessaan Carlisle painaa kätensä hellästi sydämeni kohdalle piirtäen siihen sormellaan kyyneleen kuvan.
Hymyilen hänelle heikosti ja kumarrun kuiskaamaan hänen korvaansa. ”Suutele minua.”

Carlisle hymyilee pienesti ja painaa minut rintaansa vasten. ”Miten haluat, prinsessa”, hän lausuu ja sipaisee taas huulillaan poskeani.

Punastun mielihyvästä ja lasken pääni hänen olalleen, jotta hän ei näkisi minun punaisia kasvojani.
Nolostuksesta huolimatta kuiskaan itsekin hänelle ne pienet sanat. Sanat, joita en olisi uskonut lausuvani. ”Rakastan sinua, enkeli.”

Carlisle jähmettyy paikoilleen hämmästyneenä. ”Kuinka kauan?” Minulla menee hetki tajuta hänen sanansa, ennen kuin tajuan hänen tarkoittavan sitä, kuinka kauan olen ollut rakastunut häneen.

Mietin pienen hetken. ”Kaksi viikkoa, vaikka en olekaan paljastanut tunteitani kenellekään.”
”Niin kauan?” hän kysäisee ja rypistää kulmiaan suloisesti. Vastaustani odottamatta hän painaa huulensa minun huulilleni, lempeästi, rakastavasti. Suudelma on täynnä kiihkeyttä ja lämpöä. Se saa minut pyörryksiin, unohtamaan tämän helvetin typerän paikan. Sen paikan, jossa minulla on Edward. Toisessa paikassa minulla on Carlisle, ja siellä minä haluaan olla ja elää elämäni. Siellä minä haluan tuntea miehen rakkauden, haluan suudella häntä ajasta ikuisuuteen ja mennä ehkä pidemmällekin, kunnes me molemmat saavutamme huippumme.
”Minäkin sinua”, Carlisle henkäisee pehmeästi silmät tummina kiihkosta.

”Kuinka kauan?” Toistan hänen sanansa vaativana. Carlisle naurahtaa pehmeästi ja tarttuu käteeni omistavasti. ”Kauemmin kuin sinä”, hän henkäisee vihjailevasti ottaen minut syliinsä.

Välillemme laskeutuu painostava hiljaisuus, jonka Carlisle katkaisee muutaman minuutin jälkeen.

”Haluan, että menemme terassille katsomaan auringon laskun.”

Nyökkään ja kiedon käteni hänen kaulaansa. ”Minäkin haluan.”
Carlisle väläyttää säteilevän hymynsä ja nousee seisomaan pitäen minua tiukasti itseään vasten. Hän kantaa minut terassille ja käy istumaan portaille haaveilevana.

”Miksi täällä talossa on näin hiljaista?” kysäisen. Carlisle yskäisee vaivaantuneena ja puristaa kätensä tiukasti yhteen selkäni takana.

”Kerron myöhemmin, nyt haluan vain nauttia läheisyydestäsi ja tuosta upeasta auringonlaskusta.”
Hymyilen ja kiedon käteni tiukemmin hänen ympärilleen.

Nyt olen onnellinen, Carlisle on minun ja se helvetin kusipää Edward on jossain, luultavasti Rosalien sylissä. Ja saa ollakin, vaikka kokonaisen ikuisuuden.

"Älä itke, enkeli." Joku kuiskaa korvaani lempeästi. Ja minä en itkenyt, olin onnellinen.

The end

**


« Viimeksi muokattu: 27.02.2010 12:08:09 kirjoittanut Chewy »
And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Jokaisella on tahtonsa 7.luku tullut.
« Vastaus #85 : 27.02.2010 12:20:53 »
Tää oli taas täydelllistä tuotosta sinulta  :-*
Rakastuin, Carlisle ja Bella on niin suloisia <3

Eih en pysty sanoo mitään järkevää, joskus sitten kun pää toimii ja on aikaa.. :D

- love, maria .

// edit //

Noni, siis tää oli täydellinen, rakastuin heti alusta ja pysyin uskollisesti lukijana. :D
Carlisle ja Bella paritus oli ihanaa, mutta tuli niin yhtäkkiä; nips, otanpas nyt Carlislen.
Virheitä ei ollut :D Hihi.

Mutta, kerroppas, mitä teen nyt elämälleni, kun en odota tähän uutta lukua? No okei emmä nyt niiiin epätoivoinen ole. Noh anyway, alota nopeesti taas joku tällänen projekti :) Kun se 'toinen minä' on kans loppu :(

En jaksa sössöttää sulle enää mitään turhaa. Kiitos tästä ihanuudesta. :-*
« Viimeksi muokattu: 01.03.2010 21:14:57 kirjoittanut mariamo »
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Jokaisella on tahtonsa ~ epilogi tullut.
« Vastaus #86 : 27.02.2010 15:02:10 »
Aww... aivan ihana. Carlisle on niin suloinen lääkäri.

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Jokaisella on tahtonsa ~ epilogi tullut.
« Vastaus #87 : 27.02.2010 22:55:13 »
Luin tämän putekeen ja pidin todella paljon.
 Ainut häiritsevä tekijä oli tuo Carlisle/Bella paritus... Jotenkin minulle tulee Carlislesta mieleen jonkinlainen isä. Tai että kun bella ei saanut poikaa niin piti tyyntyä isään. Joo tiedän outo vertauskuva mutta totta se on!
Mutta kiitos ja ylistys tästä ihanaisesta ficcistä!

Rose-Mary

  • Lukutoukka
  • ***
  • Viestejä: 152
Vs: Jokaisella on tahtonsa ~ epilogi tullut.
« Vastaus #88 : 01.03.2010 20:09:32 »
uuuuu:D ei olis mitään toista ficcii tulossa joka kertoo tän jälkeisestä elämästä? mä nimittäin tykkäsin ;D
"Palvelimen mielestä pyyntösi on hämmentävä eikä se tiedä miten jatkaa"

E_Bella

  • Vieras
Vs: Jokaisella on tahtonsa ~ epilogi tullut.
« Vastaus #89 : 01.03.2010 20:37:44 »
aaahhh..  Carlisle/Bella = ihana...  <3<33 

Carlisle oli ihana... ja niin poispäin.. ;D 

oon sanonu aiemminkin.. "Kuka nyt ei rakastuis ihanaan vampyyrilääkäriin?" awwwss.

ei tosiaankaan tuu järkevämpää.. :D
uuuuu:D ei olis mitään toista ficcii tulossa joka kertoo tän jälkeisestä elämästä? mä nimittäin tykkäsin ;D
niimp. ;D

Ewelyn

  • Musta joutsen
  • ***
  • Viestejä: 663
  • Death makes artist.
Vs: Jokaisella on tahtonsa ~ epilogi tullut.
« Vastaus #90 : 01.03.2010 20:55:17 »
Oookei. Mukavaa kun olette jaksaneet kommentoida tätä.  :) Mukavaa on myös huomata, että on tätä luettukin. Ja juuri sen takia olen jaksanut tehdä alusta loppuun tämän. Eli teille kuuluu kaikki kunnia, kun olette pysyneet innoittajanani ja ns. "tukena".
Mutta pidemmittä puheitta käyn nyt kommenttine läpi- myös 7. luvun, koska epilogia laittaessa en ehtinyt tehdä sitä.

7. luku

sannamauh, kiitos. Mukavaa kun Jasper Pov kelpasi.  :) Niin. Harkitsinkin hieman miten kirjoittaisin takauman, mutta päädyin lopulta tuohon. Pahoitteluni, jos häiritsi.

Jazmii, kiitos kommentistasi.  :)

NiNNNi, kiitos.

Miimii, kiitos kommentistasi.  ;) Et sitten ole ainoa, jolle on kehittynyt pienoinen Bella-inho.

mariamo, kiitos. Olen kyllä yrittänyt tarkistaa aikamuotoni, mutta taisi minulla jossain kohtia lipsahtaa. Korjaan sitten joku päivä, jos jaksan.

JasminCullen, kiitos sinullekin.  :) Itse olen kuvitellut Jacobin hieman rämäpäänä, joka ei kaihda seurauksia. Siinä syy huumeitten annolle.

Hayles
, kiitos sulle.  :)

Arosalie, kiitos. Mukava huomata, että onnistuin.  :)

minnamoi, joo epilogi tuli. Kiitos kommentistasi<3

E_Bella, kiitos kommentistasi.

Epilogi

mariamo, oi kiitos. Ihan punastun.  ::) Ei sitä järkevää tarvitse aina laittaa.

Arosalie
, kiitos kommentistasi.

Lööperiikka, kiitos sinullekin kommentistasi.  Joo, onhan se ehkä hieman outoa, mutta päätin nyt hieman sekoitella pareja ja tehdä tästä oudon ficin.  :D

Rose-Mary
, kiitos sinulle kommentista.  :-* Nyt kyllä punastun taas.

E_Bella, kiitos kommentistasi!  :)

Ja teille kahdelle yhteisesti: En tiedä vielä kirjoitanko ns. jatko-osaa, mutta sen verran vinkkiä että jtn Bella/Carlislea on tulossa. (Nimim. Älä koskaan sotkeudu haasteisiin.)

Mutta valtavan iso kiitos kaikille lukijoilleni ja erityisesti kommentoijille!  :-* Ai, mitä, joko minä kiitin...?





And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

rrooooosa

  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: Jokaisella on tahtonsa ~ epilogi tullut.
« Vastaus #91 : 02.03.2010 23:19:17 »
Tykkäsin tost epilogista. Harmittaa vaan kun tää loppu.. :'(
<3

Phanny

  • slightly mad
  • ***
  • Viestejä: 448
  • ready for my close-up
Vs: Jokaisella on tahtonsa ~ epilogi tullut.
« Vastaus #92 : 03.03.2010 18:03:08 »
Yllätyin tuosta Bella/Carlislesta, mutta hyvä paritushan se on :)
Minuakin tuo loppuminen jäi harmittamaan, mutta jään odottelemaan sitä lupaamaasi Bella/Carlislea :)
freedom is just another word
for nothing left to lose

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Jokaisella on tahtonsa ~ epilogi tullut.
« Vastaus #93 : 03.03.2010 21:24:09 »
Oho en huomannukkaa epilogia! :o no joo teksti oli tosi sujuvaa ja yllätyin paljon tosta carlisle/bella parituksesta, josta minä en itse pidä, ken tietää miksi :D mutta muuten tykkäsin vaikke edelleen olin harmistunu että bella ja edward ei saanu sovittuu... ja ois ollu kiva tietää miks siellä oli niin hiljasta, niinku bella kysy... toisaalta ehkä se on hyvä lopettaa ficci niin että lukija voi itse päättää miten se päättyy tai mitä olisi tapahtunut ;) kiitos ihanasta ficistä! ♥

minnamoi♥
"Disco is back, motherfuckers!"♥