Kirjoittaja Aihe: Rave, Täysnolla (S)  (Luettu 1887 kertaa)

Fantomatique

  • ***
  • Viestejä: 68
Rave, Täysnolla (S)
« : 06.01.2010 01:48:29 »
// Alaotsikko: Harun angstaus, one-shot, (slashia: Haru/Musica, Musica/Let)

Title: Täysnolla
Author:  Fantomatique
Genre: lievä angst
Fandom: Hiro Mashiman manga, Rave
Pairing:Haru/Musica, Musica/Let
Rating: sallittu
Disclaimer: Hieman tässä leikin Mashiman hahmoilla.
A/N: Rave-fikki!! Jeee!! En ole löytänyt täältä yhtään Rave-fikkejä, ja inspiraation iskiessä kirjoitin nyt tällaisen, ja isken sen tänne kaikkien Twilight-fikkien keskelle!


~


Olen toivoton. Kerrassaan toivoton. Istun täällä yksinäni, katselen tähtiä ja huokaillein haaveilen miehestä, jota en kuitenkaan koskaan saa. Hän on minun toverini, taistelee rinnallani, on yksi Raven sotureista – mutta en minä häntä saa. Niin lähellä, niin kaukana.
 Luulin, että hän pitää vain naisista, ja yritin haudata tunteeni, en halua nolata itseäni. Sain tietää, että hän pitää myös miehistä. Tai no, miehestä. Mutta minä en ole se mies, joten väliäkö sillä. Minun on edelleen haudattava tunteeni, mutta pelkään, että Elie on huomannut jotain. Toivottavasti ei.

 Kunpa isosisko olisi täällä… Hän auttaisi minua sanomalla, että minä olen täydellinen juuri sellaisena kuin olen, ja että maailmassa on kyllä joku minua varten.
 Mutta minä haluan, että hän on se oikea. Mutta ei. Hän ei pidä minusta. Ei sillä tavalla.

Vilkaisen olkani yli, ja näen kuinka hän nauraa kauempana. Kiroan mielessäni, kun näen kuka sai hänet nauramaan. Siellä he seisovat, eivät tiedä että minä tiedän. Niin, Musica, minä tiedän. Tiedän, että sinulla ja Letillä on jotain.
 Kirottu lohikäärmejätkä. Käännän katseeni pois, mutta se on vaivalloista, niin komealta hän, Musica näyttää. Katson takaisin mustalle taivaalle.

Miksi Musica ei pidä minusta? Mitä Letillä on, mitä minulla ei ole?
  Ikää. Kypsyyttä. Viisautta. Lihaksia.
Let on minua niin parempi. Olkoonkin hieman oudonnäköinen. Hän on vanhempi ja vahvempi. Olen pelkkä kakara häneen verrattuna. Hän ei tarvitse supermiekkaa taistellakseen. Hän on superlohikäärmejätkä. Salaperäinen ja mystinen. Sellainen Musicaa viehättää. Salaperäinen ja mystinen, ihan ihme superlohikäärmejätkä.

Minä olen nolla.


-



A/N: Hehehehehehehehehe. Omasta mielestäni onnistuin aika hyvin. Hyvin harumaisia ajatuksia Harulla tässä, vaikka itse sanonkin!
 Kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 02:00:49 kirjoittanut Yukimura »

Lunella

  • ***
  • Viestejä: 704
Vs: Täysnolla (Rave, S)
« Vastaus #1 : 06.01.2010 11:44:43 »
Oo. Luin ekaa kertaa Rave -ficin, vaikka en kummemmin edes lue koko sarjaa. Tiedän kyllä noi henkilöt Harun, Musican ja Let on etäisesti tuttu.

Hän on superlohikäärmejätkä. Salaperäinen ja mystinen. Sellainen Musicaa viehättää. Salaperäinen ja mystinen, ihan ihme superlohikäärmejätkä.

Minä olen nolla.
Tuo lopetus oli kiva ja tykkäsin tuosta kohdasta, missä Haru ''kehuu'' Letiä superlohikäärmejätkäksi. Haru parka, et sä oo mikään nolla.

Äh, olen niin huono kommentoimaan. Tykkäsin tästä kuitenkin tosi paljon ja haluun lisää Haru/Musicaa, jookos? : D

// nami-swan, juuri niin! Tämä osasto kuuluu ehdottomasti manga/animeficeille! >8D
« Viimeksi muokattu: 06.01.2010 14:10:53 kirjoittanut Lunella »


Life is an illusion.



nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: Täysnolla (Rave, S)
« Vastaus #2 : 06.01.2010 13:27:11 »
Voi pikku-Harua, sinä et ole nolla, olet ihana! 8(

Pidin tästä tosi paljon, Raveficcejä täällä ei tosiaankaan ole näkynyt. Tämä oli mun mielestä kirjoitettu tosi harumaisesti, varsinkin nuo lohikäärmejätkä-kohdat hymyilyttivät, vaikka muuten melkein ketutti Harun puolesta : D

Lainaus
Mitä Letillä on mitä minulla ei ole?

En ole ihan 100%-varma, mutta tuntuu vähän siltä, että tuohon mitä-sanan eteen pitäis tulla pilkku :--D Muuten virheetöntä tekstiä.

        ~nami-swan

ps. Ehdottomasti lisää näitä! Vallataan koko osasto animeficeillä, syrjäytetään Twilight *evil laugh*
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

Fantomatique

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Täysnolla (Rave, S)
« Vastaus #3 : 06.01.2010 14:07:43 »
Lunella: Ajattelin että haluan kirjoittaa lisää Rave-fikkejä, joten eiköhän lisää Haru/Musicaakin tule. Kiitos kommentista, kiva kun tykkäsit!

nami-swan: Olet oikeassa, korjasin siihen pilkun. Nyt näyttää paremmalta. Kiitos kommentista, mukavaa kun tykkäsit! Kyllä näitä varmaan lisää tulee.

Jacchi

  • Paulrus
  • ***
  • Viestejä: 104
  • I'm shaking like milk
Vs: Täysnolla (Rave, S)
« Vastaus #4 : 07.01.2010 18:24:06 »
Hooo, haruangstia! Tämä on tosi harumainen, ja tuo isosisko-kohta tuntuu niin Harulle luontaiselta ajattelulta.

Lainaus
yritin haudata tunteeni, en halua nolata itseäni
Tuohonhan voisi periaatteessa laittaa: en halunnut nolata itseäni. Siis jos se kuuluu tohon menneeseen? Tosin, eihän se Haru varmaan itseään vieläkään nolata tahtoisi, joten kyllä se tuolla laittamallasi tavalla menee multa täysin läpi. Kunhan ehdottelen. :--)

Lainaus
Niin, Musica, minä tiedän. Tiedän, että sinulla ja Letillä on jotain.
En kyllä tiedä miksi (tai ehkä se on vaan sitä "hahaaa ne on jääneet kiinni" juttua... : D), mutta tämä on yksi suosikkikohdistani tästä.

Let on superlohikäärmejätkä : D. Mutta Haru ei ole nolla :-----(((!

Tykkäsin!
Merikilpikonnia ei ole taivaalla.

Fantomatique

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Täysnolla (Rave, S)
« Vastaus #5 : 09.01.2010 14:46:30 »
Kiitos Jacchi ystävä! Haru on jotenkin lutunen sen "Isosisko sanoi niin!" juttunsa kanssa. Se ei muuten nykyään kauheasti puhu Cattleyasta. :o

Dria

  • ***
  • Viestejä: 939
  • Femmeilijä
Vs: Täysnolla (Rave, S)
« Vastaus #6 : 31.01.2010 15:17:26 »
oi, Ravea! ihana, harumainen fikki. Harun isosiskokin pääsi mukaan, mikä sopi oikein hyvin kaikkeen. Tätä olisi voinut lukea vaikka kuinka paljon  ;) Toivottavasti teet lisää Haru/Musicaa
"Ajan pyörä pyörii ja aikakaudet tulevat ja menevät jättäen jälkeensä muistoja, joista tarinat syntyvät. Tarinat haipuvat myyteiksi, ja myytitkin on jo kauan sitten unohdettu, kun ne luonut aikakausi jälleen koittaa."
Ava by Cea

Fantomatique

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Täysnolla (Rave, S)
« Vastaus #7 : 31.01.2010 18:14:06 »
Kiitos kommentista, Dria! Luulen että näitä Rave-fikkejä (myös tällä parituksella) tulee lisää, sillä tätä ainakin oli kiva kirjoittaa. :-)