Kirjoittaja Aihe: Twilight:There's no me without you, S  (Luettu 2707 kertaa)

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Twilight:There's no me without you, S
« : 12.12.2009 17:49:14 »
Nimi: There's no me without you
Kirjoittaja: Lotazi
Beta: LaurAngel
Ikäraja: S
Fandom: Twilight
Genre: Songfic, romantiikka, draama, angsti
Paritukset: Bella/Edward, Bella/Jacob
Copyrightit: Henkilöt kuuluvat Stephenie Meyerille. Vain tarina on minun.
A/N: Tämä on ensimmäinen ficci, joka perustuu laulun sanoihin. Kappale on Ashley Tisdalen, Me Without You. Rakastan tätä kappaletta ja se sopii mielestäni täydellisesti näille kolmelle. Otin muutaman kertosäkeen pois. Laulun sanat ovat pääosin osoitettu Edwardille. Tämä kuvastaa New Moonista Edwardin lähtöä. Tämä on siis ihkaensimmäinen preesensillä kirjoitettu juttu, mitä olen ikinä tehnyt. Olisi ihana tietää mitä te piditte tästä :)

There's no me without you

It's just you and me
And there's no one around


Tunnen kylmän ihosi tunnun ihoani vasten. Irrottaudun syleilystäsi ja nousen varpailleni suudellakseni sinua. Vastaat siihen rakastavasti.

Feel like I'm hanging by a thread
it's a long way down


Sanot kuitenkin, ettei meitä ole tarkoitettu yhteen. Suljen silmäni, vedän henkeä. Irrottaudut ja annat lähtiessäsi suudelman otsalleni. Kun avaan silmäni ja olen sanomassa sinulle vastaan, olet jo poissa. En kestä hylkäystäsi, polveni pettävät ja kaadun maahan. Silmäni kostuvat tulevista kyynelistä. 

I've been trying to breathe
But I'm fighting for air


Yritän vetää henkeä, mutten saa millään ilmaa sisälleni. Kapuan istumaan, nostan käteni kasvoilleni pyyhkiäkseni valuvat kyyneleet, jotka vierivät poskilleni.

I'm at an all time low
With no place to go


Nousen horjuen ylös. Tunnen sydämeni sykähtävän kivuliaasti rinnassani. Hartiani tärisivät nyyhkytyksen voimasta. Tunnen itseni yksinäiseksi.

But you're always there
When everything falls apart


Viikko lähtösi jälkeen minulla on vieläkin vaikeaa. Jacob tuli katsomaan vointiani. Hän meni istumaan paikallesi keinutuoliin, huoneeni nurkkaan. Tunnen jälleen kyyneleet silmissäni, olet oikeasti poissa. Jacob pyytää minut luokseen ja vetää minut syliinsä. Kyyneleet karkaavat silmistäni. 

And it seems like the world
Is crashing at my feet


Tuntuu kuin koko maailma kaatuisi niskaani. Jacob ei välitä kyyneleistäni, hän lohduttaa minua parhaansa mukaan. Nostan tärisevät käteni hänen ympärilleen ja takerrun kiinni.

You like me the best
When I'm a mess
When I'm my own worst enemy


Jacob uskoo minun unohtavan sinut ajan myötä, mutta olen aivan rikki kuin revitty palasiksi. Tiedän etten ikinä korjaannu lopullisesti menettämisestäsi. Rakastin sinua ja hylkäsit minut jättäen tyhjän aukon ammottamaan rintaani.  Se ei korjaannu hetkessä, enkä usko että koskaan saisin sitä paikattua kokonaan. Vaikka kuinka yrittäisin.

You make me feel
beautiful (beautiful)
When I have nothing left to prove


Itkuni takia meikkini ovat levinneet pitkin kasvojani. Jacob nostaa lämpimän kätensä poskelleni ja poimii sormellaan juuri karanneen kyyneleen. Hän kertoo kuinka kaunis olen. Alahuuleni alkaa vapista ja vangitsen sen hampaideni väliin, silmäni sulkeutuvat. Vedän syvään henkeä ja yritän rauhoittua, unohtaa sinut.

And I can't imagine
How I'd make it through
there's no me without you
No me without you, no no


Tunne rinnassani ei hellitä millään. En tiedä miten tulen selviämään elämästä ilman sinua. Olit ja olet edelleenkin elämäni rakkaus. Tunnen kadottaneeni itseni lähtösi mukana.

You hear what I say
When I don't say a word


En pysty enää puhumaan, koska itkeminen on vienyt ääneni ja kaiken energiani. Mutta Jacob ymmärtää minua ilman sanojakin, hän tuntee kipuni ja tuskani.

You are my rising sun
you're the place I run
You know how it hurts


Iloisuudellaan Jacob yrittää saada minut piristymään ja onnistuu jopa saamaan pienen hymyn huulilleni. Voin kertoa hänelle mitä vain ja ymmärtää minua parhaana ystävänäni. 

And when you say 'baby,
it's gonna get better'
I believe you


Jacob kertoo kaiken muuttuvan paremmaksi. Uskon hänen sanoihinsa, vaikka se sattuu sydämeeni. Nousen pois hänen sylistään, kuljen pöytäni luokse epävarmoin askelin. Jalkani tuntuvat heiveröisiltä kuin ne eivät kantaisi. Nojaan koko painollani käsiini, joilla pidän kiinni pöydästä. Pidän niillä kiinni, jotten kaatuisi maahan.

And I wish that
somehow I could see me
The way you do


Jacob nousee perässäni tuolista ja lähtee perääni. Hän kietoo kätensä takaapäin halaukseen ja kuiskaa korvaani, selviävämme tästä yhdessä.

With my imperfections
You think I'm perfect


Tunnen kaipuun sinusta, ja minusta tuntuu olla väärin tässä Jacobin kanssa. Käännyn hitaasti ympäri, Jacobin puoleen, hänen lämmin hengityksensä kutittaa minua. Hän katsoo minua kunnioittavasti silmiin.

When it's not easy
You make it worth it


Kuukausien jälkeen kuulen sinun tulevan takaisin luokseni. Näen sinut jo kaukaa, kun kävelet kohti minua keväisellä tiellä. Kun olet vain kymmenen metrin päässä, lähden juoksemaan kohti sinua. Hyppään syliisi ja nostat minut ilmaan, pyörähtämällä samalla muutaman kierroksen ympäri. Tunnen itseni jälleen eläväksi. Lasket minut alas ja vangitset suudelmaan. Tunnen jälleen olevani kokonainen.

And I can't imagine
How I'd make it through
there's no me without you
No me without you, no no


En olisi enää osannut elää ilman sinua, mutta paluusi pelasti kaiken. Rakastan sinua, Edward. Minua ei ole ilman sinua.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 14:12:30 kirjoittanut Beyond »

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Vs: There's no me without you
« Vastaus #1 : 12.12.2009 18:22:03 »
Tosi nättiä... ::)
IMulla oli joku ajatus mutta en saa sitä nyt päähäni...niin, että mitäköhän Jake sitten kun bella hyppää Edwardin syliin kun tosta sain jotenkin sen kösitykse että B:stä ja J:stä olis tullu pari. Mutta ei kai sitte:-( Rakastan songficcejä. En ennen lukenut laulujen sanoja ficeissä mutta nyt olen aloittanut kun ne on tärkeä osa songfickejä, kuten kai nimestäkin kuulee...mitä mä selitän?!?!
KIRJOTA LISÄÄ!!!
Sitä mä kai yritin sanoo...
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

En-nu

  • Vieras
Vs: There's no me without you
« Vastaus #2 : 04.01.2010 18:49:39 »
ihana

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: There's no me without you
« Vastaus #3 : 04.01.2010 18:58:12 »
Aaaah, ihana songfic !
Ihan tajuttoman koskettava, toi biisi sopi ihan täydellisesti siihen ja aaaaaaa ! Ihan melkeen teki mieli alkaa itkemään, niin vaikuttavan tunnelman sä pystyit tähän luomaan.  ;D
Tykkäsin ehdottomasti, vielä pisteenä iin päälle kaiken pelasti Ed kun se tuli takasin  :D

Kiitos tästä!
mouu
team Edward♥
Dramione♥