Title: Little Bird (Minna ja Maria)
Author: mai.
Genre:Draama, song-fic
Rating: S
A/N: Jtnn pientä suherrusta nyt taas.
Imogen Heap - Little BirdKommentit toivottuja (:
Little bird, little bird, little bird
What do you hear?
The clink of morning cheers
Orange juice concentrate
Crossword puzzles start to grade
One across
Four letter word, it's just not sittingMinna istuu ikkunalaudalla. Hän sukii vaaleita sulkiaan, liikuttaa päätään nopeasti.
Kevät tuuli puhaltaa kasvoilleni, saa hellemekkoni liikkumaan, sydämeni läpättämään. Suljen silmäni. Minna laulaa.
What do you see?
A picture perfect scene
Two toned lawns are manicured
The garden's wearing a haute coutureMinna laulaa kauniisti. Kuulen Marian laskeutuvan hänen viereensä. Raotan huuliani, vedän sisään kahden kauniin kyyhkysen tuoksua.
Minna, mitä sinä kuulit?Minna laulaa minulle kimeästi, tiedän hänen vastaavan ajatuksiini, hän kertoo kuinka hän kuuli kauriin huudot ja ketjukolarin, kuinka hän kuuli ruusun puhkeavan kukkaan.
Hymyilen.
Maria, mitä sinä näit?Maria livertää hennosti matkoistaan, hän kertoo kuinka näki puron ja kuolleen oravan. Kurkiauran korkealla taivaalla ja pieksetyn lapsen.
It's hiding something
It's trying too hard
Hiding something
It's trying too hardAvaan silmäni. Näen kaksi morsiamen-valkoista kyyhkyä leveällä ikkunalaudalla. Kirkkaan kevätmaiseman kauempana. Hymyilen.
Te salaatte minulta niin paljon.Quickly now
Cause this is not how it endsMinna ja Maria pyrähtävät lentoon. En melkein huomaa, he lentävät niin siroina ja valkoisina. Niin siroina ja valkoisina, niin kauniina, ei minun pienet ruskeat silmäni huomaa sitä kauneutta. Eivät huomaa.
Minna ja Maria pyrähtivät lentoon.
Where have you gone?Minna ja Maria pyrähtivät lentoon. He eivät enää istu pähkinäpuisella ikkunalaudalla ja laula heidän hentoa lauluaan. En kuule vahvoja sydämiä heidän rinnoissaan. En kuule heidän siipien iskuja ilmaa vasten.
En kuule enää heidän tarinoitaan. En kuule, kuinka he kertovat matkoistaan. En kuule, he eivät enää kerro, mitä näkivät maailmalla, mitä kuulivat taivaalta.
He eivät kerro minulle enää mitään.This is how it ends.