Kirjoittaja Aihe: Taidan olla rakastunut. Monesko kerta? S  (Luettu 2961 kertaa)

EmilieWow

  • ***
  • Viestejä: 95
  • Ex Tilkkutilli
Taidan olla rakastunut. Monesko kerta? S
« : 30.11.2009 19:36:04 »
Author: Tilkkutilli
Rating: S
Pairing: Se nyt on miten kukin haluaa ajatella.
Beta: Ei ole.
Genre: Angs ja hiukan romantic.
Warnings:  Pientä toistamista ja sekavuutta. Lyhyt
Disclaimer:  Kaikki kuuluu minulle, hahmot, tarina. Kaikki.

---

Ehkä olen hullu, kun ajattelen asiaa tarkemmin. Ainahan minä olen ollut pohjanoteeraus tai kolmas pyörä, mutta eilen tunsin kuuluvani johonkin. Johonkin, joka yhdisti meitä. Ehkä kuvittelin sen. Minusta ei ole mihinkään olennaiseen. Taidan jättää yrittämisen tähän.

---

Olisitko sinä se ihminen, joka lohduttaisi minua kaiken tämän keskellä? Tarvitsen sitä. Taidan olla rakastunut. Tahdotko sinä enään edes lohduttaa minua, Niko? Tahdotko? En tahdo että säästelet tunteitani. Tahdon kuulla tosiasian. "En."

---

Rakastatko sinä minua enää? Olen kysynyt sen monta kertaa ennenkin, mutten ole kuullut ikinä vastausta. Nyt kuulin, "en." Se murskasi sydämeni. Tiesinhän minä. Olin turhaan elätellyt toivoa sen jälkeen, kun Niko oli lähtenyt ja jättänyt avohaavan sydämeeni.Taisin olla rakastunut, taas. Se vuosi joka kerta kun näin sinut, Tom, joka kerta. Muistutit liikaa Nikosta. Sinä olit erilainen.

---

Tahdoin jäädä syliisi makaamaan vielä kun voin. Tomin ja Nikon jälkeen, vain sinä, Cole, saat minut nauramaan ja pienetsuuret haavat paranevat. Taidan olla rakastunut. Taas. Nyt se on aitoa. Sinua en saa mielestäni. Tämä on kestävää vaikka niin helposti särkyvää.

Taidan oikeasti rakastaa sinua.

Terveisin; Lydia.

------

A/N; Jooh, hiukan sekavahan se on. Se on tarkoitus. Risuja ja ruusuja saa antaa sekä rakentava kommentti saattaisi olla ihan mukava. Kirjoitin ficin hetken mielijohteessa joten älkää välittäkö.  ;D
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 20:59:00 kirjoittanut flawless »
"One person's madness is another person's reality" ~ Tim Burton
"Don't worry. You're just as sane as I am" ~ Luna Lovegood
"I always channel my emotions into my work. That way, I don't hurt anyone but myself" ~ Cinna

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Taidan olla rakastunut. Monesko kerta? k-7
« Vastaus #1 : 30.11.2009 19:39:44 »
Ahaa, Lydia on miestennainen, jahajaha. Kiitoksia, oli ihan hyvä, mutta lyhykäinen lukuelämys.

Napsahdus

  • Vieras
Vs: Taidan olla rakastunut. Monesko kerta? k-7
« Vastaus #2 : 01.12.2009 18:44:57 »
Tämä oli söpö, tykkäsin! Olisin voinut lukea tätä vielä vaikka vähän pidempäänkin, mutta tää toimi kyllä lyhyenäkin. :)

Muutaman ihan pienen kirjoitusvirheen löysin:

Ainahan minä olen ollut pohja noteeraus tai kolmas pyörä, mutta eilen tunsin kuuluvani johonkin.

Muistutit liikaa Nikosta. Sinä olit erillainen.


Pohjanoteeraus yhteen, erilainen. Mutta hei, ei pienistä kirjoitusvirheistä pidä välittää! ;)

EmilieWow

  • ***
  • Viestejä: 95
  • Ex Tilkkutilli
Vs: Taidan olla rakastunut. Monesko kerta? k-7
« Vastaus #3 : 02.12.2009 17:53:54 »
Kiitos Ayos ja Napsahdus. Kiva että tykkäsitte.

Napsahdus: Korjaanpas virheet. Kiitos huomautuksista.
"One person's madness is another person's reality" ~ Tim Burton
"Don't worry. You're just as sane as I am" ~ Luna Lovegood
"I always channel my emotions into my work. That way, I don't hurt anyone but myself" ~ Cinna

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Vs: Taidan olla rakastunut. Monesko kerta? k-7
« Vastaus #4 : 04.12.2009 18:14:58 »
Tää oli ihana! Musta tuntuu aina vähän tollaselta kun joku onneton ihastus menee ohi. Kaikki tuntuu menetetyltä.. Tai jotain. Muttamutta, tykkäsin tosi paljon Lydiasta! ;D
Kiittäen,
~Ziri
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

EmilieWow

  • ***
  • Viestejä: 95
  • Ex Tilkkutilli
Vs: Taidan olla rakastunut. Monesko kerta? k-7
« Vastaus #5 : 04.12.2009 22:24:02 »
Kiitos Ziri kommentista ja mukavaa että tykkäsit. Ainahan on mukava kuulla että lukija tykkää. Arvasin että Lydian on helppo samaistua ja siksi kirjoitinkin tämän tyylisen ficin.
"One person's madness is another person's reality" ~ Tim Burton
"Don't worry. You're just as sane as I am" ~ Luna Lovegood
"I always channel my emotions into my work. That way, I don't hurt anyone but myself" ~ Cinna

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Vs: Taidan olla rakastunut. Monesko kerta? k-7
« Vastaus #6 : 03.11.2011 20:08:46 »
Heii vaan, kommentoin kun lupasin, joten täältä pesee.

Aloitan hahmona Lydiasta. Tosiaan kuten sanoit, Lydiaan on helppo samaistua. Tulee mieleen oma itseni muutama vuosi sitten, kun viikon pieni romanssi oli jo suuri rakkaus ja muutaman päivän suhteen jälkeen erossa seinät kaatuivat päälle ja sydän oli mukamas niin särjetty. Ainakin itse mielsin Lydian juuri samanlaiseksi, vähän toivottomaksi romanssin etsijäksi, jolle kelpasi mikä vaan, kunhan sai läheisyyttä. Nykyään minua itseäni ärsyttää ihmiset, jotka eivät tiedä oikeasta rakkaudesta mitään. Tämä fic oli kuitenkin puettu niin, ettei se ärsyttänyt minua ollenkaan. Päinvastoin, pidin siitä paljon.

Oikein onnistunut ficlet tämä siis oli, pidin kirjoitustyylistä. Se oli yksinkertainen, koruton, virheetön ja helppolukuinen. Ficin pituus oli juuri sopiva, vaikka olisin kyllä mielelläni lukenut vähän enemmänkin kuvailtuja kappaleita.

Suosikkikohtaukseni ficissä oli alkukappale, ehdottomasti. Ajatus oli kauniisti aseteltu, ja ficletin aihe tuli heti hyvin esiin. Tätä oli mielenkiintoista lukea. Sanoit, että tämä oli mielestäsi sekava. Minun mielestäni se ei ollut sekava ollenkaan. Kun ajatuksesta sai vaan kiinni, niin fic oli hyvinkin selkeä ja helppolukuinen.

Lainaus
Ehkä olen hullu kun ajattelen asiaa tarkemmin
ennen kun-sanaa kuuluu mielestäni pilkku.

Lainaus
Johonkin joka yhdisti meitä
ennen joka-sanaa pilkku myös :)

Lainaus
Olisitko sinä se ihminen joka lohduttaisi minua kaiken tämän keskellä?
jälleen ennen joka-sanaa pilkku

Noita pilkkuvirheitä oli vielä muutama muukin, mutta nämä virheet eivät häirinneet tarinan etenemistä, eikä tarina töksähdellyt.

Pidin siis :-*

~annicamaria
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

Lils

  • ***
  • Viestejä: 2 080
    • tumblr
Vs: Taidan olla rakastunut. Monesko kerta? k-7
« Vastaus #7 : 03.11.2011 20:15:33 »
Tuitui.

Lydia osoittautuikin yllättäväksi hahmoksi. Osasin odottaa enemmänkin sellaista itsesääliangstia ja "miksi sinä jätit minut" -itkua, mutta Lydiapa oli erilainen nainen. Hän tuntui lupailevan ikuisuuksia vähän jokaiselle, eikä tunnustanutkaan rakkautta sillä tavalla saippuasarjamaisesti henkäisten, vaan "hupsis, taisinpa rakastua, ei tässä näin pitänyt käydä" ennemminkin. Se oli oikeastaan aika huvittavaa ja teki hahmosta erityisen. : D Myöskin yleinen ajattelemattomuus naisen sanojenkin kautta oli jännää - eihän nyt rakkauskirjeisiin pistetä "rakastan sinua enemmän kuin edellisiäni *luettelee listan ex-poikaystävistään* eikä ole kovin romanttista puhella näistä, ja no Lydia vaikutti aika hupsulta ja hassulta hahmolta. Söpöä!

Kirjoitusvirheitä oli aika reippaasti, Annicakin niitä tuossa jo listaili ja minä yksityiselle puolella enemmän, mutta muuten teksti kulki hyvin. Onhan tämä vähän vanhempi kirjoitelma ja tuollaista hienosäätöä on aina, nykyäänkin, mutta kun niitä virheitä karsii pois, on tämä hyvää tekstiä. Kirjeet ovat aina siinä tässä että ovatko ne ärsyttäviä vuodatuksia (ovathan ne sellaisia oikeastikin, ainakin minun kirjeeni haha : D) mutta oli tätä silti viihdyttävää lukea. Juurikin ehkä sen takia, että Lydia oli niin erilainen hahmo, että tekstikin tuntui uudenlaiselta, eikä se sisältänyt pelkkää ruikutusta ja etsiskelyä, "missä on prinssini valkoisella ratsulla, tule ja pelasta!!!" trolol. Tykkäsin siis!

Jeesjees, eli sujuva teksti ja kiva lukea välillä jotain tältäkin puolelta – originaalit ovat tosiaan jääneet minulla vähemmälle – vanhempaa tuotantoahan tämä oli, mutta mukavaa luettavaa silti. Kiitos, kultanen!
"Should I wear the purple dress?"
That's all she cares about
What a silly life she has

EmilieWow

  • ***
  • Viestejä: 95
  • Ex Tilkkutilli
Vs: Taidan olla rakastunut. Monesko kerta? k-7
« Vastaus #8 : 03.11.2011 20:24:20 »
Kiitosta Annicamaria ja Lils (: korjailin nuo teidän löytämät virheet ja totta, vanhempaa tuotosta... eikä vaan paria vuotta. okei kolme. Trololol nimenomaan. Aagh, veditte sanattomaksi. Nyt ei onnistu kiittely : DD
"One person's madness is another person's reality" ~ Tim Burton
"Don't worry. You're just as sane as I am" ~ Luna Lovegood
"I always channel my emotions into my work. That way, I don't hurt anyone but myself" ~ Cinna