Kirjoittaja Aihe: Kani-Stoori, S, lyhyt one-shot, angst  (Luettu 4309 kertaa)

Frile

  • ***
  • Viestejä: 41
Kani-Stoori, S, lyhyt one-shot, angst
« : 25.11.2009 17:27:20 »
Title: Kani-Stoori
Author: Frile
Rating: S
Genre: Angst
Pairing: -
A/N: Aivan ensiksi tahdon sanoa että ficcini ei liity oikein mitenkään kaneihin! Se on vain 'vertaus kuvallista' tai jotain :) ja siihen se sitten vissiin jää ...

***

Olen taas kuopassa. Se ei ole vielä kovinkaan syvä, mutta se syvenee. Näen juuri ja juuri reunan yli, mutten viitsi huutaa muille, koska heillä näyttää olevan hauskaa ilman minua. Joskus kun seurailen heitä, ja  huomaan että he oikeasti etsivät minua. Silloin nousen kadonneilla voimillani kuopasta heidän luokseen. Saan tahdonvoimalla pienistä juurenpätkistä kiinni ja nousen.
Kun olen heidän kanssaan, olen vain hetken läsnä ja sitten olen yksin ihmisten keskellä. Pian tunnen taas maan allani murtuvan ja putoan, mutta yhä syvemmälle.
Kun katson taivaalle huomaan sen olevan aurinkoinen, kirkas ja pilvetön. Auringosta hehkuu lämpöä, mutta en tunne sitä. Kurotan kädelläni sitä kohti. Ei mitään. Kuoppani on kylmä, kolea ja kostea. Palelen joka kerta enemmän, kun putoan.
Kaikessa kylmyydessäni mietin miksi olen joutunut tänne. Olenko tehnyt jotain, vai olenko vain itsekäs lapsi, joka on kateellinen, mustasukkainen eikä siedä tappiota tai häviöä. Vai olenko täällä tietämättäni omasta tahdostani. Valitsinko tämän itse?
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:58:41 kirjoittanut Scarlett »

legenda

  • kunkku
  • ***
  • Viestejä: 16
Vs: Kani-Stoori
« Vastaus #1 : 25.11.2009 17:53:14 »
Tämä oli aika mukava teksi :)

Pidin tuosta vertauksesta. Yksinäinen ja huomaamaton ihminen, joka piiloutuu kaninkoloon, mutta tulee joskus päivänvaloon. Hienoa :)

Pari virhettä kuitenkin löysin.

Lainaus
koska heillä näyttää olevan hauskaa minua
Tuosta taitaa puuttua sana

Lainaus
Saan tahdon voimalla pienistä juurenpätkistä kiinni ja nousen
Tahdonvoimalla on yhdyssana :)

Lainaus
Pian tunnen taas maan allani murtuvan ja putoam taas
Kirjoitusvirhe ;)

>> legenda kiittää

// Ikäraja puuttuu! Rating lienee tässä S. Voisit vielä lisätä Genren alkutietoihin. Angstia tämä varmaa on? :)
« Viimeksi muokattu: 25.11.2009 17:54:51 kirjoittanut legenda »
Feel it.

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Vs: Kani-Stoori
« Vastaus #2 : 25.11.2009 18:13:49 »
Tää oli kivasti kirjotettu.. Tykkäsin kovasti ;D Tämähän voi ns. kertoa kenestä tahansa..
Kiittäen,
~Ziri
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

Frile

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Kani-Stoori
« Vastaus #3 : 25.11.2009 20:51:47 »
Kiitos paaljon kommenteista :))
legenda: korjasin nuo ilmoittamasi virheet ja laitoin nuo puuttuvat tiedot. kiitos :D


seuris

  • ***
  • Viestejä: 27
  • "I wish, you life again, my darling, Maria.."
Vs: Kani-Stoori
« Vastaus #4 : 26.11.2009 13:54:01 »
Oih, tosi kiva ;) Tykkäsin jotenkin tuli surullinen mieli... Hyvä<3
"May I hold you to last time?
I can't breathe, if you aren't with me..."
   ~ <3 ~
Harry ~ <3 ~ Draco....
Luna ~ <3 ~ Harry....
Hermione ~ <3 ~ Ron....
Severus ~ <3 ~ Harry...
Severus ~ <3 ~ Lily....
Remus ~ <3 ~ Sirius...

Number 1 Severus  and Luna fan!! :D
Yaoi rulez!! xD

Vida

  • Paras nakki
  • ***
  • Viestejä: 714
  • thank you for nothing, you useless reptile
Vs: Kani-Stoori
« Vastaus #5 : 26.11.2009 15:07:00 »
Pidin kovasti tuosta, mitenkä kaniin ja kaninkuoppaan vertaamalla olit saanut kuvattua kohtaloaan pohtivan ihmisen tuntoja. Mukava teksti, haikea mutta nätti. :--)


Vida
Älä opi etsimään tekosyitä olla kirjoittamatta ennen kuin opit kirjoittamaan.
~ Carlos Ruiz Zafón


Magnific

  • ***
  • Viestejä: 34
  • Dramione <3
Vs: Kani-Stoori
« Vastaus #6 : 26.11.2009 18:09:56 »
Kiva oli, mutta tää kohta pisti silmään:

Lainaus
Pian tunnen taas maan allani murtuvan ja putoan taas, mutta taas syvemmälle.

Siinä oli mielestäni liikaa käytetty 'taas' sanaa ja kuulosti melko oudolta, joten ehdottaisin että muokkaat sitä :)

Tosi hyvin kirjotat ja osasit kuvailla hyvin yksinäisyyden syvän kuopan. Huomasin samaistuvani noihin tunteisiin ja siksi myös pidin siitä, että joku osaa kuvailla noin hyvin niitä tunteita.

Kiitush'

~Magnific

Frile

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Kani-Stoori
« Vastaus #7 : 26.11.2009 19:57:41 »
Ja jälleen ;))
seuris:  hah! Arvasin et tykkäät :) <3
Vida: kiitos :)
Magnific: joo kiitos, en ollu ennen tuota huomannu mut nyt korjasin sen. :)

hannajau

  • ***
  • Viestejä: 4
  • so the lion fell in love with the lamb
Vs: Kani-Stoori
« Vastaus #8 : 29.11.2009 20:38:39 »
Hanskikin tykkäs. ;)
Kaaunista, mut toivottavasti ei hirmu omaan elämääs liittyvää. Ei musta ainakaan?

Lyhyt ja ytimekäs.

Frile

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Kani-Stoori
« Vastaus #9 : 29.11.2009 23:13:44 »
hannajau: noh, itseasiassa tämä on kirjotettu viime viikosta ainakin osittain ja hiukkasen prinsessa päiväkirjojen uusinta osaa lainaten ;D

EmilieWow

  • ***
  • Viestejä: 95
  • Ex Tilkkutilli
Vs: Kani-Stoori
« Vastaus #10 : 30.11.2009 18:02:36 »
Oi oi oi. Miten tämä muistuttaa niin paljon omaa elämääni  :o Tässä mietin ja pystyin kuvittelemaan itsenikin tuonne, tuoksi joka siellä kuopassa istuu yksinään, toisinaan sama tunne. Ihana oli vaikka lyhyt. Oisin voinut lukea pidempääkin mutta siitä olisi varmaan senjälkeen syntynyt enään vain angs viils viils juttuja.

Hyvin kirjoitettu ja varmaan kaikki virheet jo olet korjannukin tai sitten olin niin lueskelun parissa etten niitä huomannut. Yleensä bongaanhelposti virheet. No mutta, täytyykin nyt tästä sitten yrittää löytää lisää sun kirjottamia tarinoita jos niitä jossain täällä finin uumenissa on.  ;D Näemme toivottavasti taas samoissa merkeissä.  ;)
"One person's madness is another person's reality" ~ Tim Burton
"Don't worry. You're just as sane as I am" ~ Luna Lovegood
"I always channel my emotions into my work. That way, I don't hurt anyone but myself" ~ Cinna

Frile

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Kani-Stoori
« Vastaus #11 : 30.11.2009 20:58:43 »
Tilkkutilli: kiitos :D löytyy yksi one-shot ja yksi keskeneräinen tarina. Toivottavasti siis siellä tavataan :))

Tucvi-

  • ***
  • Viestejä: 3
  • Pegasus, a flying object
Vs: Kani-Stoori
« Vastaus #12 : 10.12.2009 19:13:01 »
Tykkäsin, tosin jouduin lukemaan pari kertaa kunnes pääsin sisälle. Mutta hyvä oli tosin tänä iltana ei  angsti sovi minulle  ;) :D ;D
I love magic, but my letter got lost in the post when I was 11 years old ...

Frile

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Kani-Stoori
« Vastaus #13 : 10.12.2009 19:22:33 »
Tucvi-: Kiitti :D

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Vs: Kani-Stoori, S, lyhyt one-shot, angst
« Vastaus #14 : 11.01.2021 12:51:41 »
Tämä oli synkeä, lohduton ja hirmu samaistuttava! Tällainen tunne vainoaa varmasti joskus meistä jokaista. Kuvaat todella hyvin tuota yksinäisyyttä ja ulkopuolisuuden tunnetta ja yhteyden ja nähdyksi tulemisen kaipuuta. Mutta ei, se ei ole kertojan vika, että hän on kuopassa, vaikka tunne omasta syyllisyydestä olisi kuinka vahva.

Kiitos, olipa kiva löytö vuosien takaa!
« Viimeksi muokattu: 11.01.2021 15:36:45 kirjoittanut Sokerisiipi »