Kirjoittaja Aihe: Twilight: Elämäni kaunein asia, S  (Luettu 4064 kertaa)

Cheo

  • joan jett's slave
  • ***
  • Viestejä: 245
  • Ava by Vanilje
Twilight: Elämäni kaunein asia, S
« : 21.11.2009 22:13:50 »
Kirjoittaja: Cheo
Paritus: yksipuolinen Jacob/Bella
Ikäraja: Sallittu
Fandom: Twilight
Genre: Angst
Disclaimer: Stephenie Meyer omistaa kaiken paitsi tämän tekstin.
Summary: On olemassa tyttö nimeltä Bella.
A/N: Okei, eka ficcini jonka vaan yhtäkkiä tein. Aluksi ei ollut edes tarkoitus julkaista tätä, mutta nyt kävi näin. Virheitä saattaa olla, sillä äidinkielen aineissani on aika tiuhasti punakynää :D Niistä saa kertoa. Ja toivottavasti ketään ei haittaa että alussa on jotain omituista Jacobin äidistä ja että yhtäkkiä sitä hypätäänkin Bellaan. Otsikkoon olen tyytymätön, olisin halunnut siitä lyhyesti ja ytimekkäästi "Bella", mutta se olisi ollut kai hieman tylsä. Kommentti on aina tervetullutta, niin kritiikki kuin kehutkin. Älkää silti murskatko minua tuusannuuskaksi.
---


Surullinen on kaunista. Se on säälittävää. Äiti sanoi, että sääli on sairaus.

Äidin kuolema oli surullinen. Se oli kuin selviytymistarina, piti tapella, taistella, purra, potkia, pitää kiinni, mutta missään nimessä ei saanut luovuttaa. Ei ikinä, tapahtui mitä tahansa.
 "Sinä olet vahva", isä kuiskasi hänen korvaan.

Mutta äiti kuoli. Se oli torstai-ilta, siihen aikaan kun useimmat menevät nukkumaan. Äiti meni silloin nukkumaan myös, viimeistä kertaa. Isä itki katkeraa itkua, syytti äitiä siitä että hän oli luovuttanut, mutta kun hän näki äidin kuolleen ruumiin, hän ei itkenyt enää. Minäkin näin sen ja ymmärrän miksi. Kaiken sen kivun jälkeen äidin kasvoilla oli sellaista rauhaa ja hyväksyntää, että kukaan ei voinut sanoa hänen luovuttaneen. Minä olin onnellinen äidin puolesta.

On olemassa tyttö nimeltä Bella. Hänen oikea nimensä on Isabella, mutta Bella käy hänelle paremmin. Bella on italiaa ja se tarkoittaa kaunista. Hän on kaunis, vaikkei hän oikein itse tiedosta sitä. Hän on elämäni kaunein asia mutta tulen menettämään hänet niinkuin minä menetin äitinikin.

Bellan elämän kaunein asia on mies nimeltä Edward Cullen.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2011 23:16:18 kirjoittanut NiNNNi »
"I've read this script and the costume fits
so I play my part."

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Elämäni kaunein asia, Sallittu
« Vastaus #1 : 21.11.2009 23:00:35 »
tämä oli hyvin koskettava. pidin surullisesta kerronnasta erittäin paljon!

Lainaus
Bella on italiaa ja se tarkoittaa kaunista. Hän on kaunis, vaikkei hän oikein itse tiedosta sitä. Hän on elämäni kaunein asia, mutta tulen menettämään hänet niinkuin minä menetin äitinikin.

Bellan elämän kaunein asia on mies nimeltä Edward Cullen.
tämä oli surullisen ironinen.

helvetti kun tämä kyvyttömyys kommentoinnin suhteen ottaa päähän. mutta saanko puolustella sillä, että luin juuri yhden parhaista koskaan lukemistani ficeistä?

kiitos.
to me you live in a world of chaos.

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Elämäni kaunein asia, Sallittu
« Vastaus #2 : 21.11.2009 23:15:06 »
WAU! oon sanaton.  :o
tää oli todella kaunista,  virheitä ei löytynyt.
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

WHOKILLEDBAMBI

  • ***
  • Viestejä: 62
Vs: Elämäni kaunein asia, Sallittu
« Vastaus #3 : 30.11.2009 00:52:23 »
Tää on tosi kaunis ja tunne välittyy vahvasti tekstistä, joten tekstiin on helppo samaistua. Jo ensimmäiset lauseet nappaavat mukaansa. Kuten Elanoir totesi lainaamansa kohdan olevan surullisesti ironinen, olen hänen kanssaan täysin samaa mieltä. Samalla tuo kohta on täydellinen lopetus ficille.
Murder murder murder
Someone should be angry
The crime of the century
Who shot little Bambi?

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Elämäni kaunein asia, Sallittu
« Vastaus #4 : 30.11.2009 08:02:47 »
Hienoa! Varsinkin jos tää on sun eka fic vielä. Taputukset sulle! :)
Saat olla kylä ylpee ittestäs. :) Enkä itsekkään virheitä löytänyt.

Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Elämäni kaunein asia, Sallittu
« Vastaus #5 : 30.11.2009 15:09:34 »
koskettava. oikeesti. mua alko itkettämään. )-':

ihanaa, jacob angsti on niin.. plääh. 'mukavaa' luettavaa? mut siis hei, tosi hiano ficci. kiitos.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Elämäni kaunein asia, Sallittu
« Vastaus #6 : 30.11.2009 16:17:49 »
Tää on tosi kaunis ja tunne välittyy vahvasti tekstistä, joten tekstiin on helppo samaistua. Jo ensimmäiset lauseet nappaavat mukaansa. Kuten Elanoir totesi lainaamansa kohdan olevan surullisesti ironinen, olen hänen kanssaan täysin samaa mieltä. Samalla tuo kohta on täydellinen lopetus ficille.
Niin, WHOKILLEDBAMBI taisi kirjoittaa mun näppäimistöllä. Tätä minäkin hain.
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

-AliceCullen-

  • kuolonsyöjä
  • ***
  • Viestejä: 83
Vs: Elämäni kaunein asia, Sallittu
« Vastaus #7 : 30.11.2009 18:39:30 »
Just täydellinen ficci. Vetää aikasta sanattomaksi. Lyhyys ei häirinnyt ollenkaan ja toi lopetus on juuri oivallinen, viimeinen lause on ... Voi kun keksis oikein hyvän adjektiivinkin taas väliin. Noh, eikai se ketään jää haittaamaan, koska mielipiteeni on muodostunut kuitenkin aikasta selväksi. Jos tää on sun eka ficcis, niin onnea ja menestystä muille. En mä voi uskoa, että tää on sun ensimmäises. Valehtelet kuitenkin.
Onneksi voitin pelkoni angstin lukemisessa. Vihaan sitä, (tosin sitä on erittäin helppo kirjoittaa) koska se on niin massamassaa, ja lukemani angsti ficit ovat noudattaneet samankaltaista kaavaa. Niin, onneksi voitni pelkoni, koska tämä oli niin kaunis ja kaikinpuolin ihana ;>

PS. Koitappas saada selvää sekavasta kommentistani :>
erase all the memories they'll only bring us pain

Cheo

  • joan jett's slave
  • ***
  • Viestejä: 245
  • Ava by Vanilje
Vs: Elämäni kaunein asia, Sallittu
« Vastaus #8 : 11.12.2009 18:03:53 »
Aaah, miljoonat kiitokset kaikille kommenteista!  ;D
"I've read this script and the costume fits
so I play my part."