Kirjoittaja Aihe: Sateen jälkeen, K-11, Remus/OC, Prologi + 1/?  (Luettu 1673 kertaa)

Am Cullen

  • kuunlapsi
  • ***
  • Viestejä: 64
Ficin nimi:Sateen jälkeen
Kirjoittaja:Minä (Am Cullen)
Beta: foxrain
Genre: AU, Fluff
Ikäraja:K-11
Paritus: Remus/OC
Summary: Pimeä aika on ohi, Dumbledore on takanapäin. Uudet ajat ja uudet sadut, kuka selviää, kuka ei.


A/N: Okei  eka potter Fici jah täsäkään ei oikeestaa pahemmin potterii nähä mut muita kirjasarjan hahmoja kyllä. 
ei välttämättä ole mitään huippulaatua ja kiitokset uskolliselle betallen foxrainille <3 pelastukseni
;D
------------







Prologi

Asuin pienessä yksiössä jästi-Lontoossa . Katselin televisiota. Kuulin kuinka ovi aukesi ja sulkeutui taas, mutta en jaksanut välittää. Olin tottunut siihen, että tulet ja menet. Olin odottanut sinua kotiin koko pitkän yön. Vihdoin saavuit, ja käänsin katseeni viivyttelemättä televisiosta, kun kuulin sinun saapuneen pienestä eteisestä olohuoneeni puolelle. Seurasin sinun märkää olemustasi päästä varpaisiin, ja suustani pääsi pieni voikaisu, kun huomasin maton kastuneen.




”Remus-kulta, voisitko käydä vaihtamassa kuivat vaatteet yllesi ennen kuin tulet tänne? En halua sängyn ja tämän kalliin maton kastuvan”, sanoin, ja kävelit päätäsi nyökytellen pieneen kylpyhuoneeseen, jossa sattumoisin oli juuri kuivunut vaatekerrastosi, kun minä olin pessyt sen juuri eilen. Kuulin, kuinka suljit kylpyhuoneen oven, ja nousin istumaan sängyn reunalle.
Vähän ajan päästä kylpyhuoneen ovi kävi taas, ja pian olit olohuoneen ovella kuivissa vaatteissa.




”Tule nyt pitämään seuraa, olen valvonut koko yön”, sanoin ja taputin sängyn reunaa vieressäni.
”Mikset mennyt nukkumaan?” kysyit samalla, kun kävelit luokseni ja istuit viereeni sängynreunalle.
”Minä odotin sinua”, sanoin viipymättä, vaikka tiesin, että sanoisit jotain vastaan.
”Ama, kulta, olen sanonut sinulle monta kertaa ja sanon taas, älä odota minua tänne täysikuuyönä”,  sanoit, ja käänsin katseeni silmiisi.
”Anteeksi”, sanoin ja laskin pääni olkapäällesi. Suljin silmäni.
Kuulin, kuinka sammutit television, ja nukahdin.





------

A/N: siinä se, seuraavalle osalle vähän kiinnostavampi loppu, kun tuppas tosa ennen tuleen noista lopuista vähän sellasii ettei oikeen jätä haluumaan lisää.
Nyt pyrin että jättäis odottamaan jatkoa, noh se nähään sitten seuraavassa onnistuinko
:-*
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 09:09:15 kirjoittanut Kaapo »
»Voit valita Rohkelikon, koska Lajitteluhattu kuuntelee valintaasi»

Am Cullen

  • kuunlapsi
  • ***
  • Viestejä: 64
Vs: Sateen jälkeen, K-13, Remus/OC
« Vastaus #1 : 18.11.2009 07:23:12 »

1. luku

Istuin pitkän pöydän takana ja katsoin Suurta salia. Suurin osa oppilaista näytti olevan syömässä. Katsoin vieressäni istuvaa rehtori Amadeus Regiliusta, joka hörppi autuaasti kurpitsamehuaan. Tänään olisi ensimmäinen oppitunti, jota opetan. Minua kauhistutti hieman, mutta kyllä minä osaisin opettaa lentämistä. Rehtorillahan on erittäin hyvä arvostelukyky. Ei hän olisi minua päästänyt virkaan, jos en olisi ollut pätevä. En minä millään voinut korvata Matami Huiskia, mutta kai minä osaisin. Nousin päättäväisesti ja lähdin kävelemään kohti rohkelikkojen pöytää. Astuin erään ekaluokkalaisen taakse ja kopautin tätä varovasti sauvalla olkapäähän.

”Mi-mitä?” ekaluokkalainen kysyi varovasti, mutta tämä hymyili heti, kun näki minut takanaan.
Jos nyt paljastetaan, kuka tämä ekaluokkalainen on, niin saamme tietää, miksi tämä hymyilee. Hän on ruskeahiuksinen, aika lyhyt ja heiveröinen poika nimeltään Albus Potter, rakas pikkuserkkuni poika. Ojensin hänelle ruskean paperipussin ja lähdin kävelemään takaisin opettajien pöytää. Pian Suuren salin ovelta kuului kolahdus ja käänsin katseeni empimättä sinne...

Hetkinen! Stop, stop. Nyt kerron itsestäni. Nimeni on siis Ama Nott, ja olen kahdenkymmenenseitsemän vanha. Asun lomilla miesystäväni Remus Lupinin kanssa pienessä yksiössäni jästi-Lontoossa. Olen myös metamorfimaagi.

Ja sitten taas tarinaan... Hän seisoi siellä, aika riutuneen näköiseni, mutta silti niin täydellisenä. Mieleni olisi tehnyt hypätä pöydän yli ja juosta Remuksen luo, mutta enhän minä voinut. Minä olin nyt professori Nott, mikä on minusta aivan yliarvostettua. Mitä siitä, että opetin voitokkaasti viime vuonna pimeyden voimilta suojautumista. Nyt, kun oppiaine lakkautettiin, Matami Huiski jäi eläkkeelle ja olin ehdottomasti paras lentäjä ja osasin huispauksen säännöt kuin oman nimeni, minusta tuli aineen opettaja. Odotin, kun hän käveli poikki hiljaiseksi muuttuneen Suuren salin pöydän luo ja istuutui viereeni.  Huokaisin syvään, sitten tunnille luihuisten ja rohkelikkojen kanssa.



Suoristin kaapuni helman ja nappasin seinää vasten nojaavat luudat. Kävelin ulos, ja siellä oli itse asiassa kaunis ilma. Asetin luudat riviin maahan, parin-kolmen metrin päähän toisistaan. Tarkistin matkat ja hymähdin tyytyväisenä. Pian innokkaat ekaluokkalaiset tulivat pihalle.
”Nyt, menkää jokainen luutien viereen”, sanoin ja kävelin edestakaisin oppilaiden edessä. ”Hyvä, hyvä”, mutisin. ”Nyt nostakaa luudanpuoleinen kätenne sen ylle ja sanokaa 'ylös'”, ohjeistin, ja kuorosta kuului paljon epätoivoisia yrityksiä. Eräs luuta nousi hienosti, ja katsoin tarkemmin, kuka sen oli saanut ilmaan. Lauren DiCerto.

”Hyvin tehty, Lauren”, sanoin hymyillen rohkelikolle ja pysähdyin paikalleni.
”Nyt te, jotka saitte luudan nousemaan, voitte koettaa päästä sen kyytiin... näin”, sanoin samalla, kun istuin luudan kyytiin ja lensin puiden latvojen korkeudelle. Laskeuduin varovasti maahan ja katselin, kuinka pari rohkelikkoa onnistuu lentämään luudillaan parin metrin korkeuteen.

Tunnin jälkeen keräsin luudat ja kiitin luojaani, että tänään oli vain yksi tunti, muuten olisin hulluksi tai jotain. Kävelin sisälle linnaan ja vein luudat komeroon. Lähdin kävelemään linnan käytävillä ja törmäsin erääseen leikkioveen. "Miksi minä nyt tuohon törmäsin, eihän se edes näytä ovelta?" Käännyin kokonaan ympäri ja lähdin kulkemaan eräitä portaita ylös. Huomasin pian joutuvani hyppäämään, jotten tippuisi. Tästä koulusta oli tulossa minulle aivan vieras. Huomasin tulleeni käytävälle, jossa sijaitsee luokka, jossa professori Lupin (Regilius oli kyllä niin mukava, kun pyysi häntä tähän työhön. Hän on niin iloinen, kun sai työpaikan.) opettaa loitsuja. Kävelin luokan ohi hiljaa ja jatkoin matkaani eteenpäin päätyen rohkelikkojen olekeluhuoneen ovelle.

”Piparjuuri”, mutisin ja pääsin sisään. "Miksi täällä on näin sotkuista?'  mietin ja nostin lattialta 'Hirviökirja hirviöistä' -teoksen ja huokaisen.
”Taas”, mumisen ja alan siivota oleskeluhuonetta.
Miten tällainen kirja voi saada aikaan tälläisen sotkun? Eikä kukaan ollut ottanut sitä kiinni tai jotain. Neljänsien tyttöjen makuusalista tuli joku ja katsoi kaaosta, jota olin siivoamassa.
”Mitä on tapahtunut?” tyttö kysyi ja katsoi minua ihmeissään.
”En ti..”, olin sanomassa, kun kuulin jonkun tulevan oleskeluhuoneeseen, ja sen jonkun ei kuuluisi olla täällä.



A/N: ja tässä ensimmäinen luku, oli varmasti jännenpi kuin tuo prologi :)
»Voit valita Rohkelikon, koska Lajitteluhattu kuuntelee valintaasi»

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Sateen jälkeen, K-13, Remus/OC
« Vastaus #2 : 18.11.2009 17:30:37 »
Aivan hirveää..................Ettei kukaan ole vaivautunut kommentoimaan tätä! Niin hyvä ficcikin. No MINÄ saan kunnian olla ensimmäinen kommentoija ;) Heheh,... Niin ja kuten jo sanoin ficci on hyvä, mutta juoni etenee liian nopeasti. Valitan.  Se etenee tähän malliin:
-Minä menin rohkelikkojen oleskeluhuoneeseen.
-Minä siivosin ja menin pois sieltä.

Tuollaista tekstiä minäkin harrastin aikaisemmin. Siinä oli ihan liikaa "Pian" sanaa. Mutta tämähän on sinun tekstejäsi ja luen mielelläni jatkoa sitten kun sitä taas tulee! Kaikessa komeudessaan tämä oli hirveän hyvä ficci ja sai hymyn huullilleni. Joten älä pane pahaksesi tätä kommenttia äläkä missään nimessä lopeta kirjoittamista! Sinussa on ainesta ja sinun pitää vain uskoa siihen. :)

foxrain

  • kettu kääpiöksi
  • ***
  • Viestejä: 513
  • Days before you came, freezing cold and empty.
    • foxrain's world
Vs: Sateen jälkeen, K-13, Remus/OC
« Vastaus #3 : 18.11.2009 19:43:43 »
Valitsit tuon otsikon^^ Ja olet saanut yhden kommentinkin, hihhei! :D Betaus no problem, hauskaa hommaa ;) Jatkoa vaaaaan :)
Kettu naamallesi täältä!

Blogin osoite vaihtunut, foximaailman löytää nykyään nimellä foxrain forest.

DBSK ♥ MCR ♥ Jaeho ♥ Frerard ♥

Am Cullen

  • kuunlapsi
  • ***
  • Viestejä: 64
Vs: Sateen jälkeen, K-13, Remus/OC
« Vastaus #4 : 20.11.2009 10:55:41 »
Vaarallinen Kommentoija: Kiitos, ja juu tiedät, että hoen joitain sanoja aivan liikaa. Teen sitä aina ja se jää tänne... tapansa kullakin


foxrain: tulit sitten vihdoin kommentoimaanxD mä ootin jo sitä xD  ja mulla on yks ongelma vaan jotkon alottamisen kanssa, mutta, kun keksin sen jutu niin ei kestä kauaa niin saat ttas betattavaa :)
»Voit valita Rohkelikon, koska Lajitteluhattu kuuntelee valintaasi»