Kirjoittaja Aihe: Twilight: Perfect, S, raapale  (Luettu 2510 kertaa)

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Twilight: Perfect, S, raapale
« : 14.11.2009 14:39:19 »
author: elanoir
beta: -
disclaimer: meyer omistaa hahmot ja koko houkutuksen upean maailman. minä omistan vain juonen, enkä valitettavasti saa siitä palkkaa.
fandom: twilight / houkutus
genre: friendship, ystävyyshet
rating: sallittu
pairing: renesmee / jacob
warnings: -
summary: Lumi on kylmä, mutta sinä olet lämmin.
a/n: ensimmäinen renesmee / jake -ficcini. tahdon kuulla rehellisiä mielipiteitä laadusta, vihaamastaan hahmosta ei voi kirjoittaa kovinkaan sujuvasti.. ;>

Perfect

Pehmeän karhea, lämpimän punaruskea turkki soljuu sormieni läpi yhä uudestaan ja uudestaan.
Pakkasaamu on peitellyt sen pintakerroksen ohueen kuuraan. Olen onnellinen, ettet palele. Niskassasi ja  selässäsi on lunta, joka sulaa synnyttäen kapeita vesinoroja turkkisi sekaan.
Sormenpääni sivelevät korviesi ääriviivoja siirtyen hitaasti toiselle poskellesi. Yhtäkkiä suikkaan nopeasti suukon pinnalta kylmien karvojen sekaan ja lähden juoksuun.
Tanssin pitkin lumista metsää riemuissani. Kuulen askeleesi, kun juokset upottavassa lumessa perässäni. Kuulen takaani murahduksen ja hymyilen - ja samassa makaan maassa lumen seassa. Hyppäät heti vierelleni, ja tartun kiinni turkkiisi.
Murahdat uudelleen samalla perääntyen. Nauran kiskoessasi minua pois hangesta.
Lumi on kylmä, mutta sinä olet lämmin.
______________________________________________________________________

a/n: nimi oli vaikea keksiä, oli liian monta synonyymiä kuten perfect, lovely, best, friend jne.. ;s tylsähkö.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2011 23:18:01 kirjoittanut NiNNNi »
to me you live in a world of chaos.

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Vs: Perfect, S
« Vastaus #1 : 14.11.2009 18:10:52 »
Oli hyvä ja jotenkin myös surullinen. <3 : ))

Rainy

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Pikku Vampyyriprinsessa
Vs: Perfect, S
« Vastaus #2 : 19.11.2009 15:18:36 »
Ih, kuulostaa kivalta n__n