Kirjoittaja Aihe: Yskänlääkettä | Hermione/Ron, S, One-shot  (Luettu 2313 kertaa)

Shute

  • ***
  • Viestejä: 209
  • hei sun heiluvilles
Yskänlääkettä | Hermione/Ron, S, One-shot
« : 10.11.2009 20:16:52 »
Nimi: Yskänlääkettä
Kirjoittaja: Shute
Ikäraja: S
Paritus: Ron/Hermione
Vastuuvapautus: Rowling loi Pottermaailman, minä vain leikin.
A/N: Olihan minun pakko kirjoittaa tälläinenkin, kun isoveli on kipeä :) Omistettu kaikille flunssaisille ^^

Kaadoin lämmintä vettä kauniiseen porsliiniseen mukiin, jonka reunoja koristi kukkaiskuvio. Käännyin vanhaa ja nuhjuista kaappia päin, avasin sen ja aloin etsiä.

"Äiti? Tiedätkö missä kurkkupastillit ovat? kysyin äidiltäni Mollyltä, kun tämä saapui keittiöön.

Molly tuli luokseni ja tutki kaapin uumenia huolestuneena, muutama ryppy otsallaan. Hetken päästä Molly kääntyi minua päin ja antoi minulle pienen pahvisen askin, jossa luki haalistuneena "Yskä? Nuha? Kurrkukipuja? Ota uusi Kurkkis!". Avasin rasian ja kaivoin sieltä pienen keltaisen pastillin, jonka sitten pudotin veteen.

Pastilli alkoi sulaa hitaasti lämpimään veteen, värjäten sen samalla keltaiseksi kuin auringonkukat keskikesällä. Katsoin ilmiötä silmät selällään, ihmettelin. Pian vesi oli täysin keltaista ja pilleri oli hävinnyt.

"Kiitos äiti, en tiedä mitä tekisin ilman sinua!" hymyilin Mollylle ja tuikkasin pienen lempeän suukon tämän poskelle.

Kiiruhdin portaita ylös, ensimmäisesestä ovesta sisään. Siellä Hermione makasi, kylmä kääre otsallaan, lukien numerologian kirjaa pitkät, kiiltävät hiukset suojaten uneliaita silmiä. Kun tyttö kuuli oven sulkeutuvan, hän nosti katseensa ja hymyili. Ojensin mukin Hermionelle, joka joi sen silmät kiinni, nauttien. Katsoin häntä ihaillen. Tyttö oli todella kaunis. Syvällä sisimässäni tunsin rakkauden piston, mutta yritin peittää sen, jättää sen sisälleni. En voisi antaa sen näkyä ulospäin.

"Kiitos Ron", Hermione iloitsi juotuaan lääkkeen "Olet ihana kun vaivaudut tekemään tälläistä minulle!"

"Äh, ei se mitään, tai siis, ystävät tekevät näin", Ron mutisi korvat kirkkaan punaisina.

Hetken me katsoimme toisiamme silmiin. Tunsin hänen ruskeitten silmien pilkkeen. Yritin kääntää katseeni, mutta en uskaltanut lopettaa katsekontaktia. Sitten Hermione hymyili kauniisti ja suloisesti, sillä tavalla miten tyttö aina hymyili minulle. En ollut koskaan nähnyt hänen hymyilevän samalla tavalla Harrylle, Nevillelle tai kenellekkään muulle. Tunnistin sen hymyn ja tiesin, että se oli minun hymyni.

"Minun pitää varmaan nyt levätä", Hermione sanoi lopuksi ja heilautti päätään hermostuneena.

"Niin, no tuota, nuku hyvin", Ron hymähti arasti ja otti muutaman askeleen ovea kohti.

Silloin Hermione liikahti nopeasti eteenpäin, loikkasi sängystä ja juoksi minun luokseni. Hän painautui kiinni minuun ja tuikkasi märän pusun suoraan suulleni. Se maistui mansikalta ja kiiviltä, herkulliselta, melkein kuin pirtelöltä. En ehtinyt edes vastata suudelmaan,  sillä se oli salamannopea, mutta tiesin, että se oli tapahtunut. Hermionen silmät tuikkivat, ja minun suuni vääntyi hymyyn.

"Tuo on maailman paras lääke", Hermione kuiskasi ja painoi huulensa uudestaan minun huulilleni.

A/N: Kommentit ovat yli-ihania :)
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 10:12:22 kirjoittanut Kaapo »
Shute

RonWeasleyyy

  • robotronic
  • ***
  • Viestejä: 95
    • FinFanFun
Vs: Yskänlääkettä
« Vastaus #1 : 15.11.2009 16:34:32 »
Täähän oli suloinen pikku pätkä :3

Häiritsi vain tuo, että kun ron oli kertojana, niin miksi se käytti nimeä Molly : o

Mutta muuten tykkäsin! :)

Muakin häiritsi se Molly. Mutta ihana, tykkään näistä söpöily ficeistä.

Yes I'm in love with a fictionary book character named Draco Malfoy

Phanny

  • slightly mad
  • ***
  • Viestejä: 448
  • ready for my close-up
Vs: Yskänlääkettä
« Vastaus #2 : 16.11.2009 17:00:37 »
Joo, Molly häiritsi ihan pikkuisen, mutta ei nyt ihan kauheesti :)
Muuten ihana, Ron ja Hermione varmaan suloisin pari IKUNA!! Tykkäsin tästä, oli tällainen mukavan lyhyt ja tuli jotenkin lämmin olo :D
Virheitäkään en löytänyt, en tosin hirveesti etsiskellytkään.

Että joo, kiitos nyt tästä!
freedom is just another word
for nothing left to lose

naskalihammas

  • ***
  • Viestejä: 89
Vs: Yskänlääkettä
« Vastaus #3 : 02.01.2010 22:35:23 »
Oi, ihana!
Molly - jutttu oli ainoa joka häiritsi, mutta muuten ihana, söpö ficci! <3
Kiitos ;)


- Naskalihammas

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Yskänlääkettä
« Vastaus #4 : 03.03.2010 14:24:50 »
Tää on seikkaillu jo jonkin aikaa mun suosikit - kansiossani, jonne mä laitan kaikki ficit jotka mä haluan joskus lukee. Tää meni sinne parituksen takia.
Nyt kyllä tuntuu, että mä olisin voinu lukee tän aikasemminkin. Täähän oli niin sulonen, että sai tälläsenä tylsänä talvipäivänä suun hymyyn.
Kiitän (:

~teinirinsessa



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Shute

  • ***
  • Viestejä: 209
  • hei sun heiluvilles
Vs: Yskänlääkettä
« Vastaus #5 : 03.03.2010 21:03:36 »
Kiitos positiivisista kommenteistanne MoaningMyrtle, RonWeasleyyy , Miimii, naskalihammas ja teinirinsessa (:

Juu, tuota Molly-juttua ei olisi pitänyt laittaa, kai olen vain liian tottunut kutsumaan häntä Mollyksi? : )
Kiitos että luitte ja tykkäsitte ♥

~ Shute
Shute