Kirjoittaja Aihe: Twilight: Olet niin kaunis!|S,parituksen voitte päätellä itse,humor,''romance'', one-shot  (Luettu 6122 kertaa)

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Kirjoittaja: Ziri
Paritus: päätelkää itse ;)
Ikäraja: Ehkä S
Fandom: Twilight
Genre: humor, ”romance”, oneshot
Disclaimer: En omista tarinan hahmoja, ja osa juonestakin kuuluu S. Meyerille..
Warnings: Ei kannata lukea, jos on kauhean vakava E/B:n suhteen, loppu voi olla järkytys..
Summary: Edward ja Bella ovat nauttimassa aurinkoisesta päivästä niityllään, mutta mitä voikaan tapahtua..
A/N: Joo, taitaa olla jonkinmoinen raapale, aika outo juoni, älkää murhatko.. Varmaan täynnä virheitä.. Ja ne kommentit pelastavat päivän!

”Olet niin kaunis!”

Niitty oli niin kaunis. Aurinko helotti täydeltä terältään, pienet kukat hehkuivat, mutta kaikista kaunein oli Edward. Hänen ihostaan kimposi miljoonia pieniä sateenkaaria, ja Bella hyväili hänen käsivarttaan sormenpäällään. Edwardin silmät olivat kiinni, ja hänen kauniilla kasvoillaan kareili jokin hymyntapainen. Bella nosti kättään hiukan ja silitti Edwardin poskea hennosti. Hän huokaisi tyytyväisenä tuntiessaan kylmän ihon, kuin sileän kiven kämmenensä alla.
 ”Olet niin kaunis!” Bella kuiskasi hiljaa, silittäen Edwardin kättä onnellisena. Hän hengitti sisäänsä toisen ihanaa tuoksua. Edward avasi vihdoinkin silmänsä, ja hymyili tytölle tyytyväisenä. Sitten hän sanoi tyynesti, matalalla äänellä:
 ”Oletko sinä”, Edwardin lause jäi kesken, kun Bella painoi kämmenensä tämän huulille. He kuuntelivat linnunlaulua, joka oli alkanut juuri. Bella näytti hurmaantuneelta, ja Edward omalta itseltään, joskin hänkin hymyili. Lopulta lintu lähti pois, ja tyttö nosti sormensa toisen huulilta, ja näytti kysyvältä.
 ”Mitä aioit sanoa?” Bella hymyili säteilevästi. Edward rykäisi hämillään, hänen itsevarmuutensa oli häipynyt. Bella odotti hetken, mutta muuttui pian kärsimättömäksi, kun toinen vain hiljeni.
 ”´Oletko sinä..?´ Mitä?” Hän toisti uteliaana. Edward pörrötti hiuksiaan, ja hiljeni edelleen. Bella sulki silmänsä jääden odottamaan.
 ”Oletko sitä mieltä?” Edward lopulta lopetti lauseensa erilailla kuin oli suunnitellut. Bella nyökkäsi, silmät edelleen ummessa. Edwardin kasvoille nousi onnellinen hymy, ja hän naurahti sitten hiljaisesti.
 ”Hyvä”, hän totesi tyynesti. Bella ihmetteli Edwardin kommenttia. Hän avasi silmänsä, ja kysyi kiinnostuneesti:
 ”Miksi se on hyvä?” Hän yritti saada selkoa toisen ajatusmaailmasta. Edward kallisti päätään hymyillen, ja sanoi sitten tyynesti:
 ”Koska sitten tiedän että olen oikeasti kaunis”, hänen äänensävynsä oli äärettömän tyytyväinen. Bella kurtisti kulmiaan hämillään.
 ”Mitä?” Hän tuijotti Edwardin kasvoja yrittäen tulkita niiden ilmettä. Edward hymyili hieman. Sitten hän totesi:
 ”Sinulla on sama maku kuin monilla muillakin. Nimittäin, eräs toinenkin minulle tärkeä ihminen kutsui minua kauniiksi”. hänen ilmeensä pehmeni vielä lisää, ja hän näytti iloiselta.
 ”Kuka?” Bella uteli pitäen Edwardin kädestä edelleen kiinni. Edward oli hiljaa hetken, ennen kuin sanoi tyynesti, vaikkakin hieman nolona:
 ”Poikaystäväni”
 ”MITÄ?!”

« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 16:59:33 kirjoittanut Beyond »
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Olet niin kaunis!
« Vastaus #1 : 09.11.2009 22:09:15 »
*REPS*
Ei herranjumala, mikä hajoaminen! :D Aivan loistava! Alussa, kun oli nuo varoitukset, niin ajattelin, että lopussa joku Jacob astelee niitylle ja tekee jotakin... Noh, jotakin :D
Mutta tämä oli jotakin aivan muuta! :D En osaa kommentoida mitään. Äh.
Jäin vain miettimään, että kuka tämä Edwardin salainen poikaystävä on? ;)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Olet niin kaunis!
« Vastaus #2 : 09.11.2009 22:16:36 »
Eddien salainen poikaystävä on tietysti Jasper ;D
Ihanan kiva pieni lyhyt pätkä, joka sai hajoamaan :D  Ei hemmetti toi loppu.. awws.  Mutta kyllä se on Jasper, JASPER!

Kiitos :)

amorgirl

  • Vieras
Vs: Olet niin kaunis!
« Vastaus #3 : 10.11.2009 00:45:31 »
Awws, ihana. mäki oon sitä mieltä et se on Jasper. ;D

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Olet niin kaunis!
« Vastaus #4 : 10.11.2009 08:10:35 »
Jasperhan se. Ihana pikkuficci, piristi aamuani. Kiitos :D

~Vaivaiskoivu

-AliceCullen-

  • kuolonsyöjä
  • ***
  • Viestejä: 83
Vs: Olet niin kaunis!
« Vastaus #5 : 10.11.2009 20:53:24 »
Jasperin kannalla myös. Ei se kukaan muu voi olla.

LUOJA, että hajosin niin totaalisesti. Ihan paras huumorificci. Lisää näitä!
erase all the memories they'll only bring us pain

-jjassuu

  • Vieras
Vs: Olet niin kaunis!
« Vastaus #6 : 10.11.2009 21:17:15 »
totaalinen repeäminen :D
kiitti ku piristit iltaani : )♥

E_Bella

  • Vieras
Vs: Olet niin kaunis!
« Vastaus #7 : 13.02.2010 18:58:04 »
eih vitsi.. ;D  en sitten yhtään nauranut.. =D
ensin ihanaa fluffya ja sitten pam! poikaystäväni, eih vitsit.. :D:D:D
Lainaus
Alussa, kun oli nuo varoitukset, niin ajattelin, että lopussa joku Jacob astelee niitylle ja tekee jotakin...

ajattelin alussa justiinsa samaa kuin katriqqq... ;D
jasper on se poikayst. varmasti!
okei, lisää tällasii!  ;)

Tattinen`

  • Mikki Hiiri
  • ***
  • Viestejä: 121
  • Muse<3
Vs: Olet niin kaunis!
« Vastaus #8 : 13.02.2010 19:11:59 »
aww....se oli nii sulost kunnes yhtäkkii; POIKAYSTÄVÄNI!
traumoja :''D
kiitos tästäkin nautinnosta

~Tatti
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Olet niin kaunis!
« Vastaus #9 : 14.02.2010 08:11:58 »
HA HA HA! X---D
Tämä on aivan mahtava!

Tykkäsin toodella paljon! :) Hauska huumori teksti, vielä kun toi lopun paritus jäi auki!

Kiiiitoksia nauruista :P
mouu
team Edward♥
Dramione♥

Smile^

  • Vieras
Vs: Olet niin kaunis!
« Vastaus #10 : 14.02.2010 10:26:30 »
IHANA :D Ei taivas, hajosin tossa lopussa<3 Mä en tajua, mulle tuli jotenki mieleen MIKE! :o Ihan pöpiä :D Mutta joo, lisää tälläsiä lyhyitä piristyksiä! :)

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Olet niin kaunis!
« Vastaus #11 : 14.02.2010 23:04:39 »
En oikeen tajunnu tätä  :D
Mutta, mutta ihan hauska oli...
Edwardddoo oli hieman outo  ;D
Aaaww, poikaystävä' <3 :D

- loveya, maria .
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Vs: Olet niin kaunis!
« Vastaus #12 : 16.02.2010 19:54:06 »
Voi elämä.. Tännehän on oikeasti tullu kommenttiakin, nyt mä rupean itkemään ;D Kiitos kaikille, totta puhuen en edes ajatellut tuota, kuka Edin poikaystävä olisi, mutta ehkä se olikin Jasper, ehkä Mike. Me emme saa koskaan tietää.. ;D

Kiittäen,
~Ziri
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

Antelope

  • Vieras
Vs: Olet niin kaunis!
« Vastaus #13 : 27.07.2010 16:22:24 »
Ähhähhää, repesin totaallisesti!
Poikaystäväni! Ähhähhäää.

Miten muuta en osaa sanoa, pystyn vaan nauramaan.

Antelope

Chcy

  • ***
  • Viestejä: 97
Vs: Olet niin kaunis!
« Vastaus #14 : 27.07.2010 16:27:43 »
Hahaa!
Ihana :D Nauran tälle vieläkin. lukasin jo muutaman kerran läpi. Aivan upeaa ^^ Kiva idea, mä jäin kyllä kaiapa lisää. Kunpa tälel vois tulla jatkoa, eikä jäis vain one-shotiksi. Mutta tää oli hyvä. Pidin!

-Chi