Kirjoittaja Aihe: Hot Shots - raapaleita || (Sallittua, sallittua...) uusin 9.11.  (Luettu 2518 kertaa)

venla

  • ***
  • Viestejä: 88
  • tosikko
Raapaleet hahmojen mukaan:

1. Regulus, Sirius
2. Severus/Lucius

***

Rohkelikoilla on paremmat bileet

Ikäraja: Sallittu
Hahmot: Regulus, Sirius
KK: Siitä on aikaa kun olen viimeksi kirjoittanut mitään. Nyt parin päivän pohdinnan tuloksena syntyi tämä raapale... -.-
Kyse on siis tavattoman kuumasta loppukesän päivästä, kun ei ole mitään tekemistä ja loputtomasti aikaa.

***

Regulus astui ulos ja asettui mahalleen veljensä viereen kuistin lattialle.
“Mitä ihmeellistä siinä on?”
“Hm?”
“Miksi kaikki haluavat ehdottomasti pukeutua keltapunaisiin? Mitä hienoa on olla rohkelikko?”
Sirius kohautti olkiaan.
“Ei teillä ainakaan parhaita naisia ole.”
Naurahdus:
“Totta.”
Veljekset olivat hetken vaiti.  Oli kesäloman viimeinen viikko ja aurinko paistoi suoraan kuistille. Sirius kuvitteli itsensä uuden moottoripyörän selkään.
“Parhaat bileet.”
“Jaa. Meillä on vain paremmat liemet.”
“Sehän siinä mättää. Kaikki istuvat halluissa pitkin seiniä murjottamassa. Ja kun joku puhuu liian kovaa, saa heti turpaansa.”
Regulus kohautti olkapäitään:
“Totta.”
“Luihuisissa kaikki ovat kusipäitä ja ääliöitä.”
“Totta”, Regulus vastasi, mutta ajatteli jo jotain muuta.

***
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 22:12:16 kirjoittanut Pops »

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: Rohkelikoilla on paremmat bileet
« Vastaus #1 : 04.11.2009 16:42:09 »
Ihana! Tästä tuli sellainen fanityttöfiilis, kunnon iih-kohtaus. Ja vaikka tässä ei varsinaisesti syvällisiä puhuttu, keskustelu melkein nauratti, niin tässä kuitenkin välittyy se sellainen kuva ettei Regulus ole mikään pahis tai sellainen, millaiseksi kirjoissa tyypilliset luihuiset kuvaillaan (: Tykkäsin tästä hirveästi, kiitos paljon.

           ~nami-swan
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

venla

  • ***
  • Viestejä: 88
  • tosikko
Vs: Rohkelikoilla on paremmat bileet
« Vastaus #2 : 04.11.2009 19:41:04 »
Kiitos ihanista kommenteista MoaningMyrtle ja nami-swan! :D

Hienoa että fikki antoi hyviä fiiliksiä, itse ainakin mielessä pyöri onnellisia ajatuksia kun tätä kirjoitin. :) Ja juuri tuota halusin välittää, että Reguluskin on sellainen, tavallinen poika joka joskus jutskailee veljensä kanssa.

Oih, fanityttöyttä. <3 ihanasti sanottu, nami-swan :)

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Rohkelikoilla on paremmat bileet
« Vastaus #3 : 04.11.2009 20:14:20 »
Just tällaisiksi mä olen Siriuksen ja Reguluksen välit aina kuvitellutkin: ei läheisiksi eikä vihamielisiksi, vaan ihan totaalisen välinpitämättömiksi. Tai no, ei nyt ihan, mutta melki kokonaan. Hienoa että joku on osannut pukea sen tällaiseen ihailtavaan muotoon.  ;)
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


venla

  • ***
  • Viestejä: 88
  • tosikko
Vs: Rohkelikoilla on paremmat bileet
« Vastaus #4 : 04.11.2009 20:51:17 »
Mä itse aina ajattelen että kaikilla sisaruksilla on oma maailmansa, oma tapansa kommunikoida keskenään. Kun kuitenkin toiseen on niin tottunut ja pienenä oppinut olemaan toisen kanssa aina aikuisia vastaan.

Itse en välttämättä näe heidän suhdettaan ehkä välinpitämättömänä, he vain todella tietävät toisensa läpikotiaisn ja suurinpiiretin osaavat ennustaa toistensa sanat. (Ehkä se tunne on välinpitämättömyyttä) Luulen silti käsittäväni mitä tarkoitat ja on kiva kuulla miten joku muut tämän tulkitsee. :D

Kiitos kommentista Salla!
« Viimeksi muokattu: 04.11.2009 20:57:12 kirjoittanut venla »

venla

  • ***
  • Viestejä: 88
  • tosikko
Vs: Rohkelikoilla on paremmat bileet
« Vastaus #5 : 09.11.2009 13:27:12 »
Jälleen Lucius Malfoy

Ikäraja: Sallittu kaikenikäisille
Paritus: Severus/Lucius
Tyylilaji: Draama
Sanamäärä: 100
KK: Tämä on samaa teemaa kuin pidempi shottini "Dracon Blood Spices Up the Poison" (sallittu, suomeksi) Ja senkin saa käydä lukemassa.  ;D

***

Kiehauta, sekoita vastapäivään, jäähdytä, silppua sisiliskonkynnet, lisää sekaan yksitellen, anna painua, tarjoile kylmänä.

Lucius Malfoy. Lucius. Malfoy. Mal-Foy. Lucius oli ainoa ihminen, joka sai Severuksen ajatukset harhailemaan. Hän ajatteli Luciusta, tämän ääntä, ulkonäköä, tuoksua…

Kiehauta, lisää, paloittele… Paloittele ja silppua kolmesti, neljästi…

Severus jatkoi kaikesta huolimatta. Hän aloitti joka kerta alusta, silppusi aineet uudelleen ja uudelleen, odotti ja kiehautti.

Kiehauta, silppua, paloittele, Lucius, Lucius, Lucius.

“Professori, olen valmis”, Severus huokaisi lopulta. Liemimestari katseli keitosta nenänvarttaan pitkin, haisteli ja tiputti lopulta hopeisen pisaran pöydällä odottavan belladonnan juurille.
“Hmm..”

Kello oli viisi aamulla kun professori viimein julisti liemen onnistuneeksi ja jälki-istunnon päättyneeksi.

***
« Viimeksi muokattu: 17.02.2024 09:15:43 kirjoittanut Claire »