Kirjoittaja Aihe: 3 kertaa kun pimeyden lordilla meni hermot Bellatrixiin || K-11  (Luettu 4200 kertaa)

nekku

  • Vieras
Kirjoittaja: nekku eli minä :)
Ikäraja: en tiedä ei kovin korkea ainakaan :D K-11
Paritus/Hahmot: Bellatrix/Voldemort
Beta: ei ole
Vastuuvapaus: En saa tästä rahaa, enkä omista hahmoja

Ficci siis on keksitty 3 kertaa kun.... haasteen pohjalta ;)



1. 

"KIDUTU!  KIDUTU! KIDUTU! No, joko kerrotte missä killanpäämaja sijaitsee?" Bellatrix kuulusteli Longbottomeita.

"Emme ikinä!" herra Longbottom huudahti ja yritti pitää pintansa.

"Kidutu. Katsotko mielummin vaimosi kitumista, no käyhän sekin. KIDUTU! " Bellatrix tähtäsi sauvansa itkevään rouva Longbottomiin.

Muut kuolonsyöjät vain katsoivat tapahtumaa, osa mielissään. Talo oli jo riekaleina.

"Ei, älkää! Minä pyydän, tappakaa minut, mutta säästäkää vaimoni!" herra Longbottom huudahti kasvot valkeina ja kauhistuneina.

"Kerro siis killan sijainti!" Bellatrix komensi toiveikkaana.

En saa epäonnistua. Kerro nyt se sijainti!

"Joudut tappamaan meidät" , rouva Longbottom parkaisi kauhuissaan.

Voi, niin minä tulen tappamaankin, mutta ensin kerrotte sen sijainnin!

"Kidutu! Kidutu! Kidutu!" Bellatrix jatkoi kiroamista kumpaankin kuulusteltavaan.

"Nyt kertokaa se sijainti!" Bella karjui, mutta turhaan.

Hetki kului:


"Mitä te siinä töllötätte!" Bellatrix huudahti, hän alkoi jo epäillä pariskunnan mielenterveyttä.

Longbottomit vain katsoivat silmät ammollaan, mitään ei tapahtunut.

"Bellatrix, taisit nyt epäonnistua pahemman kerran" , eräs kuolonsyöjistä sanoi ja katseli Longbottomia.

Myöhemmin:

"Minä halusin heidät elävänä - ja järjissään! Siinä meni upea mahdollisuus! Bellatrix sinun täytyy opetella hillitsemään iitsesi tai sinusta ei ole hyötyä tehtävissä!" Voldemort raivosi.

"Mutta he eivät olisi paljastaneet sijaintia muutenkaan" , Bellatrix yritti, mutta hänen herransa vain tuhahti.

                         ************
2.

"Mutta herra, hän ei ole luotettava!" Bellatrix selitti.

"Bella, olen kertonut sinulle jo, minä luotan Severukseen" , Voldemort vastasi äreissään.

"Mikset antaisi minun auttaa Dracoa? Minuun sinä voit luottaa" , Bellatrix vihjaisi.

"BELLA! Rauhoitu, määräsin Dracon tehtävään ja Severuksen tehtävän jatkajaksi - jos poika epäonnistuu , koska heillä on kummallakin yhteydet Tylypahkaan, täten myös Dumbledoreen" , Voldemort hermostui.

                          ************

3.

Malfoyn kartanossa vietettävissä jokavuotisissa kuolonsyöjien juhlissa saattoi tapahtua kaikenlaisia asioita.

Bellatrix hivuttautui lähemmäs kalmankalpeaa miestä, joka seisoi melkein salin varjoissa.

"Rouva Lestrange! Miten mukavaa nähdä jälleen, kävin siellä kaupassa, jonka neuvoit minulle ja löysinkin pari upeaa esinettä" , eräs lihava rouva sanoi ja viittoi Bellaa luokseen samalla kun naposteli juhlien pikkupurtavia.

"Ah, miten mainiota, mutta suonet anteeksi" , Bellatrix vastasi, hymyili teennäisesti ja jatkoi matkaansa kohti herraansa.

Miten yksikään herramme kannattajista on voinut naida tuollaisen? No, enköhän kestä häntä kun olen päässyt herramme seuraan...

Bellatrix nyökkäsi Narcissalle ja Luciukselle, jotka viittoivat hekin Bellaa liittymään seuraansa, mutta Bellatrixia kiinnosti tänään vain yhden ihmisen seura.

Tie oli esteetön, Bellatrix lähti kohti herraansa.

Mies ei sanonut mitään kun Bella saapui, mutta pelkkä katse sai Bellatrixin värisemään. Hän niiasi herralleen, joka nyökkäsi takaisin.

Voldemort tutkiskeli Bellatrixia ja sanoi sitten : "Näytät viehättävältä tänään"

"Kuten myös" , Bellatrix hymyili, mutta ei teennäisesti tällä kertaa.

Bellatrix hivuttautui  vaivihkaa vieläkin lähemmäs, kunnes oli alle metrin säteellä herrastaan.

Voldemort hymyili salaperäisesti Bellatrixille ja johdatti naisen sivummalle. Heidän huulensa kohtasvat ja aloittivat kiihkeän suudelman.

"Bella, emme voi jatkaa näin" , Voldemort keskeytti.

"Miksemme?" Bellatrix kysyi hurmioituneena.

"Haluan sinut omakseni, en halua että sinä murehdit mitä tapahtuu, jos Rodolfus saa tietää. Sinun tulisi tietää, että hän ei mahda mitään asialle" , mies selitti vaivaantuneena.

"Mutta minulla on tunteita häntäkin kohtaan, ei sellaisia jotka me jaamme, mutta kuitenkin. Enkä halua pettää sukuani" , Bella selitti huolestuneena miehen reaktiosta.


"Väitätkö, että sukusi ei hyväksyisi minua, koska olen puoliverinen?! Minua, pimeyden herraa, minua kenellä on enemmän valtaa kuin edes sinä nainen osaat kuvitellakaan!" , Voldemort kimpaantui ja jätti Bellan itkemään tanssiaissalin varjoihin.

                       

Juu, on vähän lyhyt :D , mutta kommentteja ???



// Ancka lisäsi ikärajan otsikkoon ja alkutietoihin.
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 02:12:27 kirjoittanut Beyond »

legenda

  • kunkku
  • ***
  • Viestejä: 16
Vs: 3 kertaa kun pimeyden lordilla meni hermot Bellatrixiin
« Vastaus #1 : 12.11.2009 23:42:55 »
Tämähän oli mukava pätkä! Yhden virheen onnistuin bongaamaan:
Lainaus
"Mitä te siinä töllötätte!" Bellatrix huudhti, hän alkoi jo epäillä pariskunnan mielenterveyttä.
Siitä puuttuu siis a :D

Mutta asiaan: Tykkäsin tästä kovasti. Bella ja Voldemort ovat lempihahmojani. Bellaa varsinkin rakastan, se on niin mielipuolinen ja riippuvainen voldusta (ainakin oman näkemykseni mukaan.. :D) Ah, rakastan sitä naista <3

Eniten pidin tuosta viimeisestä. Ajatuskin pimeyden lordista vaivaantuneena ja rakastuneena on niin kutkuttavan ihana.

>>legenda tykkäsi!
Feel it.

Belsissa

  • Ikiunelmoija
  • ***
  • Viestejä: 760
    • Arcane Inspiration - blogini
Vs: 3 kertaa kun pimeyden lordilla meni hermot Bellatrixiin
« Vastaus #2 : 16.11.2009 19:04:20 »
Oi, oi, oi! Bellatrix/Voldemortia, Belsissa tykkää! :)

Ideasi oli oikein kiehtova ja olin iloinen bongatessani tällaisen ficin, sillä yleensä "3 kertaa, kun..." teema on enimmäkseen H/D ficcien käytössä ja olin erittäin iloinen, että löysin lempiparituksellani parituksella sellaisen ficin.

Kerrontasi olisi kuitenkin voinut olla jonkin verran sujuvampaa, sillä se tökki paikoittain, koska oli loppuen lopuksi aika vähäistä. Minun makuuni tässä oli liikaa reploja ja liian vähän kuvailua, mutta tämä onkin nyt vain minun mielipiteeni. Olisin myös tykännyt runsaammasta kuvailusta, sillä tässä ficissä sitä ei ollut juuri ollenkaan, joten täytyy myöntää, että pikkasen petyin.
Tässä bongaamani virheet:
Lainaus
"Mitä te siinä töllötätte!" Bellatrix huudhti, hän alkoi jo epäillä pariskunnan mielenterveyttä.
Huudahti - sanassa on virhe, kuten legenda jo mainitsikin.
Lainaus
"BELLA! Rauhoitu, määräsin Dracon tehtävään ja Severuksen tehtävän jatkajaksi - jos poika epäonnistuu , koska heillä on kummallakin yhteydet Tylypahkaan, täten myös Dumbledoreen" , Voldemort hermostui.
Tämä lause oli aika sekava, voisit hieman muokata sitä, sillä ensiksi en oikein meinannut ymmärtää sitä.

Enimmäkseen olit totetuttanut hahmot uskottavasti ja mielestäni tästä ilmeni hyvin se, kuinka Bellatrix on muita henkilöitä kohtaan kylmä, mutta Voldemortille lämmin. En olisi kuitenkaan uskonut Voldemortin näyttävän tulleensa loukatuksi, kun nainen ilmoitti hänelle, että tahtoisi pitää suhteen salassa. En kyllä totta puhuen usko, että Bella ylipäänsä tahtoisi pitää heidän suhdettaan salassa. Tämä ei kuitenkaan minua mitenkään hirveästi haitannut, sillä ei hahmojen aina niin IC:eitä tarvitsekaan olla. Jotenkin henkilöt kuitenkin käyttäytyivät mielestäni myös turhan äkkipikaisesti, kuten tuo Voldemortin käytös lopussa.

Tykkäsin kuitenkin kovasti ideasta ja niistä kuvailuista, joita olit käyttänyt. Jos kerrontaa ja kuvailua olisi ollut runsaammin, tämä olisi ollut loistava! Kiitos lukukokemuksesta. :)
« Viimeksi muokattu: 17.01.2010 00:56:26 kirjoittanut Belsissa »
Arcane Inspiration - lifestyleblogini
Virvatulilaulu - kirjallisuusblogini

nekku

  • Vieras
Vs: 3 kertaa kun pimeyden lordilla meni hermot Bellatrixiin
« Vastaus #3 : 25.11.2009 17:05:02 »
Oijoi, en arvannut että tämä saisi näin kovaa suosiota  :o :D kiitos teille todella paljon <333 ihanaa jos tykkäsitte. ja juu korjaankin tuon virheen ;)

Pakastesim

  • Vieras
Vs: 3 kertaa kun pimeyden lordilla meni hermot Bellatrixiin
« Vastaus #4 : 08.01.2010 22:55:57 »
Bellatrix on täysi paska, mutta hahmo on todella kiinnostava ja vahva persoona. Tarina oli hyvä, tykkäsin : ) Bellatrix ficit ovat omia suosikkeja :  )

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: 3 kertaa kun pimeyden lordilla meni hermot Bellatrixiin
« Vastaus #5 : 09.01.2010 10:39:09 »
Miksi, oi miksi tämä on tällä osastolla, nimittäin mua nauratti ja hymyilytti, oli se tämän ficin tarkoitus tai ei  ;D Naurahdin ääneen joka kohdassa, kun Voldemortilla meni hermot Bellan kanssa... (outo huumorintaju?)

Komppaan Belsissaa siinä, että tämä olisi toiminut hiukan paremmin, jos kuvailua olisi ollut enemmän replojen määrään nähden. Muuten en löytänyt enempää virheitä ja kuin mitä muut ovat jo maininneet.

Kirjoitathan lisää Bella/Voldea? (:

          ~nami-swan
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

nekku

  • Vieras
Vs: 3 kertaa kun pimeyden lordilla meni hermot Bellatrixiin
« Vastaus #6 : 10.01.2010 09:34:13 »
Pakastesim: kiva jos tykkäsit ja kiitoksia paljon kommentista  :-*

nami-swan: juu kuvailua olisi saanut olla enemmän tiedän, tiedän. Se on yleensäkkin suurin ongelmani ficeissä ;) Ihanaa jos tykkäsit, ja onhan multa 1 ficci Bellatrix/Voldemortia keskenkin :D. kiitos kommentistasi  :-*